تفاوت و شباهت سلاح های بازی پابجی موبایل و فری فایر

خرید جم ارزان بازی فری فایر از ایران موجو

بازی فری فایر از جمله بازی های موبایلی بتل رویال است که در چند سال گذشته توانسته جایگاه ویژه ای در میان گیمرها به دست بیاورد. در بازی فری فایر بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کنند و با استفاده از امکانات، مهمات، سلاح ها، نقشه ها، مودها و کاراکترهای مختلف با چالش های هیجان انگیزی مواجه شوند. در این بازی گیمرها می توانند به انواع سلاح ها دسترسی داشته باشند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. سلاح های این بازی با سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل تفاوت هایی دارد که می تواند برای بازیکنان جذاب باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین تفاوت سلاح های پابجی موبایل و فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی Free Fire

بازی فری فایر همانند بازی پابجی موبایل یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های بتل رویال است که در سال های اخیر موفقیت های متعددی کسب کرده است و رقابت سنگینی با سایر بازی های موبایلی داشته است. این بازی برای اولین بار توسط استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 در سال 2017 طراحی و ساخته شد و سپس به وسیله شرکت معروف گارنا در سنگاپور برای پلتفرم های موبایلی منتشر شد. این بازی به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفت و در سال 2018 توانست بیشتر از هر بازی موبایلی دیگری دانلود و نصب شود.

در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار دارند که باید با دشمنان و موانع مواجه شوند و تلاش کنند که زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. داستان این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی پابجی موبایل دارد سبک مشترک آنها نیز دلیلی شده است که مقایسه های زیادی بین این دو بازی صورت بگیرد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به مواردی همچون گرافیک و گیم پلی باکیفیت و جذاب، موسیقی و صداگذاری عالی، تنوع بالای آیتم ها، امکان رقابت بازیکنان با سایر گیمرها از سراسر جهان و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره رنک سیستم Rank System فری فایر

تفاوت سلاح های پابجی موبایل و فری فایر

از جمله مهم ترین و بهترین ویژگی های این بازی های بتل رویال می توان به تنوع و تعدد سلاح های پابجی موبایل و فری فایر اشاره کرد. بازیکنان در هر کدام از این بازی ها می توانند از انواع سلاح های مختلف استفاده کنند که هر کدام از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. این دو بازی در سال های اخیر رقابت تنگاتنگی باهم داشته اند و توانسته اند صدها میلیون گیمر از سراسر جهان به خود جذب کنند.

بازی پابجی موبایل یک نبرد و رقابت کلاسیک را به نمایش می گذارد در حالی که بازی فری فایر تفاوت های خاصی با آن دارد. یکی از اصلی ترین دلیل تشکیل تفاوت بین این دو بازی تفاوت در سلاح های پابجی موبایل و فری فایر می باشد. از جمله مهم ترین تفاوت های بین سلاح های موجود در این بازی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سلاح های PUBC Mobile و فری فایر:  تفنگ Rifle/DMR

بازیکنان نمی توانند هیچ کلاسی از DMR را در بازی فری فایر مشاهده کنند. تمامی سلاح های موجود در بازی فری فایر در بخش سلاح های AR  طبقه بندی شده اند و تیراندازها در این گروه ها جایی نخواهند داشت. در حالی که در هر دو بازی بازیکنان می توانند از سلاح های مختلف و متعددی استفاده کنند اما تنها چهار مورد از آن ها به یکدیگر شبیه هستند که شامل سلاح های VSS، SKS، Groza و SCAR می باشند.

هرچند که بسیار از بازیکنان تصور می کنند که سلاح های AK  و M4 نیز شباهت های زیادی به هم دارند در حالی کاملا اشتباه است و این دو سلاح شباهتی به هم ندارند. سلاح AKM که در بازی PUBG Mobile وجود دارد یک نسخه مدرن و پیشرفته از AK  کلاسیک است. اگرچه بازیکنان در بازی فری فایر می توانند به راحتی متوجه شوند که این سلاح کلاسیک است ولی با توجه به آنکه بازی پابجی موبایل تنوع بیشتری از اسلحه را به خود اختصاص داده است، می تواند برنده این مقایسه باشد.

معرفی سلاح های فری فایرسلاح های پابجی موبایل و فری فایر: سلاح های SMG

بازی پابجی موبایل در گروه سلاح های  SMG6 اسلحه جذاب و هیجان انگیز را پوشش می دهد در حالی که بازی فری فایر توانسته 7 سلاح با قابلیت های ویژه را پوشش دهد و به عنوان یکی از تفاوت سلاح های پابجی موبایل و فری فایر معرفی شود. در این گروه فقط 2 سلاح وجود دارند که شباهت هایی به هم دارند و این دو سلاح نیز UMP  و  Thompson می باشند که شباهت های بسیار زیادی به همدیگر دارند و تقریبا تفاوتی در آنها دیده نمی شود. این دو بازی قادر خواهند بود که SMG های کلاسیک را باهم به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال بازیکنان قادر خواهند بود که در بازی Free Fire از P90  و در  بازی PUBG Mobile از UZI  استفاده کنند. علاوه بر آن بازی فری فایر دریافت کننده نسخه اصلی از MP می باشد در حالی که در بازی پابجی موبایل فقط نسخه اصلاح شده MP5K  در دسترس بازیکنان قرار دارد.  یکی دیگر از امتیازات بازی فری فایر که گیمرها می توانند از آن بهره مند شوند وجود یک اسلحه داستانی به نام CG15 می باشد که قابلیت شارژ شدن دارد و از قدرت تخریب و آسیب بسیار زیادی برخوردار است.

سلاح های پابجی موبایل و Free Fire: سلاح های Sniper

در مقایسه سلاح های اسنایپر یا تک تیرانداز نیز می توان شاهد برتری بازی PUBG Mobile بود. تفاوت سلاح های پابجی موبایل و فری فایر در بخش اسنایپر به گونه ای است که در بازی پابجی موبایل 4 سلاح اسنایپر در اختیار بازیکنان قرار می گیرند در حالی که در بازی فری فایر بازیکنان می توانند از 3 اسلحه اسنایپر استفاده کنند. در یکی از جدیدترین نسخه های بازی فری فایر گیمرها می توانند از سه نوع اسلحه  2 SR، AWM  و Kar98k  استفاده کنند که شباهت های بسیاری به سلاح های بازی PUPG Mobile  دارند.

علی رغم وجود گزینه higher HP total در بازی Free Fire عکس های بدنه با سلاح های Sniper به اندازی بازی PUBG Mobile کشنده نیستند و به همین دلیل بازیکنان ناچار خواهند بود که به خط حمله هجوم ببرند. سازندگان بازی فری فایر برای آنکه بتوانند کمبودها و نواقص خودشان را جبران کنند، توانایی ها و قابلیت های ویژه ای در نظر گرفته اند که یکی از مهم ترین آنها در  Sniper Rifle M82B نهفته شده است. این قابلیت جدید به گیمرها این امکان را می دهد که بتوانند آسیب بیشتری به وسایل نقلیه دشمنان وارد کنند.

خرید جم مستقیم از ایران موجوسایر تفاوت سلاح های دو بازی

اگرچه در 3 کلاس عنوان شده در بخش های قبلی تفاوت ها و شباهت های مختلفی وجود داشتند بازیکنان نمی توانند شاهد شباهت های زیادی در سلاح ها و فهرست های LMG باشند. روند و جریان کلی بازی فری فایر به گونه ای است که تمرکز و توجه بازیکنان بیشتر بر روی سلاح های نمادین می باشد در حالی که در بازی پابجی موبایل از نوع سلاح های مبهم استفاده می شود.

علاوه بر این بازی فری فایر در داشتن اسلحه های آینده نگرانه (Futuristic) عملکرد بسیار خوبی داشته است که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون treatment gun و Hand Cannon می باشد. این سلاح های از سلاح های ترکیبی و تپانچه ای هستند که قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند. یکی دیگر از مزایای بازی فری فایر وجود سلاح Gatling می باشد که از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین در بازی فری فایر بازیکنان می توانند شاهد بخش هایی باشند که بازی پابجی موبایل از آن ها برخوردار نیست و لانچرزها نمونه ای از این بخش ها می  باشند. لانچرزها جزء افزودنی های ویژه ای هستند که قادرند هیجان نبردهای رویال را افزایش دهند.

معرفی سلاح های PUBC Mobile و فری فایرخرید الماس فری فایر در ایران موجو

سازنده های بازی فری فایر در جریان بازی و در بخش های مختلف امکانات، آپشن ها و آیتم های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار داده اند و بازیکنان می توانند با استفاده از این امکانات چالش های مختلفی را تجربه کنند. اگرچه بازیکنان می توانند از امکانات مختلفی در جریان بازی استفاده کنند اما می توانند با مراجعه به سایت های معتبری مانند ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام به خرید الماس ارزان فری فایر بکنند. با خرید جم گیمر قادر خواهد بود که از تمامی امکانات استفاده کند و تمامی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودش شخصی سازی کند.

سخن پایانی

بازی های پابجی موبایل و فری فایر را می توان محبوب ترین و بهترین بازی های بتل رویال صنعت گیم در سال های اخیر دانست که موفقیت های متعددی کسب کرده اند و صدها میلیون طرفدار دارند. سبک مشترک، داستان های مشابه و… باعث شده اند که این دو بازی شباهت های زیادی به هم داشته باشند و گیمرها و منتقدان در مقالات مختلفی به مقایسه آنها بپردازند. تفاوت سلاح های پابجی موبایل و فری فایر از موضوعاتی است که بسیاری از رسانه ها و منتقدان آن را بررسی کرده اند. در این دو بازی سلاح های متعددی وجود دارند شباهت های زیادی به هم دارند و سلاح هایی نیز وجود دارند که متفاوت هستند. تفنگ Rifle/DMR، SMG و اسنایپرها از مهمترین سلاح های متفاوت این دو بازی هستند. با استفاده از جم فری فایر ارزان بسیاری از قابلیت های سلاح ها را می توان ارتقا داد.

برای خرید الماس بازی می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه نمایید.

شما برای ما از سلاح های پابجی موبایل و فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سلاح های پابجی موبایل و فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب سلاح های پابجی موبایل و فری فایر را پسندیده باشید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support