خرید جم رایگان از طریق جم باکس کلش (Gem Box)

4
راهنمای کامل دریافت جم رایگان

اگر با بازی کلش آشنایی ندارید، باید بدانید که یک روش کاربردی برای خرید جم رایگان کلش اف کلنز در آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه دریافت جم رایگان کلش اف کلنز از طریق جم باکس کلش (Gem Box) بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با خرید رایگان جم (Gem Box)

الماس یا (GEM) در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از جم در این بازی می‌توانید کارهای بسیاری زیادی انجام دهید. مثلا می‌توانید سریعا ساخت ساختمان‌ها یا لول آپ آن‌ها را تمام کنید یا به تولید طلا یا اکسیر در معادن خود سرعت بخشید. به صورت کلی جم یکی از بهترین منابع موجود در بازی کلش اف کلنز محسوب می‌شود.

متاسفانه برخلاف روش هایی که برای جمع آوری اکسیر و طلا در بازی Clash of Clans ارائه شده، شما با حمله یا اتک زدن به هر های دیگر قادر به دزدیدن الماس آن‌ها نخواهید بود. بلکه با تکمیل ماموریت های و اقدامات خاصی (Achievements) که از سوی بازی تعیین شده‌اند، قادر به جمع آوری جم می‌شوید. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه هم نسبت به خرید جم اقدام کنید.

مقدمه‌ای در رابطه با خرید رایگان جم (Gem Box)جم باکس کلش (Gem Box)

آیا می‌دانید که روش رایگان به منظور دریافت یا خرید جم بازی کلش اف کلنز وجود دارد؟ این روش مربوط به استفاده از جم باکس (Gem Box) می‌شود. اکنون قصد داریم درباره دریافت جم رایگان کلش اف کلنز از طریق جم باکس کلش (Gem Box) صحبت کنیم.

چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خرید جم رایگان (Gem Box) چیست؟

اگر مشاهده کرده باشید دهکده شما در بازی کلش اف کلنز سنگ‌ و درخت‌هایی وجود دارند که برای حذف آن‌ها باید اکسیر یا طلا صرف کنید و یک کارگر را هم برای چند ثانیه یا نهایتا چند دقیقه به کار ببرید.
اما علاوه بر درخت‌ها و سنگ‌ها، چیزهایی دیگری هم در نقشه قابل یافتن هستند که یکی از آن‌ها جم باکس (Gem Box) است!

(Gem Box) یک جعبه چوبی است که در آن جم های سبز رنگ وجود دارند و یک رنگین کمان کوچک هم بر روی آن قرار دارد.
شما می‌توانید با صرف ۱۰۰۰ اکسیر و یک کارگر نسبت به کند و کاو جم باکس (Gem Box) و جمع آوری جم درون آن اقدام کنید و به این صورت جم رایگان کلش اف کلنز را کسب نمایید.

خرید جم رایگان از طریق کلش اف کلنز (Gem Box)

برای جمع آوری جم باکس باید آن را لمس کنید. سپس گزینه Remove را انتخاب نمایید.
برای حذف جم باکس نیاز است تا ۱۰۰۰ اکسیر و یک کارگر آماده به کار داشته باشید. کند و کار فقط ۳۰ ثانیه زمان می‌برد. پس از گذشت این زمان ۲۵ جم به آرشیو جم های اکانت شما اضافه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که همواره در نقشه شما نهایتا یک جم باکس (Gem Box) وجود خواهد داشت.
سعی کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن جم باکس را جمع آوری کنید، چرا که ظاهرا هر هفته یک بار یک جم باکس به نقشه اضافه می‌شود. پس هرچه سریع‌تر جم باکس را جمع کنید، سریع‌تر بعدی برایتان ایجاد و قابل استفاده می‌شود.
همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه خرید جم رایگان Clash of Clansاز طریق جم باکس کلش پرداختیم.
چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بهترین روش برای دریافت جم رایگان کلش آف کلنز کدام است؟

یکی از شیوه هایی که برای دریافت کد جم رایگان کلش اف کلنز به کار می رود، استفاده از Gem BOX است. در این شیوه شما با یافتن جم باکس ها می توانید بدون خرید جم، به سادگی تعداد زیادی جم رایگان دریافت نمایید.

Gem Box بازی کلش آف کلنز چیست؟

Gem Box یک جعبه چوبی است که در آن جم های سبز رنگ وجود دارند و یک رنگین کمان کوچک هم بر روی آن قرار دارد. شما می‌توانید با صرف ۱۰۰۰ اکسیر و یک کارگر نسبت به کند و کاو جم باکس (Gem Box) و جمع آوری جم درون آن اقدام کنید و به این صورت جم رایگان کلش اف کلنز را کسب نمایید.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

شما برای ما از خرید جم رایگان بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خرید جم رایگان آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

6 دیدگاه
  • ->>♥︎Mahdi࿐

    خیلی عالیه من جم دوست دارم

    • پشتیبانی ایران موجو

      🙏🙏

  • آرین

    عالی جم دوست دارم

  • سجاد مغانی پور

    عالی

  • یاسین جمشیدی

    بازی کلش عالی است من ازش رازی هستم

  • هادی

    عالی

iranmojo online support