معرفی و بررسی رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

خرید رویال پس سیزن 14 بازی PUBG Mobile

پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم در سبک بتل رویال شناخته می شود که توانسته موفقیت های بسیار زیادی کسب کند. در حال حاضر این بازی در سیزن 14 خود در حال پیگیری است که از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار است. ماموریت ها، مراحل، نقشه ها، مودها، سلاح ها، مهمات، تجهیزات و آپشن های متعددی در این سیزن وجود دارند که می توانند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند.در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی حالت رویال پس فصل 14 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: نحوه بدست آوردن اسلحه M3E1-A در پابجی موبایل

معرفی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یکی از بازی هایی است که در سبک بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است. کمپانی بلوهول برای اولین بار در سال 2017 اقدام به طراحی و ساخت این بازی نمود و شرکت پابجی آن را برای پلتفرم هایی همچون مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس منتشر کرد. بازی در مدت زمان کمی در سراسر جهان به محبوبیت رسید و این دلیلی شد که سازندگان بازی با کمک کمپانی تنسنت گیمز اقدام به تولید نسخه موبایلی بازی نمایند و در سال 2018 نسخه موبایلی نیز منتشر شد. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده به مساحت 8 در 8 کیلومتر قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که زنده بمانند.

در پایان بازی بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. از جمله مهم ترین ویژگی های بازی پابجی موبایل می توان به مواردی همچون گرافیک باکیفیت، گیم پلی جذاب و اعتیاد آور، داستان منظم، تنوع بالای تجهیزات و ماموریت ها و… اشاره کرد. حالت رویال پس فصل 14 بازی پابجی موبایل یکی از محبوب ترین حالات این بازی است که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد. برای اموزش های بیشتر بازی با سایت ایران موجو همراه باشید.

حالت رویال پس فصل 14 در پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل تاکنون در سیزن های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. بعد از آنکه سیزن 13 بازی با استقبال خوبی مواجه شد و موفقیت های متعددی به دست آورد فصل 14 بازی نیز روانه بازار شد. این فصل نیز همانند سایر فصول گذشته از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و خاصی تشکیل شده است و می تواند گیمرها را با چالش های متعددی مواجه کند و توانایی های آنان را به چالش بکشاند.

زمان انتشار رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

همانگونه که عنوان شد محبوبیت بالای بازی پابجی موبایل و استقبال بی نظیر گیمرها از آن باعث شده است که سازندگان بازی هر چند وقت یک بار اقدام به آپدیت کردن آن کنند و نسخه به روز شده آن را در اختیار بازیکنان قرار بدهند. کمپانی تنسنت گیمز نقش اصلی را در ارائه آپدیت های این بازی به عهده دارد. سیزن 13 بازی پابجی موبایل در تاریخ تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۰ به پایان رسید و به فاصله چند روز سیزن 14 بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفت. رویال پس فصل 14 پابجی موبایل در مقایسه با سیزن های گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است و بازیکنان می توانند در آن به امکانات، اسکین ها، سلاح ها، نقشه ها، تجهیزات و مهمات جدیدی دسترسی داشته باشند و در ماموریت های مختلفی شرکت داشته باشند و چالش های جدید تجربه کنند.تمام امکانات و تجهیزات در بازی با خرید یوسی ارزان قابل سفارشی سازی و شخصی سازی کردن هستند.

معرفی حالت حالت رویال پس فصل 14 در پابجی موبایلجایزه و پاداش های سیزن 14 بازی پابجی موبایل

همه سیزن های بازی پابجی موبایل شرایطی را برای بازیکنان فراهم کرده بودند که بتوانند بعد از پشت سر گذاشتن هر کدام از مراحل به پاداش ها و جوایز مختلفی دسترسی پیدا کنند. لباس های مختلف، اسکین های جدید و سلاح های به روز شده و جدیدی در این فصل از بازی وجود دارند اما گیمرها قادر خواهند بود در حالات Gold ، Platinum ، Dimond tier ، Ace tier  به جوایز و پاداش های متعددی دسترسی داشته باشند. از جمله مهم ترین پاداش ها و جوایز در رویال پس فصل 14 پابجی موبایل می توان موارد زیر را عنوان نمود:

پاداش ‌ Ace Tier در رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

چنانچه بازیکنان بتوانند ماموریت های خودشان را کامل کنند و آنها را با موفقیت پشت سر بگذارند می توانند از داشتن جوایز و پاداش هایی مانند اسکین red and white و colored parachute بهره مند شوند که هر کدام از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند توانایی و مهارت بازیکنان را بهبود ببخشند.

پاداش‌  Diamond Tier رویال پس سیزن 14 پابجی موبایل

چنانچه بازیکن بتواند به این قسمت برسد قادر خواهد بود از اسکین M24 برای سلاح AWM استفاده کند. AWM به عنوان یکی از بهترین و اسلحه های تک تیراندازی در بازی پابجی موبایل شناخته می شود. بسیاری از بازیکنان قادر نخواهند بود که به هیچ اسکینی برای اسلحه AWM دس پیدا کنند بنابراین بازیکنی که بتواند پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف به این اسکین در رویال پس فصل 14 پابجی موبایل دست پیدا کند می تواند استفاده های بسیار خوبی از آن ببرد.

!!! برای خرید یوسی پابجی ارزان همین الان از طریق فروشگاه جم ایران موج اقدام نمایید!!!

پاداش‌های Gold و Platinum Tierدر رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

بعد از آنکه بازیکن توانست که ماموریت ها را به اتمام برساند یک ماسک به عنوان پاداش به او اهدا خواهد شد و در صورتی که بازیکن بتواند در Platinum tier تمام ماموریت هایی که برای او تعریف شده است را کامل کند می تواند یک لایه لباس منحصر به فرد و بی نظیر را به عنوان جایزه دریافت کند. با مراجعه به فروشگاه ایران موجو که یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل است می توان جم بازی خود را خریداری کنید و تمامی امکانات،سلاخ های خود را ارتقا دهید و شانس خود را در برنده شدن بیشتر کرد.

جوایز رایگان رویال پس فصل ۱۴ بازی پابجی

علاوه بر پاداش ها و جوایزی که بازیکنان می توانند با انجام ماموریت های مختلف به دست بیاورند می توانند تعدادی جایزه نیز به صورت رایگان در اختیار بگیرند. از مهم ترین جوایزی که بازیکنان می توانند از  RP 1 تا RP 59  به صورت رایگان به دست بیاورند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت BP کارت
  • دریافت Silvers های متعدد
  • دریافت Crate کوپن ها به تعداد بسیار زیاد
  • دریافت کارت 2X EXP
  • دریافت 1000 BP
  • دریافت چتر نکات
  • دریافت EMOTE های مختلف مانند The PUBG Life Emote
  • دریافت اسلحه M16A4 Sharktooth
  • دریافت Rating Protection
  • دریافت Like اموجی (البته این جایزه فقط در Cheer Park قابل دسترسی است)

رویال پس فصل ۱۴ بازی پابجیلباس های رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

یکی از تغییراتی که بازیکنان می توانند در سیزن 14 بازی پابجی موبایل مشاهده کنند به روز شدن و اضافه شدن لباس های بی نظیر و جذاب به بازی است. لباس هایی که در این سیزن وجود دارند در هیچ کدام از فصول قبلی بازی ارائه نشده بودند بنابراین می توانند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشند.

خرید رویال پس سیزن 14 بازی PUBG Mobile

برای آنکه بازیکنان بتوانند از رویال پس سیزن 14 بازی پابجی موبایل استفاده کنند باید 600 یوسی پرداخت نمایند در حالی که برای استفاده از حالت الیت رویال پس پلاس نیاز به پرداخت 1800 یوسی می باشد. بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل به تمامی امکانات بازی پابجی موبایل دسترسی داشته باشند و هر آیتمی که می خواهند را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی نمایند. برای خرید رویال پس پابجی در سه دقیقه همین حالا می توانید از طریف وب سایت معتبر ایران موجو اقدام نمایید.

اسکین ماشین ها در سیزن 14

همانطور که گفته شد سیزن 14 بازی تغییرات متنوع و متعددی در مقایسه با سیزن های گذشته داشته است و گیمرها می توانند به امکانات بهتر و بیشتری دسترسی داشته باشند. اسکین ماشین ها یکی از امکانات جذابی است که بازیکنان می توانند در رویال پس فصل 14 پابجی موبایل استفاده کنند. مهم ترین اسکین های ماشین به شرح زیر می باشند:

  • اسکین Dacia: در رویال پس سیزن ۱۴ بازی‌ PUBG Mobile گیمر می تواند یک اسکین برای ماشین یا وسیله نقلیه خود تهیه کند که به وسیله آن عملکرد ماشین را بهبود ببخشد.
  • اسکین Minibus: بازیکن می تواند با استفاده از اسکین ظاهر مینیبوسی که در نقشه میرامار وجود دارد را تغییر دهد. این اسکین از جذابیت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که می تواند هر بازیکنی را شگفت زده کند.

خرید یوسی پابجی موبایلاضافه شدن تم، کاراکترها و تجهیزات جدید در رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سیزن 14 بازی پابجی موبایل از ویژگی های جدیدی بهره برده است و امکانات و آپشن های مختلفی به آن اضافه شده است. تم جدید این فصل بر اساس مصر باستان طراحی شده است و بازیکنان باید در بیابان های مصر باهم رقابت داشته باشند. در این سیزن بازیکنان باید 8 تا 9 هفته درگیر رقابت ها باشند.

در این سیزن یک حالت جدید به نام armory mode  به بازی اضافه شده است که قطعا می تواند جذابیت های متعدد برای گیمرها به همراه داشته باشد و بازیکن باید در یک کتابخانه با دشمنان رقابت داشته باشد. یک کاراکتر جدید در این سیزن به بازی اضافه شده است که اسطوره مصر باستان می باشد و با داشتن لباس های خاص و جذاب می تواند جلوه ویژه ای به بازی بدهد.

سخن پایانی رویال پس فصل 14 پابجی موبایل

سازندگان بازی پابجی موبایل به صورت مستمر و مداوم اقدام به عرضه سیزن های به روزشده و جدیدی از بازی پابجی موبایل می کنند و در حال حاضر نیز رویال پس فصل 14 پابجی موبایل به عنوان آخرین سیزن بازی شناخته می شود که از امکانات و ویژگی های مختلفی برخوردار است. در این سیزن بازیکنان می توانند از تجهیزات، سلاح ها، کاراکترها، اسکین ها، نقشه ها و مودهای جدیدی استفاده کنند و توانایی های خودشان را به چالش بکشند.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش جم ارزان از معتبرترین وب سایت های جم بازی می باشد که شما با مراجعه به این فروشگاه  و مشاهده قیمت یوسی و انواع حم بازی می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

شما برای ما از رویال پس فصل 14 پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با رویال پس فصل 14 پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. اگر دوست دارید اخبار بازی موبایل را دنبال کنید، مجله بازی ایموجو بهترین گزینه برای شما به شمار می رود.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support