آموزش از صفر تا صد قوانین بازی هی دی

معرفی قوانین بازی هی دی
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1295
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

خیلی از کاربر ها به دنبال پستی می باشند که قوانین هی دی و ترفند های آن را ارائه دهد ما نیز در این پست سعی کرده ایم که شما را با قوانین بازی هی دی به صورت کامل آشنا کنیم. چون این بازی یک بازی آنلاین می باشد طبیعی می باشد که چنین رقابت تنگاتنگی بین کاربر ها برای کسب اطلاعات وجود داشته باشد.

قوانین بازی هی دی (Hey Day)

ما این پست را برای همه کاربران هی دی از مبتدی گرفته تا حرفه ای نوشته ایم شما با استفاده از این پست می توانید قوانین هی دی از صفر تا صد را بیاموزید. هی دی یک بازی مزرعه داری از کمپانی سوپرسل می باشد که شما آن را باید به صورت آنلاین بازی کنید. شما می توانید هی دی را از اپ استور یا گوگل پلی دریافت کنید. 

در این بازی همه بازیکن ها به دنبال این هستند که مزرعه خود را سریع تر از همه گسترش دهند برای همین نیز شما باید قوانین هی دی را کامل بدانید تا از بقیه دوستان خود جلو تر بیافتید. ما نیز در این پست سعی بر آن داشتیم همه ترفند ها و قوانین بازی هی دی را پوشش دهیم.

Hay Day یکی از محبوب ترین بازی های رایگان می باشد. در این جا روش های زیادی برای پیشرفت شما در بازی وجود دارد که شما می توانید در آن بدون استفاده از سکه پیشرفت زیادی کنید، این پیشرفت فقط با دانستن قوانین بازی هی دی امکان پذیر می باشد.

آشنایی با قوانین بازی هی دیگیم پلی و قوانین بازی هی دی

در بازی هی دی شما باید در ابتدای بازی به کاشت و پرورش محصولات با امکاناتی که در اختیار دارید بپردازید. سپس باید از کشت این محصولات کسب در آمد کنید. شما نیز می توانید از حیوانات مختلف نیز نگهداری کنید حتی در سطح سی و چهار شما می توانید قورباغه ها را به شهر خودتان فرا بخوانید.

این بازی درست مانند بازی های دیگر فوق العاده کمپانی سوپرسل یعنی کلش رویال و کلش آف کلنز از گرافیک خوبی برخوردار می باشد، شما در این بازی دارای یک تابلو می باشید که با استفاده از آن می توانید با بقیه تجارت کنید. 

اصل اول قوانین هی دی

در کل در بازی Hay Day شما وظیفه احیای مزرعه را دارید. این موضوع اصل اول قوانین هی دی می باشد، شما باید این مزرعه را به روز های بهتری برسانید. شما وقتی به سطح جدید تر بروید می توانید کالاهای جدید خریداری کنید. دام و محصولات جدید این امکان را به شما خواهد داد که تجربه های جدیدی را کسب کنید. در این بازی یک مکانیزم دیگر وجود دارد که شما می توانید از ارز دیگری یعنی الماس ها برای پیشرفت سریع تر استفاده کنید. پس قاعده اول از قوانین هی دی این شد که شما باید تا می توانید به کسب تجربه و پس انداز کردن پول هایتان بپردازید. شما وقتی به سطح هفت برسید می توانید از مسیر جاده استفاده کنید و با دهکده های دیگر تجارت کنید.

اصل دوم قوانین هی دی

قاعده دوم از قوانین هی دی این است که سعی کنید تا محصولات خام خود را استفاده نکنید زیرا هر محصولی که شما می کارید حداقل دو برابر خواهد شد. شما ممکن است وسوسه شوید تا وسیله های موجود در انبار خود را در یک سفارش خوب معامله کنید اما شما باید جلوی خودتان را بگیرید. زیرا اگر شما خود را به خطر بیاندازید مجبور خواهید شد تا الماس های خود را برای دریافت ارز بدهید.

زیرا شما وقتی مزرعه خودتان را گسترش دهید مجبور خواهید شد تا حیوانات مزرعه خود را به طور مداوم تامین غذا کنید. همیشه شما باید سعی کنید مقدار مناسبی از گندم، ذرت، سویا و سایر خوراکی ها در انبار خود نگه دارید.

شما نیز باید از محصولاتی که در شب نیز با سرعت رشد کمی رشد می کنند استفاده کنید. بعضی از محصولات مانند گندم و ذرت سرعت رشد بالایی دارند. اگر شما نمی توانید تند تند به مزرعه خود سر بزنید باید از محصولات دیگری که سرعت رشد کمتری دارند استفاده کنید. با این برنامه ریزی وقتی شما به مزرعه خود باز گردید خواهید دید که آن ها آماده هستند. در نهایت شما می توانید محصولات خود را برداشت کنید و استفاده کنید.

رعایت قوانین بازی Hey Day

همین قوانین هی دی در مورد دام ها نیز وجود دارد و شما می توانید به راحتی مزرعه خود را رها کنید، زیرا مزرعه شما به هر حال در حال تولید می باشد و وقتی از خواب بیدار شوید محصولات شما آماده خواهد شد.

تولیدات و محصولات

شما باید میان تولیدات و محصولات خود نیز تعادل بر قرار کنید، یک ترفند جالبی که در هی دی وجود دارد این می باشد که شما می توانید از فروشگاه کنار جاده استفاده کنید و برخی از محصولات خود را در آن جا با قیمت خوبی بفروشید.

تام پستچی

در سطح 14 برای شما یک دستاورد جدید ایجاد خواهد شد که شما می توانید هر دو ساعت یک بار از آن استفاده کنید، به آن تام پستچی می گویند. در کل در قوانین هی دی این ناگفته نماند که وجود الماس ها بسیار مهم می باشد زیرا زمانی که انبار شما پر شده باشد شما به الماس بیشتری برای باز گشایی انبار نیاز پیدا خواهید کرد.

!! با مراجعه به فروشگاه جم ایران موجو شما می توانید الماس بازی هی دی را با قیمت ارزانی خریداری کنید!!

بازدید کنندگان از مزرعه

یکی دیگر از قوانین هی دی این می باشد که شما خودتان را نباید به خاطر بازدید کنندگان از مزرعه شما به زحمت بیاندازید و اذیت کنید. شما خواهید دید که وقتی آن ها به مزرعه شما می آیند به دنبال این می باشند که هر محصولی را با کمترین قیمت خرید کنند.

معاملات

یک تاجر خوب بیشترین نه ها را به معامله ها می گویند این اصل دنیاست. این موضوع فقط برای قوانین هی دی نمی باشد. شما مطمئن باشید که بیشترین پیشنهاد ها را دریافت خواهید کرد. در این بازی شما نباید طمع کنید. این موضوع جز بنیادی ترین قوانین بازی هی دی می باشد.

مدیریت مالی

شما باید پول را نیز به اندازه تجربه خودتان جمع کنید، زیرا وقتی سطح خود را افزایش دهید نیاز به پول بیشتری پیدا خواهید کرد، بنابر این مدیریت مالی خودتان بسیار مهم می باشد.

بروزرسانی بازی

چون این بازی آنلاین می باشد و بروز رسانی های زیادی برای آن منتشر می شود شما باید سعی کنید که هر روز اطلاعات جدیدی در مورد بازی و قوانین هی دی کسب کنید تا از رقیب های خود در بازی عقب نمانید.

شما می توانید یک تقلب بزرگ نیز انجام دهید. شما می توانید بازی را مجدد بارگیری کنید تا روزنامه موجود در هی دی دوباره قابل استفاده شود. شما وقتی این کار را انجام دهید خواهید دید که روزنامه نو شده است و شما می توانید مجدد معاملات را در آن انجام دهید. حالکه قوانین این بازی را آموختید، برای ادامه مراحل بالاتر ممکن است به خرید الماس بازی هی دی نیاز پیدا کنید، ایران موجو به عنوان بزرگ ترین مرجع خرید الماس بازی در ایران، این امکان را برای شما فراهم کرده است که الماس، جم، سکه، یوسی و سی پی بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support