چگونه در فصل 14 پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

راهنمای سیزن 14 بازی پابجی موبایل

سیزن 14 از جمله فصل های جدید بازی پابجی است که ویژگی ها، قابلیت های و مزایای مختلفی دارد. در ادامه این مقاله از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی نکات حرفه ای شدن در فصل 14 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابحی موبایل از جمله بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که توسط کمپانی بلوهول ساخته شده  و در سال 2017 برای اولین بار برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت منتشر شد. با توجه به آنکه استقبال بسیار خوبی از این بازی شد سازنده های بازی نسخه موبایلی آن را نیز در سال 2018 منتشر کردند. داستان این بازی روایت گر تعدادی از بازیکنان است که در یک جزیره قرار دارند و تلاش می کنند که زنده بمانند. بازیکنی که در نهایت بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند برنده بازی خواهد بود. PUBG Mobile همانند سایر بازی های هم سبک خود از ویژگی ها و قابلیت هایی برخوردار است که می تواند برای گیمرها جذابیت بالایی داشته باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • بازی دارای یک داستان منظم، هدفمند و جذاب است.
  • گرافیک بازی تمام جزئیات را به تصویر می کشد که دلیل آن استفاده از موتور آنریل انجین 4 است.
  • موسیقی ها و صداگذاری های بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • گیم پلی بازی به شدت جذاب و اعتیادآور است و می تواند هر بازیکنی را به خود جذب کند.
  • مراحل و ماموریت های مختلف و چالش برانگیزی در بازی وجود دارد.

مهم ترین نکات  برای حرفه ای شدن در فصل 14 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد در حال حاضر سیزن 14 بازی پابجی موبایل در حال انجام است و هنوز فصل 15 این بازی عرضه نشده است. فصل 14 این بازی در مقایسه با سیزن های قبلی تغییرات گسترده ای داشته و چالش های جذابی را برای گیمرها به همراه دارد. بازیکنانی که تمام فصل های گذشته این بازی را انجام داده باشند قطعا به درجه بالایی از مهارت و تجربه رسیده اند و کاملا حرفه ای می باشند اما در ادامه مطلب به ارائه نکاتی پرداخته خواهد شد که می تواند نقش بسیار موثری در حرفه ای شدن بازیکنان در سیزن 14 پابجی موبایل داشته باشد.

فصل 14 پابجی موبایلراهکارهایی برای حرفه ای شدن در فصل 14 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد اصلی ترین ماموریت بازیکنان در این بازی از بین بردن سایر بازیکنان و زنده ماندن است و بازیکنان باید از تمامی راهکارهای ممکن برای رسیدن به این هدف استفاده کنند حتی با خرید یوسی پابجی میتوان سلاح خود را سفارشی سازی کرد و میزان آسیب رسانی به دشمنان خود را به بیشترین میزان رساند. از مهم ترین نکاتی که باعث حرفه ای شدن بازیکنان در فصل 14 این بازی می شود می توان موارد زیر را عنوان نمود:

مکان فرود

انتخاب مکان فرود یکی از مهم ترین فاکتورها در بازی پابجی موبایل و سیزن 14 آن است. بازیکنان برای فرود خود باید مناطق‌ hot drop  را انتخاب کنند چرا که این مناطق مکان های بسیار ایده آلی برای مخفی شدن و غارت می باشد. این مکان ها در تمامی نقشه های موجود در سیزن 14 بازی وجود دارد. باز توجه به آنکه بازیکنان تمایل دارند که از بهترین سلاح ها در مبارزات خود استفاده کنند در این مکان ها می توانند به بهترین و باکیفیت ترین سلاح ها دسترسی داشته باشند.

بعد از انتخاب مکان مناسب برای فرود و به دست آوردن سلاح های مطمئن و کشنده بازیکن باید قواعد و قوانین تیراندازی را به خوبی بداند و برای کشتن بازیکنان باید تا جای امکان به سر آنها  شلیک کند و این کار باید با تمرین و تکرار مداوم به دست بیاید.

خرید یوسی پابجی موبایلاستفاده از سلاح مناسب  برای حرفه ای شدن در فصل 14 پابجی موبایل

حتی بازیکنان مبتدی نیز می دانند که اگر در جریان بازی از یک سلاح پر سر و صدا استفاده کنند بازیکنان دشمن متوجه حضور او می شوند و به سمت او حمله ور خواهند شد. همانطور که گفته شد هر بازیکنی باید به خوب وظیفه خودش را انجام دهد تا نتیجه بازی به خوبی رقم بخورد و استفاده از سلاح مناسب یکی از وظایف اصلی بازیکنان خواهد بود.

سلاح های پر سر و صدا باعث می شود سایر بازیکنان به سمت گیمر حمله ور شوند و ممکن است به نابودی او ختم شود. خوشبختانه بازی پابجی موبایل امکانات مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می دهد و گیمر می تواند با خرید یوسی پابجی موبایل سلاح ها  آیتم های مختلف را سفارشی سازی کند و آنها را مطابق میل خود شخصی سازی نماید. برای دسترسی به تحهزیزات و سلاح های پیشرفته بازی به پول بازی نیاز دارید که باید آن را از سایت خرید یوسی پابجی موبایل خریداری نمایید.

استفاده از میکروفون

استفاده از میکروفون یک راهکار عالی و جذاب برای حرفه ای تر شدن در بازی پابجی موبایل است. ممکن است که بازیکن در جریان بازی دشمنان زیادی پیدا نکند. گیمر می تواند میکروفون خود را به حالت گپ جهانی تغییر دهد و سایر بازیکنان را در مناطق مختلف نقشه به چالش بکشد. بعد از این کار متوجه خواهد شد که چه بازیکنانی در نزدیکی او یا در مناطق مورد نظر حضور دارند. با این کار بازیکن می تواند دشمنان و سایر بازیکنان را به راحتی به دام انداخته و آنها را نابود کند.

همچنین بخوانید: ترجمه ماموریت های هفته اول سیزن 14 پابجی موبایل

فصل 14 پابجی موبایلتمرین و رقابت های تیمی برای حرفه ای شدن در فصل 14 پابجی موبایل

تمرین در هر زمینه ای می تواند باعث موفقیت و پیروزی شود و بازی پابجی هم استثنا نیست. اگر چه بسیاری از کاربران با یوسی پابجی تجهیزات خود را ارتقا می دهند و قدرتمند تر می شوند اما در کنار آن تمرین کردن و تجربه در بازی باعث مهارت بیشتر می شود .زمانی که گیمر قصد داشته باشد به صورت گروهی و تیمی بازی کند باید هر بازیکنی نقش خودش را به خوبی اجرا کند. باید بازیکنانی که به عنوان مهاجم، تک تیراندازی، پشتیبانی و … مشخص شوند. چنانچه بازیکنی وظیفه خود را بداند و به درستی انجام دهد باعث می شود که نتیجه بازی به خوبی رقم بخورد. در رقابت های تیمی باید هماهنگی بالایی بین بازیکنان باشد تا نتیجه مطلوب به دست بیاید.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی های بتل رویال طرفداران بسیار بی شماری دارد. سیزن 14 پابجی موبایل به عنوان یکی از جدیدترین و آخرین سیزن های از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که می تواند چالش های جذابی برای گیمرها به دنبال داشته باشد. برای برنده شدن در این سیزن بازیکنان باید راهکارها و نکات مهمی را رعایت کنند که زنده بمانند و برنده بازی شوند. تمرین، انتخاب محل مناسب فرود، انتخاب سلاح مناسب و… از مهم ترین نکات مورد نیاز برای حرفه ای شدن است.

برای اینکه بتوانید در بازی پابجی موبایل پیشرفت داشته باشید، شما به یوسی پابجی موبایل نیاز دارید. برای خرید یوسی پابجی ارزان موبایل کافی است که به سایت ایران موجو مراجعه کنید و یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه نمایید.

شما برای ما از فصل 14 پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با فصل 14 پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support