سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین

خرید جم بازی انتقام سلاطین از ایران موجو

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین (Revenge Of Sultans) چه ویژگی هایی دارد؟ برای نصب بازی Revenge Of Sultans چه سیستمی مناسب است؟ اگر دوست دارید بازی انتقال سلاطین را تجربه کنید باید سیستم مورد نظر آن را تهیه نمایید. در این مطلب از ایران موجو به شما خواهیم گفت که از چه سیستمی برای بازی انتقال سلاطین با ما همراه باشید.

بازی انتقام سلاطین یک بازی شگفت انگیز است

بازی انتقام سلاطین بازی Revenge Of Sultans جمله بازی هایی است که در سبک بازی های استراتژی و نقش آفرینی ساخته شده است و از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و می تواند جذابیت های ویژه ای برای گیمرها داشته باشد. اگرچه بازی های معروف و محبوب دیگری در سبک های استراتژیک و نقش آفرینی در دسترس بازیکنان قرار دارد اما انتقام سلاطین نیز توانسته موفقیت های زیادی به دست بیاورد. در این بازی گیمرها ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه می کنند و با بهره گیری از امکانات و آیتم های مختلف موجود در بازی چالش های متعددی را تجربه کنند.

امروزه چندین پلتفرم مختلف برای بازی های ویدیویی در دسترس بازیکنان قرار دارند که می توان کامپیوترهای شخصی و گوشی های موبایلی را از محبوب ترین آنها دانست. بازی انتقام سلاطین همانند سایر بازی ها می تواند بر روی پلتفرم های مختلف با ویژگی ها و قطعات سخت افزاری مختلف نصب شود. در ادامه این مطلب آموزش از بازی انتقام سلاطین به معرفی بیشتر بازی و سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی انتقام سلاطین

همانطور که گفته شد بازی انتقام سلاطین یا Game Of Sultans از جمله بازی هایی است که در سبک بازی های استراتژیک، نقش آفرینی و اکشن ساخته شده است. بازی سلاطین ایران اولین بار توسط کمپانی مگنت طراحی و ساخته شد و سپس شرکت ONEMT  آن را منتشر کرد. بازی انتقام سلاطین توسط شرکت و استودیوی  BuzzyBuzz بومی سازی شده است و می تواند ساعت های متوالی بازیکنان را سرگرم کند. در این بازی گیمر توسط مردم به رهبری انتخاب شده است و باید تلاش کند که صلح و آرامش را به سرزمین خودش برگرداند. در این مسیر چالش ها و مشکلات بزرگی بر سر راه بازیکنان قرار دارد و باید با دشمنان و موانع مختلف مواجه شوند. از مهم ترین ویژگی های برجسته این بازی می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • این بازی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.
  • بازی می تواند از زبان فارسی پشتیبانی کند.
  • گیم پلی بازی بسیار جذاب و اعتیادآور است.
  • گرافیک بازی از کیفیتی عالی و شگفت انگیز برخوردار است.
  • صداگذاری و موسیقی های بازی به شکلی حرفه ای طراحی شده اند.
  • کنترل بازی بسیار ساده و راحت است و بازیکنان می توانند از امکانات متفاوتی استفاده کنند.

معرفی سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین

بازی انتقال سلاطین از جمله بازی هایی است که محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها پیدا کرده است. استودیوی سازنده بازی Game Of Sultans این بازی را برای پلتفرم گوشی های موبایلی و سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر کرده است و تاکنون نسخه ای برای پلتفرم های دیگری مانند کامپیوتر از طرف سازنده های بازی منتشر نشده است.

امروزه بیش از نیمی از مردم جهان به گوشی های موبایلی دسترسی دارند و می توانند به راحتی بازی را بر روی گوشی موبایل خود نصب و راه اندازی کنند. همچنین کسانی که قصد داشته باشند بازی را بر روی پلتفرم های دیگری مانند رایانه شخصی نصب کنند باید ابتدا از نرم افزارهای شبیه ساز بهره ببرند. در هر صورت پلتفرم مورد نظر بازی باید از ویژگی ها و قطعات سخت افزاری مناسبی برخوردار باشد تا بتواند بازی Revenge Of Sultans را پشتیبانی کند. سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین را جدی بگیرید.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین

سیستم کامپیوتر مورد نیاز برای نصب بازی Revenge Of Sultans

همانطور که گفته شد بازی انتقام سلاطین برای گوشی های موبایلی ساخته شده است اما می توان آن را بر روی کامپیوترهای شخصی نیز آن را نصب کرد. برای آنکه بازیکنان بتوانند بازی انتقام سلاطین را بر روی سیستم خود نصب کنند باید مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر را مد نظر داشته باشند. البته بازیکنان باید توجه داشته باشند که برای نصب این بازی موبایلی بر روی رایانه های شخصی ابتدا باید نرم افزارهای شبیه ساز مانند Bluestacks Android Emulator، LDplayer و… استفاده کنند.

  • گیمرها می توانند بازی را بر روی ویندوز های 7، 8، 8.1 و ویندوز 10 نصب و راه اندازی کنند.
  • حداقل پردازنده ای که برای نصب این بازی لازم است پردازنده Intel یا AMD دو هسته ای می باشد.
  • کارت گرافیک های Nvidia GT 630 و Nvidia GTX 660 می توانند گزینه بسیار خوبی برای نصب و راه اندازی این بازی باشند.
  • میزان حافظه رم مورد نیاز برای این بازی حداقل 2 گیگابیت است اما بازیکنان می توانند از رم های بالاتر نیز استفاده کنند.
  • بازی Revenge Of Sultans یک بازی کم حجم است و فضای مورد نیاز برای نصب آن حداقل 2 گیگا بایت است.

سیستم اندروید مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین

بازی Revenge Of Sultans توسط بسیاری از منتقدان و رسانه ها بررسی شده و نمرات بسیار خوبی نیز از دیدگاه های مختلف دریافت کرده است و به عنوان یک بازی موبایلی موفق شناخته می شود. این بازی به طور خاص برای گوشی های موبایلی ساخته و عرضه شده است و بازیکنان باید از گوشی هایی با قطعات سخت افزاری مناسب برای نصب آن استفاده کنند. مناسب ترین سیستم مورد نیاز برای نصب این بازی می تواند از مشخصات زیر برخوردار باشد:

  • سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین باید حداقل نسخه 4.0.3 یا بیشتر باشد.
  • حافظه رم (RAM) گوشی باید حداقل 2 گیگابایت و یا بیشتر باشد.
  • از آنجایی که بازی حجم کمی دارد نیاز به فضای زیادی نیز ندارد و 1 گیگا بایت می تواند فضایی مناسب برای نصب بازی باشد.
  • پردازنده گرافیکی گوشی موبایل نیز می تواند حداقل Adreno 506، Mali-T830MP3 یا معادل آن و بالاتر باشد.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطینخرید سکه بازی Revenge Of Sultans

هرچند که سازندگان بازی تلاش کرده اند که امکانات، آپشن ها و آیتم های مختلف و متعددی در اختیار بازیکنان قرار بدهند تا جذابیت بازی را برای آنان افزایش دهند اما بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون سایت ایران موجو اقدام به خرید سکه بازی Revenge Of Sultans بکنند و با استفاده از آن از تمامی امکانات بازی استفاده کنند و آیتم های موجود را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

شما برای ما از بازی انتقام سلاطین بنویسید

بازی Revenge Of Sultans از جمله بازی های جذاب، هیجان انگیز و محبوب در سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی می باشد که موفقیت های متعددی کسب کرده است و می تواند جذابیت های زیادی برای گیمرها داشته باشد. هرچند که این بازی مختص گوشی های موبایلی است اما بازیکنان می توانند با نصب نرم افزارهای شبیه ساز بر روی پلتفرم کامپیوتر این بازی را بر روی رایانه های شخصی نیز نصب کنند و از آن لذت ببرند.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم بازی می باشد که شما با مراجعه به اسن فروشگاه می توانید جم مورد نظر بازی خود را خریداری و از بازی خود لذت ببرید. چنانچه جز متقاضیان پر و پا قرص بازی انتقام سلاطین هستید، تجربیات خود را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر برای خرید سیستم مورد نظر نیاز به راهنمایی داشتید در زیر همین مقاله سوالات خود را بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم. توصیه می کنیم سیستم مورد نیاز برای نصب بازی انتقام سلاطین را برای این بازی جدی بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support