روش های دریافت شکلک‌ها در کلش رویال با چند گام ساده

چگونه در بازی کلش رویال شکلک بگیریم؟

دریافت شکلک‌ها در کلش رویال (Clash Royale)، چگونه در بازی کلش رویال شکلک بگیریم؟

بازی کلش رویال یکی از بازی‌های معروف کمپانی سوپرسل است که توانست با اولین عرضه در بازار محبوبیت زیادی را بدست آورد. در ابتدا شاید این بازی شما را به یاد بازی کلش آف کلنز بیندازد اما در واقع استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که در این بازی بکار گرفته شده است با کلش آو کلنز فرق می‌کند. به همین دلیل است که کلش رویال در رتبه‌های بالاتری از بازی کلش آف کلنز قرار گرفته است. همانطور که گفته شد این بازی دارای استراتژی‌ها و قابلیت‌های خاصی است که همین موضوع توانسته گیمرهای زیادی را برای ادامه دادن این بازی ترغیب کند. کلش رویال یک بازی تمام آنلاین است، از این رو انتظار می‌رود که بتوان در آن به ویژگی‌های زیادی دست پیدا کرد.

در مقاله‌های قبلی آموزش بازی کلش رویال به امکانات و قابلیت‌هایی که سوپرسل در اختیار کاربران قرار داده است به صورت تمام و جزئی پرداختیم. اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه دریافت شکلک‌ها در بازی کلش رویال آشنا کنیم. به دلیل آنلاین بودن این بازی انتظار می‌رود که دسترسی‌های منحصر به فردی برای گیمرها وجود داشته باشد. شکلک‌ها در بازی کلش رویال انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها می‌توانند جذابیت‌های خاصی را به بازی ببخشند و در واقع یک جلوه ویژه برای بازیکنان ایجاد کنند. تا انتهای این مقاله با ایران موجو همراه باشید تا شما را با چگونگی گرفتن استیکر در بازی کلش رویال آشنا کنیم. همچنین به نحوه غیرفعال کردن آن نیز اشاره خواهد شد. پس با ما باشید.

فعال کردن شکلک‌ها در بازی کلش رویال

از آنجایی که کلش رویال یک بازی سراسر هیجان است، برای اینکه جذابیت‌های موجود در آن افزایش پیدا کند یکسری استراتژی‌ها و قابلیت‌ها برای آن در نظر گرفته شده است. شما باید مواردی را در این پروسه طی کنید تا بتواند از این قابلیت‌ها استفاده کنید. برای اینکه استیکرها یا همان شکلک‌ها را در بازی کلش رویال فعال کنید.

برای فعال کردن شکلک‌ها در بازی کلش رویال دو راه دارید:

  1. یا خودتان در بازی مدیر باشید.
  2. یا به عنوان دوست به بازی اضافه شدید که در اینصورت مدیریت بازی توسط شخص دعوت کننده صورت می‌گیرد.

خب باید برای اینکه شکلک‌ها را فعال کنید در هر کدام از این دو روش یک پروسه خیلی مهم را طی کنید.

نحوه گرفتن شکلک ها در بازی کلش رویال

روش های فعال کردن شکلک‌ها در بازی کلش رویال

در قسمت اول شما در نقش مدیر بازی ظاهر خواهید شد که برای فعال کردن شکلک باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. بازی را اجرا کنید، اگر با دقت نگاه کنید متوجه یک آیکون با طرح شکلک خواهید شد. پنل مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. بعد از اینکه آیکون مورد نظر را انتخاب کردید باید به قسمت انتخاب شکلک‌ها بروید و دو مدل شکلک را برای خود انتخاب کنید.

شما به دو طریق می‌توانید این دو شکلک انتخابی را در پنل قرار دهید:

  • یا با استفاده زیپ‌هایی که حاوی استیکرهای کلش رویال هستند می‌توانید شکلک مورد نظرتان را فعال کنید. یکی از مزیت‌های این روش این است که لازم به وارد کردن کد استیکر مورد نظر نیست و خود به خود این کدها به پنل اضافه می‌شود.
  • در روش دوم شما باید دونه به دونه استیکرهای مورد نظرتان را در کلش رویال انتخاب کنید. این انتخاب کردن به معنای تیک زدن نیست بلکه باید به صورت دستی و برخلاف روش قبلی که کدها به صورت کنترلی وارد می‌شدند، کد مربوط به هرکدام از استیکرها را یادداشت کنید و بعد از هر انتخاب آن را آپلود کنید.

مورد دوم هم این است که از مدیر بخواهید تا برای شما شکلک‌ها را انتخاب کند.

نکته:

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بهتر است برای جلوگیری از هنگ کردن بازی از شکلک‌های کم حجم استفاده کنید. از آنجایی که این بازی، یک بازی آنلاین است ممکن است که استفاده کردن از استیکرهای سنگین باعث شود تا بازی سنگین اجرا شود و در نتیجه همه زحماتتان به هدر خواهد رفت.

پس تا می‌توانید سعی کنید تا از شکلک‌های کم حجیم‌تر استفاده کنید. خیلی از گیمرها به این دلیل به استیکرهای بازی کلش رویال جذب می‌شوند چون جذاب به نظر می‌رسند. اما بگذارید خیالتان را راحت‌ کنیم، هرچه این استیکرها هیجانی‌تر باشند در نتیجه بازی سنگین‌تر اجرا خواهد شد. این نکته خیلی مهم است پس حتما به آن توجه کنید.

روش دیگری نیز برای گرفتن شکلک در بازی کلش رویال وجود دارد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با چگونگی گرفتن شکلک بازی کلش رویال در سایت نیز آشنا شوید.

گرفتن شکلک‌ها در کلش رویال از سایت

دانلود استیکر از سایت یکی از بهترین روش‌ها ست؛ زیرا در سوپرسل بهترین و نتیجه بخش‌ترین روش‌ها برای گیمر در نظر گرفته می‌شود. برای اینکه از سایت سوپرسل استیکرهای مورد نظر را دانلود کنید باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. به قسمت چت روم در پروفایل بازی مراجعه کنید.
  2. قسمت آیکون استیکر بازی را انتخاب کنید و با استفاده از راست کلید شکلک را کپی کنید.

کپی کردن در بازی کلش رویال به معنی این نیست یک روش غیر قانونی را طی کنید؛ زیرا در نسخه‌های جدید این بازی امکان پیست کردن فایل در پروفایل وجود ندارد و تنها می‌توان در چت روم فایل را کپی کرد. پس می‌توانید با استفاده از کپی کردن و انتخاب گزینه save as، استیکر را دانلود کنید. این دانلود زیاد هزینه‌بر نخواهد بود و می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

تا اینجای مقاله به چگونگی بدست آوردن شکلک‌ها در بازی کلش رویال را بررسی کردیم. در ادامه اشاره‌ای کوچک به چگونگی غیرفعال کردن استیکرها خواهیم کرد.

شکلک های بازی کلش رویالغیرفعال کردن شکلک‌ها در بازی کلش رویال

برای غیرفعال کردن شکلک‌ها در بازی کلش رویال باید در ابتدا برنامه ایکس را نصب کنید. سپس بازی را توسط این برنامه اجرا کرده و گزینه Block Taunting Emojis را انتخاب نمایید. در نهایت شما می‌توانید به‌راحتی استیکرهای مورد نظرتان را حذف کنید و از دوباره استیکرهای جدیدی را برای خود فعال کنید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

جمع بندی

گرفتن شکلک‌های بازی کلش رویال یکی از مهم‌ترین موضوعات این مقاله بود. در این پست همه مواردی که به شما کمک می‌کنند تا به استیکرها دست پیدا کنید را بیان کردیم. در نهایت شما باید آن‌ها را رعایت کنید تا از جذابیت موجود در این استیکرها بهره مند شوید.

با خرید جم بازی کلش رویال شما می توانید به قابلیت ها بیشتر این بازی دسترسی داشته باشید و خیلی سریع از رقبای خود پیشی گیرید. برای خرید جم یا الماس این بازی می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید. فرشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید یه خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

خرید رویال بلیت کلش رویال با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • KING MOHSEN

    استیکر رایگان می خوامممممم ممنونم

    • حامد فندرسکی

      سلام دقیق مطلب رو بخونید میتونید دریافت کنید

  • مهم

    میشه آموزش تصویری و آدرس سایت سوپرسل رو بزارین؟آخه تو سایت سوپرسل چت روم نداره!!

iranmojo online support