راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1730
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

سلام طرفداران وب‌سایت ایران موجو…! ! ! در این قسمت ما سعی داریم تا شما را با چگونگی راهنمای خرید پول داخلی بازی پابجی (یا uc) آشنا کنیم، تا بتوانید از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی لذت ببرید. PUBG MOBILE در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی های رایانه‌ای روی کره زمین است و حدود 200 میلیون بازیکن یا پلیر را در نسخه موبایل خود جای داده است. اگر دوست دارید این بازی بی نظیر را بشناسید و تجربه کنید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

سبک بازی پابجی

این بازی به دلیل گیم پلی واقعی و طریقه سبک خود به عنوان بازی بتل رویال شناخته شده است. بازی‌های بتل رویال امروز روز طرفداران بی‌شمار خود را دارند و بازی پابجی هم از جمله آنهاست. قابل توجه است که بدانید این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌ اندروید و همچنین کاربران iOS قابل اجرا می‌باشد. البته که این بازی در کنسول‌های PCو PS4 و X-BOX هم طرفداران بیشماری را دارد.

بازی PUBG MOBILE پول ویژه‌ای دارد به نام UC:

شما با خرید UC می‌توانید از بازی خود نهایت لذت را ببرید، زیرا که از ویژگی های بازی پابجی مانند Lucky Spin و Season Pass برخوردار خواهید شد. شایان ذکر است که فروشگاه ایران موجو با مناسب‌ترین قیمت‌ها در خدمت شماست و شما می‌توانید تعداد uc های مورد نیاز بازی PUBG MOBILEخود را خریداری کنید. پس از خرید مستقیماً در حسابتان دریافت کنید.

 راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

چگونه می‌توان پول ویژه بازی PUBG MOBILE یا Uc Cash را خریداری کرد؟

1. در ابتدا شما باید وارد فروشگاه ایران موجو شوید

و در بخش خرید یوسی پابجی بسته مورد نظر را انتخاب کنید.

2. سپس به سبد خرید اضافه کنید و به صفحه تسویه حساب برید.

3. اطلاعات خود را وارد کنید، اگر عضو سایت هستید از بالای صفحه وارد حساب کاربری شوید.

4.اطلاعات اکانتی را که بازی را به آن وصل کردید به درستی وارد کنید،

در پسورد به حروف بزرگ و کوچک دقت کنید.

(اطلاعات اکانت منظور همون فیسبوک یا وی کی ایدی،

جیمیل یا هرچیزی که بازی را از قسمت تنظیمات بازی در خط اولش لینک کردید)

5. روش پرداخت خود را بررسی و انتخاب کنید.

6. به درگاه پرداخت بروید و پرداخت خود را انجام بدهید،

بعد از پرداخت برای شما پیامکی مبنی بر ثبت سفارش ارسال میشود

حالا منتظر باشید تا پول بازی پابجی به حساب کاربری شما اضافه شود.

مسئولین فروش سایت ایران موجو به سفارش شما رسیدگی می کنند.

نحوه پیدا کردن PUBG MOBILE Player ID:

برای ورود به بازی از حساب خود استفاده کنید.

روی نمادی که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

شناسه پخش کننده PUBG MOBILE شما نمایش داده می‌شود.

هایلات های بازی پابجی:

شرکت سازنده این بازی، برای جالب‌ و جذاب‌تر کردن گیم پلی بازی پابجی روش‌ کنترل متفاوتی به نام Blue Circle یا Blue Zone را ارائه داده است.

در این صورت شما و یارانتان باید تا قبل از رسیدن این دایره و رد شدن از شما، به دایره مرکزی که در نقشه مشاهده می‌کنید بروید، زیرا که بودن در این منطقه یا بهتر بگویم “زون آبی” از جان شما کم خواهد کرد.

جدیدترین بخش اضافه شده به بازی پابجی نقشه Vikendi است که نقشه برفی را مبتنی بر کشورهای اروپایی ارائه می‌دهد تا متناسب با فصلی که بازیکن در واقعیت مشاهده می‌کند باشد. این بازی در ابتدا از طریق پروفایل فیس بوک یا توییتر و همچنین اکانت گوگل پلی اجرا می‌شود. به چهار بازیکن اجازه می‌دهد تا در یک مسابقه هم‌تیمی یکدیگر باشند و به جنگ با دیگر افراد که تعداد 100 نفر هستند بپردازند.

شایان ذکر است که غالبا در نقشه‌ یا زمین‌هایی که به آنها سفر می‌کنید تا به بازی مشغول شوید، شما شاهد ربات‌‌هایی خواهید بود که به شما کمک می‌کند. بیش از اندازه منتظر جمع شدن دیگر افراد یا پلیرها در بازی نباشید و سریعا برای انجام این بازی هیجان انگیز اقدام کنید. اگر تا به حال زیر فشار طاقت فرسا و پر اضطراب زندگی نکرده‌اید، حتما این بازی را امتحان کنید، زیرا که پابجی اسمی است شما را به درستی با این شرایط آشنا می‌کند.

ممکن است که در اخبار و شنیده‌های روزمره یا در دفترکار از همکارانتان یا از فرزندانتان درباره این بازی مطالب زیادی بشنوید و با نکات جذاب این بازی روبرو شوید.

توصیف کلمه پابجی 

اگر مجبور باشم که کلمه پابجی را به طور خلاصه توصیف کنم، میگویم که این واژه یکی از بزرگترین اتفاقات در صنعت بازی سازی است.

این را باید بدانید که لفظ PUBG MOBILE واژه کوتاه شده PlayerUnknown’s Battleground است، این بازی به صورت جداگانه صنعت بازی های آنلاین چند نفره را دوباره برای همگان تعریف کرده است. این بازی چنان در پلتفرم‌های دیگر (به غیز از موبایل‌های همراه) مورد تقاضا بود که Tencent Games سریعا مجوز نسخه موبایلا این بازی را بدست آورد.

همانطور هم که انتظار می‌رفت، PUBG MOBILE یک پروژه موفقیت آمیز و حتی بزرگتر نسبت به دیگر پلتفرم‌ها شد. البته که دردسترس بودن و بی دردسر بودن تلفن‌های همراه هوشمند هم مزید بر علت بود، که محبوبیت این بازی بیش از پیش شود.

در حال حاضر، PUBG MOBILE یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازی‌ها در صنعت بازی‌های موبایل در کنار امثال و رقبای خودش بازی‌هایFortnite  Asphalt 9 و FIFA Mobile است.

این موضوع به راحتی مورد بحث و گفتگو در بیشتر مجامع علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای قرار گرفته است، حتی کوچکترین به روزرسانی باعث می‌شود عناوین خبری در این زمینه ایجاد شود و مقالات طولانی و پرتعدادی منتشر شود. این بازی آنقدر پرطرفدار است که احتمال دارد شرکت‌های تولید تلفن هوشمند، بازی پابجی را پیش از زمان انتشار در تلفن نصب کنند تا کاربران دیگر نیازی به دانلود چند گیگی این بازی نداشته باشند.

اعتیاد به بازی پابجی

اعتیاد به این بازی آنقدر بالاست که ممکن است شما در یک ساعت گذشته با این حال که چند دقیقه پیش بازی را اجرا کرده‌اید، به پیشنهاد دوستانتان بازهم در یک ساعت دیگر برنامه‌ریزی کنید و از یک بازی گروهی هم لذت ببرید. با این حال، پابجی یک بازی است که شما را به خودتان وا می‌دارد تا یاد بگیرید چگونه باید در درون جهان تعبیه شده در یک بازی کوچک از خود محافظت کنید و خود را زنده نگه‌دارید تا بتوانید برنده شوید.

افرادی که در این بازی جدید تازه وارد هستند و قصد دارند این تجربه جذاب را انجام دهند، ممکن است کمی راهنمایی نیاز داشته باشند که چگونه راه خود را در مورد شناخت نقشه‌های متنوع جنگ زده PUBG MOBILE بشناسند.

اما شایان ذکر است که جذابیت پابجی باعث می‌شود بیش از حد از این بازی لذت ببرید و به راحتی قسمت‌های مختلف این بازی را یاد بگیرید. ممکن است تعداد زیادی از سوالات وجود داشته باشد که می‌خواهید پاسخ آنها را بدانید، شما می‌توانید با مطالعه این متن با بخش‌های متعدد این بازی به طور کامل آشنا شوید و برای اطرافیانتان هم تعریف کنید و بعضا آنها را راهنمایی کنید، پس با همراه باشید.

PUBG دقیقا چیست؟

PlayerUnknown’s Battleground یا پابجی یک بازی بتل رویال است. همانطور که پیش‌تر گفتیم، در یک بازی بتل رویال یک بازیکن با حداکثر 100 بازیکن دیگر در یک نقشه بزرگ قرار می‌گیرد. قرار است هر بازیکن برای اسلحه، لباس و وسایل پزشکی (مورد نیاز برای بقای خودش) که در نقشه پراکنده شده باید تلاش کند و سرانجام با دیگران بجنگد.

هرچه بیشتر بجنگد، بیشتر زنده می‌ماند و می‌تواند به بهترین اسلحه‌ها و تجهیزات دست یابد. در بازی پابجی آخرین نفر یا آخرین تیمی که زنده مانده است با کسب رتبه اول، برنده خواهد بود و نسبت به دیگر افراد امتیازهای بیشتری می‌گیرد. هرچه این امتیازها بیشتر باشد، بازیکن زودتر پیشرفت کرده و زودتر از دیگران ارتقا سطح را تجربه می‌کند.

PUBG MOBILE را چگونه شروع می‌کنید؟

در ابتدا، بازیکنان موظف هستند آواتارهای درون بازی خود را طراحی کنند، این یعنی می‌توانند علاوه بر شکل شخصیت‌ها، لباس، اسلحه و دیگر مواردی که در بازی ظاهر می‌شود را به انتخاب و سلیقه خودشان طراحی کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند برای سهولت در استفاده از گیم پلی، جای آیکون‌های کنترل‌ها را تنظیم کنند.

هنگامی که بازیکن شروع به انجام برخی از مسابقات می‌کند، بسته به عملکردش چند نوع امتیاز در بازی دریافت می‌کند که هرکدام کار خود را انجام می‌دهد. به عنوان مثال BPیا.BP را می‌توانید با انجام کارهای خاصی از قبیل ورود به سیستم روزانه یا کشتن تعداد مشخصی از دشمنان بدست آورید و به کمک آنها لباس‌های مورد علاقه‌تان را خریداری کنید.

البته که این ماموریت‌ها در بازی به شما گفته می‌شود. بدست آوردن یک منبع مداوم از BP باعث می‌شود بازیکن بتواند جعبه یا جعبه‌هایی را خریداری کند، که از جوایز ویژه در قالب لباس یا کوپن برای دسترسی به محتوای برتر برخوردار است. همچنین می‌تواند از پول برای خرید وجه نقد درون بازی (uc) برای باز کردن قفل محتوای خاص و اختصاصی استفاده کند. پس از راه اندازی، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که انواع مختلف مسابقات را انتخاب کنید و نوار پیروزهای خود را شروع کنید.

 راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

اما کدام نوع مسابقات را باید انتخاب کنم؟

شما باید انتخاب کنید، اما باید بدانید که در ابتدا دو حالت اصلی برای بازی وجود دارد Classic و Arcade. هر دو حالت بازی در نمای شخص سوم (در جایی که شخصیت خود را کاملاً مشاهده می‌کنید) و نمای اول شخص (جایی که تجربه مجازی واقع بینانه را بدست می‌آورید) در دسترس هستند.

مسابقات حالت کلاسیک از ابتدا در دسترس است و در آن 100 بازیکن از سراسر جهان (بسته به سرور انتخاب شده توسط شما) به نبرد تن به تن دعوت می‌شوند که باید در یک نقشه به جنگ با یکدیگر بپردازند. این مسابقات با یک پنجره 1 دقیقه ای در منطقه جزیره مانند (اصطلاحا سالن) شروع می‌شود که بازیکنان می‌توانند در آن بچرخند و برخی از حرکات خود را تمرین کنند.

در منطقه ابتدایی بازی یا اصطلاحا سالن، سرور اصلی اغلب بازیکنان جدیدی را اضافه می‌کند که به تعداد مشخصی برسد و این جنگ هیجان انگیز شروع شود. پس از شروع بازی پابحی، شما در یک هواپیما با یارانتان هستید، شما باید به یک منطقه امن بروید و با چترتان فرود بیایید، تا در آنجا بتوانید اسلحه، لباس و وسایل پزشکی مورد نیاز خود را از داخل خانه‌ها، کانکس‌ها، سوله‌ها، سقف‌ها و غیره بردارید.

تکیه به مهارت‌های خود برای بقا 

پس از آن، شما باید در بازی به مهارت‌های خود برای بقا تکیه کنید تا دشمنان را از بین ببرید و خود را از حملات و یورش دیگر نفرات دور بدارید و از مرگ فرار کنید. از وسایل پزشکی در زمان‌هایی که تیر خورده‌اید، یا از ارتفاع خیلی بلند پریده‌اید یا به هر دلیلی که جانتان کم شده استفاده کنید.

شما باید در این صورت به محض پایین آمدن نوار سلامتی یا خط جانتان از قرص‌ها، نوشابه‌ها، یا پک‌های پر کننده خط جان بهره ببرید. در آخر بازی اگر به عنوان آخرین نفر هم نبودید و پیش از رسیدن به رتبه اول جانتان به اتمام رسیده بود، باز هم می‌توانید در رده های مختلف دیگر قرار بگیرید و پیشرفت کنید و با این حال نقشه‌های جدید و همچنین سبک‌های مختلف بازی را باز کنید و لذت ببرید. پس از پیشرفت و رسیدن به سطح 10 بازی، حالت Arcade باز می‌شود.

این مسابقات در حال حاضر در چهار بخش مختلف ارائه می‌شود:

1) حالت جنگ

2) یک مسابقه سریع

3) مسابقه Mini-Zone

4) مسابقه Sniper Training

در حالت جنگ، بازیکنان با اسلحه چتربازی می‌کنند و می‌توانند در طول مسابقه بی‌وقفه از یکدیگر دور شوند تا اینکه به امتیازهای مشخصی برسند.

مسابقه Mini Zone هم با 100 بازیکن آغاز می‌شود که در این مسابقه یک دایره آبی مشخص شده و کوچکتر از اندازه نقشه اصلی بازی پابجی است، در این چالش شما باید به حفظ جان و کشتار که وظیفه اصلی‌تان تا آخر است ادامه دهید.

چالش مسابقه سریع هم حالتی از بازی است که مدت زمانش نسبت به دیگر چالش‌ها کمتر است و دقیقاً 8 دقیقه به طول می‌انجامد که بازیکنان باید در این بازه زمانی کوتاه با اسلحه‌های مختلف به مبپوله با یکدیگر بپردازند. و در آخر هم چالش Sniper Training به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مهارت های تیراندازی با اسلحه‌های مختلف را تجربه کنند، البته از ما می‌شنوید اگر در این حالت اسنایپ پیدا کردید و مهارت استفاده از آن را داشتید، قطعا برنده خواهید بود.

حال دایره آبی یا منطقه آبی که گفته شد چیست؟

برای جالب نگه داشتن گیم پلی، پابجی روش کنترل متفاوتی به نام Blue Circle یا Blue Zone ارائه داد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، حلقه آبی یک حلقه مجازی است که در نقشه بازی وجود دارد و برای تمرکز همه بازیکنان در قطر کوچکتر می‌باشد.

این دایره در هر چند دقیقه جمع می‌شود، آنقدر کوچک می‌شود تا تمامی بازیکن‌ها در یک منطقه نا امن قرار بگیرند و از خود و یارانشان محافظت کنند. مرکز دایره در هر نقطه از نقشه انتخاب می‌شود که کاملا شانسی و غیر قابل پیش‌بینی است.

اگر یک بازیکن در منطقه آبی گرفتار شود، جان او کم و کم‌تر می‌شود و حتی ممکن است بخش زیادی از جان خود را از دست بدهد. اما در زمان بازگشت بازیکن به منطقه امن بازی (منطقه‌ای که آبی رنگ نیست) این کاهش خط جان می‌ایستد. خیلی باید مراقب باشید که در داخل منطقه بازی قرار بگیرید، زیرا که ممکن است جان خود را به بی‌احتیاطی خودتان ببازید.

شما می‌توانید زمانی که به دایره امن بازگشتید، منطقه آبی را با اسلحه‌تان کنترل کنید و ببینید که چه تعداد از بازیکنان به دنبال فرار از این محدوده‌اند و با رعایت نکات ایمنی، آنها را هدف گرفته و بکشید. زیرا که در این مواقع پلیرها ترجیح می‌هند ریسک فرار کردن از تیررس شما را به جون بخرند،

تا شاید بتوانند زنده بمانند، البته که گویای این نکته هم باشم، مردن در محدوده آبی رنگ بسیار دردآورتر است، زیرا که این یک نوع خودزنی محسوب می‌شود.

 راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

در مورد نقشه های مختلف بازی پابجی چه باید بدانیم؟

PUBG MOBILE در ابتدا فقط با یک نقشه شروع به دعوت بازیکنان و البته غارت آنها از دیگر بازی‌ها و رقباب خود کرد. اولین نقشه با نام Erangel یا به فارسی ارانگل ساخته شده است و شبیه نقشه یک شهر حومه روسیه می‌باشد آن مدل بافت های سازه ای و…شما را یاد عکس‌های روسیه می‌اندازد. این نقشه پیش فرض بیشتر مسابقات است.

نقشه ارانگل برای تصحیح تاکتیک های جنگ گریلی با مزارع سرسبز و باتلاق های آن انتخاب عالی است. همچنین که زمین Miramar یا به فارسی میرامار دومین نقشه بر اساس منطقه بیابانی است که دارای مناطق وسیعی از محدوده‌های خشک و سکونتگاه‌های کمیاب است.

نقشه سانهوکه هم چند ماه پیش منتشر شد، بیشتر شبیه یک جزیره گرمسیری در آسیا بودکه تنسنت گیمز نبردهای شدیدتر را در این نقشه کم وسعت ارائه داد،

در این نقشه شما فضای کمتری برای تحرک دارید، پس به حریفانتان نزدیک‌تر هستید، درنتیجه باید بیشتر حواستان را جمع کنید. در آخر هم زمین Vikendi جدیدترین نقشه اضافه شده بازی است که محیط برفی را نمایان می‌کند مبتنی بر کشورهای اروپایی. این نقشه از اول زمستان و با تغییر این فصل منتشر شد تا مخاطبان با حال و هوای زمستانی از این بازی لذت چندباره ببرند.

آیا پلیرها باید در بازی پابجی به وسایل نقلیه امیدوار باشند؟

استفاده از وسیله نقلیه آن‌هم وسط مسابقه به شما کمک فراوانی می‌کند. شما می‌توانید در فاصله زمانی کوتاه از میان نقشه های بزرگ عبور کنید، دوستانتان که از شما دور هستند را سوار کنید. یا حتی افرادی که از بخت بدشان در منطقه آبی قرار دارند را از مرگ نجات دهید.

همچنین که شما می‌توانید سوار بر یک ماشین، دیگر کاربران را زیر بگیرید و به تعداد کشته‌های خودتان بی‌افزایید این خود یک چالش است، حتما امتحان کنید. مطابق با نقشه‌ای که انتخاب کرده‌اید، انواع مختلفی از وسایل نقلیه وجود دارد که همگی جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

شما می‌توانید سوار موتور سیکلت، SUV، سدان، اتومبیل برفی، وانت، هلی‌کوپتر، قایق و موارد دیگر شوید. با این حال، این نکته را در نظر بگیرید که وسایل نقلیه هم به خاطر صدای مشخصی که دارد. اغلب توجه همه را جلب می‌کند و ممکن است که در این صورت در معرض دید دشمنان و حتی در تیررس‌شان قرار بگیرید و آنها نقشه شومی برای از بین بردن شما بکشند.

همچنین که شما باید در این وضعیت مراقب بازوکاهای دشمنان باشید، زیرا که فقط با یک تیر این اسلحه، تیر به دنبال مسیر حرکت شما می‌رود و شما را از بین خواهد برد.

من علاقه دارم که شخصیت خودم را داشته باشم، چگونه این کار را بکنم؟

شما در ابتدای بازی و زمانی که به اندازه کافی بازی نکرده‌اید. مجبور هستید در بازی‌ها به صورت برهنه بازی کنید. البته بهتر است بعد از باز کردن لباس‌ها شخصیتتان را با لباسها مختلف از حالت برهنه خارج کنید  و شلوار و تی‌شرت خود را باهم ست کنید.  ناگفته نماند که این بازی در ابتدا برای انجام مأموریت های خاص، به بازیکنان لباس های رایگان پاداش می‌دهد.

با این حال، بازیکنان می‌توانند بر اساس فصول مختلف جشن‌های ویژه تنسنت گیمز و مناسبت‌ها  با خرید پول‌های واقعی برای خرید لباس‌های انحصاری خود بازی اقدام کنند.  علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با پیشرفت خود لباس‌های بیشتری را باز کنند  و چندین انتخاب شیک برای پوشش خود داشته باشند.

Emotes به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با اشکال و حرکات منحصر به فرد در وسط مسابقه یا در صفحه خانگی، پیروزی خود را جشن بگیرند.

 راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

پک های افزایش جان در بازی پابجی

همانطور که اشاره کردیم، شما در این بازی برای حفظ بقا و مراقبت از خودتان، به نوشیدنی‌ها، قرص‌ها و پک‌های جان نیاز دارید.

نوشابه: نوشابه‌ها که ظاهری مثل پپسی دارند، باعث میشود که جانتان زودتر پر شود، البته گویای این نکته باشیم که به سرعت شما در هنگام دویدن هم کمک می‌کند. در اصل خط تنفس شما را یک ردیف پر می‌کند.

شیشه قرص: قرص‌ها هم مانند نوشابه‌ها عمل می‌کنند با این تفاوت که تقریبا 2 برابر نوشابه‌ها تاثیر دارند و جان شما را زودتر از نوشابه‌ها پر کرده و خط تنفس شما را به صورت کامل پر می‌کند.

پک Bandage : در هر بار استفاده از این پک ۱۰ درصد به جانتان افزوده خواهد شد. (این پک‌ها در بازی پابجی با بسته‌های 5 تایی پیدا می‌شوند.)

پک جعبه کمک‌های اولیه: در هر بار استفاده از این پک فقط ۷۵ درصد از جانتان را ریکاوری می‌کند.

پک Painkillers: در هر بار استفاده از این پک ۱۰۰ درصد از جانتان مثل روز اول پر میشود.

 راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

سلاح‌های بازی پابجی

می‌توان گفت سلاح ها تنها راه پیروزی در مسابقات بازی پابجی و وجه تمایز شما با دیگر پلیرها است. این بازی انواع مختلفی از سلاح‌ها و اسلحه‌های جالب را برای کشتن دشمنان ارائه می‌دهد. در حالی که تعداد زیادی سلاح خوب در نقاط مختلف نقشه پراکنده هستند، باید مواردی را انتخاب کنید که به شما در کشتن سریع دشمنان از مسافت های نزدیک و دور کمک کند.

سلاح‌های Melee برای حمله به دشمن در برد کوتاه فوق العاده است. توجه داشته باشید که بازیکن فقط می‌تواند مقدار محدودی از مهمات و تجهیزات را حمل کند و برای ذخیره مهمات بیشتر نیاز به پیدا کردن کوله پشتی های بزرگتر دارد که آنها هم با گشتن خانه ها و اماکن موجود در بازی در دسترس است.

می‌توان گفت که در حالت عادی سلاح‌های AK47 و M16 بهترین گزینه برای انتخاب اسلحه ها برای فاصله‌های نزدیک و تا تقریبا دور هسستند. اما اگر قرار باشد که ما به شما پیشنهاد کنیم، میگوییم که اسلحه GROZA بهترین انتخاب در بازی پابجی است، اگر پیدا کردید حسابی قدرش را بدانید، چون خیلی‌ها دوست دارند جای شما باشند

جعبه‌های چوبی که بعد ازکشتن افراد ظاهر می‌شود چیست؟

هنگامی که دشمن را می‌کشید، اسلحه‌های بازیکن، کیت‌های پزشکی و همچنین لباس‌ها، برای دستیابی شما در این جعبه‌ها قرار دارد و در دسترس است. بازیکنانی که مجهز هستند برخی از سلاح های منحصر به فرد را حمل می‌کنند که غارت جعبه آنها می‌تواند به شما امتیاز بیشتری نسبت به سایرین بدهد زیرا که دیگر از قبل مجهزتر هستید.

توجه داشته باشید که جعبه ها بازیکنان اطراف را با شعله‌ور شدن آگاه می‌کنند که در این صورت یک دود سبز رنگ از آنها بلند می‌شود. بنابراین فقط شما نیستید که این دود را می‌بینید پس بعد از تأمین امنیت محدوده‌ای که در آن هستید شما می‌توانید جعبه را خالی و خود را مجهز کنید.

 راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پول بازی پابجی موبایل

جعبه‌های بزرگی که با دود قرمز یا آبی رنگ سقوط میکند چیست؟ (PUBG Airdrop Supply Box)

خطر در کمین است، این جمله را دقیقا برای شرایطی می‌گویند که جعبه ها به زمین می‌آیند. شما باید بدانید که شرکت سازنده این بازی برای حفظ سرعت و جذابیت پابجی، در وسط مسابقه به کمک هواپیماها اسلحه‌های ویژه‌ای را به طرف یک منطقه رها می‌کنند که با بالن پایین می‌آید،

این جعبه‌ها همه بازیکنان را از وجود خود با شعله‌ قرمز یا آبی رنگی که دارند مطلع می‌کند. پس باید خیلی مراقب باشید، زیرا که ممکن است به عنوان طعمه شکار شوید و دشمنانتان علاوه بر جعبه بزرگ، از تجهیزات شما هم بهره‌مند شوند. البته که شما هم می‌توانید از این جعبه‌ها به عنوان طعمه استفاده کنید،

اما با نهایت احتیاط از سلاح‌ها و تجهیزاتی که به شما هدیه داده می‌شود استفاده کنید. شما با استفاده از این سلاح‌های مخصوص که در جعبه‌ها قابل مشاهده است، می‌توانید نسبت به دشمنان خود، حاشیه‌ امنی را ایجاد کنید، چون حال شما از آنها مجهزتر هستید. با این حال، دشمنانتان هم مانند شما، هر کس می‌خواهد یک سهم از این هدیه الهی را از آن خود کند. پس باز هم می‌گویم، خیلی خیلی مراقب جانتان باشید، گفتم که خطر در کمین است، حتی شما دوست عزیز

آیا من می‌توانم همراه دوستانم بازی کنم؟

همانطور که در متن اشاره شد، بازی PUBG MOBILE به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به همراه دوستان در هر جای دنیا که هستند با دشمنان بجنگند. بازی از طریق پروفایل فیس بوک یا توییتر و البته اکانت جیمیل اجرا می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا در ماکزیمم حالت تعداد چهار بازیکن را مسابقه به صورت یک تیم به بازی بفرستید.

شما می‌توانید با هم چت کنید، صحبت کلامی یا وویس کال کنید و حتی با یکدیگر در یک منطقه فرود بیایید. می‌توانید از دکمه فالو استفاده کنید و رهبری تیمتان را برعهده بگیرید. همچنین می‌توانید با یک نفر یا دو نفر به بازی پابجی سفر کنید و به جنگ و جدال با دشمنان خود بپردازید. توجه داشته باشید که هنگام بازی در حالت گروهی،

تیمتان پس از کشته شدن آخرین نفر در بازی و کسب رتبه اول، نشان یا مقام “Chicken Dinner” را برنده شود. با این حال هر فرد بسته به سبک گیم پلی و نقش خود در ترکیب تیم نمره می‌گیرد، پس سعی کنید درخشان باشد.

و در آخر اینکه ” winner winner، Chicken Dinner” یا “شام مرغ” چیست؟

اگر همه چیز به خوبی پیش‌ رود و در یک مسابقه شما به عنوان آخرین نفر ایستاده باشید، PUBG MOBILE با بیرون کشیدن عبارت مشهور “شام مرغ، برنده برنده” یا همان ” winner winner، Chicken Dinner” اینگونه پیروزی شما را جشن می‌گیرد. نشان “شام مرغ” به تازگی در یک عبارت برای به نمایش درآوردن پیروزی‌های بازیکنان در هر نقشه PUBG MOBILEمتفاوت بوده است.

باید بدانید که هرچه نشان شام مرغ بیشتری ببرید بیشتر می‌توانید به نام و توانایی‌های خود ادعا کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید برای باز کردن جوایز جدید و احترام بیشتر در بین قبیله‌های موجود در بازی PUBG MOBILE شما نباید “Chicken Dinner” را فراموش کنید.

شما برای ما از بازی پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی پابجی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب بازی پابجی را پسندیده باشید.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • محمدعلی بیدی زاده

    عالی

iranmojo online support