اضافه شدن حالت شب پابجی موبایل در آپدیت جدید آن

اضافه شدن حالت شب پابجی موبایل در آپدیت جدید آن

بازی PUBG Mobile به عنوان یکی از محبوب ترین بازی ها در میان گیمرها در این روزها شناخته می شود و جذابیت بسیار بالایی برای کاربران موبایل دارد. اضافه شدن حالت شب پابجی موبایل در آپدیت جدید آن به همراه چندین ویژگی و آیتم دیگر توانسته اند میزان محبوبیت بازی را افزایش دهند و تعداد دانلودها و نصب آن را روز به روز بیشتر کنند. PUBG Mobile یا همان PlayerUnknown’s Battlegrounds که توسط کمپانی بلوهول (Bluehole) ساخته و عرضه شد با وجود داشتن ایرادات زیادی که داشت در مدت زمان بسیار کمی توانست به موفقیت بسیار زیادی برسد و جایگاه خود را در میان گیمرهای موبایل تثبیت کند.

نسخه جدید (نسخه ۰٫۹٫۰) بازی پابچی موبایل در حالی در اختیار کاربران قرار گرفت که مدت بسیار کمی از ارائه نقشه Sanhok می گذرد. در این نسخه هیچ نقشه جدیدی وجود ندارد اما آیتم های تازه ای به آن اضافه شده است که می توانند لذت و هیجان بازی را برای گیمرها چندین برابر کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به بررسی بیشتر اضافه شدن حالت شب پابجی موبایل در آپدیت جدید آن و سایر آیتم ها پرداخته می شود.

ایران موجو یک سایت خرید یوسی و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت یوسی  و انواع محصولات می توانید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید.

همچنین بخوانید: آموزش کامل قرار دادن عکس پروفایل در پابجی موبایل

قابلیت ها و ویژگی های بازی PUBG Mobile

این بازی با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود و نصب یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی است که می توان بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS نصب شود. از جمله مهم ترین قابلیت های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این بازی دارای یک گرافیک بسیار عالی و خارق العاده می باشد.
  • بازی دارای یک محیط بسیار جذاب برای مبارزه است و هیجان بسیار بالایی به گیمرها می دهد.
  • استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine در بازی وجود دارد.
  • ۱۰۰ بازیکن می توانند در یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتری بازی کنند.
  • انواع مختلفی از سلاح های متنوع در دسترس بازیکنان قرار دارد.
  • امکان تشکیل تیم با دوستان و استفاده از قایق و موتور سیکلت وجود دارد.
  • امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف در بازی وجود دارد.
  • صدا گذاری بازی بسیار عالی است و از جلوه های صوتی سه بعدی در آن استفاده شده است.

حالت شب پابجی موبایل

حالت شب پابجی موبایل

Night Mode PUBG Mobile

تقریبا تمام شرکت ها و استودیوهای سازنده بازی های موبایل با فرا رسیدن جشن بزرگ و جهانی هالووین اقدام به انتشار ورژن های به روز شده محصولات خود می کنند. PlayerUnknown’s Battlegrounds به عنوان یکی از بهترین، جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های بتل رویال شناخته می شود که با ارائه نسخه جدید خود توانسته انقلابی در این بازی ایجاد کند و گیمرها را با چالش های بسیار جذابی مواجه کند. به صورت دقیق تر می توان گفت مهم ترین و بارزترین ویژگی بازی پابجی موبایل، اضافه شدن حالت شب به آن است که کاربران در اولین نقشه از بازی که نقشه Erangel نام دارد بین حالت روز و شب باهم مبارزه می کنند.

  • سازندگان این بازی در نسخه جدید از آیتم ها و امکانات جدیدی نیز استفاده کرده اند که مهم ترین آنها عینک دید در شب است که می تواند در حالت شب بسیار موثر باشد.
  • آیتم دیگر اضافه شده حالت تماشاچی است و چنانچه بازیکنی در جریان بازی کشته شود می تواند بعد از مرگ خود بازی حریفان خود را مشاهده کند.
  • در این نسخه چالش جدید گروهی به نام Crew Challenge پاداش های مختلف و مهیجی را برای گیمرها به همراه دارد که آنها را ترغیب می کند  از گروه های ۶ نفره استفاده کنند
  • در این نسخه علاوه بر اضافه شدن حالت شب پابجی موبایل دو نوع سلاح نیز با نام های QBU DMR و Rony به نقشه Sanhok اضافه شده اند.

 باتوجه به آنکه این نسخه به مناسبت هالووین عرضه شده، سعی شده که بازیکنان در کنار هیجان و لذت بازی از حس و حال ترسناک بازی نیز استفاده کنند. ساختمان ها، موانع، درختان و سایر آیتم های محیطی در بازی پابجی موبایل با حس و حال هالووین تزئین شده و گیمرها می توانند اوج هیجان را در آن تجربه کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلتجربه بازی با حالت شب پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی با حالت شب پابجی موبایل آیتم جدیدی است که به این بازی محبوب اضافه شده است. این آیتم باعث شده که فاصله دید بازیکنان کمتر شده و نتوانند مناطق دوردست را به راحتی مشاهده کنند. به صورت کلی حالت شب پابجی موبایل برای این است که بازیکنان در یک نقشه معمولی و در شرایط چالش برانگیز بازی کنند. البته باید توجه داشت این حالت بسیار محدود است و به صورت اتفاقی انتخاب می شود.

حالت شب پابجی موبایل

حالت شب پابجی موبایل

مهم ترین روش ها برای افزایش شانس بازی PUBG Mobile در حالت شب

برای آنکه گیمرها بتوانند از حالت شب پابجی موبایل استفاده و هیجان بیشتری را تجربه کنند لازم است که روش ها و مراحل مختلفی را انجام دهند. مهم ترین راهکارهایی که توسط بازیکنان گزارش شده اند و احتمال استفاده از حالت night mode را بیشتر کرده اند به شرح زیر می باشند.

بازی کردن نقشه با Erangel

قطعا می توان گفت که بازی کردن نقشه با Erangel مهم ترین و لازم ترین گام برای بازی در حالت شب بازی PUBG است. از آنجایی که اولین بار در بازی پابجی night mode برای این نقشه اجرا شده است لازم است که ابتدا این نقشه را انتخاب کرد.

بازی پابجی در شب 

هر چند که هوش مصنوعی و تکنولوژی در موبایل ها امروزی بسیار پیشرفته هستند اما بازی در ساعات شب می تواند شانس گیمرها را برای فعال شدن حالت night mode افزایش دهد. با توجه به مقاله معتبری که در وبسایت Newsweek در مورد حالت شب پابجی موبایل نوشته شده است، گیمرهایی که در ساعات شب این بازی را انجام می دهند شانس بیشتری برای استفاده از حالت night mode دارند.

بازی پابجی موبایل در حالت اول شخص

بازی در حالت منحصر به فرد یکی از ویژگی های بی نظیر و منحصر به فرد بازی PUBG است و گیمرها می توانند یکی از حالت های اول شخص یا سوم شخص را انتخاب کنند. با انتخاب هر کدام از این حالت ها رتبه بازیکن نیز متفاوت خواهد بود.

!!! همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو برای خرید یوسی پابجی اقدام کنید!!!

آسمان صورتی در بازی PUBG

اگرچه گشتن به دنبال آسمان صورتی نمی تواند یک تضمین ۱۰۰ درصد برای فعال شدن حالت شب پابجی موبایل باشد اما بازیکنان متعددی این تجربه را داشته اند که اگر هیچ ابری در آسمان وجود نداشته باشد ولی سایه های صورتی موجود باشند می تواند نشانه ای از وجود حالت night mode در مسابقه بعدی باشد.

تشخیص حالت شب پابجی موبایل

تشخیص حالت شب در بازی PUBG یکی از ساده ترین فرآیندهای بازی است. چنانچه حالت شب در بازی برای یک بازیکن فعال شد، در گوشه سمت راست و پایین تصویر واژه Day/Night را مشاهده خواهد کرد.

خرید UC باز پابجی موبایل

برای ارتقا، پیشرفت در بازی پابجی موبایل نسبت به سایر رقبای خود می توانید همین حالا برای خرید یوسی PUBG MOBILE از سایت ایران موجو اقدام کنید. فروشگاه ایران موجو عرضه کننده انواع بسته های جم بازی می باشد و خرید یو سی ارزان تنهای یکی از امتیازات ویژه این فروشگاه به شمار می آید. همچنین برای راحتی حال کاربران خرید پول بازی پابجی موبایل نیز در این سایت امکان پذیر می باشد.

شما برای ما از حالت شب پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با حالت شب پابجی موبایل آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید از حالت شب پابجی موبایل نهایت لذت را ببرید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد.
برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید.
خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support