معرفی بهترین بازی های در سبک کلش رویال

بهترین بازی های در سبک Clash Royale

از بهترین و ساده‌ترین راه‌های پیشرفت و موفقیت، تقلید از افراد موفق و روش‌هایی است که آن‌ها طی کرده‌اند. بازی کلش رویال هم از جمله بازی‌های موفق در دنیای گیم می‌باشد که باعث شده بازی های در سبک کلش رویال بیشتر و بهتر در جامعه گیمرها و مردم معرفی شوند. کلش رویال یک بازی استراتژی فوق‌العاده جذاب و بسیار زمان‌بر است. به طوری که اگر بخواهید آن را تا مراحل و لول‌های بالایی ادامه دهید، باید چندین سال صرف آن کنید. همین جذاب بودن، زمان‌بر بودن آن و همچنین ممکن بودن خرید رویال جم و الماس بازی، باعث شده تا شرکت‌های دیگری هم بخواهند از این سبک بازی‌ها پیروی کنند. برای آشنایی با این بازی‌ها  با سایت ایران موجو همراه باشید.

بهترین بازی های در سبک کلش رویال

بازی‌های زیادی در سراسر دنیا شبیه به Cash Royale ساخته شده‌اند. اما همه‌ی آن‌ها کیفیت، کارایی، جذاب بودن و سایر مولفه‌های کلش رویال را ندارند. در بین بازی های در سبک کلش رویال تعدادی از بازی‌ها بسیار عالی هستند و می‌توانید با آن‌ها تمام احساساتی که به بازی کلش رویال دارید، آن جا هم دریافت کنید. در این مقاله لیستی از بهترین‌ها را برای شما آورده‌ایم.

بازی Badland brawl

محله‌ بد یا همان Badland در دل خود شخصیت‌هایی دارد که با آن‌ها می‌توانید مشابه آن چه که در کلش رویال برای تسخیر قلعه انجام می‌دادید، انجام دهید. این بازی یکی از بهترین بازی‌های موجود در ژانر استراتژیک و تسخیر قلعه است که به جرات می‌توان بعد از کلش رویال از این بازی نام برد. همچین در بدلند از یک امتیاز فوق‌العاده و جالب بهره‌مند می‌شوید که در نوع خود جالب است. با این امتیاز شما قادر به مشاهده جنگ‌ها و اتک‌های سایر افراد از سراسر دنیا باشید. بازی بدلند بسیار جذاب و هیجانی است و در برخی موارد بهتر از خود کلش رویال می‌باشد.

بازی های در سبک کلش رویالبازی Brawl stars

یکی دیگر از بازی های در سبک کلش رویال، بازی Brawl stars می باشد. خیلی از استفاده کنندگان بازی کلش رویال، به زمانبر بودن آن اعتراض کردند. شرکت سوپرسل هم به عنوان سازنده این بازی، تصمیم گرفت تا با ارائه یک نسخه مشابه ولی کم حجم‌تر و با سپری کردن زمان کمتر، بتوان به پیروزی و در نهایت تسخیر قلعه رسید. از این رو این شرکت، بازی براول استارز، از سری بازی های در سبک کلش رویال رونمایی کرد. این بازی در سه حالت مختلف یک به یک، دو به دو و سه به سه قابل انجام است.

برای کسانی که بازی‌های تسخیر قلعه را دوست دارند اما حوصله بازی پر استرس و پر استراتژی مانند کلش رویال را ندارند، بهترین گزینه  است. این بازی به نسبت کلش رویال ساده است و کار با آن ساده‌تر می‌باشد. در این بازی با گرفتن هیرو و سایر امکانات و امتیازات موجود می‌توانید به لیست بهترین بازیکن‌های این گیم هیجانی بپیوندید.

بازی DOTA under load

از جمله بازی های در سبک کلش رویال بازی DOTA under load است. این بازی از بازی‌های دوست داشتنی می‌باشد که باید در آن هنر فرماندهی خود را نشان دهید. در این بازی شما شخصیت‌های مختلف موجود در بازی را که هر یک امتیاز و هنر ویژه‌ای دارد را، جمع می‌کنید. شخصیت‌هایی که به شما می‌پیوندند با دشمنان شما در بازی دوئل می‌بندند. همچنین در طول بازی می‌توانید شخصیت‌های دیگری را هم به جمع خود اضافه کنید. شخصیت‌های اضافه شده در طول بازی با سایر افراد شما دوست می‌شوند و منتظر فرمان شما برای دوئل با دشمنان می‌مانند. پس اگر به فرماندهی علاقه دارید، بهتر است هر چه سریعتر به سراغ این بازی بروید.

بازی DOTA under loadبازی Gears POP

از بهترین بازی های در سبک کلش رویال می‌توان به Gears POP اشاره کرد. در این بازی شما وارد یک دنیای جدید از بازی‌های تسخیر قلعه خواهید شد. شما به عنوان بازیکن در این بازی، مجاز هستید بیش از 30 شخصیت را برای مبارزه علیه دشمنان خود به خدمت بگیرید. این شخصیت‌ها از شخصیت‌های بازی‌های خدایان جنگ هستند که همین موضوع باعث زیباتر و جذاب‌تر شدن بازی شده است. گیرز پاپ داستان مشابه کلش رویال را دارد، اما روش آن بسیار متفات‌ است. پس بیخود نیست که می‌گوییم وارد یک دنیای جدید از بازی‌های تسخیر قلعه خواهید شد.

بازی League of wonderland

همه‌ی افراد دهه هفتاد و هشتاد با کنسول بازی سگا خاطره‌های کم و زیادی داشتند. این شرکت در گذشته باقی نمانده و توانسته بازی‌های جذابی را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS ارائه کند. یکی از آثار ماندگار شرکت سگا، بازی لیگ شگفت‌انگیزها است که از بازی های در سبک کلش رویال می‌باشد. این بازی طرفداران خاص خود را دارد و افراد زیادی از بازی کردن با آن لذت می‌برند. مشابه بازی کلش رویال شما می‌توانید شخصیت‌ها و نیروهای خود را انتخاب کنید و به جنگ با دشمنان خود بپردازید.

بازی های در سبک کلش رویالبازی Pokémon master

پوکمن اسم آشنایی برای همه می‌باشد. در پوکمن مستر که از بازی‌های شبیه به کلش رویال می‌باشد، می‌توانید نیروهایی را برای خود انتخاب کنید و به بازی کردن ادامه دهید. این بازی در مقایسه با کلش رویال، در سطح بسیار پایینی قرار دارد. اما اگر نمی‌توانید بازی سنگینی مانند کلش رویال را انجام دهید، بهترین راه، بازی کردن بازی‌های ساده تسخیر قلعه، نظیر پوکمن مستر می‌باشد. برای لذت بردن از این بازی کافیست تا آن را دانلود کنید و شروع به بازی کردن کنید.

بازی revolve

ریوالو هم از بازی های در سبک کلش رویال می‌باشد. تنها مزیت این بازی نسبت به کلش رویال، جالب‌تر بودن داستان آن می‌باشد. وگرنه از لحاظ گیم پلی تفاوت چندانی نکرده است. داستان بازی یکمی پیچیده شده و به صورت علمی تخیلی در آمده است. همچنین مقداری هم فاز قدیمی بودن را نیز دارد. در کل در بین بازی‌های تسخیر قلعه از نامفهوم و سخت‌ترین داستان استفاده کرده است. بازی ریوالو برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است که با رجوع به اپ استور و پلی استور می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

بازی های در سبک کلش رویالنتیجه گیری درباره بازی های در سبک کلش رویال

بازی های در سبک کلش رویال بسیار زیاد هستند و شرکت‌های زیادی به خاطر سود دهی و جذاب بودن کلش رویال، به نوعی قصد داشتند تا مشابه کلش رویال را عرضه کنند. اما همه‎ی آن‌ها موفقیت آمیز نبوده‌اند. اما شرکت‌هایی هم بودند که توانستند بازی در خور و قابل احترامی را نسبت به کلش رویال عرضه کنند که در این مقاله به بررسی آن‌ها پرداختیم.

برای خرید الماس بازی کلش رویال می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و با خرید از این فروشگاه در کمترین و سریع ترین زمان ممکن جم مورد نظر به حساب شما اضافه خواهد شد.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

شما برای ما از بازی های در سبک کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی های در سبک کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید رویال بلیت کلش رویال میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support