بروزرسانی ایستگاه قطار در بازی هی دی

بروزرسانی و اپدیت بازی هی دی
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 808
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

 اگر شما مزرعه دارید و می خواهید به بازدید شهر های دوستانتان بروید یا این که می خواهید بازدید کننده های بیشتری دست پیدا کنید شما نیاز به ایستگاه قطار در هی دی خواهید داشت برای افزایش آن هم شما نیاز خواهید داشت تا ایستگاه های قطار در بازی هی دی خود را به روز رسانی کنید.

شهرداری، ایستگاه قطار و ظرفیت قطار شخصی در بازی هی دی

ایستگاه قطار در بازی هی دی ساختمان هایی در مزرعه و شهر بازیکن هستند. ایستگاه قطار در مزرعه های هی دی به بازیکن ها اجازه می دهد که به شهر بروند در حالی که ایستگاه قطار در شهر ها به بازیکن ها این توانایی را می دهد که از شهر های دوستانشان بازدید کنند. این تجربه ها در سطح ۳۴ باز می شوند.

هی دی یکی دیگر از بازی های کمپانی سوپرسل می باشد همان طور که می دانید نام این کمپانی به خاطر بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال بر سر زبان ها می باشد، این بار این کمپانی روی یک بازی استراتژیک با ژانر پازل کار کرده است.

شهر شما احتمالا با ساختمان های بیشتری که بازدید کنندگان می توانند از آن ها استفاده کنند می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و عالی به نظر برسد. این به این معنی است که ممکن است شما بخواهید ظرفیت شهر خودتان را افزایش دهید. شما برای این موضوع شما باید از سه نسخه اصلی شهرداری، ایستگاه قطار در هی دی و قطار شخصی استفاده کنید. این امکانات به شما اجازه می دهد تا بازدید همزمان بیشتری را انجام دهید.

راهنمای بازی هی دیبروزرسانی بازی هی دی و ویژگی های آن

به روز رسانی شهر شما باعث خواهد شد که بازدید کننده های بیشتری داشته باشید. شما می توانید به سادگی بر روی شهرداری هی دی خود کلیک کنید و ظرفیت بازدید کننده را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد بازدید کنندگان در حال حاضر در شهر چقدر است و چه تعداد می توانند از شهرداری هی دی شما بازدید کنند. برای این که بازدید کنندگان بیشتری به شهر شما بیاید باید روی گزینه به روز رسانی ضربه بزنید تا نشان دهد چه مواردی برای شهرداری هی دی شما نیاز است. شهرداری شما به بلوک های سنگی، چکش و سطل های رنگی احتیاج دارد.

زمانی که شما ظرفیت بالا داشتید تا بیننده های بیشتری را در شهرداری هی دی خود جای دهید. می توانید که ایستگاه قطار در بازی هی دی خود را به روز رسانی کنید تا بتوانید بازدید کننده های بیشتری  را برای رسیدن به قطار EGGspress  داشته باشید. برای دیدن مورد های لازم روی گزینه به روز رسانی ضربه بزنید. در کل ایستگاه قطار در بازی هی دی به سطل ها تار (Tar)، آجر و مته دستی نیاز دارد. این رل نیز به خاطر داشته باشید که بسته به تعداد بازدیدکنندگان در شهر شما، قطار EGGspress فقط می تواند امکانات برای نهایت ظرفیتش را حمل کند.

علاوه بر این ها شما می توانید قطار شخصی خودتان را برای این که از شهر های اطرافتان بینندگان را بیاورید، به روز رسانی کنید. یا این که زمان نگهداری قطار شخصی خود را در هی دی کاهش دهید. برای ارتقا دادن قطار خود در هی دی روی گزینه ارتقا ضربه بزنید و آن چه را که برای ارتقا می خواهید انتخاب کنید. 

فروش الماس بازی هی دی 

برای رشد و ارتقا بازی Hay Day شما باید الماس این بازی را خریداری کنید. برای خرید الماس بازی هی دی می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های فروش پول بازی می باشد و شما می توانید یا خرید مطمئن و ارزان را تجربه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support