به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر

خرید الماس فری فایر ایران موجو

The Revenge of Inari به عنوان الیت پس بیست و ششم بازی Free Fire با تغییرات متعددی نسبت به نسخه قبلی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. تاکنون الیت پس های مختلفی در این بازی منتشر شده اند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند و بازیکنان می توانند به جوایز و پاداش های مختلفی دست پیدا کنند. به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر (The Revenge of Inari) می تواند جذابیت ها و چالش های مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی جوایز و آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر آن پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Garena Free Fire

در سال های اخیر بازی های بتل رویال و اکشن به شدت مورد استقبال گیمرها قرار گرفته اند و همین باعث شد که استودیوها و کمپانی های سازنده بازی های ویدیویی تلاش کنند که بازی های مختلفی در این سبک روانه بازار کنند. بازی فری فایر یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های بتل رویال صنعت گیم است که در کمتر از چند سال به محبوبیت جهانی رسیده است. این بازی اولین بار در سال 2017 و به وسیله شرکت و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس شرکت garena ‌آن را به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای برای پلتفرم های مختلف اندرویدی و آی او اس موبایلی منتشر کرد.

 این بازی شباهت های زیادی از نظر داستان، سبک، مراحل و… با بازی پابجی موبایل دارد و می تواند عاشقان سبک بتل رویال را شگفت زده کند. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره گیر افتاده اند و باید تلاش کنند که در برابر دشمنان و موانع مقاومت کنند و زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده مانده باشد.بازیکنان می توانند با تهیه جم فری فایر ارزان از فروشگاه ایران موجو شانس خود را در برنده شدن بیشتر نمایند. از جمله مهم ترین و بارزترین ویژگی های این بازی می توان به مواردی مانند تنوع بالای مراحل، ماموریت ها و آیتم ها، گیم پلی جذاب و اعتیاد آور، امکان بازی آنلاین با سایر بازیکنان جهان، گرافیک باکیفیت و عالی، موسیقی متن بی نظیر و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: جدیدترین اخبار الیت پس بعدی آپدیت فری فایر

به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر

همانطور که گفته شد تاکنون بیش از 25 الیت پس مختلف در بازی فری فایر در اختیار بازیکنان قرار گرفته اند که هر کدام شاخصه ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند بازیکنان را با چالش های مختلفی مواجه کنند. بعد از الیت پس Fabled Foxes که بیست و پنجمین الیت پس بازی به شمار می رفت آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر عرضه شد که تغییرات قابل توجهی داشته است و جذابیت های بالایی برای بازیکنان خواهد داشت.

معرفی آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر

جوایز آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 Free Fire

در هر کدام از الیت پس های بازی فری فایر بازیکنان قادر خواهند بود که از پاداش ها و جوایز مختلفی بهره مند شوند و با داشتن نشان های مختلف و متعدد به آیتم ها و امکانات مختلفی دسترسی داشته باشند. در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر نیز بازیکنان می توانند بر اساس تعداد نشان هایی که دارند به جوایز مختلف دست پیداکنند

جوایز آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 Free Fire: صفر نشان

زمانی که گیمر هیچ نشانی نداشته باشد طبیعتا نمی تواند به پاداش و جوایز خاصی هم دسترسی داشته باشد. در این حالت بازیکنان فقط می توانند یک کاپشن ساده و بدون استفاده در اختیار داشته باشند.

به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر:10  نشان

بازیکنان با داشتن 10 نشان در الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر می توانند از دو جایزه ویژه استفاده کنند:

  • آنلاک شدن چالش های veteran

تکمیل چالش هایی مانند veteran می تواند به گیمرها کمک کند که نشان های بیشتری به دست بیاورند. البته بازیکنان برای دریافت نشان ها باید ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند و وظایف خودشان کامل کنند. انجام ماموریت ها و مراحل این بخش اصلا کار سخت و دشواری نیست و بازیکنان  می توانند به راحتی با آنلاک کردن این چالش ها پاداش های متعددی به دست بیاورند.

  • اسکین چوب بیسبال

گیمرها در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی می توانند فقط با پرداخت 10 نشان به یکی از جذاب ترین و کمیاب ترین اسکین های بازی دست پیدا کنند. پوسته و اسکین چوب بیسبال بسیار جذاب و منحصر به فرد است و قابلیت های ویژه ای دارد و بازیکنان زیادی در بازی قصد به دست آوردن آن را دارند.

خرید جم مستقیم از فروگشاه جم ایران موجوجوایز آپدیت جدید البت پس سیزن 26 بازی فری فایر: 15 نشان

بازیکنان می توانند با داشتن 15 نشان در این الیت پس به راحتی به اسکین و پوسته  Monster Truckدسترسی داشته باشند. این اسکین نیز می تواند قابلیت ها و ویژگی های خاصی داشته باشد و کمک زیادی به بازیکنان بکند.

جوایز آپدیت جدید البت پس فصل 26 بازی فری فایر: 40 نشان

زمانی که در بازیکنان در  آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی Free Fire  بتوانند به 40 نشان دست پیدا کنند می توانند دو کار مختلف با آن انجام دهند.

  • دریافت جلیقه مردانه: با پرداخت 40 نشان بازیکن می تواند به راحتی به یک جلیقه مردانه با یک طراحی زیبا و منحصر به فرد دست پیدا کند و آن را برای کاراکتر خود استفاده کند.
  • آواتار جدید: پرداخت 40 نشان می تواند این امکان را برای گیمرها فراهم کند که به یکی از جدیدترین آواتار های بازی با چشمانی درخشان و خیره کننده دست پیدا کنند.

جوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 50 نشان

داشتن 50 نشان در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 می تواند مزیت هایی داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • دریافت الماس های Royale Voucher: بازیکنان می توانند با داشتن 50 نشان در این الیت پس الماس های Royale Voucher را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند.
  • دریافت Female Bundle: دریافت Female Bundle یکی دیگر از جوایز این الیت پس است که بازیکنان می توانند با داشتن 50 نشان به آن دست پیدا کنند.

جوایز آپدیت جدید البت پس فصل 26 بازی فری فایر: 80 نشان

بازیکنانی که در این بازی و در جدیدترین الیت پس 80 نشان داشته باشند می توانند موارد زیر را انجام دهند:

  • دریافت غذای حیوانات: گیمر با داشتن ۸۰ نشان در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر می تواند بسته غذای حیوانات خانگی را برای حیوان خود به دست بیاورد.
  • به دست آوردن تخته: تخته که در ارتقاء سطح کاراکترها نقش بسیار پر رنگی دارد از جمله آیتم هایی است که بازیکنان می توانند با پرداخت 80 نشان به دست بیاورند.

جوایز آپدیت جدید البت پس سیزن 26 بازی فری فایر: 100 نشان

گیمرهایی که در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی 100 نشان داشته باشند می توانند مواردی مانند اسکنر و  Emote گاوچران را در اختیار بگیرند. بازیکنان می توانند با پرداخت 100 نشان به یک اسکنر رایگان یا  Emote گاوچران  که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های مختلفی داشته باشند دسترسی داشته باشند.

جوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 150 نشان

با داشتن 150 نشان در بازی فری فایر و الیت پس جدید بازیکنان می توانند اقدام به دریافت  lootboxکند. به دست آوردن lootbox ها در این بازی معمولا کار ساده ای نیست و کمتر بازیکنی قادر به انجام آن خواهد بود.

جوایز آپدیت جدید البت پس فصل 26 بازی فری فایر: 180 نشان

با بالارفتن نشان ها بازیکنان می توانند به جوایز ارزشمندتری دست پیدا کنند. زمانی که تعداد نشان های بازیکن در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر به عدد 18 برسد می توانند از bonfire ها استفاده کنند. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود با پرداخت این این نشان ها از An Evolution Stoneنیز استفاده کنند که به دست آوردن آنها در بازی بسیار سخت می باشد.

جوایز آپدیت جدید البت پس فصل 26 بازی فری فایرجوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 200 نشان

بازیکنانی که در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی دارای 200 نشان باشند می توانند به مواردی مانند چتر نجات یا کوله پشتی ها دست پیدا کنند. چتر نجات در این بازی می تواند ارزش و کاربردهای زیادی داشته باشد. همچنین داشتن کوله پشتی می تواند کمک زیادی در حرکات بازیکن بکند و برای پشت سر گذاشتن مراحل بسیار مفید باشد.

جوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 225 نشان

بازیکنانی که از 225 نشان برخوردار باشند می توانند به جوایز و پاداش های مختلفی دسترسی داشته باشند که مهم ترین آنها شامل Awakening Shad 1 و Male Bundle می باشد. Awakening Shad 1 می تواند کاراکترهای بازی را ارتقا بدهد و Male Bundle   به عنوان یک بسته نادر و کمیاب می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشد.

خرید جم فری فایر ارزان در ایران موجو

در تمام نسخه های بازی فری فایر بازیکنان می توانند در ماموریت ها و مراحل خود از امکانات و آیتم های مختلف و متعدد استفاده کنند. قیمت جم فری فایر در سایت های مختلف متفاوت است، بازیکنان می توانند با خرید جم فری فایر از سایت های معتبری همچون ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) از تمامی امکانات موجود در بازی حداکثر استفاده را داشته باشند. همچنین بازیکنان می توانند با خرید جم فری فایر تمامی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند. داشتن جم می تواند در به دست آوردن جوایز و آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر نیز به بازیکنان کمک کند.

سخن پایانی

 بازی Free Fire به عنوان یکی از بهترین بازی های بتل رویال صنعت گیم جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها دارد و تاکنون بیش از 25 الیت پس مختلف از این بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر به عنوان جدیدترین الیت پس بازی شناخته می شود که از جوایز و پاداش های مختلفی برخوردار است.

فروشگاه جم ایران موجو از معتبرترین و ارزان ترین سایت های خرید جم بازی می باشد که مراجعه به این فروشگاه می توانید جم مورد نظر بازی خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید و از بازی خود لذت ببرید.

شما برای ما از الیت پس فصل 26 بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با الیت پس فصل 26 بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب الیت پس فصل 26 بازی فری فایر را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support