آموزش پیدا کردن سلاح Desert Eagle در بازی پابجی موبایل

راهنمای استفاده از سلاح های بازی پابجی موبایل

تنوع و تعدد سلاح ها همواره از مهم ترین و بهترین ویژگی های بازی PUBG Mobile بوده است. اسلحه Desert Eagle به عنوان یکی از کاربردی ترین سلاح های این بازی شناخته می شود که قابلیت های مختلف و متعدد دارد. در ادامه این مطلب آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین نحوه به دست آوردن سلاح Desert Eagle در پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارد. PUBG Mobile اولین بار در سال 2017 به وسیله کمپانی بلوهول طراحی و ساخته شد و سپس شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. بعد از آنکه بازی با استقبال بسیار خوبی گیمرها مواجه شد سازندگان بازی با کمک شرکت معتبر تنسنت گیمز اقدام نسخه موبایلی آن را نیز در سال 2018 منتشر کردند.

 در مدت این 2-3 سال بازی پابجی موبایل همواره در صدر پر دانلودترین بازی های موبایلی قرار داشته است. داستان بازی روایتگر بازیکنانی است که در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر گیر افتاده اند و باید تلاش کنند که زنده بمانند. برنده بازی کسب خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر در بازی زنده بماند. از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی می توان به کیفیت بالای گرافیک، گیم پلی و موسیقی و صداگذاری های بازی و همچنین داستان منظم و مراحل و ماموریت های متنوع اشاره کرد.

همچنین بخوانید: چرا اسلحه M416 بهترین اسلحه AR پابجی موبایل است؟

معرفی سلاح Desert Eagle در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد هر کدام از سیزن های بازی PUBG Mobile از سلاح ها، مهمات، نقشه ها، مودها، ماموریت ها و امکانات مختلفی برخوردار است. اسلحه Desert Eagle به عنوان یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین سلاح های بازی پابجی شناخته می شود. بازیکنان می توانند از این اسلحه در مدت زمان های طولانی استفاده کنند. در بازی پابجی موبایل گیمرها می توانند از انواع سلاح های مختلف استفاده کنند و با استفاده از یوسی پابجی آن را به سطح و قدرت بالاتری برسانند . اسلحه Desert Eagle به عنوان یکی از ترسناک ترین سلاح های موجود در این بازی شناخته می شود که از قابلیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار است.

اگرچه اسلحه Desert Eagle دارای اندازه، ابعاد و جثه بسیار کوچکی است اما با قدرت و دقت بسیار زیادی که دارد می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. اگرچه ممکن است بازیکنان در نگاه اول تصور کنند که این سلاح از قدرت تخریب و آسیب بالایی برخوردار نیست اما در حقیقت یکی از کشنده ترین سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل به شمار می رود. اسلحه Desert Eagle که یک سلاح نیمه اتوماتیک است و فقط دارای دو گلوله می باشد با داشتن قدرت خسارت و تخریب بسیار زیاد در تاریخ 25 ژوئن سال 2019 به صورت رسمی به بازی PUBG Mobile اضافه شد.

سلاح Desert Eagle در پابجی موبایلنحوه پیدا کردن اسلحه Desert Eagle در بازی PUBG Mobile

سازندگان بازی پابجی اسلحه Desert Eagle را در تمامی نقشه های موجود در بازی قرار داده اند و بازیکنان می توانند در تمامی مسابقات و حالت های مختلف بازی از آن بهره مند شوند. هرچند که در تمامی نقشه ها می توان اسلحه Desert Eagle را پیدا کرد اما بیشترین احتمال دسترسی به این سلاح در مکان هایی مانند Pochinki ، School Apartments و Severny می باشد. Desert Eagle از مهمات ACP ammo 45 استفاده می کند که بازیکنان می توانند به راحتی آن را همه مپ های بازی پیدا کنند. اگرچه این سلاح در نقشه محبوب و معروف سانهوک نیز در دسترس بازیکنان وجود دارد اما برای پیدا کردن آن باید چالش ها و مشکلات مختلف را تجربه کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلمزایای استفاده از سلاح Desert Eagle در بازی پابجی موبایل

هر کدام از سلاح هایی که در بازی پابجی موبایل قرار دارند از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که می توانند کمک زیادی به بازیکنان در جریان بازی بکنند. اسلحه  Desert Eagle با داشتن قدرت و شدت آسیب و خسارت بسیار زیاد یکی از بهترین سلاح های موجود در بازی است. از مهم ترین مزایای استفاده از این اسلحه می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • در مسابقات طولانی قادر است مهمات را از ۷ به ۱۰ افزایش دهد.
  • به عنوان نگهدارنده لوازم جانبی اسلحه های Assault Rifles در بازی ‌های بعدی عمل می کند.
  • قدرت آن با قدرت اسلحه SMG برابری می کند.
  • بازیکن می تواند بدون تاخیر از آن استفاده کند.
  • اسلحه Desert Eagle از قدرت خسارت و آسیب بالایی برخوردار است و به راحتی می تواند بازیکنان را نابود کند.

سلاح Desert Eagle در پابجی موبایلاستفاده از سلاح Desert Eagle برای رقابت های نزدیک

اگرچه اسلحه Desert Eagle از ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است و استفاده از آن می تواند مزایای متعددی داشته باشد اما نمی تواند سلاح مناسبی برای مبارزات دوربرد باشد و عملکرد مناسبی در این مبارزه ها نخواهد داشت. به بازیکنان توصیه می شود که از اسلحه Desert Eagle در نبردهای نزدیک استفاده کنند چرا که عملکرد مناسبی خواهد داشت.

خرید یوسی پابجی موبایل در ایران موجو

اگرچه سازندگان بازی پابجی موبایل امکانات و آپشن های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار داده اند اما بازیکنان قادر هستند که با خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبر از حداکثر امکانات موجود در بازی استفاده کنند. خرید یوسی همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که آیتم های مورد نظرشان را مطابق میل خود شخصی سازی نمایند و از آنها استفاده کنند.

 سخن پایانی درباره سلاح Desert Eagle در پابجی موبایل

هر کدام از سیزن های بازی پابجی موبایل که در اختیار بازیکنان قرار گرفته است از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند و می توانند بازیکنان را با چالش های متعددی مواجه کنند. تنوع و تعدد سلاح ها در این بازی از نکات بارز و قابل توجه است و در هر سیزن سلاح های جدیدی رونمایی شده اند. اسلحه Desert Eagle به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین سلاح های بازی پابجی موبایل است که به صورت نیمه اتوماتیک کار می کند و کاربردهای زیادی در بازی دارد.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم بازی می باشد که شما می توانید برای خرید پک بازی با قیمت مناسب از طریق وب سایت این فروشگاه اقدام کنید و یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

شما برای ما از سلاح Desert Eagle در پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سلاح Desert Eagle در پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • سرباز

    سلام چطور از اتحاد خارج بشیم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر وقتی وارد اتحاد میشید قسمت ممبر ها از اون قسمت میتونید از اتحاد خارج بشید

iranmojo online support