دریافت جم رایگان از سوپرسل کلش رویال

دریافت جم رایگان از سوپرسل کلش رویال
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1492
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

اگر شما از بازیکنان با تجربه کلش رویال باشید، هم اکنون ارزش بالای جم را در بازی می دانید. جم کلش رویال به شما کمک می کند که انواع مختلف صندوق را بخرید و در عین حال سریعتر به لول های بالاتر دست یابید. راه‌های زیادی برای دریافت جم در سایت‌های مختلف وجود دارد. اکثر راه‌ها غیر قانونی و کلاهبرداری بوده که منجر به هک شدن اکانت یا مسدود شدن آن می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم 2 روش قانونی برای دریافت جم واقعی کلش رویال را به شما ارائه کنیم. با ایران موجو همراه باشید.

روش اول: ارگانیک و عادی

همانطور که از عنوان پیداست، متداول‌ترین روش برای بدست آوردن جم رایگان می‌باشد. تنها کاری که باید بکنید این است که مدت طولانی بازی بکنید و در عوض جم دریافت بکنید. این کار سبب پیشرفت شما در بازی می‌شود. اما این روش بسیار زمان بر بوده و نیاز به صبر و حوصله زیادی می‌باشد.

روش دوم: استفاده از نرم افزار

در این روش با نصب چند نرم افزار رایگان می‌توانید جم واقعی کلش رویال دریافت کنید. این روش قانونی بوده و همانند این است که بدون پرداخت هزینه، جم رایگان خرید نمایید. در این روش با نصب نرم افزارهای مختلف امتیاز کسب کرده و پس از اینکه به حداقل نصاب امتیاز رسیدید، می‌توانید امتیازات خود را به گیفت کارت Google play یا ITunes تبدیل کنید. سپس با استفاده از این گیفت کارت، جم دریافت کنید.

ابتدا حداقل یکی از 4 نرم افزار زیر را نصب کنید:

نرم افزار Get App bounty

نرم افزار Get Free My Apps

نرم افزار Get Cash For Apps

نرم افزار Appkarma

پیشنهاد می‌شود از هر چهار برنامه به صورت همزمان استفاده کنید، زیرا گاهی یکی از برنامه ها، امتیاز بیشتری نسبت به برنامه دیگری می‌دهد. پس از نصب برنامه‌ها، روزانه مدتی را صرف نصب نرم افزارهای پیشنهادی کرده و امتیاز کسب کنید. در نهایت پس از رسیدن امتیاز به حد نصاب، آن را به گیفت کارت تبدیل کرده و برای خرید جم رایگان را در داخل کلش رویال استفاده کنید.

نرم افزار Appkarma کمی با 3 برنامه دیگر تفاوت دارد. در این برنامه علاوه بر نصب نرم افزار، می‌توان با بازی کردن، تماشای ویدئو، دعوت دوستان، انجام کوئیزها و نظر سنجی‌های مختلف نیز امتیاز کسب کرد.

بهترین روش برای کسب سریع امتیاز

بهترین روش برای کسب سریع امتیاز دعوت از دوستان می‌باشد. اگر دوستان خود از طریق لینک داده شده توسط خود نرم افزار دعوت کنید، با نصب آن و انجام یک پیشنهاد 300 امتیاز به شما داده می‌شود. همچنین به عنوان پورسانت هر بار که یکی از پیشنهادات انجام شود، 30 درصد آن به حساب شما واریز می‌شود. پیشنهاد سایت ایران موجو به شما برای دریافت جم رایگان در کلش رویال، نرم افزارAppkarma می‌باشد.

زیرا هم پیشنهادهای زیادی نسبت به سایر برنامه‌ها دارد و هم امکان نصب اپ‌های داخل برنامه را به کاربران ایرانی می‌دهد. همچنین برخلاف 3 نرم افزار دیگر، اگر دوستان زیادی دارید که کلش رویال بازی می‌کنند، می‌توانید با اشتراک گذاری لینک دعوت خود، علاوه بر آن‌ها خود نیز امتیاز دریافت کرده و برای تبدیل به جم رایگان استفاده کنید.

دریافت جم رایگان از سوپرسل کلش رویال

فعال کردن گیفت کارت

اگر گیفت کارت برای شما فعال نمی‌باشد، دو دلیل دارد:

1. واحد پول شما با واحد پول گیفت کارت گوگل مطابقت ندارد.

2. آدرس وارد شده در ITunes با گیفت کارت مطابقت ندارد.

نگران نباشید. ما راه حلی برای هر دو مشکل ارائه می‌کنیم. در صورتی که از کاربران اندروید می‌باشید، ابتدا وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. سپس از طریق Google Play Store آدرس کیف پول خود را به کشوری که گیفت کارت خرید کردید تغییر دهید.

به عنوان مثال:

اگر گیفت کارت آمریکا خریداری کرده اید، آدرس را نیز آمریکا (ایالت کالیفرنیا به دلیل نبودن مالیات در خرید اینترنتی پیشنهاد می‌شود) وارد کنید.

پس از تغییر آن می‌توانید از گیفت کارت استفاده کرده و از جم رایگان در کلش رویال بدون پرداخت یک ریال بهره ببرید. بعد از خرید می‌توانید مجدداً آدرس کیف پول را به آدرس اولیه تغییر دهید. همچنین نگران از دست رفتن جم فعلی خود در این روش نباشید چون هیچ گونه تغییری در اکانت شما با تغییر آدرس ایجاد نمی‌شود.

روند کار کابران اپل

اگر از کاربران اپل می‌باشید روند مشابه Play Store می‌باشد. ابتدا وارد AppStore شده و سپس در قسمت View Apple ID یک ایالت را به دلخواه انتخاب کنید. (توجه کنید که این ایالت مطابق کشوری باشد که گیفت کارت را دریافت کرده‌اید) و در نهایت از گیفت کارت استفاده کنید و جم رایگان بدست بیاورید.

تفاوتی که کاربران اپل با اندروید دارند این است که در اپل حتماً قبل از تغییر آدرس کیف پول، پولی که دارید را استفاده کنید یا از طریق پشتیبانی اپل راهنمایی بگیرید.

روند تغییر آدرس کیف پول به آدرس اولیه نیز همانند بالا می‌باشد. همچنین شما کلشی‌های عزیز می‌توانید از سایت خوب ایران موجو بهره ببرید و جم‌ها را با قیمت عالی به راحتی خریداری کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support