آموزش تغییر سرور در بازی فری فایر با چند گام!

چگونه در بازی فری فایر سرور را عوض کنیم؟

تحریم‌ها و محرومیت‌ها برای ایرانی‌ها تمام شدنی نیستند و حتی پا به عرصه بازی‌های آنلاین نیز گذاشته‌اند. بازی فری فایر یکی از بازی‌های آنلاینی است که مخاطبان و علاقه‌مندان زیادی در سرتاسر دنیا از جمله ایران دارد. اما این بازی به دلیل تحریم‌ها از دامنه اینترنتی ایران پشتیبانی نمی‌کند و اگر بخواهید در این بازی شرکت کنید باید، از سرور یکی از کشورهای آمریکا، اروپا و سنگاپور استفاده کنید. البته این کار روش بسیار راحتی دارد و در چندیدن لحظه می‌توانید با سرور کشورهای نامبرده وارد بازی شوید واز آن لذت ببرید. برای آشنایی با تغییر سرور در بازی فری فایر به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مطلب از مجموعه مقالات آموزش بازی فری فایر ادامه دهید.

آشنایی با بازی فری فایر

بازی‌های آنلاین زیاد و خوبی نظیر پابجی موبایل و… برای بازی کردن در دسترس هستند. اما این بازی یعنی فری فایر، نسبت به بازی‌های هم رده خود برتری‌هایی دارد. از جمله این برتری‌ها می‌توان به پینگ قدرتمند بازی، کیفیت بالا، حجم پایین و هیجان بالای آن اشاره کرد. به خاطر همین برتری‌ها و مزیت‌های بازی فری فایر است که با وجود کار نکردن آن با سرورهای ایرانی، گیمرها به دنبال راهی برای بازی کردن در آن هستند.

در این بازی امکان تک نفره، دو نفره و حتی چهار نفره بازی کردن وجود دارد. اما به هنگام ورود به بازی باید نوع بازی را از بین گزینه‌های Classic، Ranked Match، Rush Hour انتخاب کنید. بعد از انتخاب نوع بازی، نوبت به انتخاب نقشه می‌رسد. از میان دو نقشه Bermuda و Purgatory یکی را انتخاب کنید. حالا شما وارد بازی شده‌اید و بعد از تکمیل نفرات، سوار هواپیما می‌شوید و در هر نقطه‌ای که بخواهید، می‌توانید با چتر نجات فرود بیایید. بعد از فرود باید اسلحه، نارنجک و… را جمع کنید و در این حین نباید بگذارید تا شما را بکشند، بلکه شما باید همه را بکشید و در آخر به تنهایی زنده بمانید تا برنده بازی شوید.

تغییر سرور در بازی فری فایر

نحوه تغییر سرور بازی فری فایر

تغییر سرور در بازی فری فایر به این معنی است که شما یک اکانت جدید با یک سرور جدید می‌سازید و با همان اکانت بازی می‌کنید. منظور این است که نمی‌توان چندین سرور برای یک اکانت توجیه کرد، بلکه در هر تغییر سرور، اکانت نیز تغییر می‌کند. برای عوض کردن سرور کافیست که به ترتیب دستورالعمل‌های زیر جلو بروید.

  • وارد تنظیمات بازی شوید و در قسمت Basic گزینه Log Out را لمس کنید.
  • بعد از خروج از بازی یا همان Log Out، VPN خود را روشن کنید و بازی فری فایر را انتخاب کنید.
  • در قسمت Access From کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه سبز رنگ Open را لمس کنید.
  • بعد از طی مدتی کوتاه، وارد صفحه ثبت نام بازی می‌شوید. در این قسمت اطلاعات را وارد می‌کنید و به بازی Log In می‌شوید.
  • بعد از ورود به بازی جنسیت و مشخصات خواسته شده را وارد کنید و از بازی با سرور جدید لذت ببرید.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای حرفه‌ای شدن در بازی فری فایر

نتیجه گیری

بازی‌های آنلاین زیادی وجود دارند که می‌توانیم با آن‌ها لحظات خوبی را داشته باشیم. اما بازی فری فایر یکی از بهترین بازی‌های آنلاین موجود در بین گیم‌ها می‌باشد. این بازی آنلاین را نمی‌توان به سرور مستقیم ایران بازی کرد، به همین دلیل باید سرور آن را تغییر داد. برای تغییر سرور بازی فری فایر هم می‌توان از بازی خارج شد و با VPN سرور آن را تغییر داد. بعد به راحتی دوباره وارد بازی شوید و از آن لذت ببرید.

با سایت ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) تمام ترفندها را برای همه بازی‌ها به راحتی یاد بگیرید. همچنین شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو برای خرید الماس فری فایر اقدام کنید. 

شما برای ما از تغییر سرور در بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تغییر سرور در بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب تغییر سرور در بازی فری فایر را پسندیده باشید. فروشگاه ایران موجو یکی از بهترین و معتبرتریت فروشگاه های جم بازی می باشد و شما می توانید خرید جم ارزان را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

12 دیدگاه
  • متین

    اگر در فری فایر سرور اروپا باشیم و جم بخریم برایمان می آید یا نه

    • پشتیبانی ایران موجو

      شما با هر سروری می توانید جم فری فایر بخرید

  • متین

    سلام اگر من در سرور اروپا باشم بخوام جم بخرم بران می آید یا نه؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام ایران موجویی عزیز
      در صورت خرید جم با هر سروری ،این الماس ها برای شما واریز می شوند.

  • مرتضی

    سلام داش میگم من سرور اروپا هستم و اکانتم خوبه ایا من سرورم رو تعقیر بدم اکانتم از بین میره…

    • حامد فندرسکی

      سلام بهتره که اینکار رور انجام ندید تا مشکلی براید اکانتتون پیش نیاد

  • Metis

    اگه کسی تا حالا این روشو امتحان کرده و جواب داده لطف کنه بگه که مطمئنن بشیم مشکلی پیش نمیاد . ممنون.

  • مهدی صالحی

    سلام من ایدی دوستم میزنم پیدا نمیکنه اونم ایدی منو میزنه پیدا نمیشه چرا
    با ایدی عددی هم ک زدم پیدا نشد.

    • خانم عابدی

      سلامم جفتتون با فیلتر شکن وارد بشید

  • ابوالفضل قراگوزلو

    ممنوووون🙌

  • حسین سخاوتی

    مرسی 🌹

iranmojo online support