تازه ترین اخبار فصل 14 پابجی نسخه موبایلی

اخبار جدید بازی پابجی موبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 663
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی پابجی موبایل یکی از محبوب ترین بازی هایی است که در آن باید تلاش کنید در کنار تمامی موانع، زنده بمانید و به اهداف بازی دست پیدا کنید. این بازی یکی از بازی های پرماجراست که توانسته بسیاری از افراد ماجراجو را به خود جذب کند و آن ها را در در انتظار فصل 14 پابجی بنشاند.

به روزرسانی جدید بازی پابجی موبایل

آخرین به روزرسانی PUBG Mobile به بازار آمده و همه چشم انتظار آنند که این بازی می خواهد از چه آپدیت های جدید رونمایی کند. قطعا می شود از گذشته موفق این بازی این برداشت را داشته باشیم که تغییرات بزرگی در یکی از بازی های محبوب در سراسر جهان بوجود آمده است. نسخه موبایلی پابجی یکی از جذاب ترین بازی هایی است که توانسته طرفداران زیادی جذب کند. این بازی مراحل مهیجی دارد که توالی بازی را غیر قابل پیش بینی می کند به صورتی که در مرحله نمی توانید حدس بزنید در مراحل بعدی چه چیزی در انتظار شماست.

بازی پابجی موبایل توسط Tencent Games ساخته شده و در بازی های Battle Royale قرار دارد. در این بازی چندین بازیکن در مقابل هم قرار دارند و با یکدیگر به مبارزه می پردازند. در این بازی می توانید با اسلحه های مختلف در جزیره ای به مبارزه بپردازید و معنی بازی ماجراجویانه را درک کنید. یکی از آپشن های جدید بازی آپشنی در نقشه بازی است که نام آن Livik است. در ادامه به بررسی فصل 14 پابجی می پردازیم.

فصل 14 پابجی موبایل

فصل 14 پابجی منحصرا برای بازی های موبایلی طراحی شده است. در این بازی محیط های متفاوت و سلاح های مختلفی وجود دارند که لذت بازی را دو چندان می کنند. این بازی از چندین بازیکن پشتیبانی می کند و داستان های اکشن بسیاری را در مقابل شما پدید می آورد.
در فصل 14 پابجی شما باید در میان 100 ها بازیکن مبارزه کنید و سعی کنید در یک بازی کشنده که هر لحظه مرگ در انتظار کاراکتر شماست جان سالم به در ببرید و آخرین بازیکن باقیمانده از صحنه نبرد باشید. در این صورت بازی را برده اید. این بازی برای تمام کسانی که طرفدار ژانر اکشن هستند بسیار مناسب است. مانند Karakin، Livik نقشه کوچکتر 2 × 2 کیلومتر است که نبرد 52 بازیکن را پشتیبانی می کند.

این اندازه کوچکتر نسبت به قبل و کاهش تعداد بازیکنان باعث می شود که بازی تا حدود 15 دقیقه کوتاه تر شود. این همه چیز نیست نسخه جدید PUBG mobile نیست، زیرا در نقشه جدید همچنین دو سلاح اختصاصی و یک وسیله نقلیه کامیون غول آسای اختصاصی نیر موجود است.

فصل 14 پابجیتغییرات ایجاد شده در فصل 14 پابجی موبایل

در آخرین به روزرسانی PUBG Mobile، تغییرات گسترده ای در نقشه میرامار بوجود آمده به طور مثال مناطق جدیدی مانند خرابه های شهری و آبادی هایی در قسمت شمالی نقشه مشاهده می شود. همچنین احتمال طوفان های ماسه ای باعث ویرانی مناطق معین از نقشه شده و باعث کاهش دید می شود به طوری که تقریبا می توان گفت هیچ چیزی قابل مشاهده نیست.

با شروع بازی، جعبه های سلاح آزمایشی Experimental حاوی یک سلاح ویژه در Livik ظاهر می شود. اسلحه های ویژه شبیه به سلاح های معمولی است، اما در نام ها، نمادها و موارد دیگر تفاوت هایی وجود دارد. سلاح های آزمایشی نسبت به سلاح های معمولی کمی امار بهتری دارند. شما می توانید پس از پایان جنگ، آمار مربوط به شلیک و آمار را با سلاح آزمایشی آزمایشی خود مشاهده کنید.

پایان فصل 13 و شروعی فصلی نو همراه با مپ جدید

در پایان فصل 13، یک رویداد گرمایش فصلی برای مدت زمان محدود در دسترس است. پس از پیوستن به این رویداد، بازیکنان در تیم های 4 نفره در حالت کلاسیک (بدون رده بندی) به نبرد می پردازند و می توانند مأموریت های خود را برای به دست آوردن مقدار کمی رده بندی فصل 14، انجام دهند که پس از به روزرسانی فصل 14 می توانند از آن ها در این فصل استفاده کنند.

این بروزرسانی جدید با فصل 14 پابجی در دستگاه های Android تقریباً 1.84 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2.13 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد. بازیکنان نسخه های مختلف قادر به دعوت یکدیگر نیستند، بنابراین حتما اگر شما هم عضوی از مبارزان این بازی هستید هر چه زودتر به به روز رسانی بازی خود بپردازید.

با Livik طی 15 دقیقه در این نقشه جدید به سبک نوردیک در بازی پیروز شوید. گیم پلی این بازی با موضوع مضمون بیشتر و راز های بیشتری در دسترس شما خواهد بود تا به زودی با آن ها به کاوش بپردازید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

برای اینکه در بازی پابجی نسبت به رقبای خود پیشرفت داشته باشید و به تجهیزات پیشرفته تری دسترسی داشته باشید شما به یوسی یا همان پول بازی پابجی موبایل نیاز دارید. برای خرید UC پابجی می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید. این فروشگاه با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین فروشگاه های خرید جم بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید قابل اعتماد و مطمئن را تجربه نمایید.

شما برای ما از فصل 14 پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با فصل 14 پابجی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support