قورباغه در بازی هی دی

قورباغه در بازی هی دی
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1024
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

ترفندهای گرفتن قورباغه در بازی هی دی، چگونه می توانیم قورباغه در بازی Hay Day به دست آوریم؟

خیلی از بازیکن های بازی هی دی به دنبال این می باشند که قورباغه ها را به داخل مزرعه های خود بیاورند اما روش های آن را نمی دانند ما در این پست سعی کرده ایم که این ترفند ها را برای گرفتن قورباغه در بازی هی دی را به شما ارائه کنیم، شما باید امکاناتی را برای قورباغه هه فراهم کنید.

ترفند های ساده در مورد چگونگی گرفتن قورباغه در هی دی

هی دی (Hay Day) فقط یک بازی ساده نمی باشد، همان طور که کاربران از کمپانی سوپرسل انتظار داشتند این بازی پر از هیجان می باشد. شما هر بار که بازی هی دی را باز کنید این بازی شما را سرگرم می کند و به شما هیجان می دهد.

همان طور که مزرعه Hay Day شما به سطح های بالایی می رسد، شما می توانید مزرعه هی دی خود را گسترش دهید و ساختمان های جدیدتری را به مزرعه هی دی خودتان اضافه کنید. این موارد ظاهر مزرعه هی دی شما را بهتر خواهد کرد.

همیشه یکی از مشکلات من بوده است که مزرعه هی دی من نمی توانست به خاطر ساخت و ساز مزرعه های کوچک دوستان من رشد کند برای همین با فکر کردن به جواب های زیادی رسیدم که راه حل های زیادی برای من ایجاد کردند.

آموزش گرفتن قورباغه در هی دیحوضچه های کوچک و بزرگ قورباغه در بازی Hay Day

حوضچه های کوچک و بزرگ قورباغه در بازی هی دی باعث می شود که قورباغه ها به سمت مزرعه شما جذب شوند، بنابراین شما می توانید از فروشگاه Hay Day یکی را خریداری کنید تا به پتانسیل های مزرعه Hay Day خودتان بیافزایید.

گذشته از جذب قورباغه در بازی Hay Day به زیبایی مزرعه هی دی شما می افزاید و من به شما با اطمینان می گویم، که مزرعه شما با قورباغه ها واقعی تر از مزرعه معمولی جلوه می دهد. اگر می خواهید قورباغه در بازی هی دی را جذب کنید، حوضچه را در نزدیکی آن ها قرار دهید، این همان کاری است که شما باید در مزرعه انجام دهید. در نهایت شما می توانید هنگام نشستن و استراحت کردن به تماشای مزرعه خود بپردازید.

شما هر چقدر حوضچه های خود را بیشتر تزیین کنید باعث خواهد شد که قورباغه های بیشتری جذب مزرعه شما شوند، شما اگر می خواهید که تعداد زیادی قورباغه را جذب کنید باید حوضچه های خود را به طور روز مره تزیین کنید و هر چه می توانید را به آن اضافه کنید.

اگر شما می خواهید که آن ها از حوضچه های شما بیرون بیایند باید هر بار روی این حوضچه ها کلیک کنید تا بیرون آمدن آن ها از حوضچه ها را ببینید. در باتلاق های هی دی قورباغه های زیادی پنهان شده اند، شما باید باتلاق ها را با بیل تمیز کنید. بعد از تمیز کردن باتلاق ها، می توانید حوضچه ها را در نزدیکی قورباغه ها قرار دهید و منتظر بمانید تا قورباغه ها در بازی هی دی از باتلاق به حوضچه ها بیایند.

فروش الماس بازی هی دی

از راه های اصلی رشد و پیشرفت در بازی Hay Day خرید الماس بازی می باشد. شما می توانید همین حالا از طریق فروشگاه خرید جم ارزان ایران موجو برای خرید الماس بازی هی دی اقدام کنید تا در کمترین زمان به اکانت شما اضافه شود.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • antihero5

    salam sara khanom
    vase matlab khoobetoon mamnoon
    faqat chera harchi emtiaz migiram bazam behem nemide? 😭
    hey mige emtiazet kaafi nist..chandta bayad begiram?
    khely khoobe..mishe dorostesh konin?🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

iranmojo online support