استراتژی و تاکتیک های ضد معدنچی (miner) در کلش اف کلنز

خرید جم ارزان کلش اف کلنز

استراتژی و تاکتیک های ضد معدنچی (miner) در کلش اف کلنز، چگ.نه می توانیم در برابر حملات معدنچی ها در بازی Calsh Of Clans مقاومت کنیم؟ این مقاله را بخوانید تا پاسخ سوال خود را بیابید.

استراتژی حمله با معدنچی (ماینر) در تاون هال ۱۰ و تاون هال ۱۱ صورت می گیرد. آیا می توان در برابر حملات معدنچی ها مقاومت کرد؟ در حقیقت این استراتژی بسیار قوی است و اگر شما شانس داشته باشید که حمله کننده زیاد تجربه نداشته باشد، و با مپ هایی که شما برای دهکده طراحی می کنید، خواهید توانست به مقابله با آن بپردازید و تا حد ممکن از سه ستاره شدن دهکده تان با تاکتیک ضد معدنچی جلوگیری کنید. در ادامه با آموزش بازی کلش آف کلنز همراه باشید تا بیشتر شما را با تاکتیک های ضد معدنچی آشنا سازیم.

تاکتیک های ضد معدنچی

برای مقابله با ماینرهای کلش باید از چه تاکتیک هایی استفاده کرد؟ با ما همراه باشید تا بتوانید با این استراتژی ها آشنا شوید و آن ها را به کار گیرید.

در ابتدا اصول اولیه و نحوه کار معدنچی را بیان می کنیم تا با عملکرد ساده ی ان اشنا شویم و نقطه ضعف خودمان را هم در این رابطه پیدا کنیم.

مبارزه با ماینرهای بازی کلشنحوه کار معدنچی چگونه است؟

بعد از پیاده کردن معدنچی ها در زمین حریف، حرکت آنها از طریق زیر زمین است تا به یک ساختمان برسند و این کار آسیب دیدن را توسط ساختمان های دفاعی حریف مشکل می کند، نحوه حمله با معدنچی معمولا بدین صورت است:

۱- حملات قیفی شکل که معمولا با استراتژِی کویین واک و یا بولر واک است.

۲- پیاده کردن انبوه معدنچی ها

۳- زدن طلسم شفادهنده و انجماد/خشم

۴- گرفتن ۲ یا ۳ ستاره

حملات با معدنچی معمولا آزار دهنده است، آنها به روی زمین ظاهر میشوند و هدف خود را در عرض چند ثانیه از بین می برند و دوباره به زیر زمین می روند تا به هدف بعدی یورش ببرند، این عامل باعث میشود که توپخانه عقاب با تاخیری که در شلیک دارد بر روی آنها بی اثر باشد و یا حتی ساختمانهای دفاعی دیگر هم نتوانند درست و حسابی بر روی آنها تمرکز و شلیک کنند.

همچنین اگر آسیبی هم به آنها برسد توسط طلسم شفا دهنده بازیابی می شوند و دوباره به حملات خود ادامه خواهند داد و به سمت هدف بعدی حرکت خواهند کرد.

چگونگی دفاع در برابر حملات معدنچی

حملات با معدنچی دو نقطه ضعف دارد :

  1. حمله کننده با معدنچی هیچ تاثیر و نفوذی بر روی آنها ندارد به جز استفاده از چند طلسم بر روی آنها.
  2. معدنچی ها حرکتشان از زیر زمین است بنابراین هنگامی که دسته ای حرکت می کنند نمی دانیم که کجا می روند و هدف بعدیشان برای حمله چه خواهد بود(به خصوص اگر در گوشی بازی کنیم و روی تبلت بازی نکنیم.)

حال کارهایی را که می توان روی نقشه ی دهکده مان انجام داد تا دهکده را در برابر حملات معدنچی ها بهینه کرد،مرور میکنیم…توجه داشته باشید که معدنچی ها چه بخواهیم و چه نخواهیم به دهکده ما آسیب سختی را وارد خواهند کرد و توقف آنها ممکن نیست ! تمام کاری که می توان انجام داد این است که بتوانیم حداقل دهکده خود را از سه ستاره شدن محافظت کنیم.

قرار دادن تله ها در برابر معدنچی ها

نقاط ضربه یک معدنچی بین ۶۰۰-۶۵۰ است; حملات معدنچی سطح سه و سطح چهار و حتی درسطح پایین هم تهدیدی بزرگ است.بهترین کار این است که با قرار دادن دو بمب غول پیکر در موقعیتی مناسب در دهکده مان تا ۵۰۰ آسیب به آنها برسانیم و HitPoint باقی مانده را هم توسط ساختمانهای دفاعی، هنگامی که از زیر زمین بیرون می آیند به آنها زد.بهتر است وقتی آنها از دسته های جدا جدا حرکت می کنند به آنها ضربه زد تا در طول حمله بتوان آنها را از بین برد. شما باید جای تله های مناسب را در حملاتی که به شما می شود پیدا کنید،(فیلم حملاتی که به شما می شود با دقت ببینید و بهترین نقاط را انتخاب نمایید)در کل نقاط خوب همیشه درست مقابل ساختمان هستند.

همچنین اولویتی که در تله ها می توان داشت جایی است که حمله از آن شروع می شود.

همچنین باید تله های اسکلتی را در نزدیک بمب های غول پیکر قراردهید تا معدنچیان را مشغول کنند(آن را در حالت زمینی باید تنظیم کرد)

کشتارگاه !

همچنین باید یک نقطه کشتار در دهکده خود تعبیه نمایید که تجهیزات دفاعی قوی را در آن نقطه قرار دهید که اغلب تشکیل شده است از: برج ویزارد و ساختمانهای با نقاط ضربه بالا مثل کلن کسل و مخازن طلا و اکسیر.

این منطقه کشتارگاهی است برای معدنچی ها که مدت زمان بیشتری روی زمین بمانند و با ضربه های ساختمان های دفاعی بیشتر آنها را از بین برد.

نیروهای کلن کسل

یکی از نیروهای خوب برای مقابله در برابر معدنچی در کلن کسل، گولم می باشد چون گولم دارای دو ویژگی بزرگ بر علیه معدنچیان است:

1. معدنچیان را بیشتر روی زمین نگه می دارند بخاطر HitPoint بالای آن.

2. بعد از مرگ گولم با ۳۵۰ – ۵۵۰ آن موقع Golemites ها تولید می شوند که خودشان هم مقداری معدنچیان را مشغول می کند.

این دونکته معدنچی ها را در اطراف گولم مشغول می کند درنتیجه بسیاری از معدنچی ها کشته می شوند.این تاکتیک می تواند اندازه صدمه دو بمب غول پیکر را داشته باشد(اگر گولم سطح ۴ یا بالاتر باشد که با خرید جم کلش میتوانید با سرعت بیشتری گولم را ارتقا دهید)

حالت برج جهنمی

حالت برج جهنمی شما باید روی چند هدفی تنظیم و در مرکز دهکده قرار گیرد.

نقشه های ضد حمله معدنچی در تاون هال ۱۰ و تاون هال ۱۱

این نقشه می تواند در برابر معدنچی ها به خاطر قدرت انها سه ستاره شود اما فقط برای زمانی است که حمله کننده زیاد با معدنچی آشنایی نداشته و با تجربه ی ناکافی اش حمله بدی داشته باشد.

نقشه ضد معدنچی برای War در تاون هال ۱۰

در این نقشه که برای تاون هال ۱۰ و برای Clan War طراحی شده است تمام نکات بیان شده رعایت شده است. بمب های غول پیکر در دهکده به طور مناسب جایگذاری شده اند،در مرکز دهکده کلن کسل را قرار داده ایم که در کنارش هم یک بمب غول پیکر است و محل مناسب برج جهنمی در حالت چند هدفی که وقتی گولم از کلن کسل بیرون می آید، معدنچی ها را مشغول می کند و توسط کشتارگاهی که در مرکز دهکده طراحی کرده ایم آنها را از بین خواهیم برد و باید امیدوار بود که تاون هال توسط معدنچی از بین نرود!

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

نقشه ضد معدنچی برای War در تاون هال ۱۱

این یک نقشه کلاسیک ضد سه ستاره است، توصیه ما این است که جای تله ها را تغییر دهید و باعث سورپرایز دشمن شوید!

برای ارتقای نیروها و ساختمان های دفاعی می توانید از جم استفاده کنید… برای خرید جم ارزان به قسمت خرید جم کلش آف کلنز مراجعه کنید…

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support