روش های پول دار شدن در هی دی

روش های پول دار شدن در هی دی
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1152
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

خیلی ها در بازی هی دی به دنبال این می باشند که خیلی سریع به ثروت برسند اما خوب هر کاری راه و اصولی برای خود دارد ما نیز در این پست سعی کرده ایم تا ترفند های پول دار شدن در بازی هی دی را به شما آموزش دهیم. شما با استفاده از یک روش می توانید سریع به پول زیاد برسید. البته شما باید انرژی زیادی در ابتدای بازی صرف کنید.

نحوه پول در آوردن در بازی هی دی

هی دی یک بازی با گرافیک بالا می باشد که اخیرا در میان کاربران طرفدار های زیادی جمع کرده است. در این بازی با روش های مزرعه داری شما شروع به اداره یک دهکده خواهید کرد. مانند بازی های دیگر کمپانی سوپرسل در هی دی از جمله کلش آف کلنز و کلش رویال نیاز به استراتژی قوی ای خواهید داشت. یکی از موارد مهم پول در آوردن در بازی هی دی می باشد. بسیاری از کاربر ها به دنبال پول دار شدن در هی دی و ترفند های آن می باشند ما نیز در این پست سعی کرده ایم که ترفند های پول در آوردن در بازی هی دی را به شما ارائه کنیم.

هدف شما در کل این بازی این می باشد که مانند یک کشاورز و یا دامدار به تولید محصول بپردازید و با تجارت کردن بتوانید پیشرفت کنید و پول در آوردن در بازی هی دی را تجربه کنید. وقتی شما بتوانید پولدار شوید قدرتتان برای رشد مزرعه تان بیشتر خواهد شد.

اگر چه وقتی بحث پول در آوردن در بازی هی دی مطرح می شود. روش های زیادی ممکن است به ذهن شما بیاید از جمله فروختن مواد اولیه موجود در انبار ها منظورم همان دانه ها می باشد اما شما باید حواستان باشد که می توانید این محصولات را با کاشت و برداشت چند برابر کنید. در نهایت ما سعی کرده ایم در این پست ترفندهای بازی هی دی را برای پول در آوردن در بازی هی دی به شما ارائه کنیم.

نحوه پول در آوردن در بازی هی دینکاتی در رابطه با پول در آوردن در بازی هی دی

روش اول:

اولین موضوع برای پول دار شدن در هی دی این می باشد که شما باید کشت درستی را انجام دهید. ممکن است در بعضی مواقع به دلیل قیمت پایین محصولات عصبانی شوید به حدی که فکر کنید یک تقلب در جریان بازی رخ می دهد اما شما با مدیریت درست می توانید به سود های درستی دست پیدا کنید، چیز های زیادی برای فروش از جمله گندم و هویج و ذرت وجود دارد که با کمترین امکانات می توانند فروش های مناسبی را در اختیار شما بگذارند.

ممکن است که شما این روش را برای پول در آوردن در بازی هی دی دوس نداشته باشید بنابراین نگران نباشید روش های بهتری نیز برای شما وجود دارد که شما با استفاده از آن ها راحت تر به پول خواهید رسید که در ادامه ما این روش ها را شرح داده ایم.

روش دوم:

 برای پول در آوردن در بازی هی دی این می باشد که جنس هایی بسازید که زمان کمتری از شما می گیرند و از خام فروشی پرهیز کنید برای این کار شما باید غذای پرنده ها یا نان و حتی می توانید پاپ کرن را تولید کنید و بفروشید تا پول بیشتری از قبل گیر شما بیاید.

روش سوم:

روش سوم این است که به تولید شمش بپردازید تا علاوه بر کسب کردن تجربه برای افزایش سطح بتوانید آن را با قیمت خوبی به فروش برسانید. شما برای تولید شمش نیاز به مواد اولیه زیادی خواهید داشت. تولید این محصول ممکن است کمی زمان بر باشد اما قیمت آن به صرفه می باشد و برای پول در آوردن در بازی هی دی توصیه می گردد.

روش چهارم:

در این روش شما باید از زمان هایی که داخل بازی نیستید بیشترین استفاده را ببرید. می توانید موقع خوابتان یا در سر کار بودنتان چیز های با ارزشی درون بازی بکارید تا پس از بازگشت آن ها را برداشت کنید و به قیمت خوبی بفروشید. می توان از این دسته به توت فرنگی و کدو برای کاشت اشاره کرد.

روش پنجم:

برای پول دار شدن در هی دی ماهی گیری می باشد، روشی که خیلی از کاربر ها آن را نادیده می گیرند. شما می توانید با استفاده از ماهی گیری پول زیادی در طول بازی به دست بیاورید.

این شما هستید که می توانید پولدار شوید در بازی هی دی!

اما در نهایت سوال این جاست که راه حل پول دار شدن در هی دی چگونه می باشد. راه حل های زیادی در پست ها به شما ارائه شده است اما ایران موجو سعی کرده است تا بهترین راه حل را در اختیار شما بگذارد.

شما در این راه حل با یکی از روش های ذخیره کردن مزرعه هی دی باید آن را حفظ کنید برای نمونه می توانید آن را به اکانت فیس بوک خود متصل کنید. پس از آن هی دی را پاک و دوباره نصب کنید و با اکانت جدید تا رسیدن به سطح 15 بازی کنید. سپس حدود بیست هزار تا پول را به آی دی جدید خود بریزید. شما با خرید سیب و کاشت آن می توانید این سیب ها را به آی دی اول خود بفروشید.

شما باید این کار را چند بار با اکانت های جدید خود انجام دهید تا اکانت اول خود را به ثروت برسانید. بعد از انتقال این سیب ها می توانید آن ها را با قیمت خوبی به سایر بازیکن ها به فروش برسانید.

از جمله سایت های معتبر فروش الماس بازی هی دی، سایت ایران موجو می باشد. این سایت یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی به شمار می آید که شما می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support