بروز رسانی جدید بازی کلش آف کلنز و دیدار با سوپرغول

سوپر-غول-در-بازی-کلش-اف-کلنز
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 992
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

 

بروز رسانی جدید بازی کلش آف کلنز و دیدار با سوپر غول

سلام کلشرها در این مطلب از سایت درباره‌ ی سوپر غول در بازی کلش آف کلنز که در بروز رسانی جدید این بازی معرفی شده است همراه با خرید پک بازی در ادامه صحبت خواهیم کرد.سوپرغول یکی از شخصیت‌های محبوب این بازی است. اگر شما یکی از طرفداران این بازی هستید؛ با ما این مطلب را دنبال کنید.

عناوین مطلب امروز به صورت دسته بندی زیر است :

  • سوپر غول
  • برخی ویژگی‌های جدید سوپر غول
  • باز کردن قفل سوپر غول

سوپر غول در بازی کلش آف کلنز

اگر فکر می‌کنید سوپر غول  تنها توانایی صدمه زدن در اولین حمله را دارد؛ شما سخت در اشتباه هستید. سوپرغول یک شخصیت دلهره آور در هنگام جنگ است. چرا که همه از میزان زور و توانایی‌های آن مطلع اند. در بروزرسانی جدید کلش آف کلنز ؛ سوپر غول با یک ظاهر جدید و ویژگی‌های جدیدتر ظاهر شده است. از حالا به بعد دیگر او بسیار خوش تیپ است و ریش و مو به طراحی آن اضافه شده است.

سوپر غول + خرید پک بازی

آموزش بازی کلش آف کلنز

برخی ویژگی‌های جدید سوپر غول

شخصیت دوست داشتنی سوپر غول  در بروزرسانی جدید دارای ریش و موی قهوه ای کهربا، هیکل درشت تر، قابلیت آسیب بیشتر و… است. با این توانایی‌ها می‌تواند تقریباً دو برابر میزان قبلی خسارت وارد کند و همچنین سه برابر میزان قبلی امتیاز کسب کند. هر پانچ او به دیوار ۴ برابر آسیب می‌رساند و بعد از خراب کردن دیوار مسیر برای ورود کردن نیروهایتان باز می‌شود. این ویژگی او را محبوب تر از قبل جلوه خواهد داد.

سوپر غول  در بروزرسانی جدید کلش

باز کردن قفل سوپر غول در بازی کلش آف کلنز

سوپر غول در تاون هال ۱۲ و بالاتر در دسترس است. هزینه خرید آن برابر با ۶۰،۰۰۰ اکسیر تیره است. یک هفته کار می‌کند و سپس به یک هفته استراحت نیاز دارد

باز کردن قفل سوپر غول در بازی کلش آف کلنز

در این بروزرسانی، ۴ سرباز خارق العاده خواهیم داشت که تاکنون ۳ مورد از آنها فاش شده است. بنابراین ما هنوز یکی از آنها را نمی‌دانیم.

دانلود بازی کلش اف کلنر در گوگل پلی

اگر شما یکی از هواداران بازی کلش آف کلنز هستید می‌توانید برای خرید جم بازی یا حتی خرید الماس بازی ؛ با فروشگاه اینترنتی ایران موجو مراجعه نمائید. همچنین برای خرید پک بازی و فروش پک بازی می‌توانید با مشاورین این سایت معتبر و محبوب در تماس باشید.

خرید رویال بلیت کلش رویال با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support