آموزش قدم به قدم خرید تفنگ در پابجی موبایل

معرفی برترین سلاح های بازی Pubg mobile

مراحل خرید تفنگ در بازی پابجی موبایل (PUBG MOBILE) چگونه است؟ برای یافتن پاسخ سوال خود در ادامه با ما در سایت ایران موجو همراه باشید. در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی موبایل نحوه خرید تفنگ در پابجی موبایل تشریح می‌کنیم. در بازی پابجی موبایل با روش‌های مختلفی می‌توانیم تفنگ را خریداری کنیم که یکی از این راه‌ها بدست آوردن اسکین تفنگ پابجی است. این اسکین‌ها رایگان هستند و نیازی به پرداخت پول نیست. فقط کافیست مأموریت‌های خواسته شده را انجام دهید.

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل یک بازی مبارزه‌ای می باشد و بازیکن برنده، بازیکنی است که در این بازی آخرین کسی است که زنده میماند. بنابراین هر بازیکن برای مبارزه پر چالش با رقیب خود باید سلاح‌های مختلفی داشته باشد. این سلاح‌ها از سطح ساده تا پیشرفته می‌باشد و می‌توان آن‌ها را با امتیاز یا پولی که در بازی پابجی موبایل دریافت می‌کنید، خریداری کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش تنظیمات دوربین یا اسکوپ پابجی موبایل

مراحل خرید تفنگ در پابجی موبایل

مراحل خرید تفنگ در پابجی موبایل به شرح زیر می باشد:

مرحله اول خرید تفنگ در پابجی موبایل : سندها و کوپن‌های جعبه را جمع کنید و صبر کنید تا جعبه‌ای که باز می‌کنید حاوی اسکین M416 باشد. نیازی نیست نگران انقضای کوپن باشید. هنگامی که به یک جعبه علاقه‌مند شدید، از کلیه کوپن‌ها و سندها استفاده کنید.

گام دوم خرید تفنگ در پابجی موبایل : برای بدست آوردن اسکین کامو بیابانی (desert camo skin) برای M416، ۵۰۰  دشمن را با اسلحه بکشید. می‌توانید بخش دستاوردها “Assault Mistry” را بررسی کنید تا تعداد دشمنانی که تاکنون کشته اید را بدانید.

گام سوم خرید تفنگ در پابجی موبایل : باز کردن جعبه‌های رایگان تا زمانی که برخی از اسکین‌های رایگان M416 را بدست آورید.

جعبه های premium رایگان نمی‌باشد، اما می‌توان با استفاده از سکه‌های BP و انجام مأموریت، آن را رایگان کرد. اسکین رایگان فقط در جعبه‌های کلاسیک موجود است. مگر اینکه توسعه‌دهندگان  بازی PUBG Mobile، تصمیم بگیرند اسکین‌های M416 بیشتری را در جوایز بعدی فصل Royale / Winner Pass کسب کنند، فقط می‌توان این اسکین‌ها را در جعبه‌ها دریافت کرد. لازم به ذکر است که اسکین اسلحه‌ای که توسط یک دشمن سرنگون‌ شده نگه داشته می‌شد، به طور خودکار به بازیکنی که همان اسلحه را از روی جعبه دشمن جمع می‌کند منتقل نمی‌شود.

خرید تفنگ در پابجی موبایل

خرید تفنگ در پابجی موبایل

همانطور که اشاره شد برای دسترسی به سلاح های پیشرفته بازی پابجی موبایل شما به uc یا پول بازی پابجی نیاز دارید. برای خرید یوسی پابجی شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید . ایران موجو یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل است که از بهترین فروشگاه های فروش پول بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید قابل اعتماد را در این سایت تجربه نمایید.

شما برای ما از خرید تفنگ در پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خرید تفنگ در پابجی موبایل آشنا کردیم. با استفاده از این آموزش می توانید، خرید تفنگ در پابجی موبایل را انجام دهید و به جنگ رقیبان بروید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support