سیستم مورد نیاز برای نصب بازی سیم سیتی (SimCity BuildIt)

خرید دلار بازی سیم سیتی از ایران موجو

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی سیم سیتی (SimCity BuildIt)، سیستم مورد نیاز برای نصب بازی SimCity BuildIt باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

هر چند که امروزه سبک ها و ژانرهایی وجود دارند که محبوبیت بیشتری در میان گیمرها دارند و با استقبال خوبی مواجه شده اند اما بازی هایی نیز وجود دارند که در سبک های مختلف توانسته اند موفقیت های متعددی کسب کنند. بازی SimCity BuildIt یکی از بهترین بازی های سبک شبیه سازی است که می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشد. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت های جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند. بازی سیم سیتی همانند همه بازی های ویدیویی و موبایلی از ویژگی های ساختاری خاص و منحصر به فردی برخوردار است و می تواند بر روی پلتفرم های مختلفی نصب شود.

 گوشی های موبایلی یا کامپیوترها باید از قطعات سخت افزاری مناسبی برای پشتیبانی از این بازی برخوردار باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی سیم سیتی به معرفی بیشتر و همچنین بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی سیم سیتی (SimCity BuildIt) پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی SimCity BuildIt

همانطور که گفته شد بازی سیم سیتی از جمله بازی هایی است که در سبک بازی های شبیه سازی ساخته شده است. بازی در اصل به وسیله ویل رایت طراحی شده است و اولین نسخه از آن در سال 1989 منتشر شد. تاکنون نسخه های متعددی از این بازی منتشر شده است. جدیدترین نسخه های این بازی به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی EA GAMES برای پلتفرم های موبایلی منتشر شده است و به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. در این بازی بازیکنان می توانند مدیریت یک شهر را در اختیار بگیرند و با استفاده از امکانات و آیتم های مختلف اقدام به ساخت و ساز ساختمان ها بکنند.

بازی تاکنون بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است و نمرات بسیار خوبی از گیمرهای حرفه ای و منتقدان دریافت کرده است. این بازی مانند سایر بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • بازی دارای یک داستان و محتوای جذاب و هیجان انگیز است.
  • گیم پلی بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور است و بازیکن می تواند به خوبی یک شهر را مدیریت کند.
  • گرافیک بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام بخش های بازی با جزئیات کامل نمایش داده می شود.
  • موسیقی های متن بازی و صداگذاری ها به شکلی حرفه ای طراحی شده اند.
  • تنوع بخش ها و مراحل در بازی بالا بوده و هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی سیم سیتی

همانطور که گفته شد بازی سیم سیتی سابقه بسیار زیادی دارد و تاکنون نسخه های مختلفی از آن عرضه شده است. بازیکنان می توانند از این بازی بر روی پلتفرم های مختلفی استفاده کنند. اگرچه نسخه های جدید این بازی برای گوشی های موبایلی منتشر شده اند اما بازیکنان می توانند آن را بر روی کامپیوترهای شخصی نیز نصب کنند و از آن لذت ببرند. برای نصب این بازی بر روی گوشی یا کامپیوتر لازم است که به ویژگی های ساختاری بازی توجه شود. مشخصات و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب این بازی به شرح زیر می باشند.

راهنمای نصب بازی سیم سیتیسیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی SimCity BuildIt

اگرچه بازی سیم سیتی در نسخه های مختلفی برای پلتفرم های گوناگون در دسترس بازیکنان قرار دارد اما جدیدترین نسخه آن برای گوشی های موبایلی عرضه شده است و بازیکنانی که قصد داشته باشند آن را بر روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند ابتدا باید نرم افزارهای شبیه ساز را در سیستم خود داشته باشند. نرم افزار شبیه ساز این امکان را به گیمر می دهد که محیط اندروید را در سیستم عامل های ویندوزی پیاده کند و بازی مورد نظر خودش را بر روی آنها نصب کند. امروزه نرم افزارهای شبیه سازی با کیفیتی در اختیار بازیکنان قرار دارند و هر کدام می توانند جذابیت های خود را داشته باشند.

 بعد از نصب نرم افزار شبیه ساز بر روی سیستم باید مشخصات و قطعات کامپیوتر نیز به شرح زیر باشند تا گیمرها بتوانند از بازی استفاده کنند.

  • بازی می تواند بر روی سیستم عامل هایی مانند ویندوز 7، 8، 8.1 و همچنین ویندوز 10 نصب شود.
  • حداقل پردازنده مرکزی لازم برای نصب بازی AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better Intel Core 2 Duo Processor 2.0GHz  می باشد و می توان از نسخه های بالاتر نیز استفاده کرد.
  • حداقل رم (RAM) مورد نیاز برای نصب بازی سیم سیتی 1.5 گیگا بایت است در حالی که می توان از رم های بهتر نیز استفاده کرد.
  • حداقل گرافیک لازم برای نصب و راه اندازی این بازی ATI X1800 or better nVidia 7800، Intel 4100 Integrated Graphics و یا معادل آنها و یا نسخه های بهتر می باشد.
  • با توجه به حجم پایین بازی میزان فضای مورد نیاز برای آن زیاد نیست و 1 گیگابایت به خوبی پاسخگو خواهد بود.
  • حداقل درایو نوری (ODD) می تواند 8x یا بیشتر باشد.

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی سیم سیتی

با توجه به آنکه جدیدترین نسخه های این بازی برای گوشی های موبایل عرضه شده است بازیکنان می توانند بازی را بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس نصب کنند. برای نصب بازی بر روی گوشی موبایل نیز لازم است که قطعات سخت افزاری گوشی مورد توجه قرار بگیرد. برای نصب بازی سیم سیتی بر روی گوشی های اندرویدی لازم است که گوشی موبایل از مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر بهره مند باشد:

  • سیستم عامل اندروید گوشی حداقل باید از نسخه اندروید 4.0.3 برخوردار باشد و اندرویدهای بالاتر نیز می توانند بهتر باشند.
  • حداقل رم (RAM) مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی1.5 تا 2 گیگا بایت است و رم های بالاتر نیز می توانند جذاب تر باشند.
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب بازی می تواند 1 گیگا بایت باشد.
  • پردازنده مرکزی لازم برای نصب این بازی می تواند AArch64، armeabi-v7a یا معادل آنها و بالاتر باشد.

آموزش بازی سیم سیتیخرید دلار بازی  SimCity BuildIt

کمپانی EA GAMES  بیش از دو دهه است که سعی کرده که محصولات با کیفیت و جذابی برای گیمرها منتشر کند و امکانات و آپشن های متعددی در اختیار آنها قرار دهد تا بتوانند لذت و هیجان بالاتری را تجربه کنند. بازیکنان می توانند با خرید دلار بازی SimCity از سایت های معتبری مانند ایران موجو از همه امکانات موجود در بازی نهایت استفاده را ببرند و در نهایت آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن پایانی

 بازی سیم سیتی از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های شبیه سازی در حوزه شهری است که توانسته موفقیت های زیادی کسب کند و صدها میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود. گیمرها می توانند این بازی را بر روی پلتفرم های مختلفی مانند موبایل و کامپیوترهای شخصی نصب کنند و از آن لذت ببرند. برای نصب بازی بر روی هر پلتفرم لازم است که ویژگی های ساختاری بازی و همچنین قطعات سخت افزاری بازی مورد توجه قرار بگیرد.

برای خرید جم بازی ارزان می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام کنید و در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را خریداری و دریافت کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support