آموزش ساخت تورنمنت در کلش رویال

آموزش ساخت تورنمنت در Clash Royal

ساخت تورنمنت در کلش رویال چگونه اانجام می شود؟ شاید برای بسیاری از گیمرها و کاربران بازی کلش رویال این سوال ایجاد شود که تورنمنت کلش رویال چیست و چگونه باید اون رو بسازند؟ در حقیقت تورنمنت به بازیکنانی که در سطح ۸ هستید این امکان را می دهد تا به رقابت با یکدگیر بپردازند با خرید رویال بلیت کلش رویال در سریعترین زمان ممکن نیروهای خود را ارتقا دهید و شانس خود در پیروزی در نبردها افزایش دهید . تورنمنت ها معمولا از ۵۰ نفر تا ۱۰۰۰ نفر تشکیل می شوند. اگر می خواهید در بازی کلش رویال تورنمنت بسازید، به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مطلب ادامه دهید تا به صورت گام به گام با نحوه ساخت تورنمنت در کلش رویال به صورت کامل آشنا شوید.

نحوه ساخت تورنمنت در کلش رویال

برای ساخت تورنمنت در کلش رویال شما نیاز به خرید جم دارید و این کار به صورت رایگان نیست.اما نگران نباشید برای خرید جم کلش رویال می توانید به سایت ایران موجو مراجعه کنید. برای ایجاد یک تورنمنت ۵۰ نفره شما باید مقدار ۵۰۰ جم هزینه کنید و هر چه تعداد افراد بیشتر باشد مقدار جم بیشتری برای ساخت آن باید هزینه کنید. از طرف دیگر هر چه تورنمنت با تعداد بالاتر برگزار شود، مقدار پاداش برای نفرات برتر بیشتر خواهد بود که مقادیر برای نفر اول مقدار ثابت، نفر دوم هم مقدار ثابت، نفر هشتم تا دهم هم مقدار ثابت و در آخر افراد یازدهم تا بیستم هم مقدار خاصی هدیه دریافت می کنند که با توجه به تعداد افراد این موارد متغییر خواهد بود و هزینه بیشتری لازم هست.

ساخت تورنمنت در کلش رویال

نکاتی که باید در هنگام ساخت تورنمنت باید به آن توجه کرد:

  • توجه کنید برای مشاهده و ساخت یک تورنمنت حتما باید لول یا سطح بازی شما ۸ به بالا باشد تا این قسمت برای شما قابل نمایش باشد.
  • برای وارد شدن به یک تورنمنت به دلیل تازه ایجادشدن و هزینه بالا برای ساخت کمی سخت و تقریبا غیر ممکن هست; به صورتی که وقتی قصد ورود به یک تورنمنت را دارید، باید خوش شانس باشید تا بتوانید وارد شوید.
  • برای ساخت یک تورنمنت، نخست کلش رویال را اجرا کنید، وارد قسمت Tournaments شوید و از بالای صفحه گزینه مشخص شده را انتخاب کنید.
  • سپس تعداد کاربرهایی که می خواهید با آنها تورنمنت را ایجاد کنید، انتخاب کنید (بسته به تعداد شما هزینه بیشتری را بایدپرداخت کنید و هر چه تعداد بالاتر باشد پاداش بیشتری برای بازیکننان در نظر گرفته خواهد شد ) و سپس برای ساخت Create را انتخاب کنید.
  • در صورتی که تمایل دارید دوستان خود را به تورنمنت دعوت کنید، در هنگام ساخت برای تورنمنت یک رمز انتخاب کنید و بعد از وارد شدن رمز را بردارید چون در غیر این صورت تورنمنت پس از چند ثانیه پر خواهد شد.
  • همچنین زمان شروع شدن و زمان انجام تورنمنت هم به خود شما بستگی دارد و می توانید آن را به صورت دلخواه وارد کنید.
  • پس از پایان تورنمنت شما حدود سه ساعت نمیتوانید هدیه خود را دریافت کنید و برای دریافت باید هزینه کنید، همچنین در این مدت نمیتوانید وارد تورنمنت جدید شوید.برای دعوت دوستان خود به تورنمنت میتوانید از تگ استفاده کنید که تگ را در  مشخصات تورنمنت میتوانید مشاهده کنید.

برای خرید ارزان جم کلش رویال می توانید به سایت ایران موجو مراجعه کنید….

شما برای ما از ساخت تورنمنت در کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با ساخت تورنمنت در کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید رویال بلیت کلش رویال میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support