آموزش سریع و آسان طلایی کردن اسم در کلش رویال

آموزش سریع و آسان طلایی کردن اسم در کلش رویال

نحوه طلایی کردن اسم در کلش رویال به چه صورت است؟

حتما تا به حال دیده ‌اید که یک بازیکن در کلش رویال با یک اسم جالب و رنگی توجه همه را به خودش جلب کند. طلایی کردن اسم در کلش رویال، می‌تواند به شما کمک کند توجه دیگران را جلب کنید و به عنوان یک بازیکن برجسته شناخته شوید. در حالی که این بازی پر از ویژگی های منحصر به فرد و مکانیزم های گیم پلی است، چیزی که بازیکنان اغلب از دست می دهند این است که می توانند رنگ نام خود را تغییر دهند.

اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید یا فراموش کرده اید، پس در جای مناسبی هستید! در این راهنما از ایران موجو می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه اقدام به طلایی کردن اسم در کلش رویال کنید پس با ما همراه باشید.

سطح مورد نیاز برای طلایی کردن اسم در کلش رویال

قبل از اینکه بتوانید شروع به طلایی کردن اسم در کلش رویال کنید باید حداقل سطح 4 را در بازی داشته باشید، بنابراین تکمیل آموزش راه خوبی برای رسیدن به آن است. طلایی کردن اسم به معنای این است که آیکون سمت راست اسم شما در بازی از رنگ نقره‌ای به رنگ طلایی تغییر می کند و این یک نشانه بسیار بزرگی از پیشرفت و تجربه شما در بازی است. برای رسیدن به سطح 4، شما نیاز به استفاده از ترفندها و تجربه های مختلفی خواهید داشت.

مراحل تغییر رنگ اسم در کلش رویال

  • به تنظیمات کلش رویال بروید 
  • وارد بخش تغییر نام شوید
  • نام و رنگ مورد نظر خود را وارد کنید
  • تایید نهایی رنگ نام

از آنجایی که بازی کلش رویال این امکان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند نام خود را در بازی به رنگ‌های مختلف درآورند؛ احتمالاً شما هم به عنوان یک گیمر دوست دارید نام خود را در این بازی رنگی کنید. برای رنگی کردن نام خود در بازی کلش رویال می ‌توانید مراحل بالا را دنبال کنید.

به تنظیمات کلش رویال بروید

دکمه سمت راست بالا را با سه خط فشار دهید که منوی کوچکی با تعدادی گزینه مختلف باز می شود. از آن پاپ آپ، روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید تا بتوانید به قسمتی بروید که می توانید رنگ نام خود را تغییر دهید.

وارد بخش تغییر نام شوید

با ورود به تنظیمات، گزینه ای که می گوید «تغییر نام» به رنگ آبی در سمت راست در دسترس خواهد بود. هنگامی که روی دکمه ضربه بزنید، یک اخطار پاپ آپ به شما می دهد که می گوید فقط یک بار می توانید نام خود را به صورت رایگان تغییر دهید. تنها راهی که می توانید بعد از یک بار باز هم این کار را انجام دهید این است که پول واقعی بپردازید که سپس به ارز Gems درون بازی تبدیل می شود و می توان از آن برای تغییر نام دیگری استفاده کرد. قیمت یک تغییر رنگ نام 500 Gems است. سپس هنگامی که آماده شدید، روی دکمه Okay روی هشدار ضربه بزنید و به مرحله بعدی بروید.

نام و رنگ مورد نظر خود را وارد کنید

  • C2 – قرمز
  • C3 – سبز
  • C4 – آبی
  • C5 – فیروزه ای
  • C6 – بنفش
  • C7 – زرد
  • C8 – صورتی
  • C9 – بورگوندی

برای تغییر رنگ نام خود می توانید بین 8 رنگ مختلف انتخاب کنید و هر رنگ دارای تعداد متفاوتی است.

روش اعمال هر یک از این رنگ ها این است که آن را در نوار وارد کردن نام، آن را به این صورت تایپ کنید:

<cx>نام</c>

“x” بعد از c عدد است و نام وسط چیزی است که بر اساس انتخاب خود خواهید نوشت. بنابراین، یک مثال مناسب از نوشتن نام به صورت رنگی به این شکل خواهد بود:

<c3>Zohreh</c>

علاوه بر این، حتی می توانید بیش از یک نام رنگ را همزمان داشته باشید. روش تایپ کد برای آن به این صورت است:

<c3>Zoh<c4>reh</c>

هنگامی که نام و کد رنگ خود را وارد کردید، به سادگی دکمه «ادامه» را فشار دهید و به مرحله بعدی بروید.

تایید نهایی رنگ نام

هنگامی که نام خود را وارد کردید، بازی از شما می خواهد که بلافاصله آن را دوباره وارد کنید. کافی است یک بار دیگر همان نام و کد را تایپ کنید و دوباره گزینه «ادامه» را فشار دهید. اگر کد به جای <c2> در نوار فقط به صورت 2> نشان داده می شود، نگران نباشید زیرا فقط مشکل قالب بندی است و کد شما همچنان به درستی وارد می شود.

پس از ورود مجدد، بازی در نهایت برای آخرین بار از شما می پرسد که آیا این نامی است که می خواهید و رنگ از قبل در این پیش نمایش اعمال می شود. اگر نام و رنگ دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید، کافی است گزینه «تأیید» را در نوار تایپ تایپ کنید و دکمه «OK» را فشار دهید که سبز می‌شود.

به خاطر داشته باشید که اگر نام شما در این مرحله رنگ آمیزی نشده است، آن را نپذیرید. در عوض، به عقب برگردید و دوباره امتحان کنید. البته برخی از بازیکنان می گویند که رنگی کردن اسم برای آنها کار نمی کند مگر اینکه نام طلایی (که نسخه Battle Pass بازی است) باشد، بنابراین در موارد نادری برای شما کار نمی کند ممکن است مربوط به بازی باشد که به طور تصادفی از شما می خواهد ابتدا یک نام طلایی داشته باشید و سپس بتوانید نام خود را رنگی کنید.

نحوه طلایی کردن اسم در کلش رویال

اما می ‌رسیم به مهم ‌ترین قسمت این مقاله یعنی نحوه طلایی کردن اسم در کلش رویال. رنگ طلایی یکی از محبوب ‌ترین رنگ‌هایی است که اکثر گیمرها نام خود را به آن رنگ تغییر می ‌دهند. برای طلایی کردن اسم در کلش رویال باید از کد مخصوص آن استفاده کنید. برای طلایی کردن اسم خود مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدا نسخه Battle Pass بازی کلش رویال را نصب کرده و به بخش کلن چت بروید.
  2. به عبارت مورد نظر خود توجه کنید و آن را به صورت <c”hex color”>your name</c> تایپ کنید.
  3. پس از آن کد مخصوص رنگ طلایی FFFF00 را در بخش ”hex color” جایگزین کنید.
  4. در مرحله بعد در بخش your name اسم مورد نظر خود را وارد کنید.
  5. در مرحله آخر کد نویسی را در قالب <cFFFF00>Zohreh<c/> به اتمام برسانید. سپس نام مورد نظر خود را تایید کرده و رنگ طلایی را بر روی نام خود در بازی کلش رویال ببینید.

همانطور که می‌ دانید، برای پیشرفت در بازی Clash Royale، نیاز به جم یا “Clash Royale Gems” دارید. برای خرید جم کلش رویال می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایران موجو مراجعه کنید. ایران موجو یکی از بهترین و ارزانترین فروشگاه‌ های جم در ایران است. با خرید آسان و ارزان جم ها، می‌توانید به راحتی جم مورد نیاز خود را تهیه کرده و پیشرفت خود را تضمین کنید.

نکته

به این موضوع توجه داشته باشید که هر زمان که خواستید بازی را آپدیت کنید و به نوعی بروز رسانی را برای آن انجام دهید، رنگی که قبلا برای اسم‌تان انتخاب کرده بودید پاک خواهد شد. این موضوع خوشایند نیست، زیرا شما به عنوان یک گیمر که نامش را به رنگ طلایی انتخاب کرده است، با خیل عظیمی از کدهای نامفهوم مواجه خواهید شد. پس اگر می‌خواهید که مدت‌ها درگیر از بین بردن این کدها نباشید، توصیه ما به شما این است که اسم خودتان را رنگی نکنید.

تعداد کاراکترهایی که می‌توانید برای طلایی کردن اسم در کلش رویال بنویسید

نوشتن تعداد کاراکتر در قسمت چت کلن محدود است و شما بیشتر از 15 کاراکتر نمی‌توانید اسم رنگی بنویسید. پس به این موضوع دقت کنید که نمی‌توانید یک کد 6 رقمی را بنویسید زیرا در مجموع همه مواردی که یادداشت کرده‌اید بالای 15 کاراکتر خواهد شد.

البته یک راه‌ حل برای این موضوع وجود دارد، یعنی به جای اینکه از کدهای 6 رقمی استفاده کنید می‌توانید اعداد 1 تا 9 را برای کد رنگی طلایی‌تان انتخاب کنید. یعنی می‌توانید با استفاده از  هشتگ به صورت زیر:

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

نام خودتان را طلایی کنید. برای مثال:

<c1>Zahra</c>

به این ترتیب به راحتی طلایی کردن اسم در کلش رویال انجام خواهد شد و دیگر نیازی هم به وارد کردن کدهایی نیست که کاراکتر را بیش از 15 عدد کند و رنگی کردن اسم در کلش رویال را غیر ممکن سازد.

نکته
ممکن است که در بین این بازی با رنگ‌ها، متوجه شوید که دو کد حذف می‌شوند. یعنی توضیحات کلن و نام اکانت‌تان را که یادداشت می‌کنید بعضی از حروف خود به خود محو می‌شوند، شما نگران این موضوع نباشید و به نوشتن ادامه دهید.

در صورت استفاده از قابلیت رنگی کردن اسم در کلش رویال ممکن است در دفعات بعدی آپدیت کلش رویال امکان بن شدن برای شما ایجاد شود. حتما برای تایپ نام‌تان ابتدای اسم را بزرگ بنویسید.

شما برای ما از طلایی کردن اسم در کلش رویال بنویسید

در بازی کلش رویال، نام شما مانند یک جواهر زیباست که باید با دقت و ذوق رنگی یا طلایی شود. با انتخاب یک اسم منحصر به فرد و جذاب، شما می ‌توانید به دیگران نشان دهید که چه کسی هستید و چه قدر بازی را جدی می‌گیرید. با استفاده از نکات گفته شده در این راهنما درباره طلایی کردن اسم در کلش رویال می توانید با موفقیت رنگ نام خود را در کلش رویال تغییر دهید.

شما همچنین می توانید از همین روش در چت بازی برای ارسال پیام های رنگی استفاده کنید، پس آن را نیز امتحان کنید. اگر سوال یا نظری در این رابطه دارید آن را با ما در میان بگذارید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • Mahsan

    چرا من هرکاری میکنم رنگی نمیشه؟

    • متین

      داش اینا زر و پره باید رویال پس بزنی

  • محمدصادق

    هر چی میزنم فایده ای نداره اسمم فاری هست به این دلیل میشه که رنگی نشه؟

    • احمد فندرسکی

      شاید بازی این امکان رو محدود کرده باشه

iranmojo online support