فصل دوازدهم پابجی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 924
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این قسمت سعی داریم تا شما را با آخرین بروزرسانی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) یعنی فصل دوازدهم پابجی موبایل و راه‌های پیروزی آسان در آن از طریق خرید UC بازی یا ارز اصلی بازی PUBG Mobile آشنا کنیم. فصل دوازدهم بازی موبایل پابجی (PUBG Mobile Season12) فقط در دو روز عرضه شد، اما جدیدترین نسخه بروزرسانی این بازی یعنی نسخه ی 0.17.0 patch آن؛ در حال حاضر به صورت زنده (LIVE) موجود است.

فصل محبوب یازدهم به پایان رسیده است اما  شما هنوز فرصت این را دارید که نبرد خود را تمام کنید و در آن پیروز شوید. در آخرین بروزرسانی بازی موبایل پابجی (PUBG Mobile) یک اسلحه جدید، امکان پخش مرگ، حالت رنگی جدید یا (colourblind mode)، حالت تفریحی در پارک کلاسیک Erangel و… اضافه شده اند.

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل

آخرین یادداشت‌های این پچ برای فصل 12 و بازی به صورت زنده، درموراد زیر قرار می‌گیرد :

  1. جشن سالگرد دوم : حالت تفریحی در پارک کلاسیک Erangel
  2. حالت قطب شمال : با نام تجاری تجربه بقا جدید (به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.)
  3. سلاح جدید AirDrop : اسلحه DBS
  4. حالت جدید بازی‌ها : بازگشت حالت هاردکور
  5. حالت پخش مرگ
  6. حالت رنگ آمیزی

انتظار می‌رود تا هیچ خرابی برای این بروزرسانی وجود نداشته باشد، اما این بازی برای سیستم عامل اندروید به میزان حافظه ی ۶/۱۶ گیگابایت، و برای سیستم عامل  iOS به میزان حافظه ی 1.95 گیگابایت نیاز دارد.

در نسخه‌های پیشین بازیکنان مختلف قادر به دعوت یکدیگر نیستند، بنابراین در اسرع وقت بروزرسانی کنید تا بتوانید با دعوت دوستانتان از بازی لذت بیشتری ببرید…!

 

اگر شما یکی از طرفداران ؛ بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) هستید می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل که UC نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید.

برای مشاوره و خرید یوسی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) یا UC با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

 

حال یک سوال پیش می‌آید آن هم این است که PUBG Mobile Season12 کی عرضه خواهد شد؟

طبق مذاکرات و جلسات چند روز گذشته؛ تأیید شده است که فصل 11 PUBG Mobile در تاریخ 3 مارس سال 2020 به پایان می‌رسد. بر این اساس رده بندی فصل 11 در تاریخ 9 مارس سال 2020 در ساعت 12 بامداد به وقت گرینویچ پایان می‌یابد و مجدداً تنظیم مجدد خواهد شد.

این رده بندی از ساعت 2 بامداد به وقت گرینویچ آغاز می‌شود. به این ترتیب PUBG Mobile Season12 در تاریخ 6 مارس سال 2020 منتشر خواهد شد.

انتظار می‌رود تا هیچ خرابی برای این بروزرسانی وجود نداشته باشد. هر فصل تقریباً دو ماه طول می‌کشد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این روند تا ماه مه به پایان برسد.

 

در بروزرسانی فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) جدید چه مواردی لحاظ خواهد شد؟

  1. اسلحه ی DBS Shotgun (سلاح Air Drop جدید)

اسلحه ی DBS Shotgun یک اسلحه دو لول جدید است که فقط از طریق AirDrops می‌توان آن را بدست آورد. این اسلحه جدیدترین و قوی ترین اسلحه است چرا که در مقایسه با سرعت‌های بارگیری مجدد اسلحه‌های قبلی بسیارسریعتر است.

این اسلحه دارای Holographic Sight، Red Dot Sight و Scope با قدرت 2 الی 6 برابر است.

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل

  1. پارک‌های تفریحی

سه پارک سرگرمی به حالت کلاسیک Erangle اضافه شده است. در این حالت، پارک‌های تفریحی قدیمی مدرسه به طور تصادفی در سه مکان روی نقشه کلاسیک ارانگل (Erangle) ظاهر می‌شوند.

 

  1. ماشین‌های Arcade :

ماشین‌های Arcade در پارک‌های تفریحی و شهرهای بزرگ قرار دارند که با Tokens می‌توان آنها را فعال کرد.

 

  1. بازی‌ها و جاذبه‌ها :

شکار، جنگ فضایی (Space War)، آنچه در جعبه است (What’s in the Box)، سطح تیراندازی (Shooting Range)، ترامپولین و معکوس بانجی همگی جزء بازی‌های جدید و جاذبه‌هایی هستند که در به فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) افزوده شده است.

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل

  1. حالت قطب شمال

بر اساس گیم پلی حالت کلاسیک، طوفان‌های قطب شمال به طور دوره ای در ویکندها ظاهر می‌شوند. بازیکنان باید با استفاده از وسایل مختلف، دمای بدن خود را حفظ و تنظیم کنند، در غیر این صورت، سلامت آنها به طور مداوم کاهش می‌یابد.

راه‌های حفظ دمای بدن: یکی از راه‌ها استفاده از فندک برای روشن کردن آتش در محیط داخلی است و یا حتی برای آتش زدن شاخه‌هایی که در محیط وجود دارد، به این ترتیب گیمر باید برای روشن کردن آتش؛ چوب و اشیاء اشتعال پذیر را جمع کند تا زمان مورد نیاز برای گرم کردن خود استفاده کند.

یا حتی می‌توانید مرغ‌ها را شکار کنید تا با آتش زدن آن تا دمای بدن خود را بازگردانید و حتی می‌توانید مرغ کباب شده را استفاده کنید. و البته می‌توانید از مواردی مانند بخاری ها، جعبه‌ها و سیستم‌های گرمایشی استفاده کنید تا دمای بدن خود را تنظیم کنید.

 

  1. مطالب دیگر:

به فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) هواپیماهای بدون سرنشین اضافه شده است که گیمرها می‌توانند مناطق اطراف را کشف کنند و نهایتا ماموریت‌های خود را به تاکتیک‌های جدیدی منجر کنند. یا مورد دیگر اسنوبردهای جشنواره زمستان نیز در هنگام بازی ظاهر می‌شوند تا بازیکنان از آنها (اسنوبورد) لذت کافی را ببرند.

 

  1. کنترل صدا مستقل از تیم

یک از ویژگی‌هایی که به فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) اضافه شده است تنظیم میزان صدای برای هم تیمی‌ها می‌باشد.

به این ترتیب یک لیدر می‌تواند تمامی تیم را در جنگ پشتیبانی کند. البته تمامی بازیکنان می‌توانند میزان صدای پخش شده را با توجه به صدای هم تیمی‌های خود تنظیم کنند.

 

  1. برادران در ارتش اسلحه (Brothers in Arms Function)

از طریق Brothers in Arms Function باتجربه‌ها (جانباز) می‌توانند تازه کارها را راهتمایی کنند و به آنها در مسیر پیشبرد بازی کمک کنند. تازه کارها می‌توانند از باتجربه‌ها بیاموزند و با سرعت بیشتری به بازی مسلط شوند.

ناگفته نماند که باتجربه‌ها می‌توانند با این کار جوایز متعدد و با ارزشی را دریافت کنند. برا اینکار گیمرها و بازیکنان می‌توانند وارد سیستم Brothers in Arms شوند و به عنوان یک تازه کار یا باتجربه (جانباز) ثبت نام کنند.

به این ترتیب؛ تازه کارها دعوت نامه ای را به باتجربه‌ها (جانبازان) ارسال می‌کنند و باتجربه‌ها (جانبازان) که وضعیت همکاری و آموزش تازه کار را فعال کرده اند؛ دعوت نامه را دریافت می‌کنند.

این دو گروه پس از توافق وارد نبرد اصلی خواهند شد که این نبرد نیز دارای محاسبات رتبه بندی و دریافت امتیاز می‌باشد و سیستم به گونه ای است که از حالت کلاسیک پشتیبانی می‌کند.

 

  1. نشانگر جهانی

در بروزرسانی جدید بازی پابجی موبایل گیمرها می‌توانند هشت نوع نشانگر مختلف را به جای تنها یک نشانگر داشته باشند. بنابراین شما قادر خواهید بود بین مکان‌های متفاوت تفریحی، دشمنان، حیوانات، پناهگاه‌ها و غیره تمایز قائل شوید.

 

10.حالت Colorblind Mode

با افزوده شدن این قسمت به تنظیمات گرافیکی گیمرها گزینه‌های تنظیم رنگ بیشتری را دارند به این ترتیب می‌توانند برای نشانگرهای بازی، مانند Poison، Smoke و Lines زنگ‌های متفاوتی را انتخاب کنند.

 

11. تنظیمات EvoGround مخصوص گیم پلی

در بروزرسانی جدید قسمت Survive Till Dawn and RageGea پس از بروزرسانی PickUp برای تنظیم بیشتر حذف شده است.

 

12. تیم Deathmatch – پیشرفت دوربین

در بروزرسانی جدید لرزش‌های هبجان انگیز دوربین و تنظیم آن در موقعیت‌های متفاوت بهبود یافته است. برای این کار باید حالت FPP Team Deathmatch را در نظر بگیرید تا میزان واقع گرایی تصویر و یا حقیقی بودن آن افزایش یابد.

 

اگر شما یکی از طرفداران ؛ بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) هستید می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل که UC نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید.

 

برای مشاوره و خرید یوسی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) یا UC با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

 

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل

پیشرفت‌ها و ارتقا سلاح در فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12)

  1. فاصله ی زمانی پرتاب گلوله‌ها اندکی کاهش یعنی شاتر می‌تواند در مدت زمان کنی تعداد زیادی گلوله را پشت سر هم شلیک کند.
  2. خسارت تک تیر Mk47’s از 46 به 48 افزایش یافته است. این بدین معناست که کاربر می‌تواند با شلیک هر گلوله آسب بیشتری را بر رقیب خود وارد کند.
  3. سرعت لگد زدن و پس زدن نیز افزایش یافته است این بدین معناست که گیمر در زمان کوتاه تری می‌تواند لگد بزند و حتی پشت سر هم لگد خود را تکرار کند. این امر برای پس زدن رقیب هم به همین منوال است.

پیشرفت‌های اصلی و کلی در فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12)

  1. به روزرسانی مدل‌های Dacia و UAZ
  2. اصلاح مدل UZI : در این قسمت برای برای تجهیز Red Dot و Holographic Sight یک راهنما اضافه شده است.
  3. بهبود انیمیشن چتربازی : در این ورژن علاوه بر اضافه شدن چتر نجات به سبد خرید و برداشت، جلوه‌هایی ناپدید شد چتر هنگام فرود ارتقا یافته است و تاثیر زیادی بر بهبود انیمیشن فرود کاراکتر در حال فرود گذاشته است.
  4. بهبود در جزئیات طرح بندی سفارشی تنظیمات کنترل : افزایش حداکثر قابلیت تنظیم اندازه دکمه به 250٪.دکمه سمت چپ Fire تا زمانی که نقطه مرکزی دکمه روی صفحه باشد گیمر می‌تواند از لبه صفحه نمایش خارج شود.
  5. بهبود کیفیت و واقعع نمایی در اثر ذرات شعله کوکتل Molotov به اندازه ی تاثیر گذار.
  6. بهبود کیفیت و واقعع نمایی در اثر انفجار نارنجک Frag و پرتاب شدن ذرات آن به اطراف.
  7. اضافه شدن قسمتی با عنوان حالت آماده به کار در تمام نقشه‌ها در حالت کلاسیک. به عنوان مثال؛ emote در حالت آماده به کار فقط برای بازیکن و هم تیمی‌های آن در نبرد قابل رویت است به این ترتیب گیمر با هم تیمی هایش می‌تواند استرانژی‌ها و حواسته‌های خود را اعمال و اجزا کند.
  8. اضافه شدن دکمه ی تنظیم مجدد با عنوان تأیید دوم در قسمت تنظیمات سفارشی. این دکمه باعث می‌شود تا بازیکنان اگر در طراحی خود و اجرای آن اشتباه کردند به راحتی بتوانند با استفاده از این دکمه طرح استفاده شده را تنظیم کنند.
  9. حذف شدن آیتم تنظیمات صدای مجازی وسایل نقلیه از قسمت تنظیمات صدا.

بهبود عملکرد در فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12)

  1. کیفیت هدفون بلوتوث در برخی از مدل‌های Android بهبود یافته است و تاخیر آن به کل بر طرف شده است.
  2. گرافیک و مقدار پوشش گیاهی به میزان چشمگیری بهبود یافته و راندمان رندر برای بازی‌های نرم تر شده است و البته این امر در کاهش میزان مصرف برق تاثیر بسزایی گذاشته است.
  3. بهبود دسترسی به سطح پایین گرافیک و بهره وری از UI در برخی از مدل‌های اندرویدی برای مصرف کمتر انرژی.
  4. افزایش توانایی و فریم رزمی برخی از دستگاه‌های کم مصرف برای یک تجربه بازی روانتر.
  5. علاوه بر این، میزان مصرف برق برخی از دستگاه‌های میان رده تا متوسط بهبود یافته است.
  6. مسئله پر اهمیت طول فریم در برخی از دستگاه‌های Android برای یک تجربه عملیاتی نرم تر بهبود یافته است.

اگر شما یکی از طرفداران ؛ بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) هستید می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل که UC نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید.

برای مشاوره و خرید یوسی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) یا UC با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

 

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل

سایر پیشرفت ها

  1. اضافه شدن بخشی با عنوان رزرو تیم (Reservation Team)
  • بازیکنان با Synergy 50 یا بالاتر می‌توانند پیام‌های Reservation Team را برای دوستان خود در بازی ارسال کنند و همچنین پیام‌هایی از دوستان خود را دریافت کنند.
  • بازیکنان این بازی می‌توانند پیام‌های رزرواسیون تیم دوستان را دریافت کرده و قبول یا رد کنند.
  • اگر که بازیکنی که در حال بازی یا تیم استبه بازی بازگردد، سیستم یک اعلان برای این هم تیمی‌های او ارسال می‌کند. البته اگر آفلاین بشود و برود هم این پیام ارسال خواهد شد.
  1. بهبود محبوبیت
  • امکان ارسال هدیه از طریق ارسال با هواپیما.
  • اضافه شدن پیام : بازیکنان می‌توانند هنگام ارسال اتومبیل اسپرت یا هواپیما، پیامی به آن ارسال کنند، و بازیکنی که پیام دریافت می‌کند می‌تواند پیام هار را پین، پاسخ،
  • حذف کند و حتی سایر اقدامات را روی انجام دهد (همچنین بلاک کردن مخاظب و بقیه کاربران یا لیست سیاه به این قسمت اضافه شده است).
  1. بهبود ویژگی‌های Synergy

در بروزرسانی جدید بهبود ویژگی‌های Synergy از طریق شروع هم‌کاری گروهی یا حتی ارسال هدیه در میان دوستان (کاربرانی که دوستی با یکدیگر را فعال کرده اند) ممکن است.

برخی از هدایای فضایی می‌توانند در زمانی که برای دوستان فرستاده می‌شوند به بهبود Synergy کمک کند، که البته ناگفته نماند که به میزان صمیمیت وابسته است و برای گیمرها هیچ محدودیتی در ارسال هدیه و میازن افزایش صمیمیت روزانه وجود ندارد.

البته؛ گیمر می‌تواند نسبت افزایش همکاری در هنگام ارسال هدایا در فروشگاه را تنظیم کند.

 

  1. ویژگی رادیویی
  • در فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل آیتم چت رادیویی اضافه‌ شده است.
  • بازیکنان می‌توانند از آیتم رادیویی برای ارسال پیام‌های رادیویی استفاده کنند تا بتوانند ارتباط منظم و در لحظه ای را با هم تیمی‌های خود داشته باشند.
  • این ویژگی به صورت انحصاری است و کانال اصلی آن یک کانال جهانی است به این ترتیب گیمرها می‌توانند با سایر گیمرهای آنلاین از سایر مناطق جهان ارتباط داشته باشند.
  • بازیکنان می‌توانند برای فعال کردن و یا مسدود کردن کانال رادیویی در بخش منوی اصلی با انتخاب گیزینه ی تنظیمات از گزینه Radio Feature استفاده نمایند.
  1. ارتقاء چالش خدمه

برای بازیکنانی که در Crew Challenge شرکت می‌کنند، تأیید بازیکن و خدمه لازم است. بازیکنان با کمک یک خدمه برای افزایش نقاط تأیید خود و نقاط تائید خدمه، باید سیستم عامل‌های اجتماعی را پیوند دهند یا ماموریت‌های درون بازی را تکمیل کنند.

در این بین فقط خدمه‌هایی می‌توانند به مرحله ی بعدی از چالش خدمه راه پیدا کنند که شرایط و خواسته‌های تأیید مربوطه را برآورده کنند. یک بازی عادلانه و هیجان انگیز نیاز به یک محیط امن دارد. برای مراحل گروهی و فینال، قبل از بازی تست امنیتی لازم است.

 

  1. جایزه ی چالش‌ها مسابقات

شما گیمرها می‌توانید هر زمان که خواستید هیجان پیشرفته و آشکارای درون بازی پابجی موبایل را تجربه کنید. چلنج‌ها و مسابقات به سه صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه صورت می‌گیرند.

قهرمانان مسابقه ماهیانه به مسابقات نهایی آنلاین ارتقا خواهند یافت و این یک فرصت است برای ورود به مسابقات نهایی و یا دیدن بازی‌های فینال جهانی در محل و همچنین دیدن بازیکنان مشهور که به صورت آنلاین و در لحظه؛ در صحنه ی رقابت بازی را شروع کرده اند.

این بخش همه روزه برای همه ی گیمرها باز است و دارای شش بخش عمده هر کدام با مسابقات روزانه می‌باشد.

 

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل

  1. مرکز اسکورت
  • در این بروزرسانی یک صفحه فرود(landing page) اضافه شده است و بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن یک محتوای جالب ایجاد کنند.
  • گزینه‌هایی نظیر Influencer & Crew به مرکز تنظیمات ویدیوئی اضافه شده است تا بازیکنان بتوانند پس دنبال کردن موارد و اشخاص مورد علاقه ی خود؛ فیلم‌های آنها را تماشا کنند و حتی برای آنها پیام ارسال کنند.
  • سایر پیشرفت ها: افزایش سرعت بارگذاری برای یک تجربه آسان و روانتر
  1. اضافه شده Grenade kill پخش

اضافه کردن بمب طلایی افسانه‌ای همراه با پخش مرگ.

 

  1. بهبود موجودی

افزودن نمای نزدیک: در فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل این وقتی بازیکنان روی کلاه ایمنی، عینک، ماسک و کوله پشتی خود کاری می‌کنند نمای دوربین خود به خود (به طور خودکار) به نمای نزدیک تغییر می‌کند.

 

  • ماموریت تازه کار

بهبود آموزش‌های روز ۷ Day و پاداش‌ها

 

  • بهبود و پیشرفت‌هایی در بخش آموزشی
  • اعلان یا آیتم انتخاب میزان کیفیت گرافیک در این آموزش حذف شد.
  • در این بروزرسانی گزینه‌های آموزشی از سه به دو را تغییر داده اند و گزینه‌های مهارت بازی از تیراندازی به بازی Battle Royale تغییر کرده است.
  • پیشرفت‌هایی در بارگیری و دانلود
  • بهبود وضعیت بارگیری: هنگامی که یک گیمر در صف انتظار حالت دانلود یا بارگیری است، بازیکنان می‌توانند برای لغو انتظار و بازگرداندن وضعیت به حالت قبل از بارگیری، دوباره به آن ضربه بزنند.
  • امکان تنظیم مجدد پک منابع و نقشه‌های مورد استفاده در توسعه و ارسال بسته‌های پاداش، که گیمر می‌تواند تمامی آنها را پس از دانلود جمع آوری و استفاده کند.
  • رویداد جشن سالگرد
  • مراسم جشن سالگرد در آغاز ماه مارس سال 2020 آغاز خواهد شد. در این مراسم همه با هم برای رسیدن به اهداف رویداد و دریافت پاداش تلاش خواهند کرد.
  • رویداده‌های فردی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پس از اتمام ماموریت‌های مربوطه پاداش‌های خود را به اندازه ی مصوب بگیرند.
  • امکان رتبه‌بندی رویداد‌ها باعث می‌شود تا موراد و آیتم‌های زیادی برای امتیاز گیری وجود داشته باشد و این چنین به بازیکنان پاداش مختلف متناظر با رتبه‌بندی و امتیازهای دریافتی آن‌ها اعطا خواهد کرد.

اگر شما یکی از طرفداران ؛ بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) هستید می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل که UC نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید.

برای مشاوره و خرید یوسی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) یا UC با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو در تماس باشید.

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی موبایل

زمان آپدیت یا عرضه ی آیتم‌های فصل دوازدهم بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12)

  1. حالت کور رنگی – در 5 مارس سال 2020 و ساعت 12:25 GMT (به وقت گرینویچ) عرضه خواهد شد. با این آپشن می‌توانید با چشمان خاص خود را ببینید.
    Colorblind Mode تنها در ورژن 17.0 است و از Deuteranopia، Protanopia و Tritanopia به طور کامل پشتیبانی می‌کند!
  1. دستگاه هاله بنفش – در 4 مارس سال 2020 در ساعت 14:10 GMT (به وقت گرینویچ) عرضه خواهد شد.
  1. حالت Brothers In Arms – در ساعت 10:10 GMT (به وقت گرینویچ) عرضه خواهد شد. آیا شما یک جانباز یا باتجربه ی جنگ هستید که به دنبال کسب پاداش هستید؟ ا
    گر جوابتان مثبت است حالت Brothers In Arms را امتحان کنید! ویژگی Brothers in Arms به جانبازان یا باتجربه‌گان جنگ این امکان را می‌دهد که به بازیکنان جدید آموزش دهند که با سرعت بیشتری قدرتمند شوند و با این کار برای آن‌ها (باتجربه‌های جنگ) پاداش بگیرند !!
  1. به روزرسانی حالت زنده نسخه ی 0.17.0 – این بروزرسانی در تاریخ سوم مارس سال 2020 ور در ساعت 9:40 GMT (به وقت گرینویچ) عرضه خواهد شد. این به روز رسانی‌ها شامل موارد زیر می‌شود :
  • سالگرد 2 سال: حالت پارک تفریحی در Erangel کلاسیک
  • Royale Pass Season 12: 2 گیمر با هم بازی می‌کنیم! (موجود در 9 مارس)
  • حالت قطب شمال: تجربه ای جدید با نام تجاری بقا (به زودی در دسترس است)
  • سلاح جدید AirDrop : اسلحه DBS
  • حالت جدید بازی‌ها : بازگشت حالت هاردکور
  • پخش مرگ
  • حالت رنگ آمیزی
  1. فصل 11 بازی رویال پاس در تاریخ 2 مارس سال 2020 و در ساعت 11:00 GMT (به وقت گرینویچ) به پایان می‌رسد.
  1. بازگشت حالت هاردکور – در ساعت 12:05 GMT (به وقت گرینویچ) صورت می‌گیرد.

در این حالت جدید، هیچ  از موارد وانت اتوماتیک، باز کردن خودکار درب و حتی بستن آن وجود نخواهد داشت به عبارت ساده بازی همانطور که گیمرهای نسخه PC در PlayerUnknown’s Battleground بازی می‌کنند انجام خواهد شد.

علاوه بر این شما دیگر از سیستم کمک نخواهید کرد. اگر صدای شلیک اسلحه یا بازیکنی را شنیدید، باید از غریزه و تجربه خود برای مشخص کردن مکان آن بازیکن استفاده کنید و او را پیدا کرده و سپس بکشید. اگر جادوی شما تمام شد باید مجدداً آن را بارگیری کنید.

 

  1. تمام جوایز پاس رویال در تاریخ اول مارس سال 2020 و در ساعت 12:00 GMT (به وقت گرینویچ) به برندگان منتقل شد.
  1. پروژه بان پن متوقف خواهد شد – این کار در روز 29 فوریه سال 2020 در ساعت 15:00 GMT (به وقت گرینویچ) صورت خواهدگرفت.
    با انتشار فصل 12 و استفاده از از فن آوری فوق العاده هوشمندانه برای از بین بردن کلاهبرداران صورت خواهد گرفت. همچنین برخی از ویژگی‌های دیگر در بازی پیاده سازی می‌شود.
  1. تکرار با باز پخش مرگ تأیید شد – در روز 28 ماه فوریه سال 2020 در ساعت 14:00 GMT (به وقت گرینویچ).
  1. بروزرسانی‌های جدید – در روز 26 ماه فوریه سال 2020 و در ساعت 13:05 GMT(به وقت گرینویچ) صورت خواهد گرفت. موارد زیر جزء آیتم‌های بروزرسانی هستند.
  • تکرار مرگ
  • ویرایش سلاح
  • سرمای شدید
  • نشانگرهای تاکتیکی بیشتر
  • سلاح‌های جدید
  • پوست

اینها فقط مواردی هستند که برای PUBG Mobile به فصل جدید می‌آیند.

 

فصل جدید پابچی موبایل

فصل دوازدهم پابجی

به طور خلاصه؛ بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) یکی از مهیجترین و جذابترین بازی‌های قرن به شمار می‌آید که بروزرسانی‌ها و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

اگر شما یکی از طرفداران ؛ بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) هستید می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل که UC نام دارد لول و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید. برای مشاوره و خرید یوسی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile Season12) یا UC با مشاورین شرکت فروشگاه اینترنتی ایران موجو از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

شما برای ما از فصل دوازدهم پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با فصل دوازدهم پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب فصل دوازدهم پابجی موبایل را پسندیده باشید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support