دربی در بازی هی دی و قوانین آن

همه چیز درباره دربی بازی هی دی و شرکت در آن
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 2307
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

اگر شما به دنبال این سوال می باشید که چگونه در دربی هی دی شرکت کنیم، این پست برای شما بسیار مناسب می باشد ما سعی کرده ایم که بهترین راهنمایی را برای شرکت در دربی به شما ارائه کنیم. همان طور که می دانید بازی هی دی مانند بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز یک بازی رایگان و بسیار رقابتی می باشد.

دربی در بازی هی دی و قوانین آن

هی دی یکی از بازی های کمپانی سوپرسل می باشد که به نظر من شما آن را با سبک زندگی روستایی می کنید و به ذخیره کردن غلات و دانه ها می پردازید بعد از انجام این کار ها شما باید دانه های خود را کشت کنید و چند برابر کنید.

این بازی به دلیل این که آنلاین می باشد بسیار رقابتی می باشد حال برای خیلی از کاربر ها این سوال می باشد که دربی در هی دی چیست و چگونه در دربی هی دی شرکت کنیم، ما نیز در این بخش از آموزش بازی هی دی سعی کرده ایم که قوانین دربی در هی دی را به شما بگوییم.

دربی در هی دی در اصل مسابقه اسب ها می باشد، حال شما بعد از این که شما در دربی شرکت کردید باید سعی کنید که بیشترین امتیاز را در دربی کسب کنید.

شما اگر امتیاز ها را به درستی در هی دی به دست آورید می توانید در دربی اول شوید اما این کار به همین سادگی ها نمی باشد، شما برای این موضوع باید قوانین دربی در هی دی را به طور کامل بدانید. شما می توانید در هی دی لیگ های بیشتری را دنبال کنید. شما می توانید با شرکت در لیگ ها جوایز مختلفی را به دست آورید.

اشنایی با دربی بازی هی دیقانون های اصلی دربی در بازی هی دی

حال ما تصمیم داریم که قوانین اصلی دربی در هی دی را به شما بگوییم، اولین قانون دربی در هی دی این می باشد که دربی در هی دی شش روز طول می کشد و شما باید بیست و چهار ساعت بین هر مسابقه و رقابت منتظر بمانید.

دربی برای همه همسایگی ها به صورت هم زمان شروع خواهد شد، در دربی هی دی به طور اتوماتیک تقریبا همه همسایگی ها و لیگ ها با همسایگی های هم سایز و هم اندازه انجام می پذیرد. این طور نمی باشد که شما در یک لیگ با یک سطح بالایی به رقابت بیافتید و در آن ناکام بمانید.

اگر در وسط یک رقابت بخواهید به یک لیگ یا همسایگی دیگر بروید باید منتظر بمانید تا یک دوره از رقابت های دربی در هی دی به پایان برسد تا شما بتوانید به داخل آن بروید.

اگر در یک رقابت کسی حاضر به انجام یک مسابقه نشود شما مجبور به این خواهید شد که یک مدت زمان کوتاه منتظر بمانید که بنا بر تصمیم رهبر های قدیمی دور جدیدی از مسابقه ها شروع شود.

در هر لیگ دربی هر کس که بخواهد می تواند از پنج تا نه دربی را دریافت کند، این موضوع بر اساس خود ظرفیت کاربر می خواهد و می تواند هر چقدر که دوست دارد به این تعداد ماموریت دریافت کند.

اگر شما از ماموریتی که گرفتید خوشتان نیامد می توانید این ماموریت را حذف کنید. البته این را بگویم که شما باید دقت کنید که چه ماموریتی را در این بازی دریافت می کنید زیرا اگر آن را حذف کنید شما در آن دوره دربی در هی دی دیگر نمی توانید ان را ببینید.

نگران نباشید اگر ماموریتی سخت بود زیرا شما به اندازه سختی هر ماموریت دربی در هی دی امتیاز کسب خواهید کرد.

امتیاز دهی در دربی Hay Day

در صورتی که سه رتبه اول جدول امتیاز برابری داشته باشند مزرعه ای به پیروزی می رسد که بار اول پیروزی را می خواهد تجربه کند. این را نیز بدانید که شما باید یک اسب واجد شرایط برای رسیدن به سه رتبه اول دربی در هی دی داشته باشید. بعضی ها می گویند چگونه در دربی هی دی شرکت کنیم بی آن که قانونی در مورد آن بدانند. بنابراین شما در ابتدا چند پست باید در مورد دربی در هی دی مطالعه کنید تا اطلاعاتی کسب کنید.

به هیچ عنوان قبل از اتمام دربی لیگ خود را ترک نکنید!

اگر قبل از اتمام دربی در هی دی آن لیگ را ترک کنید، هیچ جایزه ای به شما تعلق نخواهد گرفت پس باید هر دربی را به اتمام برسانید. حداکثر یکی از همسایگان شما می تواند در آن شرکت کند اما این را به یاد داشته باشید که هر چه محله بزرگتر باشد جایزه های بیشتری می شود از آن جا کسب کرد. امیدوارم همه ی دربی های هی دی برای شما بهترین جایزه ها را داشته باشند.

با خرید الماس بازی هی دی می توانید در این بازی از رقبای خود پیشی گیرید. برای خرید الماس بازی شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید. این وب سایت از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های جم بازی می باشد و شما می توانید یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه کنید. در بخش آموزش بازی هی دی می توانید اطلاعات جامع بسیار زیادی در مورد این بازی کسب نمایید. 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support