برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی

یکی از رایج‌ترین سوالات درمورد اکات کالاف دیوتی این است که چگونه اکانت کالاف را برگردانیم که به ایمیل نیازی نباشد؟ بازی کالاف دیوتی، ساخته شده توسط اکتیویژن توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. اما همواره دغدغه‌هایی برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل وجود دارد. تمام گیمرها ترجیح می‌دهند روش‌هایی بی‌دردسر برای بازیابی اکانت‌شان وجود داشت باشد، در ادامه به این سوال که چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم پاسخ می‌دهیم.

چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم ؟

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی روش‌های متعددی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازیابی از طریق ایمیل: برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش باید ایمیل خود و رمز عبور آن را در دسترس داشته باشید.
  • استفاده از اکانت‌های متصل: یکی از روش‌های آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل آن است که اکانت خود در این بازی را به اکانت‌های دیگر مربوط کنید. اکانت‌هایی که به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی متصل باشند می‌توانند برای بازیابی حساب شما در بازی مفید عمل کنند.
  • درخواست کمک ازطریق پشتیبانی اکتیویژن: درصورتی‌که گزینه‌های گفته شده دردسترس نیستند، اکتیویژن به شما برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی کمک خواهد کرد.
  • استفاده از اکانت‌های موجود در دستگاه: در روش دیگر می‌توانید هنگام ورود به بازی کالاف دیوتی، از اکانت‌های موجود در دستگاه برای ورود به اکانت خود استفاده کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل 

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل لازم است که از قبل اکانت خود را به حساب گوگل‌پلی، یا به حساب خود در فیسبوک متصل کرده باشید. آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل که درادامه آورده‌ایم را جدی بگیرید تا بتوانید برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی اقدام کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی با فیس بوک

  • درابتدا برنامه فیسبوک را راه‌اندازی کرده و وارد اکانت خود شوید. درصورتی که این برنامه در دستگاه شما نصب باشد تمام اطلاعات مربوط به شما به‌راحتی در دسترس خواهد بود.
  • سپس به صفحه ورود به سیستم در بازی کالاف دیوتی بروید. از گزینه Sign in with Facebook استفاده کنید.
  • گزینه Accept / Allow را انتخاب کنید تا برگرداندن اکانت کالاف دیوتی شما بدون ایمیل امکان‌پذیر شود.      

بازیابی اکانت کالاف دیوتی با اکتیویژن

درصورتی‌که اکانت کالاف دیوتی خود را به فیسبوک متصل نکرده‌اید هیچ نگران نباشید! اکتیویژن چنین امکانی فراهم کرده است تا مشتریانی که در این شرایط قرار دارند، با پیام به پشتیبانی آن به راه‌حل برسند.

برای استفاده از این روش لازم است که اطلاعات خود را از پیش در حساب کاربری اکتیویژن ذخیره کرده باشید. برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش، کافیست به حساب کاربری خود در اکتیویژن وارد شوید. درصورت وجود هرگونه مشکل برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی، اکتیویژن به سرعت آن را پیگیری خواهد کرد.

جلوگیری از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل 

ذخیره کردن بازی کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر گیمر باید به آن توجه داشته باشد. چراکه با این روش دیگر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود دچار دردسر نمی‌شوید. روش‌های متعددی برای ذخیره‌سازی و بکاپ گرفتن از اکانت کالاف دیوتی وجود دارد.

به‌عنوان اولین روش می‌توان سیو بازی برروی ایمیل را درنظر گرفت. ذخیره اکانت بازی در ایمیل می‌تواند بازیابی اکانت کالاف دیوتی را تاحد زیادی آسان کند. همچنین، اطلاعات بازی را می‌توان در حساب اکتیویژن و فیسبوک ذخیره کرد.

 آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد:

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود.

همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند.

در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی کالاف دیوتی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند. 
  2. با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.
  3. چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویژن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند).
  4. بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویژن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • برای خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو باید اکانت خود را ذخیره کنید تا به راحتی خرید انجام شود.
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویژن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کالاف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کالاف دیوتی را خریداری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی خرید درون برنامه کالاف به مقاله خرید سی پی در ایموجو سر بزند!

شما برای ما از ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو سعی کردیم بطور کامل نحوه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی را به شما آموزش دهیم  امید واریم که این اموزش مشکل شما را برطرف کند همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل دیگر در بازی خود می توانید مقاله بررسی و حل تمام مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل را در ایران موجو بخوانید.

اما به نظر شما بهترین روش برای ذخیره اکانت کالاف دیوتی چیست؟ شما چه روش‌هایی را برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی پیشنهاد می‌کنید؟

تجربیات شما به مخاطبین سایت ایران موجو کمک می کند تا زودتر به هدف خود در بازی کالاف دیوتی برسند.

سوالات متداول 

چگونه می‌توان اکانت کالاف دیوتی موبایل را بدون ایمیل بازیابی کرد؟
بازیابی اکانت بدون ایمیل ممکن است حدود ۱۰ روز زمان ببرد. بخش پشتیبانی اکتیویژن ممکن است سوالاتی برای شناسایی هویت شما بپرسید.

آیا با استفاده از اکانت مهمان می‌توان به پیشرفت‌ها دسترسی داشت؟ 

خیر، اکانت مهمان این امکان را نمی‌دهد و امکان استفاده از دستگاه دیگری برای بازی نیز وجود ندارد​​

آیا امکان بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟ 

بله، می‌توانید از طریق تنظیمات بازی و وارد کردن نام حساب و رمز عبور خود، اقدام به بازنشانی حساب کنید​​.

چگونه می‌توان یک حساب کاربری جدید در کالاف دیوتی ایجاد کرد؟ 

شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در صفحه اصلی بازی و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید​​.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

763 دیدگاه
  • ماهان

    من قبل از به روز کردن بازی بازی رو پاک کردم هیچ جایی ام زخیره نکردم راهی هست اکانت از بین نره

    • احمد فندرسکی

      نه متاسفانه ممکن نیست

  • Mhdie

    سلام.من بازی کال افم تا لول۱۰۲ رفت و روی جیمیلیم سیو بود بعد بازیو پاک کردم و دوباره ریختم اسممو اشتباه زدم با همون جیمیل یه اکانت جدید باز شد.
    الان هرچی اون جیمیل و میزنم با اسم خودم میگه این اسم‌برای کاربر دیگه ای هست تو کال اف
    باید چیکار کنم

    • حسین

      لصفا به منم کمک کنید مشکل من هم مثل شماسا

  • ابوالفضل

    میخواستم بدونم چجوری میشه اکانت کال آف دیوتی رو که رو سایت اکتیویژن ذخیره کردیم،رمز و جیمیل رو تغییر بدیم که یه وقت رمز و جیمیل لو رفت،طرف نتونه وارد اکانت بشه

  • امیرمحمد

    من تا لول 150 رفتم بعد بازیمو با گاست و اینا حذف کردم بعد بازیمو هم تو فیس بوک سیو کردم هم تو خود اکانت کالاف بعد من الان بازی رو که حذف کردم چه جوری میتونم با فیس بوک وارد بازی بشم

    • محمدی

      از فیسبوک وارد نشی بهتره ولی وارد کالاف بشی بازیت هست

  • انوش

    سلام من وقتی در قسمت کالاف دیوتی اکانت و رمز جیمیلمو میزنم میگه رمز غلط با اینکه رمز کاملا درسته چیکار باید کرد

    • احمد فندرسکی

      گوشی رو خاموش روشن کن دوباره تست کن و به حروف بزرگ و کوچیک دقت کنید

    • Navid

      من اکانتم پریده و لول ۸۰ بودم الان بالا نمیاد و از اول شروع کردم چطور برگردونمش

    • دادا آرش 😉

      یه راه دیگه اینه که بری داخل گوگل کلمه password call of duty mobile رو سرچ کنی اولین سایت رو باز کنی ، داخل سایت ازت ایمیلی که بازی رو روی اون سیو کردی رو میخواد ایمیل رو میزنی و صبر میکنی تا اکتیویژن برات ایمیل بفرسته بعد وقتی ایمیل اومد از خوده داخل ایمیل گزینه reset password رو میزنی و رمز رو عوض میکنی و دوباره داخل بازی امتحان میکنی(این برای وقتی هستش که روزت اشتباه هستش اگه ایمیل اشتباه باشه کاری نمیشه انجام بدی)

  • A. D

    ببخشید سلام من اکم رو جمیل وصله الان اگه بخوام رو کالاف دیوتی وصلش کنم جمیلم به چندتابازی وصله از یه جمیل جدید استفاده کنم و سوال دومم اگه جمیل که تازه میخوام بش وصل کنم با جمیل که روش وصل بوده متفاوت باشه بازی از اول نشه؟؟؟؟؟؟
    لطفا جواب بدید

  • Mehdi

    سلام من اکانتم رو جیمیل و کال و فیسبوک سیو کردم ولی وقتی میخوام بازیمو رو یه گوشی دیگه اجرا کنم هر کدوم از این سه راه میرم اکانت اصلی بالا نمیاد و میگه دوباره ثبت نام کنید.ولی رو گوشی قدیمی همچنان بازی بالا میاد با هر سه گذینه.

  • ناصر

    سلام من میخوام اکانتم رو به جیمیل وصل کنم نمیشه میگه Link unsuccessful.Pleas try again

    • احمد فندرسکی

      سلام . فیلتر ر ر ر ر شکن بزن

    • A. D

      ببخشید سلام من اکم رو جمیل وصله الان اگه بخوام رو کالاف دیوتی وصلش کنم جمیلم به چندتابازی وصله از یه جمیل جدید استفاده کنم و سوال دومم اگه جمیل که تازه میخوام بش وصل کنم با جمیل که روش وصل بوده متفاوت باشه بازی از اول نشه؟؟؟؟؟؟
      لطفا جواب بدید

    • علی

      به منم میگه

  • محمدرضا

    اقا جون مادرت راهنمایی کن . من اکانتو روی اکتیویژن سیو کردم حالا حذف کردم کالاف رو الان کالاف رو نصب کردم میخوام برش گردونم .باید چیکار کنم .خداوکی راهنمایی کن دوست عزیز

  • سجاد

    عاقا من اکانتم رو جیمیل سیو بوده الان ک رفتم تو بازی زده بود اسم وارد کنید اکانت جدید میومد همون جیمیل بازی رو زده بودم رفتم تو بازی از اول اومده و برام اکانت ساخته چیکار کنم؟؟

    • احمد فندرسکی

      بازی رو حتما به اکتیوژن ایدی وصل کردید . الان با اون تست کنید ببینید وارد می شید

  • محمد امین

    سلام من اکانتم روی گوگل سینک کردم و الان روی پی سی فعال هست اما وقتی با گوشی میخوام وارد بشم انگار وارد یه اکانت خام میشه که باید واسش اسم انتخاب کنم… چیکار کنم؟

    • امیر

      با سلام
      منم اکانتمو رو اکتیویژن سیوش کردم ،میخام روی گوشی‌جدیدم بیارمش ،ولی وقتی ک جیمیل و رمزشو میزنم مینویسه اکانت مربوط به بازیکن دیگر است،چجوری میتونم انتقالش بدم خواهشا راهنمایی کنین
      رو فیسبوکم سیو نمیشه حتی بافیلترشکن هم امتحان کردم باز سیو نشد😔

    • احمد فندرسکی

      تو اپارات ما اموزش ویدئوی کامل گذاشتیم

    • علی

      سلام و عرض خسته نباشید
      ببخشید من من اکانتم روی سه بخش لینک شده و میخوام فیس بوک و گیم سنتر ایفون رو از روش بردارم و فقط اکتیویژن بمونه میتونید راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر وقتی بازی سیو باشه دیگه پاک کردن سیو نداره

    • Mohammad

      سلام من اکانتم پاک شده کاری میتونم بکنم که اکانتم برگرده

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر اگر بازیتون روی جیمل سیو بوده هیچ راهی نداره

    • ،arman

      سلام من اکانتم رو سیو نکردم رو هیچی میتونم با اسمم داخل سایت ساپورت کالاف بازیابیش کنم

  • Dash Milad

    سلام من بازی را روی حساب اکتیویژن ذخیره کردم ولی زیاد مطمئن نیستم چیکار کنم که بفهمم واقعا ذخیره شده

    • احمد فندرسکی

      در تنظیمات بازی که میرید اون بالا سمت راست لوگوی اکتیوژن باید باشه

    • یزدان

      چطور باید رمز اکانت اکتیویژن رو بازیابی کنیم؟

    • احمد فندرسکی
    • wIcTur

      چجوری ففهمم تکانتم بح کدوم جیمیل
      سیو شدح؟!

    • حامد فندرسکی

      هیچ راهی نداره بهتره به یک روش دیگه سیو کنید

    • $€

      سلام من اکانتم کلا پریده حتی وقتی میرم توی جیمیلم میگه اینو هیچوقت سیو نکردی من چیکار کنم و اینکه قبلا روی اکتیویژن بود و من اسم اکانتمو و لول و یک چندتا چیز دیگه یادمه اگر راهی هست کمکم کنید😭

    • حامد فندرسکی

      سلام احتمالا بازیتون سی. نشده بوده دوست عزیز

  • آرش شوب چاری

    سلام ممنون مطالب آموزنده ای بود

    • آرش امیدزاده

      با سلام من اکانت رو با guest شروع کردم و داخل بازی به فیسبوک و گوگل وصلش کردم بازی پاک شده و با یه اکانت دما اومدم بالا باید اینو چکار کنم ک اکانت برگرده؟

    • احمد فندرسکی

      وقتی خواستی وصل کنی به اکانت یک بازی دیگه اومد بالا ؟
      اگه اینطوری هست یعنی شما بازی اون اکانت فیسبوک و گوگلت به یک بازی دیگه وصل بوده … الان اون اوکده بالا
      حالا برو این بازی رو از داخل ستینگ logout کن … دوباره روی گست بزن ببین کدوم اکانت میاد .. اگر همین دومی اومد دوباره لاگوت کن و اینبار با فیسبوک بیار بازی رو بالا ، اگر بازهم نشده جیمیل رو مجدد تست کن .. اگر نشد دیگه بتزیت پریده

    • حسن

      سلام من یه اکانت داشتم سال قبل که سیو نکرده بودم بازی رو و از حالت مهمان (Guest) استفاده کردم لولش ۱۲۰ هست و بازی از رو گوشیم حذف کردم حالا رفیقم میگه هنوز بازیم هست داخل کالاف چطوری بیارمش بالا

    • مهرناز

      سلام…من قبلاً با جی میلم وارد میشدم…اما وقتی کالاف رو حذف کردم، دیگه با اون وارد نشد…اما وقتی مورد فراموشی رمز رو زدم یا حتی وقتس اسم قبلیمو زدم، گفت با این اسم ‌اکانت دیگه ای هست… الان باز هم با فیلترشکن رفتم تا با جی میل بهش وصل شم، میگه نمیشه و کلا ارور میده…چکارش کنم؟؟؟

    • Ali

      سلام من لول ۱۵۰ بودم نمیدونم چی شد رفتم تو بازی دیدم از اول اومده حالا هر چی میکنم نمیارش انداخته بودمش رو جیمیلم ولی الان هر چی میزنم رو جیمیلم نمیارش همش از اول. الان چیکار کنم

    • حامد فندرسکی

      سلام شما باید همون اول روی کال اف دیوتی ایدی سیو میکردید الان دیگه فکر نمیکنم اکانتتون برگرده

  • رضا Titan

    چطور میتونم ۵۶۰cp بخرم؟؟
    این مقدار جز هیچ کدوم از گزینه ها نیست

    • احمد فندرسکی

      سلام .
      420+80+80
      این سه تا رو بخرید میشه 580 عدد

    • داوود

      سلام خواهش جوابه منو بدید اگر رو ایمیل نصب نباشه به هیچ عنوان نمیشه برش گرداند آخه من فکر کنم رو جیمیلم بوده ولی هر چی زدم میگه اسم وارد کنید باید چکار کنم

    • احمد فندرسکی

      وقتی میگه اسم وارد کنید یعنی سیو نبوده روی جیمیل
      فیسبوک و اکتیوژن رو تست کنید

    • ایمان

      سلام من گوشیمو عوض کردم قبلا کالفم رو اون بود با فیس وصل بود الان رو این گوشی جدید زدم
      ی لول ۳برام ثبت شده چجوری قبلیو بالا بیارم

    • محمد

      سلام خسته نباشید ببخشید من اکانتم لول ۱۰۶ هست هم روی گوگل پلی بود هم روی توییتر ولی توییتر الان نشون نمیده توقسمت لاگین بازی چیکار باید بکنم گوگل پلی هم نداره

    • حامد فندرسکی

      سلام بازیتون رو روی فیسبوک سیو کنید

    • یاشار

      سلام خسته نباشین من اکانتمو با فیسبوک سیو کردم و درست شد قسمت لینک دیگه نمیاد و عکس فیس بوک میاد بعد یه مشکل دارم اینه که چطوری بازی رو بریزم تو گوشی دیگه هرچند ریختم ولی اکانت قبلی منو بالا نمیاره فیلتر شکن هم رون میکنم بازی بالا نمیاد و میگه اینترنت متصل نیست میشه راهنماییم کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام با وای فای اگر تست کنید همراه با فیلترشکن مشکلتون حل میشه و ایتکه برای انتقال اگر بازی روی فیسبوک سیو باشه توی یک گوشی دیگه روی قسمت فیسبوک میزنید مشخصاتتون رو وارد میکنید میرید داخل بازی

    • ابوالفضل

      سلام من بازیم رو جیمیل بود بعد گوشی جدید گرفتم با جیمیل رفتم تو بازی لول ۲ اومده برام چه جوری قبلی رو بیارم اسم بازی قبل و میزنم قبول نمیکنه

    • حامد فندرسکی

      سلام چون بازی روی جیمیل سیو نمیشهدوست عزیز

    • میلاد

      من بازیم رو guest بود و سیو هم نکرده بودم ، بازی و پاک کردم باز ریختم ، الان قابل برگشت نیست؟ چون دوباره با جیمیل خودم رفتم باز از اول اومد بازی

    • خانم عابدی

      حیر بازیتون حالت مهمان بود و باید بازیتونو ذخیره میکردین

  • پویا یزدانی

    من با گوست وارد شدم، و بعد link رو زدم و با گوگل سیو کردم. و بعد ها حذف کردم. الان میتونم روی پی سی ام بریزم؟؟؟؟

    • پژمان

      سلام من دیشب گوشیم فلش شد ولی قبلش بازی روی رم ریخته بودم و امشب ک وارد شدم ایدی زدم نرفت حتی ایمیل هم درست بود و وارد شدم اما الان میگه باز از اول شروع کنم . مشکل چیه ؟ آیا میتونم برگردم به اکانت قبلیم یا نه ؟؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر شما باید بازیتون رو روی فیسبوک یا کال اف دیوتی سیو میکردید به همین دلیل که سیو نکردید اکانتتون پریده

    • مهدی

      سلام من بازی رو تو کلاف دیوتی سیو کردم. الان رمز بازی رو فراموش کردم وقتی میزنم چیزی ارسال نمیشه … قبلاً ارسال میشد آلان نمیاد چیزی

    • حامد فندرسکی

      سلامم حتما دارید جیمیل رو اشتباه وارد میکنید دوست عزیز

iranmojo online support