آموزش قدم به قدم نصب بازی کال اف دیوتی وارزون (روش دانلود و نصب بازی همراه با تصویر )

نصب بازی کال اف دیوتی وارزون

کالاف دیوتی وارزون به‌عنوان یکی از برترین بازی‌های رده اکشن در زیرشاخه تیراندازی شهرت خوبی کسب کرده است! این بازی ترکیبی بی‌نظیر از استراتژی، کار تیمی و بازی‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد، به‌طوریکه بازیکنان آن همواره به چالش کشیده می‌شوند. این یکی از دلایلی است که روز به روز به تعداد بازیکنان این بازی اضافه می‌شود! افرادی که هنوز تجربه بازی در کالاف دیوتی وارزون را ندارند، با شنیدن اخبار و تجربیات سایر بازیکنان، برای دانلود این بازی مشتاق می‌شوند.

اما خیلی از آنها درابتدا برای نصب بازی کال اف دیوتی وارزون سردرگم هستند. اگر شما هم در چنین شرایطی هستید، این مقاله از بخش آموزش بازی کالاف دیوتی در ایران موجو شما را مرحله به مرحله برای دانلود و نصب کالاف دیوتی وارزون هدایت می‌کند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کال اف دیوتی وارزون

پیش از هرگونه اقدام برای دانلود و نصب بازی کالاف دیوتی وارزون باید به این سوال مهم پاسخ دهید که آیا سیستم شما برای اجرا و نصب این بازی سازگار است؟ برای اینکه تجربه عالی از این بازی داشته باشید، بهتر است که سیستم عامل خود را با آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. اما این بازی با سیستم عامل‌های شامل ویندوز 7، 8 و 10 سازگار است. همچنین، این بازی را می‌توانید در سیستم عامل ios و اندروید داشته باشید. توجه داشته باشید که کالاف دیوتی وارزون به حاقل 8 گیگابایت حافظه رم و حداقل 175 گیگابایت فضای داخلی برای نصب نیاز دارد.

چگونه بازی کالاف دیوتی وارزون را دانلود کنیم؟

برای دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون باید از طریق وبسایت رسمی کالاف دیوتی اقدام کنید. پس از ورود به این صفحه، به سمت پایین اسکرول کنید تا با گزینه PC مواجه شوید. با انتخاب این گزینه به یک صفحه جدید وارد خواهید شد.

چگونه بازی کالاف دیوتی وارزون را دانلود کنیم؟

چگونه بازی کالاف دیوتی وارزون را دانلود کنیم؟

در صفحه جدید یک کادر تیره رنگ نمایش داده می‌شود که با نوار زرد رنگ برروی آن عبارت  FREE FOR EVERYONE نوشته شده است. درواقع این عبارت به رایگان بودن دانلود و اجرای بازی اشاره دارد. یک دکمه آبی در پایین این نوار وجود دارد که برروی آن PLAY FOR FREE نوشته شده است. این دکمه را انتخاب کنید تا به صفحه جدید وارد شوید.

نصب بازی کال اف دیوتی وارزون

در صفحه جدید، به سمت پایین اسکرول کنید تا عبارت  Call of Duty®: Warzone is being downloaded! نمایش داده شود. چند ثانیه صیر کنید تا فایل این بازی برای شما باز شود. این فایل با نام Battle.net دانلود می‌شود که باید آن را در ویندوز ذخیره کنید.

نصب و اجرای فایل کالاف دیوتی وارزون

پس از دانلود فایل بازی کالاف دیوتی وارزون با نام Battle.net، باید به کمک مراحل زیر آن را در دستگاه خود نصب و اجرا کنید:

مرحله اول: انتخاب زبان بازی

در ابتدا، با ورود به فایل این بازی با یک کادر مواجه می‌شوید که از شما درمورد زبان مورد نظرتان برای اجرای بازی سوال می‌کند. پس از انتخاب زبان ورودی خود در این مرحله، گزینه Continue را انتخاب کنید تا مراحل بعدی را در پیش بگیریم.

مرحله دوم: دانلود فایل‌های کمکی و به‌روزرسانی‌ها

مانند مراحل قبل که مطالعه کردید، در این مرحله هم نیاز است تا به اینترنت جهانی دسترسی داشته باشید. با اتصال به اینترنت، پس از انتخاب زبان مورد نظرتان به مرحله آپدیت‌ و به‌روزرسانی منتقل می‌شوید. در این مرحله فایل‌های مورد نیاز در بازی و به‌روزرسانی‌های لازم دانلود خواهند شد. سعی کنید این مرحله را با صبر و حوصله سپری کنید، چراکه انجام این به‌روزرسانی‌ها برای اجرای بهتر بازی اهمیت بالایی دارد. کمی منتظر باشید تا این به‌روزرسانی‌ها تکمیل شوند و به مرحله بعدی منتقل شوید.

مرحله سوم: تعیین مکان نصب بازی کال اف دیوتی وارزون

تعیین مکان نصب نرم‌افزار

تعیین مکان نصب نرم‌افزار

در این مرحله، مانند نصب هر نرم افزار دیگری لازم است که مکان نصب فایل بازی را مشخص کنید. با این کار می‌توانید، سرعت اجرای بازی را افزایش دهید. برای پشت سر گذاشتن این مرحله توجه داشته باشید که از قبل، فضای لازم را در دستگاه خود ایجاد کنید. پس از تعیین مکان نرم‌افزار دکمه Continue را انتخاب کنید. این مرحله ممکن است کمی بیشتر از مراحل دیگر زمان ببرد.

مرحله چهارم: وارد کردن اطلاعات شخصی

در این مرحله، با صفحه اصلی بازی روبه‌رو خواهید شد. در صفحه مورد نظر یک شکل کره زمین وجود دارد، برروی آن کلیک کنید تا به قسمت اصلی بازی وارد شوید. در این قسمت باید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که گزینه آمریکا را درنظر بگیرید. با انتخاب این کشور، برای خرید کارت‌های بازی، با مشکلات و محدودیت‌های کمتری مواجه خواهید شد.

وارد کردن اطلاعات شخصی

وارد کردن اطلاعات شخصی

همچنین، در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود شامل نام کاربری و پسورد را وارد کنید. اما این درصورتی‌ است که قبلا این بازی را اجرا کرده باشید، درصورت نداشتن اکانت باید برای ساخت اکانت کاربری کالاف دیوتی وارزون اقدام کنید.

مرحله پنجم: ساخت اکانت کاربری

در همان صفحه، برروی گزینه Create a free Blizzard Account کلیک کنید تا صفحه ساخت اکانت کاربری برای شما نمایش داده شود. در این بخش هم از شما خواسته می‌شود که محل تولد را انتخاب کنید که بهتر است همان آمریکا را درنظر بگیرید. نکته قابل توجه در این مرحله، وارد کردن سن است. درصورتی که پایین‌تر از 18 سال هستید، تاریخ تولد خود را به‌گونه‌ای وارد کنید که بیشتر از 18 سال باشد. در غیر این صورت امکان ایجاد حساب برای شما فراهم نخواهد بود.

مرحله ششم: وارد کردن اطلاعات مربوط به اکانت

اکنون لازم است که تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار بازی قرار دهید. این اطلاعات شامل نام کوچک و فامیلی، ایمیل و شماره تلفن و تمامی اطلاعات مورد نیاز دیگر برای ساختن اکانت کاربری می‌شود. وارد کردن این اطلاعات الزامی است، چراکه بازی می‌تواند توسط آنها امنیت لازم را برای اکانت شما فراهم کند. درنظر داشته باشید که بسیاری از افراد به‌علت تحریم بودن ایران در کادر شماره تلفن از یک شماره تلفن خارجی استفاده می‌کنند که هیچ ضرورتی ندارد. شما می‌توانید با وارد کردن کد پیش‌فرض ایران (+98)  و وارد کردن شماره تلفن خود، به مرحله بعدی منتقل شوید.

مرحله هفتم: تایید شماره تلفن

پس از وارد کردن شماره تلفن خود، باید منتظر یک پیام حاوی کد امنیتی باشید. بنابراین، دقت کنید که حتما شماره تلفن خودتان که به آن دسترسی دارید را وارد کنید. پس از دریافت کد امنیتی، آن را در کادر معین شده وارد کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

مرحله هشتم: مطالعه و تایید قوانین بازی

با وارد کردن کد امنیتی، یک صفحه جدید به شما نمایش داده می‌شود که شامل دو گزینه است یک گزینه برای تایید اطلاع‌رسانی و اخبار کاربرد دارد که به‌صورت اختیاری ارائه می‌شود. شما می‌توانید براساس سلیقه خود بدون انتخاب آن به مرحله بعدی بروید.

اما یک گزینه دیگر وجود دارد که به قوانین بازی مربوط می‌شود. برای انتقال به مراحل بعدی ساخت اکانت، لازم است که این گزینه را تایید کنید. پس از مطالعه و تایید این قوانین، برروی دکمه CONTINIUE که فعال شده است کلیک کنید.

مرحله آخر: انتخاب نام کاربری و رمز

در آخر، پس از گذراندن هشت مرحله باید نام کاربری و رمز اکانت کالاف دیوتی وارزون خود را تعیین کنید. رمز اکانت شما باید ترکیبی از انواع حروف، اعداد و اعداد مختلف باشد تا امنیت کافی را فراهم کند. برای انتخاب نام کاربری هم می‌توانید از گزینه رندوم استفاده کنید تا سیستم بازی برای شما یک نام کاربری انتخاب کند.

انتخاب نام کاربری و رمز

پس از نصب بازی کال اف دیوتی وارزون و مراحل اجرا و ثبت نام آن باید بدانید که چگونه در این میدان نبرد پیروز شوید شما با خواندن مقاله ترفندهایی برای پیروزی در بازی کال آف دیوتی وارزون ، در ایموجو میتوانید به آسانی از میدان های جنگ پیروز بیرون بیایید و دشمنان خودتان را از بین ببرید.

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب مطالعه کردید، دانلود و نصب بازی کال اف دیوتی وارزون به‌راحتی توسط خودتان امکان‌پذیر است. فقط کافیست یک سری نکاتی که بیان کردیم را درنظر داشته باشید تا در طی مراحل دانلود و نصب به مشکل برنخورید. اگر برای نصب و اجرای بازی کالاف دیوتی وارزون با هرگونه مشکل مواجه شدید، حتما سوالات خود را برای ما بنویسید.

سوالات متداول 

چگونه می‌توانم “Call of Duty: Warzone” را بر روی پلتفرم مورد نظرم نصب کنم؟
“Warzone” را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های رسمی مانند PlayStation Store، Microsoft Store، یا Battle.net برای PC دانلود و نصب کنید.

آیا نصب بازی کال اف دیوتی وارزون رایگان است؟
بله، بازی Warzone  یک بازی رایگان است که می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن را دانلود و بازی کنید.

چرا Warzone را نمی‌توانم بر روی کنسول یا PC خود نصب کنم؟
ممکن است نصب بازی کال اف دیوتی وارزون به دلیل فضای کم دیسک، مشکلات اتصال به اینترنت، یا مسائل مربوط به سازگاری سیستم انجام نشود. باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای نصب و به‌روزرسانی‌های آینده دارید و اتصال اینترنتی شما پایدار است.

آیا می‌توانم Warzone را بر روی مک نصب کنم؟
Warzone به صورت مستقیم برای مک در دسترس نیست، اما کاربران مک ممکن است با استفاده از Boot Camp یا سایر راه‌حل‌های اجرای Windows بر روی macOS، قادر به اجرای آن باشند.

چگونه می‌توانم مشکلات نصب بازی کال اف دیوتی وارزون را برطرف کنم؟
اگر با مشکلاتی هنگام نصب روبرو هستید، می‌توانید بازی را مجدداً دانلود کنید، اتصال اینترنتی خود را بررسی کنید، یا از پشتیبانی فنی بازی کمک بگیرید.

آیا Warzone با نسخه‌های قدیمی‌تر “Call of Duty” همگام‌سازی می‌شود؟
“Warzone” دارای سیستم پیشرفت مشترک با “Call of Duty: Modern Warfare” و “Call of Duty: Black Ops Cold War” است و بازیکنان می‌توانند پیشرفت خود را در این بازی‌ها به “Warzone” منتقل کنند.

چگونه می‌توانم از حساب “Activision” خود برای ورود به “Warzone” استفاده کنم؟
هنگام اجرای بازی، می‌توانید با استفاده از حساب کاربری “Activision” خود وارد شوید تا دستاوردها و پیشرفت‌های خود را در تمامی پلتفرم‌ها همگام‌سازی کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

104 دیدگاه
  • امیر

    سلام جایی رو سراغ ندارید دیتای بازی رو بریزن واسم ساکن تهرانم

    • حامد فندرسکی

      سلام اصلا این کارو نکنید چون خیلی اذیت میکنه

  • محسن

    سلام عرض ادب.برای من گزینه playمات هست و مینویسهyou cant play call of duty مشکل از چیه؟؟؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر با آی پی استرالیا تست کنید

  • مانی زنگنه

    سلام خسته نباشید خواهش میکنم جواب بدید :
    من میخوام وارزون ۲ رو روی ایکس‌باکس سری اس نصب کنم که نزدیک به ده تا فایل با عکس مودرن وارفیر میاره باید همشو دان کنم تا بازی برام نصب شه؟

  • محمد مهدی

    سلا م شماره تلفن در اجرای بازی میخواهد ولی اصلا پیامک نمید چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Mani

    سلام روی سیستم من اجرا میشه؟
    گرافیک ۲گیگ ۱۰۸۰ جیفورس
    رم ۱۶گیگ
    Core i3-10100f

  • parsa

    سلام میخواستم ببینم رو این سیستم با چه گرافیکی اجرا میشه؟
    gtx 1660 super
    core i5 10400f
    ram 16

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر گرافیک بالای 2 گیگ باشه

    • Alireza

      من چرا نمیتونم وارد بشم میگه پسوردت اشتباست کنسولم ایکس باکس سری اس هست

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر فراموشی رمز عبور بزنید و رمزتونو عوض کنید ببینید بازم مشکل دارید یا نه

  • َآرش

    سلام سیستم من یکبار وارد شد اما بد از اون دیگه لانچ نمیش.

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر اطلاعات سیستمتون چیه ؟

  • محمد امین

    سلام وقت بخیر
    وارزون با این سیستم قابل اجراست؟

    rtx3050
    i7 11370h
    16G ram

  • َآرش

    سلام ببخشید روی این سیستم اجرا میشه.
    ram:12
    Cpu:intel core I 5 3470
    GPU: Readon Rx 470

  • Theghost11

    سلام وقتتون بخیر
    بعد از اومدن وارزون 2 من دوباره رفتم سراغ وارزون 1 قبلاً هم پلی میدادم اما الان که رفتم تو بازی انگار باید چیزی رو دانلود کنم آخر اون منو نوشته بود
    Warzone pack 1 منم زدم دانلود بشه (۱۰گیگ)
    درسته؟ بعدش میتونم وارد بازی بشم ؟

    • خانم مقدم

      سلام بله باید دیتای بازیتون رو کامل دانلود کنید

    • Dani game box

      سلام من برای اجرای بازی نیازی به دانلود یا در دسترس بودن وارزون یک هست یانه می تونم وارزون ۱ رو پاک کنم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر میتونید پاکش کنید

    • HOOMAN

      برای ایکس باکس وان فیلتر نیست ؟ یا دی ان اس نمیخاد ؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر دی ان اس میخواد

    • امیر ریحانی

      سلام، من وارزون رو ۱ سال پیش دانلود کردم و نصب کردم بعد پاکش کردم و الان که می‌خوام نصب کنم دوباره آپدیت داده ۷۰ گیگ باید چکار کنم ؟ باید دوباره همشو دانلود کنم ؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر بله باید کامل دیتای مورد نیاز بازی رو دانلود کنید

iranmojo online support