بهترین آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل گام به گام

آموزش گام به گام تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

کال اف دیوتی موبایل بی‌شک یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی جهان است. اما برخی بازیکنان هنگام شروع به بازی در مواجهه با چالش‌های تنظیمات ممکن است دچار مشکل شوند. در این مقاله، قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه تنظیمات بازی را بهینه کنید تا از “کال اف دیوتی موبایل” بیشتر لذت ببرید. پس با آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل همراه ما باشید و تمام نکات مهم و تنظیمات مرتبط با این بازی موبایلی را مرور کنید.

آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

“Call Of Duty Mobile”، اثری از کمپانی اکتیویژن با همکاری تنسنت، در میان نسخه‌های موبایلی “ندای وظیفه” قرار دارد. بازیکنان در تیم‌های پنج نفری روی نقشه‌های متنوع مبارزه می‌کنند. تازه‌کارها توصیه می‌شوند ابتدا در حالت VS.AI Practice بازی کنند. بازی شامل حالت‌های چندنفره، زامبی و بتل رویال است.

اگر به دنبال تجربه‌ای همچون “کال اف دیوتی” می‌گردید، مجموعه‌ای از بازی‌های پرتنش و هیجان‌انگیز منتظر شماست. آن را در مقاله بازی‌های موبایلی سبک کالاف تجربه کنید!

آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

گام اول: تنظیمات گرافیکی

1.از منوی تنظیمات بازی، به بخش Graphics بروید.Graphic Quality را بر اساس قدرت گوشی خود تنظیم کنید.

2. اگر گوشی شما قدرتمند است، High یا very high را انتخاب کنید تا از کیفیت بهتری برخوردار شوید.

3. Frame Rate را تا حد امکان بر روی Max قرار دهید تا حرکت‌های بازی روان‌تر باشد.

آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

بهترین تنظیمات برای شما تنظیماتی است که خود بازی در نظر می گیرد، زیرا این کار را با توجه به مشخصات کارت گرافیک و CPU و مقدار رم Device شما انجام می دهد.

گام دوم: تنظیمات کنترل

1.به بخش Controls بروید و Custom Layout را انتخاب کنید تا موقعیت دکمه‌ها را بر اساس راحتی خود تنظیم کنید.

تنظیمات کنترل

2. Aim Assist را در قسمت basic در حالت های مختلف فعال کنید تا در هدف‌گیری به شما کمک کند.

aim assist تنظیمات

3. حساسیت کنترلرSensitivity را تنظیم کنید.ممکن است نیاز به چند بار تست در بازی داشته باشید تا به حساسیت مناسب دست پیدا کنید.

تنظیمات حساسیت بازی

گام سوم: تنظیمات صدا

1. در بخش Audio and Graphics، تنظیمات صدا را متناسب با ترجیحات خود تنظیم کنید.

تنظیمات صدای پیرامون بازی

2. SFX volume را فعال کنید تا از محیط پیرامون خود آگاه باشید و بتوانید صدای قدم دشمنان را بهتر بشنوید.

گام چهارم: تنظیمات ارتباطی

تنظیمات ویس چت1. Voice Chat را تنظیم کنید و مطمئن شوید که می‌توانید با هم‌تیمی‌های خود به خوبی ارتباط برقرار کنید.

تنظیمات کوویک مسیج

2. با فعال کردن Quick massageمی توانید از امکاناتی مانند مشخص کردن مکان دشمن و مشخص کردن loot box و از این قبیل موارد را دارید.

گام پنجم: تنظیمات اضافی

1. Quick Run را در تنظیمات basic فعال کنید تا به شما این امکان را بدهد که سریع‌تر حرکت کنید.

مخفی کردن اسم در کالاف

2. اگر میخواهید نام کاربری شما در بازی پنهان بماند می توانید در قسمت legal and privacy گزینه streamer moodرا روشن کنید.

تنظیمات فرار سریع

3. با فعال کردن گزینه perspective teammate در basic مکان هم تیمی های در هر کجای مپ بصورت hologram خواهید دید.

دیدن هم تیمی ها در نقشه

4. در basic اگر گزینه quick knife روشن باشد در صورت نزدیک شدن به دشمن بصورت خودکار روشن میشودو امکان استفاده از گان رو از دست خواهید داد پس این گزینه را غیر فعال کنید.

تنظیمات چاقوی سریع

حالت چند نفره بازی کالاف دیوتی

آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

Multiplayer

“Call Of Duty Mobile” در حالت چند نفره (Multiplayer)، مسابقات متنوعی را بین بازیکنان برگزار می‌کند.

برخی از این مسابقات عبارتند از:

  •  (Frontline): تیم‌ها برای رسیدن به امتیاز معینی مبارزه می‌کنند.
  • (Search & Destroy):  یک تیم باید بمبی را فعال کند و دیگری آن را متوقف کند.
  • (Team Deathmatch): تیم‌ها برای کسب امتیازات مبارزه می‌کنند
  • (Domination): تیم‌ها باید نقاط خاصی را محافظت یا تصرف کنند.

علاوه بر کالاف دیوتی بازیکنان بازی های سبک بتل رویال مانند کالاف وارزون می توانند بصورت آنلاین با یک دیگر در سراسر جهان بازی کنند.اگر میخواهید بدانید چگونه می توان اینکار را انجام داد. می توانید مقاله  چگونه بازی کالاف دیوتی وارزون را دو نفره بازی کنیم؟ را در ایران موجو مطالعه کنید.

حالت زامبی بازی Call Of Duty Mobile

در “Call Of Duty Mobile”، پس از رسیدن به سطح ۵، بازیکنان به حالت زامبی دسترسی پیدا می‌کنند. این حالت دو سناریو دارد: “بقا” که هدف زنده ماندن است و “راید مود”، که بازیکنان با باس “The Abomination” روبرو می‌شوند.

بخش بتل رویال

بازی Call Of Duty Mobile یک حالت بتل رویال دارد که در آن ۱۰۰ بازیکن به دنبال سلاح و تجهیزات هستند و آخرین نفری که زنده می‌ماند برنده است. نقشه این حالت نیز دارای نمادهایی است که به گیمر مکان‌های مهم، همچون وسایل نقلیه یا هلیکوپتر، را نشان می‌دهد. همچنین در بازی ۸ کلاس متفاوت با قابلیت‌های ویژه وجود دارد که می‌توان با جمع‌آوری قطعات در نقاط معینی، این کلاس‌ها را ارتقا داد.

 

تنظیمات گرافیک بازی کالاف دیوتی موبایل باتوجه ‌به مدل گوشی

نشانه گیری بازی کالاف

گرافیک یکی از مهم ترین جنبه های بازی های موبایلی است که لازم است توجه زیادی به آن شود. بازی Call Of Duty Mobile دارای یک طراحی محیطی عالی است و تمام جزئیات محیط را به خوبی نمایش داده است. گاهی اوقات بالا بودن درجه تنظیمات گرافیک بازی می تواند باعث کند شدن سرعت و لود آن شود. لازم است که قبل از شروع بازی تمام تنظیمات گرافیک به صورت مناسب انجام شود.

استفاده از کنترلر

کمپانی سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل به گونه ای بازی را طراحی کرده است که بازیکنان می توانند کنترلر پلی ‌استیشن ۴ و ایکس ‌باکس وان را به تلفن همراه خود از طریق بلوتوث متصل کنند و سپس از بازی خود لذت ببرند. چنانچه بازیکنی بخواهد از کنترلر استفاده کند و سیستم عامل گوشی او IOS باشد باید نسخه ۱۱ به بالا باشد. برای وصل کردن کنترلر به گوشی لازم است که دکمه‌ های PS و Share را روی کنترلر پلی ‌استیشن ۴ و دکمه‌ های Xbox و Sync را روی کنترلر ایکس ‌باکس به ‌طور همزمان نگه دارند.

بعد از اتصال کنترلر به گوشی می توان وارد بازی شد و در قسمت تنظیمات کنترل از صحت و درستی اتصال آگاه شوند. افرادی که گوشی اندرویدی دارند هم می توانند به سادگی این اتصال را انجام دهند. برای انجام اتصال کافی است پس از فشار دادن دکمه ‌های کنترلر، گزینه Pair New Device را در بلوتوث گوشی فعال کرد تا اتصال انجام شود.

 شخصی‌ سازی دکمه‌ های بازی

 شخصی‌ سازی دکمه‌ های بازیبازی هایی که قابلیت شخصی سازی داشته باشند قطعا محبوبیت بیشتری در میان گیمرها خواهند داشت. بازی کالاف دیوتی موبایل نیز یکی از بهترین بازی هایی است که این ویژگی را دارد. بعد از آنکه بازیکن برای اولین بار وارد محیط بازی شد، تنظیمات مربوط به حالت های کنترل بازی را خواهد دید.

در بازی Call Of Duty Mobile دو نوع مختلف کنترل وجود دارد که ویژگی های خاصی دارند. حالت اول Simple Mode است که داری قابلیت شلیک خودکار می باشد. یعنی وقتی گیمر به سمت دشمن نشانه‌ گیری می‌ کند، تفنگ به شکل خودکار شروع به شلیک می‌ کند.

این حالت برای بازی در گوشی های موبایل بسیار مفید و کاربردی است. حالت دوم Advanced Mode است که گیمر باید برای شلیک کردن دکمه شلیک را نگه دارد. حالت Advanced Mode 3 نوع هدف‌ گیری دارد که می تواند بازیکنان را حرفه ای تر کند.

حالت اول ADS است که در آن بازیکن با نگه داشتن دکمه شلیک سمت راست، هدف ‌گیری هم برای او انجام می شود و زمانی که دکمه شلیک را رها می‌ کنید، از حالت هدف‌ گیری خارج می ‌شود.
حالت دوم که Hip-Fire نام دارد هیچگونه هدف گیری برای گیمر انجام نخواهد داد و بازیکن باید شخصا این کار را انجام دهد.
حالت سوم یک حالت سفارشی است که در آن بازیکن می تواند با زدن دکمه تنظیمات مربوطه مشخص کند که برای کدام سلاح ها نشانه گیری خودکار فعال یا غیر فعال شود.

برای اعمال هر کدام از تغییرات فقط  کافی است گیمر بر روی دکمه Customize کلیک کند و آنها را ذخیره نماید.

برای معرفی کامل بازی کالاف دیوتی موبایل و کامپیوتر کلیک کنید.

نکات و ترفندهای بخش بتل رویال

هر کدام از بخش های بازی کالاف دیوتی موبایل دارای ترفندها و نکات مختلفی هستند که می توانند به گیمرها کمک های زیادی بکنند که بهتر بازی کنند و برنده شوند. از مهم ترین نکات و ترفندهای بخش بتل رویال بازی Call Of Duty Mobile می توان موارد زیر را عنوان نمود.

آدرنالین

استفاده از آمپول آدرنالین می تواند به بازگرداندن سلامتی بازیکن کمک بسیاری بکند. آدرنالین علاوه بر بازگرداندن سلامتی برای برگرداندن سلامتی فرد ۱۵۰ امتیاز جان اضافی هم به او می‌ دهد. این ویژگی در هیچ کدام از بخش های دیگر بازی وجود ندارد.

آمادگی همیشگی

یک گیمر باید در هر لحظه و هر شرایطی در بازی های بتل رویال آمادگی داشته باشد که هدف شلیک قرار بگیرد. بنابراین لازم است که همیشه خشاب سلاح ها پر نگه داشته شوند. همچنین بازیکن باید در هنگام شلیک به سمت سر حریف شلیک کند چرا که احتمال کشتن آن بسیار بیشتر است. شلیک زیر آب نیز یکی دیگر از توانایی های جالب بازی است که به بازیکن فراغ بال بیشتری می دهد.

تحرک

بازیکنان باید توجه داشته باشند که در هنگام رو در رویی با دشمن و شلیک نباید در یک محل ثابت باشند و لازم است که تحرک داشته باشند تا از تیررس دشمن خارج شوند. بهترین کار این است که بازیکن با یک دست کاراکتر را تکان دهد و با انگشت دیگر نشانه روی کند.

نجات و بازیابی هم تیمی ها

بازی های گروهی نیازمند تعامل و همکاری بالایی است و نیاز است که گیمرها به فکر نجات هم تیمی های خود باشند و یا آنها را بازیابی کنند. از جمله قابلیت ‌های جذاب بازی کالاف دیوتی موبایل امکان بازگشت به بازی بازیکنان بعد از مرگ و کشته شدن است. برای این کار فقط کافی است که یکی از هم تیمی ها به محل کشته شدن بازیکن برود و بعد از برداشتن مدال و روی آن بکوبد تا فرد زنده شود.

بعد از این کار بازیکن در هواپیمای بعدی دوباره وارد میدان خواهد شد. البته بازیکن باید هوشیار باشد در هنگام برداشتن مدال دوست خود کشته نشود چون در این صورت هر دو کشته خواهند شد در بازی حالت سینه خیز وجود دارد که البته پیدا کردن می تواند کمی مشکل باشد ولی با نگه داشتن چند ثانیه ای دکمه نشستن می توان آن را فعال کرد.

جمع کردن گلوله

از نکات جالب توجه این بازی این است که کوله پشتی بازیکنان هیچ محدودیتی ندارد و می توان از هر مهماتی ۹۹۹ عدد ذخیره کرد. پس بازیکنان با خیال راحت می توانند مهمات مورد نظر خودشان را جمع کنند.

زوایای دید

در بازی کالاف دیوتی موبایل بازیکنان می توانند به راحتی زاویه دید خود را عوض کنند. برای این کار کافی است که دکمه گوشه سمت چپ و پایین را فشار داد. همچنین در حال حرکت می توان کلید حرکت را تا بالای صفحه کلید کشید تا بر روی دویدن قفل شود.

دراپ ‌‌ها

در بتل رویال برای بازیکنان کمک های هوایی فرستاده می شود که شامل تجهیزات و  مهمات فوق العاده ای هستند. البته باید گیمرها توجه داشته باشند که در کنار دراپ ها نیروهای دشمن کمین می کنند و ممکن است به بازیکنان حمله کنند.

اما اگر میخواهید در کالاف بهترین باشید از شما دعوت می کنیم که مقاله 6 نکته برای Call of Duty Mobile که به شما کمک می‌کند تا در بازی بهترین باشید را در ایران موجو بخوانید.

 

سلاح‌های بازی Call Of Duty

اسلحه های بازی کالاف

شاید بیشتر گیمرهایی که جذب بازی کالاف دیوتی موبایل شده اند بخاطر وجود اسلحه های جذاب و هیجان انگیز بازی است. این بازی تنوع سلاح بسیار زیادی دارد و هر کدام از این سلاح ها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند.  از جمله جذاب ترین و مهم ترین سلاح های کاربردی که در بازی Call Of Duty Mobile به کار می روند می توان موارد زیر را عنوان کرد:

 

  • اسلحه  AK117: این سلاح به عنوان محبوب ترین و بهترین اسلحه بازی شناخته می شود. از مهم ترین ویژگی های این اسلحه می توان به وزن مناسب، نشانه گیری سریع، عملکرد مناسب، برد مناسب و لگد کم اشاره کرد.
  • اسلحه S36: یک مسلسل‌ سبک و بسیار محبوب در میان بازیکنان بازی ندای وظیفه که به تازگی معرفی شده است. ظرفیت خشاب بالا، لگد کم، دقت بالا، وزن مناسب و… از مهم ترین ویژگی های سلاح هستند.
  • سلاح DLQ33: یکی از بهترین، محبوب ترین و قوی ترین سلاح ها برای تک تیراندازها می باشد. این اسلحه دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند لگد کم، آسیب زیاد و دقت مناسب است. چنانچه بازیکن عاشق شلیک به سر است، DLQ33 بهترین گزینه خواهد بود.
  • سلاح PDW: می توان گفت اسلحه PDW محبوب ترین سلاح بازی کالاف دیوتی موبایل است چرا که ویژگی هایی مانند سرعت زیاد شلیک، وزن سبک و قدرت انعطاف بالا، به ‌همراه شلیک مستقیم و بدون خطا دارد.
  • سلاح Msmc:  Msmc نیز یکی از سلاح های محبوب است که در مبارزات نزدیک استفاده می شود. این سلام می تواند سرعت بازیکن را بیشتر کند و آسیب زیادی به نیروهای دشمن برساند.

در این مقاله به تعدادی اسلحه در بازی کالاف دیوتی اشاره شده است و شما می توانید از این اسلحه ها برای از بین بردن رقبا استفاده کنید اما اینکه  بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل چیست،بستگی به سبک و سلیقه شما دارد.

ملحقات سلاح ها

تمامی سلاح ها و تفنگ ها دارای ملحقات مختلفی هستند که با افزایش سطح بازی می توانند برای بازیکنان قابلیت دسترسی داشته باشند. هر کدام از ملحقات دارای ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فردی هستند.

به عنوان مثال مهم ترین ملحقات سلاح های بازی Call Of Duty Mobile می توان به Stock که باعث سرعت بیشتر، Extended Mag که باعث افزایش ظرفیت خشاب و تعداد گلوله ها، Quickdraw که باعث می‌شود سریع‌تر هدف‌گیری کنید.هدف گیری سریع و دقیق تر و Foregrip که باعث تثبیت تفنگ و کنترل لگد شلیک آن می شود.

مهم ترین کلاس های بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی ندای وظیفه دارای کلاس های متفاوتی است که هر کدام از ویژگی ها و مشخصات مختلفی برخوردار هستند. از جمله مهم ترین این کلاس ها می توان موارد زیر را نام برد:

ایربورن (Airborn) کالاف دیوتی موبایل

این کلاس می تواند ۴ عدد صندلی پرنده در اختیار بازیکن قرار دهد که قادرند او را به آسمان ببرند و به هر سمتی که می خواهند بروند.

دیفندر (Call Of Duty Mobile (Defender 

سپر همیشه به عنوان یکی از موثرترین تجهیزات برای مبارزه با دشمنان و دفاع از خود شناخته می شود. کلاس Defender یک سپر با قابلیت تغییر شکل و ضد گلوله در اختیار گیمرها قرار می دهد که بعد از باز شدن می تواند یک فلش کور کننده ۳ ثانیه‌ای هم می ‌زند.

کلاون (Clown) کالاف دیوتی

Clown را می توان محبوب ترین کلاس برای عاشقان زامبی دانست که یک اسباب بازی بامزه در اختیار افراد قرار می دهد که بعد از پرتاب به سمت دشمن، با استفاده از یک موزیک خاص زامبی ها را فرا می خواند. زامبی ها به نیروهای اطراف خود حمله می کنند. چنانچه زامبی ها کسی را پیدا نکردند به دور اسباب بازی جمع می شوند که بعد از مدتی منفجر خواهد شد.

مکانیک (Mechanic) کالاف دیوتی موبایل

کلاس Mechanic نیز امکان استفاده از یک درون (Drone) را به گیمرها می ‌دهد. درون بالای سر گیمر پرواز می کند و دشمنان محدوده مورد نظر را پیدا می کند.

اسکات (Call Of Duty Mobile (Scout

Scout توانایی پرتاب دارت‌ داری حسگر را به بازیکن می ‌دهد که مکان تمام دشمنان محدوده را روی رادار نشان می ‌دهد.

تریکستر (Call Of Duty Mobile (Trickster   

کلاس Trickster بهترین گزینه برای فرار است. زمانی که این کلاس فعال شود، به وسیله سنسورهای هولوگرافیک دو شبیه ‌سازی از بازیکن ساخته می شود که هر کدام به طرف خاصی حرکت می‌ کنند که شناسایی فرد را سخت ‌تر می‌ کند.

مدیک (Medic) کالاف دیوتی موبایل

این کلاس یک محدوده شفابخش و تضمین سلامتی ایجاد می کند و گیمر می تواند در آن سلامتی خود را بازیابی کند و آن را افزایش دهد.

نینجا (Call Of Duty Mobile (Ninja 

Ninja یک قلاب در اختیار بازیکن می گذارد که می تواند توسط آن از روی ساختمان‌ ها حرکت کند و مسیرها را کوتاه تر کند.

خرید cp کالاف دیوتی موبایل از ایران موجو

اگر قصد دارید در بازی کالاف دیوتی پیشرفت کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید شما باید سی پی بازی کالاف دیوتی را خریداری کنید. برای خرید cp کالاف دیوتی شما می توانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های خرید جم می باشد که شما می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

!!! برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو اقدام کنید!!!

شما برای ما از تنظیمات کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از ایران موجو آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل را برای شما بیان کردیم. چنانچه شما جای نکته ای را در این بازی خالی دیدید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. نکات شما می تواند مشکلات بازی کالاف دیوتی را برای سایر مخاطبین برطرف سازد و یا کیفیت بازی آنها را بالا ببرد.

سوالات متداول

1. چگونه می‌توانم حساسیت کنترل‌ها را در بازی تنظیم کنم؟

برای تنظیم حساسیت، به تنظیمات بازی بروید، سپس بخش (Sensitivity) را انتخاب کنید. شما می‌توانید حساسیت را برای حرکات مختلف مانند دوربین و .. تنظیم کنید.

2. آیا می‌توانم کنترل‌های لمسی را شخصی‌سازی کنم؟
بله، از منوی تنظیمات، گزینه Controls را انتخاب کنید و Custom Layout را بزنید تا بتوانید مکان دکمه‌ها را روی صفحه تغییر دهید.

3. چگونه می‌توانم کیفیت گرافیک بازی را بهبود ببخشم؟

در تنظیمات بازی، به بخش Graphics بروید و می‌توانید کیفیت تصاویر و فریم ریت را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که تنظیمات بالاتر می‌تواند باعث کندی عملکرد در دستگاه‌های ضعیف‌تر شود.

4. چگونه می‌توانم در بازی بهتر شوم؟
تمرین مستمر، شناخت نقشه‌ها، استفاده از تاکتیک‌های تیمی، و تنظیم دقیق کنترل‌ها و حساسیت به شما کمک می‌کند که عملکرد بهتری داشته باشید. همچنین تماشای ویدیوهای آموزشی و بازی حرفه‌ای‌ها می‌تواند نکات مفیدی را برای بهبود بازی شما فراهم کند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

311 دیدگاه
  • محمد

    سلام خسته نباشید
    من گوشیم نوت ۱۳ پرو رم۱۲ ولی very high و مکس رو نداره چ کنم

    • حامد فندرسکی

      سلام متاسفانه گوشیتون ساپورت نمیکنه

  • hasan

    چجوری سی پی با ایدی بخرم

    • پشتیبانی ایران موجو

      از طریق صفحه خرید سی پی اقدام به ثبت سفارش کنیم.

  • مرصاد

    پشتیبانی کجاست

  • سام

    سلام
    دسته وصل کردم پنل سمت چپ گوشی برا هیپ فایر ولی وقتی جهت میگیرم یا حرکت میکنم هیپ فایر نمیزنه.باسد یجا وایسم تا با دسته بتونم هسپ فایر بزنم چرا

    • حامد فندرسکی

      سلام بله متسافانه یک سری از دسته ها این مشکل رو دارند

  • شیدا

    من تازه کالاف نصب کردم
    ولی مشکل بزرگ دارم، وقتی یه نفر و می کشم یا سنگ پرتاب می کنم بجای اینکه طرف مقابل بمیره من میمیرم چرااااااا میشه راهنماییم کنید.

  • مریم

    چطوری سی پی ارزان بگیرم؟ راهی هست که تعداد بیشتر با قیمت کمتر بگیرم؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      کاربر گرامی شما با شرکت در چالش ها و مسابقات ایران موجو میتوانید از کد تخفیف خرید سی پی ایران موجو استفاده کنید و همچنین با خرید افر های کالاف با کمترین قیمت ارزان ترین سی پی را دریافت کنید.

  • ارسلان

    هم تو خرید سی پی تکی هم توی آموزش واقعا از ایران موجو بهتر و معتبر تر ندیدم دمتون گرم

    • پشتیبانی ایران موجو

      ممنون از شما
      ایران موجو همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

  • امیر

    سلام چطوری میتونم هر دوتا تیراندازی رو هیپ فایر کنم که خودش نزدیک نکنه !؟

    • خانم سرابی

      سلام دوست گرامی وارد تنظیمات بازی بشید صفحه ی اول بخش کنترلر رو بیارید و گزینه hit fire رو فعال کنید

  • ایلیا

    سلام من یه مشکل دارم توی بخش مولتی پلیر وقتی هیپ فایر میکنم نمیتونم صفحمو حرکت بدم صفحه ثابت میشه میشه کمکم کنید؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر تنظیمات کنترل رو ریست کنید

    • ایلیا

      سلام مشکلم حل نشد میشه دقیق تر راهنمایی بفرمایید؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر با یه گوشی دیگه تست کنید ببینید بازم مشکلل دارید یا خیر

    • Arian

      سلام ببخشید من در بتل رویال بخوام خودم سلاح ور ندارم یعنی خودکار خاموش کنم لطفا بگید ممنون

    • خانم سرابی

      سلام دوست عزیز وارد تنظیمات بازی بشید سپس بخش BR SETTING و بعد گزینه ی AUTO LOOT رو غیر فعال کنید

    • حمیدرضا شمس

      سلام ، کسی نمی دونه که بتل پس رو قفلش رو چجوری باز کنم ، باندل بتل پس رو خریدم ولی تا تایر ۴۰ اش برام باز شده
      نمیدونید چرا ده تای آخر قفله ؟

    • خانم سرابی

      سلام دوست گرامی کدوم باندل رو خریداری کردید؟ و اینکه بتل پس رو با سی پی هاتون از داخل خوده بازی باید دریافت کنید

  • امیرمحمد

    سلام چطوری میشه اون کادر وسط صفحه داخل بازی رو حذف کنیم کلا رو مخه نمیزاره تمرکز کنم همون کادری که تو بتل مثلا خبرارو میگه دوستم کیو کشت و از اینجور چیزا اگه راهکاری برا حذف اون کادر دارید خبر بدید ممنون

  • Maryam

    سلام خستع نباشید چجوری میتونم توی کالاف یکیو از بلاک در بیارم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر شما باید مجددا پروفابل شخص مورد نظرتونو پیدا کنید و ادد فرند بزنید

iranmojo online support