چگونه از شاتگان ها در بازی پابجی موبایل استفاده کنیم؟

آموزش بازی پابجی موبایل

شاتگان ها در بازی پابجی موبایل از جمله بهترین و محبوب ترین سلاح ها به شمار می روند که قابلیت های مختلفی دارند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی مختصر بازی و همچنین آموزش نحوه استفاده حرفه ای از شاتگان ها در بازی PUBG Mobile پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل که اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول ساخته شد و به وسیله شرکت پابجی برای پلتفرم های متعددی مانند مایکروسافت و ایکس باکس منتشر شد یکی از بازی های بتل رویال محبوب است که توانسته گیمرهای متعددی از سراسر جهان به خود جذب کند. بعد از آنکه نسخه اول بازی با استقبال خوبی از جانب بازیکنان مواجه شد کمپانی پابجی با همکاری شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی بازی را در سال 2018 منتشر کردند. این بازی روایتگر داستان بازیکنانی است که در یک جزیره گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد.

پابجی موبایل مانند تمامی بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل مواردی مانند تنوع بالای سلاح ها، تنوع و تعدد مراحل و ماموریت ها، گیم پلی جذاب، گرافیک عالی، موسیقی و صداگذاری بی نظیر، داستان منظم و… می باشند. در این بازی بازیکنان قادر خواهند بود که با خرید یوسی پابجی موبایل از تمامی امکانات بازی بهره مند شوند و آیتم های بازی را مطابق میل خود سفارشی سازی نمایند. در ادامه با سایت ایران موجو همراه باشید تا نحوه استفاده از شاتگان ها در بازی پابجی موبایل را به شما آموزش دهیم.

استفاده از شاتگان ها در بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل از بخش های مختلفی تشکیل شده است و هر بخش شامل انواع سلاح ها، مهمات و تجهیزات است که با قابلیت های مختلف خود می توانند توانایی و عملکرد بازیکنان را بهبود ببخشند. شاتگان ها یکی از محبوب ترین سلاح های بازی پابجی موبایل است که در بخش های مختلف بازی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. این سلاح ها مخصوصا در رقابت هایی مانند رقابت های TDM می توانند قابلیت های بسیار زیادی داشته باشند.

اگرچه سلاح هایی با کیفیت بالاتر و کارایی بهتر نسبت به شاتگان ها در بازی پابجی موبایل در دسترس بازیکنان قرار دارند اما این سلاح ها نیز می توانند جذابیت های خاص خود را داشته باشند و در رقابت های مختلف استفاده شوند. متاسفانه به دلیل آنکه بسیاری از بازیکنان با نحوه استفاده از این سلاح ها آشنایی ندارند ترجیح می دهند که از آن استفاده نکنند در حالی که شاتگان ها می توانند سلاح های بسیار کاربردی برای گیمرها باشند.

شاتگان ها در بازی پابجی موبایلزمان و مکان استفاده از شاتگان ها در بازی PUBG Mobile

هر کدام از سلاح هایی که برای بازی پابجی موبایل طراحی شده اند از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند که می توانند در موقعیت ها و مبارزات مختلفی استفاده شوند. شاتگان ها از جمله مناسب ترین سلاح ها برای مبارزات نزدیک است و بازیکن باید توجه داشته باشند که اسلحه شاتگان خود را در حالت  TPP قرار دهد و سپس به نیروهای دشمن اجازه بدهد که نزدیک شوند و بعد از آنکه بازیکن نزدیک شد با هدف قرار دادن سر او و سپس شلیک کردن، بازیکن را از پا در بیاورد.

  • منظور از مبارزات نزدیک مبارزاتی است که در فاصله ای کمتر از 5 متر رخ می دهد. چنانچه فاصله بازیکنان دشمن با بازیکن ها بیشتر از 5 متر باشد استفاده از شاتگان ها نمی تواند گزینه مناسبی باشد و توصیه می شود که از سلاح های دیگری استفاده شود.

قدرت دامنه شاتگان ها در بازی پابجی موبایل

اسلحه های شاتگان همانند سایر سلاح های بازی پابجی موبایل از قدرت دامنه های مختلفی برخوردار هستند اما تقریبا تمامی شاتگان ها در فواصل بیشتر از 5 متر نمی توانند کارایی مناسبی داشته باشند و اگر بازیکن بخواهد بهترین عملکرد را از شاتگان ها شاهد باشد باید از فاصله های کمتر از 5 متر از آن استفاده کند. آنچه که برای تمام گیمرهای بازی پابجی موبایل مشخص است قدرت کشندگی بالا و آسیب رسانی عالی شاتگان ها می باشد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش کامل استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل

انواع شاتگان در بازی پابجی موبایل

شاتگان ها مانند سلاح های دیگر در بازی پابجی موبایل از تنوع و تعدد مناسبی برخوردار هستند و بازیکنان می توانند حق انتخاب های مناسبی داشته باشند علاوه بر این با استفاده از یوسی میتوان قدرت آسیب زدن آنها را افزایش داد. از مهم ترین و بهترین شاتگان های موجود در بازی پابجی موبایل می توان موارد زیر را عنوان کرد

S12K

S12K به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین شاتگان های موجود در این بازی شناخته می شود که با داشتن قدرت کشندگی و آسیب رسانی بسیار خوب می تواند گزینه بسیار خوبی در نبردهای نزدیک بازیکنان باشد. این سلاح دارای 7 گلوله می باشد و از زمان بارگزاری مجدد کوتاهی برخوردار است که می تواند سرعت عمل بازیکنان را افزایش بدهد.

خرید یوسی پابجی موبایلS1897

شاتگان S1897 هم مانند S12K از جمله بهترین شاتگان های بازی پابجی موبایل است که قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد و می تواند گزینه بسیار خوبی در مبارزات نزدیک باشد. سرعت شلیک این سلاح در مقایسه با شاتگان S12K بیشتر است  و از قدرت کشندگی و آسیب رسانی بسیار خوبی برخوردار است. این سلاح در نبردهای تن به تن می تواند گزینه بسیار خوبی باشد و چنانچه بازیکن بتواند به خوبی از آن استفاده کند می تواند مسیر پیروزی را برای او هموارتر کند.

شاتگان ها در بازی پابجی موبایلنکات و ترفندهای استفاده از شاتگان ها در بازی پابجی موبایل

استفاده از سلاح های شاتگان در بازی پابجی موبایل مانند سایر سلاح ها می تواند راهکارها و ترفندهایی برای نتیجه گیری بهتر داشته باشد. از مهم ترین ترفندهای استفاده از شاتگان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از آنجا که بازیکنانی که از شاتگان استفاده می کنند در نبردهای تن به تن و نزدیک شرکت می کنند باید تحرک بالایی داشته باشند و به سرعت جای خودشان را تغییر دهند تا هدف شلیک دشمن قرار نگیرند.
  • در تیراندازی به وسیله شاتگان لازم است که از هدف گیری دقیق مطمئن بود چرا که تعداد گلوله های این سلاح ها محدود هستند و چنانچه تیرها هدر بروند ممکن است به بازیکن لطمه های زیادی وارد شود.
  • با توجه به آنکه بازیکن در نبردهای نزدیک ممکن است بیشتر مورد حملات دشمن قرار بگیرد لازم است که از تجهیزاتی مانند جلیقه ضد گلوله و… استفاده کند و آن را به روز کند.
  • بازیکن باید بهترین و کم ریسک ترین منطقه را برای فرود انتخاب کند تا مورد حمله دشمنان قرار نگیرد.
  • بازیکن بعد از فرود در نقشه های مختلف بازی باید به دنبال لوت کردن باشد و نباید از همان ابتدای فرود با دشمنان درگیر شود و ابتدا باید شرایط محیطی و دشمنان را بررسی کند.

سخن نهایی

در بازی پابجی موبایل بازیکنان قادر هستند که در ماموریت های خودشان از انواع سلاح ها برای مبارزات نزدیک، متوسط و دور استفاده کنند. شاتگان ها مناسب ترین سلاح ها برای مبارزات نزدیک و نبردهایی با فاصله های کمتر از 5 متر است. این سلاح های قابلیت های ویژه ای دارند و می توانند با قدرت کشندگی و آسیب رسانی بالای خود کمک زیادی به بازیکنان بکنند. البته بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل سلاح های خودشان را به خوبی شخصی سازی کنند و از آن نهایت استفاده را ببرند.

شما برای ما از شاتگان ها در بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با شاتگان ها در بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو به عنوان سایت خرید یوسی کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support