روش های گرفتن صندوق افسانه‌ای در بازی کلش رویال

آموزش دریافت صندوق افسانه ای کلش رویال

کلش رویال یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی سوپرسل است که بعد از موفقیت‌های پی در پی این کمپانی در بازی کلش آف کلنز به دنیای بازی‌های داغ ویدئویی عرضه شد. این بازی به سرعت در بین کاربران ایرانی محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. اما چیزی که باعث افزایش جذابیت این بازی می‌شود، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی است که در آن وجود دارد. در این آموزش کلش رویال قصد داریم تا شما را با نحوه گرفتن صندوق افسانه‌ای در کلش رویال آشنا کنیم. پس تا انتهای مقاله با ایران موجو همراه باشید.

نحوه گرفتن صندوق افسانه‌ای در کلش رویال

گرفتن صندوق افسانه‌ای در بازی کلش رویال، در واقع یک ترفند مخفی است که همه گیمرهای بازی به دنبال به دست آوردن آن هستند. در ادامه این عنوان به آموزش چگونگی دست یافتن به صندوق افسانه‌ای در بازی کلش رویال و سپس به معرفی مزایای داشتن این بازی اشاره خواهیم کرد.

  1. در ابتدا شما باید بازی کلش رویال را اجرا کنید. سپس وارد پروفایل می‌شوید و گزینه Setting را انتخاب می‌کنید. در ادامه این بخش گزینه No coin وجود خواهد داشت.
  2. تگ مربوط به اکانت خود را انتخاب کنید و سپس بر روی صندوق افسانه‌ای کلیک کنید.

در ادامه وارد یک صفحه سایت خواهید شد که تعدادی گزینه‌های منو و همچنین جزئیات را برایتان نمایش خواهد داد.

  1. تگی که در قسمت قبلی انتخاب کرده بودید را در این قسمت وارد کنید. مطمئن باشید که این برچسب را به درستی انتخاب کرده‌اید زیرا در غیر اینصورت ممکن است تمام فرآیند قطع شود و مجبور باشید دوباره از نو شروع کنید.
  2. بعد از وارد کردن لینک مورد نظر Go را انتخاب کرده تا به صفحه جدیدی ورود پیدا کنید.
  • نکته

حتما به این موضوع دقت داشته باشید که # را در لینک‌های خود قرار دهید زیرا در غیر این صورت تگ شما قابل قبول نخواهد بود. سپس وارد صفحه‌ای خواهید شد که دو گزینه مجزا را برایتان نمایش خواهد داد.

  • REFRESH MY PROFILE
  • REFRESH MY BATTLES
  1. این دو گزینه به این معنی است که اکانتی برای شما وجود ندارد و شما باید از دوباره اطلاعاتتان را وارد کنید. پس با توجه به موارد گفته شده، تنظیمات پروفایل خودتان را دوباره انجام دهید و سپس آن را ثبت کنید.
  2. تایید اطلاعات ممکن است که یک پروسه زمان‌بر 10 دقیقه‌ای و یا 2 ساعته باشد. پس صبور باشید تا این تکمیل اطلاعات با موفقیت برایتان ثبت شود.

معرفی صندوق افسانه ای کلش رویالثبت تکمیل اطلاعات در بازی کلش رویال

به این موضوع باور داشته باشید که همه گیمرها مانند شما منتظر ثبت اطلاعات هستند، پس نگران نباشید. در قدم بعدی اطلاعات شما به طور کامل ثبت شده‌اند، پس دوباره:

  1. پس از تایید اطلاعات دوباره آیکون سه خط موازی را انتخاب کنید و دوباره به سایت مراجعه کنید. سپس تگ بازیکن را انتخاب کرده و در سایت وارد نمایید.
  2. بعد از وارد کردن تگ بازیکن قسمتی برای شما نمایش داده خواهد شد که اعم از کلنی‌ها و غیر کلنی‌ها می‌باشد.
  3. در بخش آخر شما شاهد صندوق افسانه‌ای خواهید بود که می‌توانید با استفاده از پنجره باز شده در مورد کارت‌ها و صندوق‌های آینده‌تان باخبر شوید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

اهمیت داشتن صندوق افسانه‌ای در بازی کلش رویال

شما می‌توانید با استفاده از این بخش از دیگر بخش‌های بازی هم مطلع شوید. یعنی از سطح توانایی رقبای‌تان مطلع شوید و همچنین با خواندن این اطلاعات در اوقاتی که سرتان خلوت است به ترفندهای زیادی دست پیدا کنید. تا اینجای مقاله آموزش بازی کلش اف کلنز با چگونگی دست پیدا کردن به صندوق افسانه‌ای این بازی را برایتان توضیح دادیم. در ادامه اهمیت و اصولی که باید در رابطه با داشتن صندوقچه در بازی را رعایت کنید را قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

امکانات صندوق افسانه‌ای در بازی کلش رویال

در واقع در بازی کلش رویال چندین صندوق برای بازیکنان وجود دارد که باید برای استفاده از هر کدام از آن‌ها شرایطی را فراهم کنید. از صندوق‌های بازی کلش رویال را می‌توان به

  • صندوق‌های رایگان
  • صندوق‌های تاج
  • صندوق‌های افسانه‌ای
  • ‌ سوپر افسانه‌ای

صندوق‌های رایگان و همچنین صندوق‌های کلنی، برای گیمرها بر اساس آرنایی که در آن حضور دارند به آن‌ها تعلق می‌گیرد. در واقع هر صندوقی که در کلش رویال برای بازیکن باز می‌شود بستگی به آرنایی دارد که بازیکن در آن قرار دارد. از آنجایی که در این مقاله به صندوق‌های افسانه‌ای اشاره کردیم پس چگونگی بدست آوردن این صندوق‌ها را در آرناهای برای شما توضیح خواهیم داد.

آموزش بازی کلش رویالباز شدن صندوق‌های افسانه‌ای با استفاده از کارت و آرنا

  • آرنای 1، دارای 6 کارت حماسی می‌باشد
  • آرنای 2 دارای 7 کات حماسی و همچنین 10 درصد شانس بدست آوردن 9 کات برای ارتقاء
  • آرنای 3 به همراه 10 کارت حماسی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته اگر بتوانید در بازی عملکرد خوبی را از خودتان نشان دهید میتوانید 20 درصد شانس بدست آوردن 11 کارت را افزایش دهید
  • آرنای 4، 12 کارت را به همراه خواهد داشت
  • آرنای 5 میتواند 13 کارت را در صندوق افسانه‌ای برایتان فراهم کند. البته با 80 درصد می‌توانید شانس دریافت 14 کارت را داشته باشید
  • آرنای 6 و 15 کارت
  • آرنای 7 شما را از داشتن 17 عدد کارت بهره مند می‌کند
  • آرنای 8، 22 کارت حماسی دارد و حتی می‌تواند داشتن 23 کارت را تا 80 درصد افزایش دهد

به این موضوع توجه داشته باشید که هرچه آرنای شما بالاتر باشد، قیمت صندوق‌های افسانه‌ای‌تان نیز افزایش پیدا می‌کند؛ زیرا محتویات درون آن‌ها نیز گران‌تر و همچنین با ارزش‌تر خواهد شد. هر صندوقچه در که از آرنای 5 به بالا باشد، کارت‌های افسانه‌ای بیشتری را در خودش جای خواهد داد.

همانطور که می‌دانید بر روی هر صندوق یک علامت + وجود دارد که این یعنی شما می‌توانید به محتویات درون صندوق دست پیدا کنید. دقت کنید که در بازی کلش رویال، در قسمت بدست آوردن صندوق افسانه‌ای، تگ بازیکن بازی را با حروف بزرگ در سایت مورد نظر وارد کنید.

جمع بندی

چگونگی بدست آوردن صندوق افسانه‌ای در بازی کلش رویال، موضوع اصلی این مقاله بود. با توجه به موارد گفته شده و همچنین رعایت آ‌ن‌ها می‌توانید از داشتن یک بازی پرهیجان در کنار ترفندهای مختلف بهره مند شوید.

برای خرید ارزان جم کلش رویال شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و متعتبرترین فروشگاه های فروش پول بازی می باشد و شما می توانید یک خرید سریع و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

خرید رویال بلیت کلش رویال با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • ناشناس

    من اصلا دکمه ای به اسم no coin ندیدم

    • حامد فندرسکی

      سلام دووست عزیز این روند کاملا تست شده حتما با دقت چک کنید

iranmojo online support