تازه ترین اخبار بروزرسانی بازی پابجی موبایل

اخرین-بروز-رسانی-بازی-پابجی-موبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 838
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

پابجی موبایل در این ماه ؛ دومین سالگرد تولید خود را جشن می‌گیرد. به مناسبت گرامی‌ داشت این جشن، برخی موارد در بروزرسانی بازی پابجی موبایل اضافه شده است. حالت هاردکور در بازی پابجی موبایل، یکی از این موارد است. در این مطلب از به بررسی آخرین بروزرسانی این بازی و خرید یوسی پابجی موبایل می پردازیم با ما در ادامه همراه باشید.

عناوین مطلب امروز به صورت دسته بندی زیر است:
  • بروزرسانی ۰٫۱۷٫۰ بازی پابجی موبایل
  • تغییرات بازی پابجی در بروزرسانی ۰٫۱۷٫۰
  • حالت کلاسیک
  • حالت هاردکور در بازی پابجی موبایل
  • اضافه شدن Arms System
  • اضافه شدن Ban Pan
  • اضافه شدن Universal Marks
  • تنظیم صدا
  • اضافه شدن Colourblind
  • در آخر…
  • خرید پول UC بازی پابجی موبایل

بروزرسانی ۰٫۱۷٫۰ بازی پابجی موبایل

پابجی موبایل در این ماه دوساله می‌شود. به مناسبت گرامی‌داشت این جشن؛ تصمیم دارند حالت هاردکور پابجی موبایل را مجدداً معرفی می‌کند. علاوه بر این؛ همچنین یک اسلحه جدید و ویژگی‌های جدیدتری را به حالت کلاسیک اضافه می‌کند.

تغییرات در بروزرسانی ۰٫۱۷٫۰ بازی پابجی موبایل

در بروزرسانی ۰٫۱۷٫۰ بازی پابجی موبایل تغییرات زیر صورت گرفته است :

1. حالت کلاسیک

در حالت کلاسیک، سلاح و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. اکنون شما می‌توانید DBS را منحصراً از طریق Air Drop دریافت کنید. این امر؛ باعث می‌شود بازیکنان یک گزینه اضافی برای اسلحه داشته باشند. شما می‌توانید یک اسکنر Holo Sight، Red Dot و ۲x-6x را برای مجهز کردن آن در نظر بگیرید.

2. حالت هاردکور در بروزرسانی بازی پابجی موبایل

حالت هاردکور در بازی پابجی موبایل؛ یک حالت کاملاً توصیفی است. این حالت بسیار محبوب بود و تنها در مدت کوتاهی در بخش Arcade در دسترس بود. اما بعد از مدتی حذف شد. اکنون نوبت بازگشت آن فرا رسیده است. در این حالت از بازی پابجی موبایل؛ بازی سخت‌تر و پیچیده‌تر است. چرا که بازیکن باید یک سری اعمال را خودش انجام دهد. به عنوان مثال؛ کارهای دستی مانند باز کردن درها، جعبه و… را باید خودش. البته در این نسخه صدای صوت برداشته شده است. با آموزش بازی پابجی موبایل می توانید به تمامی مراحل این بازی آشنایی پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

حالت هاردکور در بازی پابجی موبایل

3. اضافه شدن Arms System در بروزرسانی بازی پابجی موبایل

علاوه بر حالت هاردکور در بازی پابجی موبایل؛ اضافه شدن Arms System نیز یکی از میزیت‌های این بروزرسانی است. در این حالت شما می‌توانید یک همراهی برادرانه را در قسمت Arms System با دوستان خود داشته باشد. در این قسمت بازیکنان می‌توانند به عنوان یک تازه‌کار یا یک باتجربه خود را معرفی کنند.

تازه کارها باید از باتجربه‌ها جنگیدن بیاموزند و امتیاز دریافت کنند. باتجربه‌ها نیز وظیفه دارند تازه‌کارها را از طریق بازی راهنمایی کنند و نحوه بازی را به آنها آموزش دهند. به این ترتیب؛ امتیاز برای باتجربه‌ها نیز در نظر گرفته شده است که باتوجه به تعداد افراد آموزش دهنده و زمانی که برای بازی صرف می‌کنند محاسبه می‌شود.

5. اضافه شدن Ban Pan

علاوه بر موارد فوق؛ Ban Pan نیز با این بروزرسانی اضافه شده است. این ویژگی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بتوانند لحظه‌های قبل از مرگ خود را مشاهده کنند و ببینند قاتل‌شان چگونه و از چه مکانی آن‌ها را به قتل رسانده است.

6. اضافه شدن Universal Marks در بروزرسانی بازی پابجی موبایل

همچنین آیتم‌هایی مانند Universal Marks نیز برای بالا بردن کیفیت زندگی اضافه شده است. این ویژگی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مکانها، وسایل نقلیه، جعبه‌های مرگ و… را مارک یا علامت گذاری کنند. به این ترتیب می‌توانند یک ارتباط سریع و بصری با هم تیمی‌های خود داشته باشند.

خرید یوسی پابجی موبایل

7. تنظیم صدا

علاوه بر این؛ در بروزرسانی ۰٫۱۷٫۰ بازی پابجی موبایل می‌توانید میزان صدا را برای هم تیمی‌های خود تنظیم کنید. اگر یک پابجی‌باز حرفه‌ای باشید، حتما می دانید که قابلیت تنظیم صدا؛ در حالت هاردکور در بازی پابجی موبایل به چه اندازه به شما کمک خواهد کرد.

8. اضافه شدن Colourblind در بروزرسانی بازی پابجی موبایل

یک حالت colourblind نیز برای نسخه جدید بازی پابجی موبایل در نظر گرفته شده است و این قابلیت از داخل منوی تنظیمات در بخش گرافیک قابل دسترس خواهد بود.

حالت colourblind در پابجی موبایل

شروع مسابقات فصل ۱۲ رویال پاس

شروع مسابقات فصل ۱۲ رویال پاس در تاریخ ۹ مارس خواهد بود. این مسابقات با عنوان ‘۲gether We Play’ معرفی شده‌اند تا به یاد دومین سالگرد پابجی موبایل برگزار شوند. یادتان نرود که دومین سالگرد بازی پابجی موبایل مملو از جشن‌های متعدد، جوایز نفیس و چالش‌هایی با سطح‌های متفاوت است. پس تا می‌توانید بازی کنید و مهارت لازم برای شرکت در این مسابقات را کسب کنید.

خرید پول UC بازی پابجی موبایل

اگر شما یکی از طرفداران بازی پابجی موبایل هستید می‌توانید با خرید یوسی ارزان ؛ سلاح و مهمات مورد نظر خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید تا از حالت هاردکور در بازی پابجی موبایل بیشترین لذت را ببرید.

برای خرید UC یا سکه بازی پابجی می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام نمایید. فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم می باشد و شما با خرید از این فروشگاه می توانید یک خرید ارزان جم را تجربه نمایید.

شما برای ما از بروزرسانی بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با نحوه بروزرسانی بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید بروزرسانی بازی پابجی موبایل را انجام دهید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • آرش شوب چاری

    سلام مطالب خوب و اموزنده ای بود

iranmojo online support