آموزش قدم به قدم تغییر سرور گارنا فری فایر

خرید جم فری قایر در ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 2095
  • دیدگاه 3
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

تغییر سرور گارنا فری فایر (Garena free fire) چگونه حاصل می شود؟ چگونه می توانیم سرور بازی گارنا فری فایر را تغییر دهیم؟ ممکن است که شما بخواهید تا سرور خود را در بازی گارنا فری فایر تغییر دهید، برای این کار ایران موجو به عنوان یک سایت جم فری فایر روشی را به شما ارائه داده است که این نیز به این صورت می باشد که شما باید یک فیلتر شکن خوب دانلود کنید و بر روی موبایل خود نصب کنید تا بتوانید در مقابل رقیب هایی از کشور های دیگر بازی کنید.

در این مطلب از آموزش بازی فری فایر می خواهم به شما نشان دهم که چطور سرور خود در بازی گارنا فری فایر (Garena free fire) را تغییر بدهید تا بتوانید در مقابل همه ی کاربر های جهان این بازی را انجام دهید.

نحوه تغییر سرور خود در بازی گارنا فری فایر (Garena free fire)

در اصل معنی راه تغییر سرور گارنا فری فایر همین می باشد که شما بتوانید در مقابل همه ی کاربر های کشور های دیگر نیز بازی کنید، شما می توانید خلاف قوانین منطقه ای که محدودیت هایی برای شما ایجاد کرده است، مرزهای منطقه ای را بشکنید. این موضوع برای کسانی که در منطقه خود به اوج رسیده اند و می خواهند به نقطه های بالاتری برسند و شانس خود را با بازی کردن با برترین های جهان امتحان کنند، روشی که در این پست ارائه می شود جز بهترین راهکار ها برای پیش برد این ایده ها می باشد.

برای این که بتوانید منطقه را تغییر دهید، شما به یک برنامه فیلتر #کن یا همان V*N مانند Hot*pot sheild یا Turbo V*n احتیاج پیدا خواهید کرد. با این کار شما می توانید آدرس IP عمومی خود را تغییر دهید، شما در این صورت می خواهید که از طریق یک منطقه دیگر بازی کنید. متصل شدن به این فیلتر شکن ها بسیار آسان می باشد.

تنها کاری که شما باید برای تغییر سرور در بازی گارنا فری فایر انجام دهید این می باشد که این برنامه را نصب کنید و پس از ورود به آن دکمه Connect را فشار دهید. برنامه به طور خودکار یک منطقه را به شما اختصاص می دهد، اما همیشه می توانید با خرید نسخه Premium منطقه مورد نظر را به صورت دستی تغییر دهید.

بعد از آن، شما به سادگی می توانید به بازی گارنا فری فایر دسترسی داشته باشید و یک بازی را شروع کنید. رقیب های شما با تغییر سرور در بازی گارنا فری فایر به منطقه جدید اختصاص خواهند داشت که در فیلتر شکن نام آن منطقه آمده است.

تغییر سرور گارنا فری فایر

تغییر سرور گارنا فری فایر

مزیت های استفاده از فیلتر شکن برای تغییر سرور

بعد از تغییر سرور گارنا فری فایر حال نوبت این است که بدانید استفاده از فیلتر شکن برای تغییر سرور چه مزایایی دارد. مزیت های بزرگ این فیلتر شکن ها این می باشد که به طور کامل رایگان است و دارای تاریخ نامحدود برای استقاده می باشد. به این معنی که وقتی بازی می کنید به دلیل استفاده بیش از حد از فیلتر شکن دیگر قطع ارتباط برای شما اتفاق نمی افتد. شما با این فیلتر شکن می توانید شاهد یک تغییر سرور در بازی گارنا فری فایر باشید.

به یاد داشته باشید که بازی گارنا فری فایر (Garena Free Fire) یکی از موفق ترین بازی های موبایل نبرد رویال (Battle Royale) در سال های اخیر می باشد و یکی از بازی هایی است که توسط حمایت کاربر ها به بالا کشیده شده است. بازی گارنا فری فایر نمونه ای از دنیایی کاملا باز است که بازیکن ها از آزادی کامل در حرکت برخوردار هستند.

بازی گارنا فری فایر درست مانند بازی های در نوع خود می باشد، هدف در گارنا فری فایر این می باشد که شما خودتان را به کشتن ندهید. اگر آخرین شخصی باشید که در این بازی زنده مانده اید، شما پیروز گارنا فری فایر خواهید شد. شما می توانید از لباس ها و سلاح هایی که در اختیار شما قرار می گیرد، حساب کنید.

محدودیت در تغییر سرور بازی گارنا فری فایر

تغییر سرور در بازی Garena Free Fire فقط به بعضی مناطق امکان پذیر می باشند که عبارت اند از : Vietnam، Thailand، Indonesia، Taiwan Singapore، Russia، Europe، India و Middle East. بنابراین برای تغییر سرور خود در بازی گارنا فری فایر، شما می توانید با استفاده از یک فیلتر شکن خوب به سادگی در مقابل رقیب های قوی تر بازی کنید.

خرید جم فری فایر در ایران موجو

ایران موجو یکی از بهترین و معتبرترین سایت های فروش بسته جم می باشد که شما می توانید به راحتی الماس فری فایر را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید. فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش جم بازی از بهترین فروشگاه های جم می باشد که انواع جم بازی را با قیمت ارزانی به فروش می رساند. شما با مراجعه به وب سایت ایران موجو می توانید خرید جم فری فایر خیلی ارزان را تجربه نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن بسته جم خود را دریافت کنید.

شما برای ما از تغییر سرور گارنا فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تغییر سرور گارنا فری فایر آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه ای دارید آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر سوالی در این زمینه ذهن شما را درگیر کرده بود، می توانید سوالات خود را در انتهای این مطلب از ما بپرسید. ایران موجو یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های بازی در ایران به شمار می رود که مخاطبین زیادی را در چند سال اخیر به خود جذب نموده است. با انتخاب ایران موجو دیگر خیالتان بابت خرید جم و اطلاعات بازی های مختلف راحت باشد. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • ناشناسm

    سلام یه فیلتر شکن خوب برای تغییر سرور و ساخت سرورای دیگه معرفی کنید

    • حامد فندرسکی

      سلامم باید تست بکنید دوست عهزیز برای هر گوشی متفاوته

    • alinorizkhar

      hook vpn

iranmojo online support