آموزش هک کردن بازی ساکر استارز

آموزش هک کردن بازی ساکر استارز
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 14779
  • دیدگاه 15
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

با عرض سلام به تمامی گیمرهای عزیزی که سایت ما را دنبال می‌کنند. در این قسمت می‌خواهیم روش هک بازی ساکر استارز را به شما در دو روش کاملا تضمینی آموزش بدهیم. برای اینکه شما دیگر در این بازی مشکل پول‌ها و سکه (Coin) را نداشته باشید. با توجه به این آموزش لذت بیشتری از بازی ساکر استارز داشته باشید. همچنین در این آموزش شما می‌توانید هک Aim ساکر استارز را یاد بگیرید.

روش اول هک تضمینی بازی ساکر استارز : سایت www.gamerdreamer.com

سایت www.gamerdreamer.com، سایتی است که بسیار از بازی‌ها را می‌توان در آن هک کرد. برای خرید درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف میتوانید به سایت ایران موجو مراجعه کنید. صفحه اصلی بازی پس از هک را مشاهده می‌کنید.

گام اول :

برای هک بازی ساکر استارز شما ابتدا باید وارد سایت بشوید. در ابتدا یک صفحه برای شما باز می‌شود که آیکون بازی ساکر استارز بر روی آن قرار دارد. مقداری توضیحات درباره‌ی این بازی برای شما نوشته شده است. شما می‌توانید ابتدا آن‌ها را بخوانید. اگر هم دلتان نخواست می‌توانید نخوانید. چون مطالب خاصی در این متن وجود ندارد و ما در این مقاله همه چیز را به شما آموزش می‌دهیم.

گام دوم :

بعد از دیدن نوشته‌های بازی، شما باید مقداری در سایت پایین‌تر بروید. بعد از پایین‌تر رفتن می‌بینید که کادری وجود دارد که از شما یوزرنیم (نام کاربری) و پسورد (رمز ورود) را می‌خواهد. شما باید رمز را از قبل در ذهن خود داشته باشید. اگر رمزتان از یادتان رفته است اصلا نگران نباشید و از روش دوم آموزش ما استفاده کنید. ولی نام کاربری را می‌توانید از داخل بازی ساکر استارز پیدا کنید و داخل سایت وارد کنید.

گام سوم :

پس از این که نام کاربری و رمز عبور را وارد کردید، باید کمی منتظر بمانید تا این سایت اطلاعات شما را تایید کند. وقتی که سایت این مشخصات را تایید کرد بر روی صفحه یک علامت تیک سبز می‌آید و از شما می‌خواهد که به مرحله‌ی بعدی بروید.

گام چهارم :

بعد از زدن گزینه بعدی (next) برای شما 3  بازی را معرفی می‌کند. از شما می‌خواهد که از بین آن‌ها دو بازی را نصب کنید. شما نباید نگران این باشید که بازی‌ها ویروس یا تروجانی را به همراه خودشان وارد گوشی شما بکنند. چون این بازی‌ها از طریق گوگل پلی برای شما نصب می‌شوند و قبل از نصب کردن شما  سورس یا منبع بازی کاملا بررسی شده است و کاملا از هر گونه ویروس پاک می‌شود. همچنین یادتان باشد که بعد از نصب کردن هر کدام از بازی‌ها حداقل 30 ثانیه تا 1 دقیقه در بازی بمانید. برای اینکه به سایت بفهمانید که بازی کاملا بر روی سیستم شما نصب شده و در حال کار کردن است.

گام پنجم :

پس از نصب 3 بازی و اجرای آن‎ها، سایت از شما می‎پرسد که شما چه مقدار کوین (سکه) یا اسکناس را می‎خواهید دریافت کنید؟ شما هم می‎توانید به صورت دستی یا از گزینه‎های انتخابی سایت استفاده کنید و مقدار سکه‎ی دلخواه خود را انتخاب کنید.

سپس بگذارید تا مرورگر شما باز بماند و فقط آن را با دکمه‌ی هوم و یا همان دکمه‌ی خانه ببندید. پس از این کار وارد بازی ساکر استارز بشوید. به قسمت سکه مجانی (free coin) و روی دکمه‌ی 25 سکه را کلیک کنید تا مقدار سکه‌ای که شما در سایت سفارش داده این برای شما در ابزیتان فعال بشود.

آموزش هک کردن بازی ساکر استارز

هک Aim بازی ساکر استار را مشاهده می کنید.

روش دوم هک تضمینی ساکر استارز و هک Aim ساکر استارز: استفاده از برنامه Game Hacker

شما در این روش برای هک بازی ساکر استارز نیازی به داشتن رمز عبور خود ندارید ولی باید برنامه Game Hacker را نصب کنید. پس از نصب برنامه می‌توانید بازی ساکر استارز را هک کنید و از پول‌های بسیار زیادی که به دست می‌آورید لذت ببرید و دیگر نگران نداشتن پول در این بازی نباشید.

قدم اول :

اولین کاری که باید بکنید این است که برنامه Game Hacker را از طریق سایت‌های مختلف نصب کنید. برای این کار سایت خاصی مد نظر نیست و باید حواستان باشد که از سایتی که به نظر خودتان مطمئن می‌باشد برنامه را نصب کنید تا ویروس همراه برنامه وارد گوشی شما نشود.

قدم دوم :

ابتدا بازی ساکر استارز را باز بکنید و وارد یک مسابقه بشوید و بازی کنید تا بازی تمام بشود. پس از این که مسابقه شما تمام شد با زدن دکمه هوم یا همان دکمه خانه بازی را ببندید. سپس برنامه Game Hacker را باز کنید و دوباره با زدن دکمه هوم برنامه را ببندید و دوباره بازی را باز بکنید. بعد از آن یک بازی دیگر را شروع کنید و بازی را تمام کنید تا برنامه Game Hacker بازی را شناسایی کند و آیکون این برنامه کنار صفحه بازی شما بیاید.

قدم سوم :

بعد از آمدن آیکون برنامه به روی بازی شما ابتدا نگاه کنید که در بازی ساکر استارز چقدر پول دارید. سپس روی آیکونی که گوشه‌ی صفحه برای شما آمده است کلیک کنید تا پنجره کوچکی از برنامه برای شما باز بشود. از شما در یک تیتر کوتاه می‌خواهد که مقدار پولی که دارید را وارد کنید. پس از این که مقدار پولی که دارید را وارد کردید برنامه اکانت شما را کاملا شناسایی می‌کند.

بعد از شناسایی از شما می‌پرسد که چه مقدار پول می‌خواهید. شما مقدار پولی که می‌خواهید را وارد می‌کنید. مانند روش قبلی از قسمت Free Coin می‌توانید پولی که درخواست کرده‌اید را بگیرید و از بازی لذت ببرید. این دو روش کاملا تضمینی می‌باشد و هر دو روش مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. اگر برای شما انجام پذیر نباشد یا مشکل از دستگاه شما می‌باشد و یا مراحل را به صورت صحیح انجام نداده‌اید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

15 دیدگاه
  • محمد رضا

    بازی خوبی است

  • Reza

    سلام چطور وارد سایت شدید
    واسه من بالا نمی یاره دوم اینکه گیم هکر باید گوشی روت باشه

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر باید با نرم افزار تغییر ای پی وارد سایت بشید

  • dlex

    عالی
    خیلی
    خوب

  • بنیامین

    عالی من که خوشم اومد شما هم استفاده کنید

  • ابوالفضل

    خوبه

  • ابوالفضل

    واقعن بیاین خیلی خوبه

  • ابوالفضل

    من زدم خیلی خوبه حتمن همه بیاینولذت ببرید 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    • بنیامین

      علی و خیلی خوبه

  • ابوالفضل

    من زدم خیلی خوبه

  • Artin_1664

    چطوری سکه و دلار بازی ساکر استارز رو هک کنم

    • محمد

      سلام،
      توضیح دادند بالا👆🏻

      من امتحان کردم و الان100000سکه و۱۲۰۰۰دلار دارم

    • Reza

      باید با فیلتر شکن وارد سایت شد

iranmojo online support