سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویال

خرید جم بازی کلش رویال از ایران موجو

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویال (Clash Royale) آشنا خواهیم کرد. به نظر شما برای نصب بازی کلش رویال (Clash Royale) چه سیستمی مورد نیاز است؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب از آموزش بازی کلش رویال به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی کلش رویال پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Clash Royale

همانطور که عنوان شد بازی Clash Royale از آن دسته بازی های محبوبی است که در سبک جذاب و هیجان انگیز استراتژیک ساخته شده است. بعد از آنکه کمپانی معروف سوپرسل (Supercell) توانست با تولید و عرضه بازی محبوب کلش آف کلنز به موفقیت های زیادی برسد در سال 2015 نیز بازی کلش رویال را برای گوشی های موبایلی طراحی و منتشر کرد.

این بازی شباهت های بسیار زیاد به بازی کلش آف کلنز دارد و می تواند چالش های جذابی برای گیمرها به همراه داشته باشد. در این بازی بازیکنان  مانند یک گلادیاتور وارد میدان مسابقه می شوند و تا زمانی که حریفان خود را نابود کنند به بازی ادامه می دهند. سازنده های بازی تلاش کرده اند که بیشتر بر روی مبارزات و مسابقات رو در رو تمرکز کند.

مانند بازی کلش آف کلنز در این بازی نیز بازیکن می تواند وارد یک قبیله شود و با سایر قبایل به مبارزه بپردازد و قبیله خودش را گسترش بدهد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به مواردی مانند گیم پلی ساده، روان  و اعتیادآور، موسیقی ها و صداگذاری های حرفه ای و شگفت انگیز، گرافیک باکیفیت و عالی، ماموریت های متنوع و هیجان انگیز، امکان رقابت با بازیکنان سراسر جهان و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: معرفی و راهنمای بازی کلش رویال (Clash Royale)

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی کلش رویال

همانطور که گفته شد سازنده های این بازی در سال 2015 و پس از موفقیت زیاد کلش آف کلنز بازی Clash Royale را برای گوشی های موبایلی طراحی کرده و منتشر نمودند. میلیون ها گیمر از سراسر جهان تاکنون این بازی را بر روی گوشی های موبایل خود نصب کرده اند.

گیمرهایی که قصد دارند از این بازی بر روی کامپیوترهای خود استفاده کنند نیز می توانند با توجه به ویژگی های ساختاری بازی این کار را عملی کنند. بازیکنان برای نصب بازی بر روی پلتفرم های مختلف باید فاکتورهای ساختاری بازی و قطعات پلتفرم مانند حافظه و فضا، کارت گرافیکی، پردازنده مرکزی، رم و… توجه کنند. مشخصات ساختاری و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب بازی کلش رویال به شرح زیر می باشند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویالسیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی Clash Royale

همانطور که گفته شد بازی کلش رویال شباهت های زیادی به محصول معروف کمپانی سوپرسل دارد و با استقبال بسیار خوبی از طرف بازیکنان سراسر جهان مواجه شده است. اگرچه بیشتر گیمرهای طرفدار این بازی سعی کرده اند که بازی را بر روی گوشی های موبایل خود نصب کنند اما بازیکنان می توانند بر روی کامپیوترهای شخصی نیز از آن بهره ببرند.

برای نصب بازی  Clash Royale و هر بازی موبایلی دیگر بر روی سیستم کامپیوتری لازم است که ابتدا نرم افزارهای شبیه ساز بازی بر روی سیستم نصب شوند. امروزه نرم افزارهای شبیه ساز متعدد و متنوعی در دسترس بازیکنان قرار دارند که LDPlayer، Android Studio’s emulator، ARChon، Bliss OS، Bluestacks، GameLoop و Genymotion از بهترین آنها می باشند و هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند.

بازی کلش رویال مانند تمام بازی های موبایلی دیگر از ویژگی های ساختاری منحصر به فردی برخوردار است و گیمرهایی که تمایل داشته باشند آن را بر روی پلتفرم های مختلف نصب کنند باید قطعات سخت افزاری آن را در نظر داشته باشند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویال در رایانه

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویال در رایانه  به شرح زیر باشند:

  • گیمر می تواند بازی را بر روی سیستم ویندوز 7، 8، 8.1 و ویندوز 10 نصب کند.
  • بازی نیازی به رم زیادی ندارد و حداقل رم (RAM) مورد نیاز برای نصب آن 512 مگابایت است.
  • کلش رویال حجم بسیار کمی دارد و بازیکنان می توانند از یک حافظه 1 گیگابایتی استفاده کنند.
  • از نظر پردازنده مرکزی نیز برای نصب این بازی همانند بازی کلش آف کلنز پردازنده AMD Athlon 64 X2 دو هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز می تواند کافی باشد.
  • از نظر گرافیک نیز کارت گرافیکی AMD Athlon 64 X2 و کارت های معادل آن می توانند بسیار خوبی باشند.

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویال

از زمان انتشار بازی کلش رویال تاکنون استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمده است و تاکنون صدهای میلیون نفر آن را دانلود و نصب کرده اند. این بازی نیز مانند کلش آف کلنز از جمله بازی هایی است که نیازی به گوشی های پیشرفته و مدرن ندارد و گوشی های هوشمند معمولی نیز می توانند گزینه مناسبی برای نصب و راه اندازی آن باشند. بازیکن می تواند بازی را با توجه به ویژگی های ساختاری آن بر روی گوشی های موبایلی نصب کند. گوشی هایی با مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر می توانند انتخاب خوبی برای نصب بازی باشند:

  • سیستم عامل اندروید گوشی حداقل باید نسخه اندروید 4.0.3 باشد.
  • رم (RAM) گوشی باید حداقل 512 مگابایت ظرفیت داشته باشد. بازیکن می تواند از رم های بالاتر نیز استفاده کند.
  • با توجه به حجم کم بازی بازیکنان می توانند از فضایی معادل 1 گیگا بایت استفاده کنند.
  • پردازنده مرکزی Mediatek MT6739 و پردازنده های هم تراز و معادل آن می توانند برای بازی کافی باشند.
  • کارت گرافیک PowerVR GE8100 و کارت های معادل می توانند برای نصب بازی بسیار خوب باشند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویالخرید جم کلش رویال

استودیوی سوپرسل همواره در تلاش بوده است که بازیکنان را با چالش های جذاب و هیجان انگیزی مواجه کند و برای این کار امکانات و آپشن های مختلفی در بازی در اختیار بازیکنان قرار داده است. بازیکنان می توانند با مراجعه با سایت های معتبری مانند سایت ایران موجو اقدام به خرید جم بازی کلش رویال بکنند. با این کار بازیکن می تواند از تمامی امکانات بازی استفاده کند و همچنین آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

جمع بندی نهایی

بازی Clash Royale از جمله محبوب ترین و معروف ترین بازی های استراتژیک است که در سال های اخیر موفقیت های متعددی به دست آورده است. اگرچه این بازی مخصوص گوشی های موبایلی است اما بازیکنان می توانند آن را بر روی پلتفرم کامپیوتر نیز نصب کنند و از آن لذت ببرند. برای خرید جم بازی می توانید همین حالا به فروشگاه جم ایران موجو مراجعه کنید و یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه نمایید.

شما برای ما از سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • متین

    سلام من کلش رویال توی گوشی j7 2015 ریختم ولی بعد از دو روز هارد گوشیم سوخت الان گوشیم تعمیر کردم امکانش هست اگر بریزم دوباره بسوزه

    • حامد فندرسکی

      سلامم بهتره نریزید دوست عزیز

iranmojo online support