برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی

یکی از رایج‌ترین سوالات درمورد اکات کالاف دیوتی این است که چگونه اکانت کالاف را برگردانیم که به ایمیل نیازی نباشد؟ بازی کالاف دیوتی، ساخته شده توسط اکتیویژن توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. اما همواره دغدغه‌هایی برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل وجود دارد. تمام گیمرها ترجیح می‌دهند روش‌هایی بی‌دردسر برای بازیابی اکانت‌شان وجود داشت باشد، در ادامه به این سوال که چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم پاسخ می‌دهیم.

چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم ؟

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی روش‌های متعددی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازیابی از طریق ایمیل: برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش باید ایمیل خود و رمز عبور آن را در دسترس داشته باشید.
  • استفاده از اکانت‌های متصل: یکی از روش‌های آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل آن است که اکانت خود در این بازی را به اکانت‌های دیگر مربوط کنید. اکانت‌هایی که به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی متصل باشند می‌توانند برای بازیابی حساب شما در بازی مفید عمل کنند.
  • درخواست کمک ازطریق پشتیبانی اکتیویژن: درصورتی‌که گزینه‌های گفته شده دردسترس نیستند، اکتیویژن به شما برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی کمک خواهد کرد.
  • استفاده از اکانت‌های موجود در دستگاه: در روش دیگر می‌توانید هنگام ورود به بازی کالاف دیوتی، از اکانت‌های موجود در دستگاه برای ورود به اکانت خود استفاده کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل 

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل لازم است که از قبل اکانت خود را به حساب گوگل‌پلی، یا به حساب خود در فیسبوک متصل کرده باشید. آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل که درادامه آورده‌ایم را جدی بگیرید تا بتوانید برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی اقدام کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی با فیس بوک

  • درابتدا برنامه فیسبوک را راه‌اندازی کرده و وارد اکانت خود شوید. درصورتی که این برنامه در دستگاه شما نصب باشد تمام اطلاعات مربوط به شما به‌راحتی در دسترس خواهد بود.
  • سپس به صفحه ورود به سیستم در بازی کالاف دیوتی بروید. از گزینه Sign in with Facebook استفاده کنید.
  • گزینه Accept / Allow را انتخاب کنید تا برگرداندن اکانت کالاف دیوتی شما بدون ایمیل امکان‌پذیر شود.      

بازیابی اکانت کالاف دیوتی با اکتیویژن

درصورتی‌که اکانت کالاف دیوتی خود را به فیسبوک متصل نکرده‌اید هیچ نگران نباشید! اکتیویژن چنین امکانی فراهم کرده است تا مشتریانی که در این شرایط قرار دارند، با پیام به پشتیبانی آن به راه‌حل برسند.

برای استفاده از این روش لازم است که اطلاعات خود را از پیش در حساب کاربری اکتیویژن ذخیره کرده باشید. برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش، کافیست به حساب کاربری خود در اکتیویژن وارد شوید. درصورت وجود هرگونه مشکل برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی، اکتیویژن به سرعت آن را پیگیری خواهد کرد.

جلوگیری از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل 

ذخیره کردن بازی کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر گیمر باید به آن توجه داشته باشد. چراکه با این روش دیگر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود دچار دردسر نمی‌شوید. روش‌های متعددی برای ذخیره‌سازی و بکاپ گرفتن از اکانت کالاف دیوتی وجود دارد.

به‌عنوان اولین روش می‌توان سیو بازی برروی ایمیل را درنظر گرفت. ذخیره اکانت بازی در ایمیل می‌تواند بازیابی اکانت کالاف دیوتی را تاحد زیادی آسان کند. همچنین، اطلاعات بازی را می‌توان در حساب اکتیویژن و فیسبوک ذخیره کرد.

 آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد:

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود.

همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند.

در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی کالاف دیوتی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند. 
  2. با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.
  3. چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویژن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند).
  4. بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویژن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • برای خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو باید اکانت خود را ذخیره کنید تا به راحتی خرید انجام شود.
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویژن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کالاف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کالاف دیوتی را خریداری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی خرید درون برنامه کالاف به مقاله خرید سی پی در ایموجو سر بزند!

شما برای ما از ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو سعی کردیم بطور کامل نحوه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی را به شما آموزش دهیم  امید واریم که این اموزش مشکل شما را برطرف کند همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل دیگر در بازی خود می توانید مقاله بررسی و حل تمام مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل را در ایران موجو بخوانید.

اما به نظر شما بهترین روش برای ذخیره اکانت کالاف دیوتی چیست؟ شما چه روش‌هایی را برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی پیشنهاد می‌کنید؟

تجربیات شما به مخاطبین سایت ایران موجو کمک می کند تا زودتر به هدف خود در بازی کالاف دیوتی برسند.

سوالات متداول 

چگونه می‌توان اکانت کالاف دیوتی موبایل را بدون ایمیل بازیابی کرد؟
بازیابی اکانت بدون ایمیل ممکن است حدود ۱۰ روز زمان ببرد. بخش پشتیبانی اکتیویژن ممکن است سوالاتی برای شناسایی هویت شما بپرسید.

آیا با استفاده از اکانت مهمان می‌توان به پیشرفت‌ها دسترسی داشت؟ 

خیر، اکانت مهمان این امکان را نمی‌دهد و امکان استفاده از دستگاه دیگری برای بازی نیز وجود ندارد​​

آیا امکان بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟ 

بله، می‌توانید از طریق تنظیمات بازی و وارد کردن نام حساب و رمز عبور خود، اقدام به بازنشانی حساب کنید​​.

چگونه می‌توان یک حساب کاربری جدید در کالاف دیوتی ایجاد کرد؟ 

شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در صفحه اصلی بازی و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید​​.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

765 دیدگاه
  • Nima

    سلام خسخه نباشید ببخشید اکانتم هک شده راهی هست که بتونم برش گردونم

  • عرفان

    سلام من یه اکانت اکتیوژن دارم برای کالاف موبایل اصلی. حالا نسخه چین ریختم و می‌خوام همین اکانت رو به این نسخه چین منتقل کنم. آیا راهی هست؟

  • علی

    سلام خوب هستید اکانت یکی از رفیقام تبر خورده و دو سیو اکتیویژن و فیسبوک بوده اکتیویژن و عوض کرده اون کسی که تبر زده ولی فیسبوک همه چیش دست رفیقمه میشه کاریش کرد؟؟ در مورد بازیابی اکانت دزدیده شده ایمیل میزنم به اکتیویژن جوابی نمیگیرم میگه درمورد فرم نیس اینا راه حلی هست؟

  • Majid

    من کالاف روی جمیلم بوده خیلی وقت بازی نکردم حالا میخوام وارد اکانتم بشم نمیشه ایمیلو میزنم میگه رمز ایمیل اشتباهه رمز ایمیل الان دارم نمیدونم رمز ایمیل که اون موقع رفتم تو کالاف میخواد یا نه موندم

  • Radman

    سلام ببخشید من اکانتی خریدم ولی طرف از اپل ایدی سیو داره هی میاد تو اکانت نمیدونم واقعا چیکار کنم میشه راهنمایی کنید

  • فرهام

    سلام
    چطوری میتونم در صورتی که به حساب فیسبوکم دسترسی ندارم اون رو از اکانتم قطع کنم؟
    فقط میخوام که روی اکتیویژن باشه نه فیسبوک

  • طاها

    سلام ببخشید من ی اکانت خریدم می‌خوام رمزشو عوض کنم یکی هم می‌ره تو اکانتم منم یک سره پرت میشم بیرون

  • علی

    سلام من اکانتم قبلا رو یه جیمیل بود بعدها جیمیلش عوض کردم جیمیل جدید را که اکانت انداختم روش نساخته بودمش الان کد برام نمیاد چیکار کنم راهنمایی کنید دوستان هرکی هم میتونه درستش کنه بگه

  • 09137868189

    سلام وقت بخیر.اگه اکانت اکتیویژن رو یادمون رفته باشه یا اشتباه ثبت کرده باشیم و به اکانت فیسبوک متصل باشه و با فیسبوک اون رو بازی کنیم ایا راهی هست که اکانت اکتیویژن رو پیدا کنیم یا اصلاح؟

  • محسن

    سلام خسته نباشید
    بازی کالاف من روی جیمیلم ذخیره هستش و جیمیلم هم فعاله اما برای تغییر رمز اکتیویژن به کدی که برای جیمیلم ارسال میشه نیاز دارم اون کد نمیاد که تغییر رمز اکتیویژنم انجام بشه آیا راه حلی وجود داره؟؟؟؟

  • مهدي عبدالوند

    سلام وقت بخیر
    میخوام اکانت کالاف دیوتی موبایل رو روی فیسبوک ذخیره کنم
    فیسبوک دارم
    فیسبوک که نیاز به فیلترشکن داره میدونم
    حالا باید با فیلترشکن وارد بازی بشم که اکانتم رو روی فیسبوک ذخیره کنم یا خیر؟

    سوال بعد : فیسبوک من یه اکانت کالاف روش ذخیره هست میشه یه اکانت کالاف دیگه ای هم روی همین فیسبوکم ذخیره کنم یا خیر؟

    • حامد فندرسکی

      سلام حتما باید با نرم افزار تغییر ای پی وارد بازی بشید و تمام کارهارو انجام بدیید و اینکه خیر هر اکانت یک بازی

  • علی آزادی

    سلام خواهش میکنم کمکم کنید من میخواستم رمز ایمیل یه اکانت را عوض کنم اما کد برام ارسال نمیشه لطفاً منو راهنمایی کنید ممنون 🌹

  • کمک

    سلام اکانت کالاف روی اکتیویژن سیو هستش می خوام گوشیمو عوض کنم و ایمیل را از روی گوشی که قبلا کالاف روش بود حذف کنم آیا وقتی که گوشی جدیدم رو روش کالاف بزنم جیمیل بزنم روی گوشی جدید جیمیل بالا میاد؟؟؟؟؟ و آیا می توانم برم تو اکانت قبلیم!؟؟؟؟؟

  • رامین

    سلام من اکانتم رو فیسبوک ذخیره شده الان چطور بیارم رو اکانت کالاف دیوتی انتقالش بدم؟

  • مهدی

    من اگه بخوام افر بتل پس بخرم باید اکانتم دو مرحله ای باشه

iranmojo online support