آموزش قدم به قدم اول شدن در بازی فری فایر (Free Fire)

چگونه در بازی فری فایر اول شویم؟
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 7316
  • دیدگاه 2
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

با مطالعه این مطلب اول شدن در بازی فری فایر را تجربه کنید. برای شما سوال پیش آمده که چگونه در بازی فری فایر اول شویم؟ اگر این سوال جز سوالات ذهنی شما به شمار می رود این مطلب از سایت ایران موجو را دنبال کنید. یک پرسش اساسی در بین گیمرها وجود دارد، این پرسش این است که چگونه در بازی فری فایر اول شویم؟  و این موفقیت هم نیز شانسی نباشد؟ یعنی فقط یک بار یا هر چند ده بار بازی یک بار بنده نشویم، بلکه درصد بردهایمان نسبت به بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، بالا باشد.

برای این که به نوعی درصد بردهایتان بالا باشد باید نکته‌های زیادی را در مورد بازی فری فایر و نحوه انجام آن بدانید. البته دانستن تله‌ها و قابلیت‌ها حتی نصف قضیه هم نیست و حتما با تمرین و تکرار فراوان می‌توانید به آن‌ها مسلط شوید. برای اول شدن در بازی فری فایر با این سری از آموزش بازی فری فایر  سایت ایران موجو همراه باشید.

روش های اول شدن در بازی فری فایر

یکی از مهم‌ترین اصول زود کشته نشدن این است که در حین انجام بازی تحرک داشته باشید. یعنی این گونه نیست که با کمین کردن در مکان دنج می‌توانید همه را به راحتی از پا در آورید و در بازی اول شوید. بلکه باید به دنبال سوژه‌ها بروید و قبل از این که کشته شوید، حریفان خود را که تعداد آن‌ها 49 نفر می‌باشد، از پای در آورید. برای اول شدن در بازی فری فایر تحرک فراموش نشود.

اول شدن در بازی فری فایر

استفاده بهینه و سریع از تجهیزات و مهمات ارسالی توسط هواپیماها

در طول بازی بارها شاهد این موضوع خواهید بود که از آسمان توسط هواپیماها مهماتی به زمین ارسال می‌شود. این مهمات فقط برای استفاده یک بازیکن هستند. پس بهتر است که آن بازیکن شما باشید. زیرا اگر مهمات مناسب نداشته باشید، قطعا ادامه راه برای شما سخت خواهد بود و احتمال پیروزی و اول شدنتان کاهش پیدا می‌کند. برای اول شدن در بازی فری فایر علاوه بر تحرک مهمات را نیز در نظر بگیرید.

جمع کردن جم و استفاده از آن‌ها برای اول شدن در بازی فری فایر

در طول بازی ممکن است که نتوانید از مهمات ارسالی از آسمان و غیره بهره‌ای ببرید و حتما هم باید به روزرسانی را در طی انجام بازی داشته باشید. چرا که به قیمت جانتان تمام می‌شود. اما همیشه یک راه ساده برای خرید انواع سلاح و مهمات وجود دارد و آن استفاده از فروشگاه سایت فری فایر است. البته در فروشگاه برای خرید به جم نیاز دارید. برای تهیه‌ی جم در بازی کافی است که به بازی‌های دو نفره بپردازید و با پیروزی در آن‌ها به الماس برسید.

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه جم ایران موجو (جم فری فایر) در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم فری فایر را با قیمت مناسب خریداری نمایید. الماس نقش بسزایی در اول شدن در بازی فری فایر ایفا می کند.

توجه به لحظه فرود از هواپیما برای اول شدن در بازی فری فایر

برای این که در همان لحظه اول بازی اذیت نشوید، بهتر است در قسمت‌های خلوت جزیره فرود بیایید. برای این کار قبل از فرود یک نگاهی به منطقه مورد نظر داشته باشید تا بهترین و خلوت‌ترین قسمت را برای فرود انتخاب کنید.

کوله پشتی را فراموش نکنید برای اول شدن در بازی Free Fire

برای این که در بازی فری فایر اول شویم بهتر است که از کوله پشتی استفاده کنیم. کوله پشتی می‌توانند مثل یک ذخیره‌گاه برای سلاح‌ها و مهمات شما باشد.میتوانید با مراجعه به فروشگاه ایران موجو و خرید جم فری فایر ارزان مهمات خود را در کوتاه ترین زمان ارتقا و به روز رسانی کنید. در طول جنگ هم تنها چیزی که به درد شما میخورد، سلاح و مهمات است که باید در محلی نزدیک به شما نگهداری شود. مسلما این مسئولیت را فقط کوله پشتی می‌تواند برای شما انجام دهد. اول شدن در بازی فری فایر به تمام عوامل بالا بستگی دارد، آنها را مو به مو اجرا کنید.

نتیجه گیری درباره اول شدن در بازی فری فایر

بازی FREE FIRE جز آن دسته از بازی‌هایی است که برنده شدن در آن‌ها بسیار لذت بخش است. زیرا شما با بیش از 50 نفر مسابقه می‌دهید و غلبه بر این تعداد دشمن در یک بازی، حس خوبی را به شما می‌دهد. اما برای این که در بازی فری فایر اول شویم باید ترفندهای زیادی از این بازی را یاد بگیریم و صد البته آن‌ها را تمرین و تکرار کنیم. از بهترین ترفندهای موجود در این بازی می‌توان به تحرک بالا، استفاده از تجهیزاتی که هواپیماها می‌فرستند، توجه به لحظه فرود از هواپیما و غیره اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی و سایر بازی‌ها، با سایت ایران موجو همراه باشید.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

فروشگاه ایران موجو به عنوان یک سایت جم فری فایر و ارائه کننده انواع جم بازی ، امکان خرید انواع پول برای بازی را در اختیار کاربران قرار داده است .همچنین کاربران میتوانند با مراجعه به فروشگاه نسبت به خرید جم فری فایر خیلی ارزان در حجم دلخواه  اقدام نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا دریافت نموده و نسبت به ارتقا مهمات،اسکین و سایر قابلیت های کاراکتر خود در بازی بپردازند .

شما برای ما از اول شدن در بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از ایران موجو به آموزش قدم به قدم اول شدن در بازی فری فایر (Free Fire) پرداختیم. با استفاده از این مطلب به راحتی هرچه تمام تر می توانید این بازی را انجام دهید و از آن لذت ببرید.  چنانچه جای نکته ای را در این آموزش خالی دیدی، آن را از با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات تجربه های خود را در اختیار سایر متقاضیان سایت ایران موجو قرار دهید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • تیلورسویفت سویفت

    سلام من شماره کارت رمز دوم کارت وارد کردم بعد میکه کارت نامعتبر

    • احمد فندرسکی

      کارتتون باطل شده یا اطلاعات رو اشتباه وارد می کنید

iranmojo online support