سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لردز موبایل

خرید جم بازی لردز موبایل از ایران موجو

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لردز موبایل (Lords Mobile)، برای نصب بازی Lords Mobile چه سیستمی مورد نیاز است؟

بازی Lords Mobile یا پادشاهان موبایل از جمله بازی های استراتژیک و نقش آفرینی است که در سال های اخیر توانسته به رقیب قدرتمندی برای بازی هایی مانند کلش آف کلنز، کلش رویال و سایر بازی های استراتژیک تبدیل شده است. امروزه بازی لردز موبایل به یکی از بازی های محبوب دنیای گیمینگ تبدیل شده است و میلیون ها گیمر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند. بازیکنان در این بازی نیز مانند بازی های نامبرده می توانند امپراطوری شخصی خودشان را احداث کنند و با چالش های مختلفی مواجه شوند.

Lords Mobile همانند تمامی بازی های موبایلی از ویژگی های ساختاری منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار است و در سال های 2016 و 2017 جوایز متعددی کسب کرد. بازیکنان می توانند بازی لردز موبایل را بر روی گوشی های موبایلی و همچنین کامپیوترهای شخصی نصب کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی لردز موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی لردز موبایل پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Lords Mobile

بازی Lords Mobile به عنوان یکی از محصولات و بازی های موفق کمپانی و استودیوی مطرح IGG  شناخته می شود که در سبک جذاب و هیجان انگیز بازی های استراتژیک و نقش آفرینی طراحی و ساخته شده است. این بازی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و امروزه بیش از 200 میلیون گیمر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند.  در این بازی بازیکنان باید در یک دنیای پر از هرج و مرج امپراطوری انحصاری خودشان را بسازند و با جمع آوری قهرمانان عجیب و غریب  به سایر قبایل حمله کند و امپراطوری خودش را گسترش بدهد.

گیمرها می توانند چالش های مختلفی را تجربه کنند و ماموریت های متعددی را انجام دهند. از جمله مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به مواردی همچون مبارزه آنلاین با سایر بازیکنان به صورت آنلاین، گیم پلی ساده، جذاب و روان، گرافیک باکیفیت و عالی، موسیقی متن و صداگذاری های شگفت انگیز، تنوع بالای ماموریت ها و مراحل، داستان هیجان انگیز و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید: آموزش صفر تا صد بازی لردز موبایل

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی لردز موبایل

امروزه هزاران بازی مختلف در سبک ها و ژانرهای متعدد در دسترس بازیکنان از سراسر جهان قرار دارند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند جذابیت های بالایی برای بازیکن داشته باشند. بازی لردز موبایل از جمله بازی هایی است که باری گوشی های موبایلی طراحی و ساخته شده است و میلیون ها گیمر از سراسر جهان این بازی را دانلود و نصب کرده اند. بازیکنان می توانند این بازی را بر روی کامپیوترهای شخصی نیز نصب و از آن استفاده کنند.

برای نصب این بازی بر روی سیستم های رایانه ای مانند هر بازی دیگری باید به ویژگی های ساختاری بازی و همچنین قطعات سخت افزاری پلتفرم توجه شود. مهم ترین مشخصات کامپیوتر و موبایل که باید به آنها توجه شوند شامل رم، حافظه، کارت گرافیکی، پردازنده مرکزی و… می باشند. مشخصات ساختاری و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب بازی Lords Mobile به شرح زیر می باشند.

راهنمای نصب بازی لردز موبایلسیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی Lords Mobile

بازی Lords Mobile به عنوان یکی از محصولات و بازی های معروف و محبوب کمپانی IGG به صورت تخصصی برای گوشی های موبایل عرضه شده است و با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرهای سراسر جهان مواجه شده است. هرچند که بازیکنان بسیار زیادی تمایل دارند این بازی را بر روی گوشی های موبایل نصب کنند اما گیمر می تواند آن را بر روی رایانه های شخصی نیز نصب کند. نصب بازی لردز موبایل به عنوان یک بازی موبایلی مانند تمام بازی های دیگر بر روی کامپیوتر نیازمند رعایت شرایط خاصی می باشد. ابتدا بازیکنان لازم است که یک نرم افزار شبیه ساز بر روی کامپیوتر نصب کنند.

بازی Lords Mobile مانند سایر بازی های موبایلی ویژگی های ساختاری خاص و منحصر به فردی دارد و اگر بازیکنان تمایل داشته باشند آن را بر روی پلتفرم های مختلف نصب کنند باید به قطعات سخت افزاری کامپیوتر توجه شود. مشخصات و قطعات سیستم کامپیوتری برای نصب این بازی می بایست به شرح زیر باشند:

  • کامپیوتر می تواند از ویندوزهای 7، 8، 8.1 و ویندوز 10 برخوردار باشد.
  • حداقل رم (RAM) مورد نیاز برای نصب بازی 2 گیگابایت است در حالی که بازیکن می تواند از رم 4 گیگابایتی نیز استفاده کند.
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب و راه اندزی بازی Lords Mobile 1 گیگابایتی می باشد.
  • کمترین پردازنده مرکزی برای نصب بازی پردازنده Intel Core i3-530 بوده در حالی که مناسب ترین پردازنده، Intel Core i5-650 می باشد.
  • حداقل کارت گرافیکی لازم برای نصب این بازی کارت گرافیکی NVIDIA GeForce 8200M G می باشد در حالی که مناسب ترین کارت کارت NVIDIA GeForce 8400 GS می باشد.

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی لردز موبایل

بازی Lords Mobile از جمله بازی های موبایلی است که در سال های اخیر موفقیت های متعددی کسب کرده است و صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آن را دانلود و نصب کرده اند. بازی لردز موبایل ویژگی های ساختاری بسیار خوبی دارد و برای نصب آن نیازی به گوشی های پیشرفته نیست و گیمرها می توانند از گوشی های معمولی و میان رده نیز بهره ببرند و بازیکنان می توانند بازی را با توجه به ویژگی های ساختاری آن بر روی گوشی های موبایلی خود نصب کند. گوشی هایی با مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر می توانند انتخاب خوبی برای نصب بازی باشند:

  • گوشی بازیکن باید از حداقل سیستم عامل نسخه اندروید 4.0.3 برخوردار باشد.
  • کارت گرافیک PowerVR GE8320 GPU و کارت های معادل می توانند برای نصب بازی بسیار خوب باشند.
  • رم (RAM) مورد نیاز برای نصب بازی حداقل 2 گیگا بایت است و بازیکن می تواند از رم های بهتر نیز بهره ببرد.
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب بازی حداقل 1 گیگا بایت می باشد.
  • پردازنده مرکزی Mediatek MT6762R Helio P22  و پردازنده های معادل آن می توانند برای بازی مناسب باشند.

آموزش نصب بازی لردز موبایلخرید جم بازی لردز موبایل

استودیوی IGG برای جذابیت بیشتر بازی و همچنین ایجاد هیجان بالاتر تلاش کرده است که امکانات و آپشن های مختلف و متعددی در اختیار بازیکنان قرار بدهند. بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری مانند ایران موجو اقدام به خرید جم بازی لردز موبایل بکنند و با استفاده از آن از تمامی امکانات بازی بهره مند شوند. با خرید جم بازی بازیکن می تواند علاوه بر استفاده از امکانات بازی تمامی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

جمع بندی نهایی

بازی Lords Mobile به عنوان یکی از معروف ترین و مشهورترین بازی های سبک استراتژیک  صنعت گیم شناخته می شود که بازیکنان می توانند با استفاده از آن چالش های مختلفی را تجربه کنند. اگرچه این بازی مخصوص گوشی های موبایلی می باشد اما بازیکنان می توانند از آن بر روی سیستم های کامپیوتری نیز استفاده کنند. بازیکن می تواند با توجه به ویژگی های ساختاری بازی و قطعات سخت افزاری پلتفرم مورد نظر خودش بازی را نصب کند و از آن لذت ببرید.

برای خرید پک بازی می توانید همین حالا از طریق وب سایت فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و جم مورد نظر خود را در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن خریداری و دریافت کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support