معرفی الایت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی فری فایر

خرید جم بازی فری فایر از فروشگاه جم ایران موجو

 الایت پس بعدی سیزن جدید 27 به عنوان به روزترین و تازه ترین الایت پس بازی در حالی عرضه شده است که تغییرات قابل توجهی در مقایسه با نسخه قبلی خود دارد و می تواند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی الایت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی فری فایر  پرداخته خواهد شد.

معرفی Free fire

در سال 2017 کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111  برای اولین بازی اقدام به طراحی و ساختن بازی فری فایر کرد و سپس شرکت سنگاپوری گارنا (Garena  ) آن را به صورت رایگان و البته با پرداخت های درون برنامه ای برای پلتفرم های اندرویدی و IOS موبایل منتشر کرد.

این بازی که در سبک بتل رویال و اکشن ساخته شده است به سرعت توانسته به محبوبیت برسد و جایگاه ویژه ای در میان گیمرها پیدا کند به شیوه ای که در سال 2018 بیشترین آمار دانلود و نصب بازی های موبایلی را به خودش اختصاص داد. داستان این بازی روایتگر گیر افتادن 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده می باشد. در این بازی بازیکنان باید تمام تلاش خودشان را بکنند که در برابر دشمنان و موانع مقاومت کرده و زنده بمانند.

در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. این بازی نیز همانند سایر بازی های موبایل ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد که باعث جذب میلیون ها گیمر از سراسر جهان شده است.

از مهم ترین ویژگی های بازی می توان به موتور گرافیکی یونیتی و کیفیت بالای گرافیک بازی، صداگذاری های حرفه ای و عالی، تنوع بالای ماموریت ها، مراحل، نقشه ها و مودها و غیره، موسیقی های متن بسیار جذاب، گیم پلی عالی و اعتیاد آور، امکان بازی با بازیکنان سراسر جهان به صورت آنلاین و غیره اشاره کرد.

بررسی الایت پس سیزن 27 بازی فری فایر

طرفداران و گیمرهایی که تجربه بازی فری فایر را دارند به خوبی آگاه هستند که این بازی بیش از 25 الایت پس مختلف دارد که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی می باشند. الایت پس سیزن جدید 27 به عنوان جدیدترین و به روزترین الایت پس بازی شناخته می شود که چند وقت پیش عرضه شده است. الایت پس سیزن جدید 27 تغییرات قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی داشته است و می تواند جذابیت های متعددی برای گیمرها داشته باشد.

سیزن جدید 27 بازی فری فایرالایت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی Free Fire

همانطور که گفته شد الایت پس سیزن 27 بازی Free Fire در مقایسه با نسخه های قبلی خود تغییراتی داشته است که جذابیت های بالایی برای گیمرها خواهند داشت. در این الایت پس بازیکنان می توانند به جوایز و پاداش های خیره کننده و شگفت انگیزی دست پیدا کنند. زمانی که بازیکنان یک الایت پس را خریداری می کنند قادر خواهند بود که از جوایز رایگان نیز بهره مند شوند هر چند که برای استفاده از بعضی از پاداش ها نیز لازم است که مقداری جم فری فایر پرداخت شود.

این جایزه ها با هم متفاوت هستند و اساسی ترین تفاوت آنها این است که در حالت رایگان قطعاً جوایز کمتری به بازیکنان تعلق می گیرد در حالی که در هنگام پرداخت جم فری فایر گیمر قادر خواهد بود از پاداش ها و جوایز بیشتری بهره مند شود. همچنین جوایزی که به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد از نظر کمیت نیز نمی تواند با جوایز و پاداش های خریداری شده برابری کند.

!!! برای خرید الماس فری فایر همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

جوایز الایت پس سیزن ۲۷ بازی فری فایر

همانطور که گفته شد بازیکنان می توانند در الایت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی فری فایر از جوایز و پاداش های مختلفی بهره مند شوند. از جمله مهم ترین جایزه ها و پاداش های این الایت پس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت پوسته و اسکین M1873 با پرداخت  80 جم فری فایر
  • دریافت پوسته سلاح Katana فقط با پرداخت ۱۰ جم فری فایر
  • به دست آوردن الایت پس باندل female تنها با پرداخت ۵۰ جم فری فایر
  • کسب یک ژاکت جدید بعد از خرید الایت پس
  • اخذ و دریافت الایت پس باندل male تنها با پرداخت 225 جم فری فایر
  • دریافت پوسته Sports Car پرداخت ۱۵ جم فری فایر
  • به دست آوردن اسکین نارنجک (Grenade) با پرداخت 125 جم فری فایر
  • به دست آوردن اسکین کوله پشتی (Backpack) با پرداخت 200 جم فری فایر
  • دریافت پوسته Loot Crate با پرداخت 150 جم فری فایر
  • دریافت پوسته Surfboard با پرداخت 165 جم فری فایر

موضوع و جوایز رایگان الایت پس سیزن 27 فری فایر

هر کدام از الایت پس های بازی فری فایر از یک موضوع منحصر به فرد برخوردار هستند و الایت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی فری فایر نیز از این قاعده مستثنی نیست.  موضوع این فصل از الایت پس بازی Free Fire آشپزی سنتی کشور ژاپن است. تمام شخصیت ها و کاراکترهایی که در این الایت پس حضور دارند از لباس های سنتی ژاپن استفاده کرده اند. بازیکنان می توانند در این الایت پس اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه کنند. همانطور که گفته شد در این الایت پس بازیکنان قادر هستند که از جوایز رایگان نیز استفاده کنند. از مهم ترین جوایز رایگان الایت پس سیزن 27 می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • به دست آوردن یک اسکین ژاکت تنها با پرداخت 40 جم فری فایر
  • کسب یک تی شرت جدید با پرداخت 110 جم فری فایر
  • دریافت یک پوسته کوله پشتی (Backpack) با پرداخت 200 جم فری فایر

با توجه به آنکه جوایز و پاداش های مختلفی در این الایت پس در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت می توان اذعان داشت که میزان جمی که از طرف گیمرها پرداخت می شود کاملا منطقی می باشد هر چند که توصیه می شود گیمرها تلاش کنند که جوایز رایگان را بیشتر به دست بیاورند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش قدم به قدم گرفتن باندل در بازی فری فایر

سیزن جدید 27 بازی فری فایرخرید جم فری فایر ارزان در ایران موجو

در سال های اخیر سازندگان بازی فری فایر همواره تلاش کرده اند که با عرضه نسخه های به روز شده بازی فری فایر امکانات، تجهیزات، مودها و آپشن های مختلف و متعددی را در اختیار بازیکنان قرار دهند. قیمت جم فری فایر در فروشگاه ها متفاوت است. گیمرها می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون ایران موجو اقدام به خرید جم ارزان فری فایر بکنند و با استفاده از آن به تمامی امکانات و تجهیزات بازی دسترسی داشته باشند. همچنین بازیکنان می توانند تمامی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره سیزن جدید 27 بازی فری فایر

بازی Free Fire به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های صنعت گیم در یک دهه اخیر توانسته موفقیت های متعددی به دست بیاورد. این بازی از بخش های مختلفی ساخته شده است که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مختلفی دارند و می توانند چالش های مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشند. الایت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی فری فایر به عنوان جدیدترین الایت پس بازی فری فایر از ویژگی ها و قابلیت های جذاب و هیجان انگیزی برخوردار است و گیمرها می توانند در آن به جوایز و پاداش های مختلفی دست پیدا کنند و رقابت های جذابی را تجربه کنند.

فروشگاه جم ایران موجو ( سایت جم فری فایر ) از بهترین و معتبرترین سایت های فروش پک بازی می باشد که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه جم بازی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری نمایید.

شما برای ما از سیزن جدید 27 بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیزن جدید 27 بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support