آموزش بدست آوردن جم و الماس در بازی گارنا فری فایر

خرید الماس فری فایر
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 2063
  • دیدگاه 9
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا فری فایر (Garena Free Fire) با چه روش هایی میسر می شود؟ چگونه در بازی گارنا فری فایر جم و الماس به دست آوریم؟ الماس ها جز با ارزش ترین ارز های موجود در بازی گارنا فری فایر می باشند که شما به دنبال به دست آوردن مقداری از آن ها برای دست یابی به مراحل بالاتر می باشید. در این پست چند روش برای به دست آوردن آن ها به شما ارائه شده است که بعضی از آن ها برای شما ریسک پذیر خواهند بود اما بعضی از این روش ها مناسب می باشند.

در این بخش از آموزش بازی فری فایر سایت ایران موجو قصد دارد تا به شما نشان دهد که چگونه جم و الماس در بازی گارنا فری فایر را به دست آورید، علاوه بر آن همه ی روش های رایگانی که توسط وب سایت های دیگر یا فیلم های موجود در یوتیوب برای بدست آوردن الماس در بازی گارنا فری فایر ارائه شده است، در این پست بررسی کرده ایم تا برای شما مشکلی ایجاد نکند.

نحوه بدست آوردن جم و الماس در بازی گارنا فری فایر

خوب این مشخص که همه کاربر ها به دنبال بدست آوردن جم فری فایر می باشند، ما نیز سعی کردیم نیاز های آن ها را بر طرف کنیم تا الماس بیشتری به دست بیاورند.

الماس ها در بازی گارنا فری فایر به چه کار شما خواهند آمد؟

جم در بازی گارنا فری فایر ارزنده ترین سنگ می باشد، شما می توانید از جم ها برای انجام خرید در فروشگاه فری فایر استفاده کند. آن ها بلیط برای قوی ترین های بازی را فعال می کنند، الماس های رویال (Royale Diamonds) را روشن می کنند، با استفاده از آن ها می توانید کاراکتر های جدید را خرید کنید، یا این که کاراکتر هایی که دارید را به روز کنید و مهارت های آن ها را در بازی که قفل هستند را باز کنید.

بنابراین ما به شما نشان خواهیم داد تا چطور الماس ها را به دست آورید. البته شما اگر دوست دارید پست های بیشتری راجع به فری فایر بخوانید، ایران موجو در این سایت ارائه داده است.

بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا

بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا

راه های بدست آوردن جم و الماس در بازی گارنا فری فایر

روش های بسیار متعددی برای بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا و فری فایر وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

روش اول بدست آوردن الماس بازی گارنا فری فایر

روش اول در بدست آوردن جم و الماس فری فایر را در ادامه برایتان بازگو خواهیم کرد. شما چندین راه برای بدست آوردن جم و الماس در بازی گارنا فری فایر دارید که بهترین روش برای آن پرداختن پول است، شما می توانید کارت الماس را بخرید یا فعال کنید به این روش شما می توانید الماس در بازی گارنا فری فایر را به طور روزانه جمع کنید، کارت الماس ممکن است کمی برای شما گران به نظر بیاید اما خرید آسان ترین روش به دست آوردن الماس در بازی گارنا فری فایر می باشد.

روش دوم بدست آوردن جم Garena Free Fire

روش دوم برای بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا را در این قسمت برایتان عنوان خواهیم کرد. روش بعدی کد ها می باشند که ممکن است زیاد برای کاربر ها معمول نباشد، اکثر اوقات این کد ها برای مکان های مشخصی ارائه می شوند البته شما می توانید با تغییر سرور خود از آن ها استفاده کنید. اما شما اگر توانستید از آن ها استفاده کنید، یکی از بهترین روش ها می باشند چون اون یک روش واقعی برای به دست آوردن الماس ها در بازی فری فایر می باشد. این را نیز ذکر کنم که یافتن و راه اندازی آن ها بسیار سخت می باشد.

روش سوم دریافت جم بازی Garena Free Fire

روش سوم برای بدست آوردن الماس در بازی گارنا FREE FIRE پیدا کردن اپلیکیشن هایی می باشد که به شما پول می دهند، در کل ما آن ها را به شما توصیه نمی کنیم، حتی اگر آن ها بخواهند که پولی بپردازند وقت زیادی از شما خواهند گرفت. یک مورد وجود دارد که برای هر اقدام ۲۰ سکه به شما می دهند، اما تا زمانی که شما ۵۰۰،۰۰۰ سکه دریافت نکنید، نمی توانید از آن پول استفاده کنید.

بعضی از آن ها هم به نظر می رسد که پول خوبی به شما بدهند اما پس از نصب و دانلود آن ها به شما می گویند که باید به فلان سطح برسید تا این پول پرداخت شود که این پروسه خود حدود یک هفته زمان خواهد برد. علاوه بر همه ی این ها شما باید یک سری برنامه که از شهرت مشکوک برخوردار می باشند را روی رایانه خود نصب کنید و آن را به خطر بیاندازید. در کل می توان گفت که شما ممکن است زمان زیادی را از دست بدهید و در نهایت هیچ پولی به دست نیاورید.

روش چهارم بدست آوردن جم بازی گارنا فری فایر

روش آخر برای بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا استفاده از برنامه ها hack می باشد. این روش کمتر از برنامه هایی که به شما پول می پردازند توصیه می شوند و خطرناک می باشند، در بازی گارنا فری فایر به شما هشدار داده خواهد شد که استفاده از این برنامه ها برای شما مجازاتی در پی خود خواهد داشت که ممکن است حساب شما را به طور موقت یا دائمی قفل کند، بنابراین اگر بازی فری فایر را دوست دارید این موضوع را در نظر بگیرید. در کل این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود چون پر ریسک ترین روش می باشد.

خرید ارزان الماس بازی فر فایر

بهترین راه و مطمئن ترین راه خرید الماس فری فایر از سایت ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) می باشد که نماد اعتبار دارد و یکی از معتبرترین فروشگاه های خرید پول بازی به شمار می آید. شما می توانید با خرید الماس ها از این سایت از بازی گارنا فری فایر لذت ببرید.

شما برای ما از بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه ای دارید آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. تجربیات شما می تواند لذت این بازی را برای مخاطبین سایت ایران موجو چندین برابر کند. شما می توانید سوالات خود را در انتهای این مطلب از ما بپرسید. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

9 دیدگاه
  • ارمیا عموزاد

    بهترین راه بدست آوردن جم خریدنش از ایرانموجو هست 💎🇮🇷

  • محمد صدرا

    الماس میخوام

  • soheilbastani138

    من الماس خریدم به حساب هم اومد ولی پول کم نشد چکار گنم؟

    • احمد فندرسکی

      از سایت سفارش دادین ؟

    • مبین چهاردهی

      بله دادم

    • مبین چهاردهی

      واسه من نیومد چکار کنم اه هی زنگ میزنم جواب نمیدین

    • احمد فندرسکی

      شماره سفارشتون رو بدید

  • حسن حاجی

    جم خریدم ولی بحساب کاربریم نیومده چیکار باید کنم

iranmojo online support