آموزش قدم به قدم رفتن به لیگ کریستال کلش

آموزش بازی کلش اف کلنز

در سال 2012 بود که شرکت سوپرسل در کشور فنلاند بازی کلش اف کلنز را برای سیستم عامل iOS ارائه داد. یک سال بعد هم این بازی برای اندروید ارائه شد. این بازی یکی از جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های موجود در جهان است. لیگ‌های زیادی در این بازی وجود دارند که ما می‌خواهیم قدم به قدم رفتن به لیگ کریستال کلش را به شما معرفی کنیم. این لیگ، سومین لیگ برتر بازی است و افراد زیادی در آن بازی می‌کنند. رسیدن به لیگ کریستال کلش شاید سخت نباشد اما به شدت زمان‌بر است و چندین سال طول می‌کشد. برای آشنایی با روش‌های رسیدن  به لیگ‌های بالا از جمله کریستال، با سایت ایران موجو همراه باشید. 

اطلاعات لازم و کلی در مورد رفتن به لیک کریستال کلش

ابتدا که وارد بازی می‌شوید، داخل یک دهکده کوچک قرار می‌گیرید که با قطع درختان ، سنگها و اشیایی اطراف مزرعه علاوه بر دریافت جم رایگان کلش اف کلنز سرزمین خود را برزگتر کنید ، البته این برای اینکه یه دهکده قدرتمند و وسیعتری داشته باشید کافی نیست باید با صبر و حوصله بازی را به پیش ببرید. این بازی استراتژیک است و شما مانند یک رهبر در دهکده هستید. شما باید سرباز و امکانات جمع کنید و با آن‌ها اموال و مهمات سایر دهکده‌ها را غارت کنید. این کار دو مزیت دارد. وقتی شما امکانات دهکده دیگر را می‌گیرید، آن‌ها را ضعیف‌تر می‌کنید و خودتان هم قوی‌تر می‌شوید. در ادامه آموزش کلش اف کلنز با ما همراه باشید نا نکات مهم برای رفتن به لیگ کریستال را بررسی کنیم.

برای رسیدن به این مورد هم تنها راه حل حمله یا همان اتک میباشد. اما نکته‌ای که در اتک باید به آن توجه کنید این است که در لیگی که در سطح آن هستید، فعالیت کنید. چون برای حمله شما باید سرباز بسازید و هزینه کنید و اگر موفق نشوید، ضرر مالی می‌کنید. اما برای رفتن به لیگ‌های بالاتر بهتر است که اصول پیشرفت در بازی را بلد باشید. رفتن به لیگ کریستال کلش و سایر لیگ‌های بالاتر مانند مستر و چمپیون زمانبر هستند و اگر تازه شروع کرده‌اید، باید منتظر بمانید.

لول یا همان سطح در لیگ کریستال کلش اف کلنز

همیشه در همه جا و حتی بازی‌های پر طرفدار، معمولا رده بندی انجام می‌شود تا جایگاه افرادی که بیشر و بهتر تلاش کرده‌اند، نمایش داده شود. در بازی کلش آو کلنز هم یکی از روش‌های تشخیص جایگاه افراد در بازی، لول آن‌ها می‌باشد. در بالای سمت چپ بازی یک نوار آبی رنگ وجود دارد که نشان دهنده تجربه کسب نشده باقی مانده برای رسیدن به لول بعدی است. برای رفتن به لیگ کریستال کلش باید لولی مابین 50 تا 80 داشته باشید. تجربه در بازی کلش با نام اختصاری EXP از Experience گرفته شده است. 

معمولا تجربه در گذر زمان بدست می‌آید و با تجربه بدست آمده می‌توان لول خود را در بازی بالا برد و در لیگ‌های بالاتر بازی کرد. اما راه‌های دیگری هم جز گذر زمان وجود دارد که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها لول خود را در بازی بالا ببرید. این راه‌ها عبارتند از موردهایی که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

  • اهدای سرباز یا دونیت کردن: شما در هر دفعه می‌توانید 5 سرباز را به هم کلنی‌های خود اهدا کنید که به ازای هر سرباز یک تجربه برای شما کسب می‌شود. از بهترین راه‌های کسب EXP در بازی است.
  • سعی کنید که ارتقا ساختمان‌ها را طولانی کنید. زیرا با آپگرید یا همان ارتقا ساختمان و طولانی بودن آن، باعث می‌شود تا شما EXP کسب کنید.
  • در بازی موفقیت‌هایی تعیین شده که در صورت دست یابی به آن‌ها، EXP کسب می‌کنید.
  • موانعی که بر سر راهتان قرار دارند را حذف کنید. مانند درخت، بوته و…
  • سعی کنید ساختمان اصلی دشمنتان را نابود کنید.
  • نابود کردن ساختمان اصلی و گذراندن مرحله Single Player

آموزش بازی کلش اف کلنزجام‎ها و لیگ‌های در لیگ کریستال کلش

رفتن به لیگ کریستال کلش و یا هر لیگ دیگری به جامی که کسب کرده‌اید، بر می‌گردد. در کل، 6 لیگ در بازی وجود دارد. لیگ‌ها دارای ترتیبی از بالا به پایین به شکل زیر هستند. اما برای گذراندن هر یک از این جام‌ها سناریوهایی وجود دارند که باید در بازی آن‌ها را انجام دهید.

  • Champion
  • Master
  • Cristal
  • Gold
  • Silver
  • Bronze

گذشتن از مرحله نقره‌ای (silver) و طلایی (Gold)

مرحله برنز یک مرحله ابتدایی می‌باشد و خیلی راحت می‌توانید از آن عبور کنید و وارد جام‌های نقره‌ای و طلایی شوید. برای رفتن به لیگ کریستال گذشتن از لیگ‌های پایین‌تر الزامی است. اما دقیقا چه کاری را باید در لیگ نقره‌ای و طلایی انجام داد؟

  • لیگ نقره‌ای: در این لیگ ترکیب سربازانتان را تمام آرچر کنید و با بیرون آمدن از تاون هال یا درگیری با افراد ضعیف، بازی را سه ستاره (آخرین لول در هر اتک) به پایان برسانید. با لول پایینی مانند 5 و حداقل با 200 عدد آرچر می‌توانید به صورت توضیح داده شده لیگ را به پایان برسانید و تعداد جا‌م‌های کسب شده تان را به عدد 1400 برسانید.
  • لیگ طلایی: بعد از لیگ نقره‌ای، باید به مصاف حریفانتان در لیگ طلایی بروید. این لیگ به سه مرحله 1، 2 و 3 تقسیم می‌شود. برای یک یا دو ستاره بردن بازی در لیگ گلد 1، فول آرچر کافی است. اما در لیگ گلد 2 و 3، فول آرچر کافی نیست و باید از جاینت، هیلر و ویزارد هم در کنار آرچر استفاده کنید. در این لیگ لوت یا همان غارت، به حد بالایی می‌رسد که باید آن‌ها را تا حد توان به دست بیاورید.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

لیگ کریستال کلش

لیگ کریستال و مستر از جمله لیگ‌های پرطرفدار و جذاب بازی کلش آو کلنز می‌باشد. همانطور که متوجه شدید، رفتن به لیگ کریستا کلش خیلی هم ساده نیست و باید از سه لیگ مختلف عبور کنید و کلی هم لوت به دست بیاورید. اما موقعی که به لیگ کریستال و یا مستر رسیدید، باید تلاش کنید که از این لیگ بیرون نشوید.

نیروهایی که مناسب این لیگ هستند، همان نیروهایی هستند که در لیگ گلد دو و سه از آن‌ها استفاده کردیم. اما در یک نیرو تفاوت دارند و آن هم استفاده از بربر به جای ویزارد است. جاینت و هیلر در این بازی استراتژی خاصی دارند که در لیگ کریستال می‌توانید در اتک‌ها حریفتان را یک یا دو ستاره از میان بردارید. حتی از بربر و آرچر هم می‌شود برای بردن یک ستاره استفاده کرد. اما باید لول بربر شما بیشتر از 7 باشد تا کمی کارایی داشته باشد.

منابعی که باید آن‌ها را غارت کنید

گفتیم که برای رفتن به لیگ کریستال باید در لیگ‌های پایین دست منابع زیادی را غارت کنید و به ساخت سرباز و ساختمان در دهکده خود بپردازید. اما این منابع چی هستند و هر کدام در چه موضوعی کاربرد دارند را نمی‌دانیم. در این بازی سه منبع وجود دارد و هر کدام هم کاربرد خاص خود را دارند.

  • طلا: طلا در بازی بسیار مهم است و دو راه برای سیدن به آن وجود دارد. راه اول؛ ساخت معدن طلا در دهکده خودتان می‌باشد. اما راه دوم؛ حمله به دهکده‌های دیگر و گرفتن طلای آن‌ها است. اما کاربردهای طلا عبارتند از ساخت دیوار، ساختمان‌های دفاعی و ساخت تولید کننده اکسیر می‌باشد.
  • اکسیر: اکسیر هم به دو روش ساخت دستگاه تولید کننده اکسیر و غارت به دست می‌آید. اما کاربردهای آن عبارت است از ساخت نیروی جدید، تقویت نیرو و تقویت ساختمان‌های دهکده‌تان می‌باشد.
  • اکسیر سیاه: اکسیر سیاه هم به دو روش غارت و دریل‌های مخصوص پیدا کردن اکسیر سیاه به دست می‌آیند. از این منبع برای بسیار قوی‌تر کردن نیروها استفاده می‌شود.
  • الماس: برای به دست آوردن الماس باید سنگ‌ها و درخت‌های اطراف دهکده را نابود کنبد. همچنین می‌توانید از طریق خود بازی الماس بخرید و یا می‌توانید در ماموریت‌هایی که بازی می‌دهد، شرکت کنید و الماس ببرید. الماس در بازی نقش پول در دنیای واقعی را دارد و می‌توانید با آن تمام منابع را بخرید و یا تولید آن‌ها در دهکده خود را دو برابر کنید.

برای خرید ارزان جم کلش اف کلنز شما می توانید به فروشگاه جم ایران موجو مراجعه کنید.

راهنمای بازی کلش اف کلنزنتیجه گیری

برای رفتن به لیگ کریستال باید از لیگ‌هایی نظیر برنز، نقره‌ای و طلایی عبور کنید. در این لیگ‌ها و در تمام لیگ‌ها همیشه باید در حال ساخت و ساز و غارت از دهکده‌های دیگر باشید تا بتوانید به مراحل بالاتر برسید. در هر لیگ باید استراتژی خاصی داشته باشید و از سربازان خود به خوبی برای ضربه زدن به دشمنان‌تان استفاده کنید. از بین منابع بازی، الماس شرایط بهتری دارد و بیشتر تلاش کنید تا الماس جمع آوری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید جم ارزان با سایت ایران موجو همراه باشید.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support