ترفندهای حل مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال

آموزش حل مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال

چگونه می توانیم مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال را حل کنیم؟ از جمله مشکلاتی که ممکن است در حین بازی Clash Royal با آن مواجه شوید، مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال می باشد. در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی کلش رویال قصد داریم به آموزش حل این مشکل بپردازیم. با ما همراه باشید.

از جمله خصوصیات بازی کلش رویال آشنا شوید

کلش رویال یک بازی کارتی و دوئل بر سر تخت پادشاهی است تا غنائم بدست آمده از پیروزی در نبرد دونفره را تصاحب کنید. از ویژگیهای آن به نمایش گذاشتن تمامی مراحل جنگ و نبرد بصورت پخش زنده است که کاربر آنها را تجربه خواهد کرد. شما موقع جنگ با دشمنتان با بهره گیری از جادو و دیگر تجهیزات حمله از پادشاه و شاهزاده خود و همینطور سربازانی که دارید محافظت کنید که این امر به میزان هوش و ذکاوت شما در این سبک از بازی ها بستگی دارد.

  • مبارزه بصورت دوئل یا دونفره.
  • وجود شخصیتهای مختلف بازی کلش اف کلنز در بازی کلش رویال.
  • کسب کردن امتیاز مورد نیاز برای کسب پاداش، جمع آوری کارت های قدرتمند ، انتخاب دک کلش رویال و ارتقا نیروهای شما.
  • قابلیت تشکیل کلن یا قبیله و نیز قدرتمند کردن آن  جهت روبه رو شدن با دیگر حریفان و همچنین مسابقه و رقابت با سایر کلن ها همانند بازی کلش اف کلنز!
  • امکان استفاده در دستگاه های اندروید و اپل
  • هر زمان که دوست داشتید به کلش رویال بروید و اتک یا حمله را شروع کنید.
  • اشتراک گذاری کارت های خود با سایر هم قبیله های خود و یا دریافت کارت از آنها‌‌.
  • قابلیت دعوت کردن دوستان خود و انجام یک مبارزه دوستانه و خصوصی میان خودتان.
  • دارای کیفیت بالا و گرافیک خارق العاده در این سبک از بازی همچنین داستان پردازی بی همتا.

این مطلب هم کی تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای حل مشکل تغییر اکانت در کلش رویال

هر آنچه که باید در مورد آموزش نصب بازی کلش رویال بدانید

طریقه نصب بازی  کلش رویال موبایل راحت تر از آن چیزی هست، که تصورش را می کنید. به عبارت دیگر لازم نیست شما آنچنان با تکنولوژی و دنیای گیم آشنای داشته باشید. زیرا اگر بازی های قبلی سوپرسل یا بازی های موبایل دیگر را نصب کرده باشید، دانلود و نصب این گیم پلی استراتژی از آپ های داخلی و گوگل پلی اصلا سخت نخواهد بود. بنابراین شما در این مطلب می توانید با چگونگی نصب بازی آشنا شوید و از بازی کردن آن تمام لذت را ببرید.

برای نصب  بازی شما  به اولین چیزی که نیاز دارید، یک اینترنت با سرعت نسبتاً خوب است تا بتوانید آن را بلافاصله دانلود نمایید و در زمان بازی کردن مشکلی جدی برای شما پیش نیاید. بنابراین وقتی که از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کردید باید یکی از روش های دانلود کلش رویال را برگزینید.      

راهنمای نصب بازی کلش رویال                   

روش های گوناگونی جهت دانلود بازی کلش رویال                             

راه های متنوع و مختلفی در پیش روی شما قرار گرفته اند، که شما براساس علاقه مندی یا راحتی خودتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و بهره لازم را از آن ببرید. هر کدام از این روش ها را که انتخاب کنید راحتی و یا خصوصیات خودشان را دارند و امتیازات مختلف را دربردارند.

برخی از طروق مناسب برای نصب کلش رویال بصورت زیر است:

  • جستجوگر گوگل.
  • گوگل پلی.
  • کافه بازار.
  • مایکت.

با توجه به روش هایی که ذکر شدند شما می توانید یکی از موارد را برای دانلود کردن انتخاب کنید. پیشنهاد برتری که در این باره وجود دارد بهره بردن از گوگل پلی می باشد. چرا که امنیت بالایی را برای بازی ها فراهم می‌آورد. همچنین هر زمان که وارد بازی شدید می توانید متوجه شوید که بازی به روز رسانی شده است یا خیر. آپدیت های بازی همراه با خود مزیت هایی زیادی را به همراه دارند که از آن ها می توان به اضافه شدن امکانات جدید و حذف شدن باگ های قدیمی اشاره کرد.     

از ویژگی‌های مفیدی که این گیم دارد، حجم دیتای کم آن است که تقریباً فضای کمی از گوشی شما را در بر می‌گیرد. همچنین رایگان بودن آن برای عموم می باشد. البته این بازی پرداخت درون برنامه ای هم دارد که می توانید جم و جواهرات و جعبه های مختلف را خریداری نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید جم بازی کلش رویال از طریق فروشگاه معتبر ایران موجو اقدام نمایید.

نحوه حل مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال

سوپرسل آیدی  Supercell_ID)) یک سرویس یا قابلیت جدید است که در فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی برای بازی کلش رویال کشورهای مختلف در نظر گرفته شد و به آن اضافه گشت. نحوه کارکرد این قابلیت بدین صورت است که شما می توانید بجای اکانتی که قبلا ثبت کرده اید، از سوپرسل آیدی بهره بگیرید و جایگزین آن کنید.

بر اساس گزارش شرکت کلش رویال، با استفاده از این قابلیت شما موفق خواهید بود تا امنیت دو چندانی را دریافت کنید و از این نظر که جیمیل شما و محتویات داخل آن مورد تهدید واقع شود یا خدای نکرده سرقت گردد، خاطر جمع باشید. از خصوصیات سوپرسل آیدی این است که شما می توانید، با فعال کردن آن هرجا که تمایل داشتید و با هر پلتفرمی، بازی کلش رویال خود را تا هر مرحله که ادامه داده اید، دوباره استفاده نمایید. لذا اصلا ضروری نیست که بازی خود را سینک کنید. چرا که مراحل پیچیده ای دارد. 

ویژگی های سوپرسل آیدی در کلش رویال چیست؟

  • حفظ کردن حساب بازی خود و مراقبت از کلیه حساب های شما در کلش رویال.
  • مدیریت آسان حساب‌های بازی خود، در هر دستگاهی که بخواهید آن را اجرا کنید!
  • رایگان و راحت بودن راه اندازی سوپرسل آیدی‌.
  • از رمز عبورهای زیاد و طولانی خودداری می‌کند و در هر ورود شما کد تایید تازه‌ای به ایمیل شما ارسال می‌نمایند.
  • کلیه حساب های شما در این سرویس حفاظت می شود و نیازی نیست که رمز عبور حسابهای خود به خاطر بیاورید.                                               

در ادامه با چگونگی ساخت جدید سوپرسل آیدی در کلش رویال آشنا خواهید شد. پس کسانی که از این مشکل رنج میبرند نگران نباشند چون با این روشها مشکلاتشان برطرف خواهد شد‌.

  1. در ابتدا شما باید آخرین نسخه کلش رویال را نصب نمایید و برای دانلود آن می توانید، به روشهایی که قبلا گفته شد مراجعه نمایید. خب بر میگردیم به اصل مطلب! برای اینکه این قابلیت در بازی شما فعال گردد باید نسخه بروز را در دسترس داشته باشید.
  2. به ایکون چرخ دنده یا تنظیمات در سمت بالای صفحه بازی کلش رویال مراجعه نمایید.
  3. سپس در بخش Supercell_ID برروی disconnected  یا قطع شده کلیک نمایید.
  4. حالا در صفحه تازه ای که برای شما باز میگردد، گزینه حالا ثبت نام نمایید را لمس کنید تا به قسمت بعدی برویم.
  5. شما در مرحله بعدی باید یک ایمیل خود را با ۲ مرتبه تکرار کردن، وارد کنید.
  6. در نهایت یک ایمیل حاوی کد ۶ رقمی برای شما از طرف سوپرسل آیدی ارسال خواهد شد که باید آنرا در قسمت ثبت کد وارد نمایید تا سوپرسل آیدی اکانت شما فعال گردد. توجه داشته باشید اگر کد ۶ رقمی در پیام های جیمیل تان نبود به قسمت هرزنامه آن مراجعه نمایید!

رعایت نکات ضروری در استفاده از سوپرسل آیدی در کلش رویال

  • هیچ وقت چند اکانت و یا دهکده را بدون ساخت سوپرسل آیدی تنها در یک دستگاه قرار ندهید‌! زیرا باعث نابودی تمام حسابهای کاربری تان خواهد شد. پس مراقب باشید تا دچار این اشتباه نشوید.
  • تلاش برای انجام کار نامناسب و غیراخلاقی یعنی دستبرد به اطلاعات شخصی اکانت کاربران کلش رویال، مجازات مختلفی برای کاربران متفاوت به همراه خواهد داشت.
  • چنانچه اکانت تان را از یاد برده اید و قصد دارید اکانت خود را برگردانید، اطمینان حاصل فرمائید که آن در گوگل پلی برای اندروید یا گیم سنتر اپل ذخیره شده باشد.
  • در ثبت سوپرسل آیدی کلش رویال گزینه “مرا به یاد داشته باشید در دستگاه شما” را تیک بزنید.

راه حل هایی جهت حل مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال

اگر شما به سوپر سل آیدی کلش رویال متصل شدید ولی نتوانستید اکانت خود را بالا بیاورید باید مراحل زیر را جهت رفع این مشکل بکار ببرید:

  • تمام حسابهای ایمیل خود چه در هرزنامه و یا جای دیگر را جهت پیدا کردن پیام های راجع به سوپرسل آیدی بگردید. چراکه از این طریق متوجه خواهید شد با کدام ایمیل ثبت نام کرده اید.
  • بعد از اینکه فهمیدید که با کدام ایمیل در سوپرسل آیدی ثبت نام کرده اید، به تنظیمات داخل بازی مراجعه کنید و بر روی گزینه Disconnected یا قطع شد کلیک نمایید تا وارد سیستم گردید همچنین تا باقی مراحل را بگوئیم.

روش های حل مشکل سوپرسل آیدی کلش رویالمشکل متصل نشدن کلش رویال به گیم سنتر در دستگاه های اپل

این مشکل قاعدتاً در دستگاه های آیفون هم رخ میدهد که گزارشات دریافت شده مبنی بر وصل نشدن جیمیل کاربران  نشان دهنده این موضوع است که در زیر به رفع این مشکل خواهیم پرداخت‌:

  1. با ایمیلی که به حساب کاربری خود در کلش رویال از اول وصل کرده بودید به گیم سنتر وارد شوید که آن در تنظیمات موبایل شما است. در اینجا میتوانید از شناسه اپل بهره بگیرید.
  2. شما وقتی که به شناسه درست دسته خود وارد شدید، آن موقع است که بازی کلش رویال برای شما پیغامی با این مضمون که ” آیا می خواهید مجددا اکانت یا دهکده موجود را بارگیری نمایید؟”می فرستد که شما باید روی گزینه بله کلیک کنید. در غیر اینصورت اگر نتوانستید اکانت خود را بدست آورید یا بازیابی کنید یعنی آدرس ایمیل که وارد کرده اید درست نیست‌.

مشکل متصل نشدن سوپر آیدی در کلش رویال در گوگل پلی

  1. از اضافه کردن حساب گوگل پلی در موبایل خود اطمینان لازم را کسب نمایید.
  2. سپس وارد تنظیمات داخل بازی بشوید و برروی گزینه قرمز رنگ گوگل پلی کلیک نمایید، تا صفحه ای جدید برای ادامه روند کار باز گردد. به این عبارت که بازی از شما می خواهد دهکده صحیح تان را بارگیری و انتخاب کنید. بنابراین این اطلاعات برای شما به نمایش گذاشته میشود؛ از جمله ” اسم اکانت شما، آخرین زمانی که بازی کردید و سطح بازی شما را بایستی تایید کنید تا به گوگل پلی وصل شود.

سخن آخر درباره سوپرسل آیدی در کلش رویال

همانطور که خواندید ما در این مقاله به بررسی مشکل سوپرسل آیدی در کلش رویال پرداختیم. این بازی جذابیت های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد و می‌تواند برای چند ساعت شما را به صورت کامل درگیر کند. به همین علت اگر می خواهید از یک بازی جذاب لذت ببرید این بازی از شرکت سوپرسل به شما پیشنهاد می شود. موردی که باید به آن توجه کنید، مشکلات بازی است. در صورت آشنایی با راه حل مشکلات موجود می توانید از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

سایت ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید جم بازی مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

شما برای ما از سوپرسل آیدی در کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سوپرسل آیدی در کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

87 دیدگاه
  • Parsa

    سلام من یه اکانت دارم می خوام یه اکانت دیگه بسازم ولی وقتی جیملو میزنم میگه مشکلی پیش امده بعد امتحان بکنیم ۱۰۰بار امتحان کردم ولی نیشه باید چی کار کنم تا درست بشه!’

    • حامد فندرسکی

      سلام بار اول با فیلترشکن تست کنید

  • علی

    سلام من وارد میشم جیمیلو میزنم بعد میگه کد رو می‌فرسته به جی‌میل اما نمیاد کد چیکارش کنم

    • حامد فندرسکی

      سلام حتما بازیتون رو یک جیمیل دیگه سیوه والا امکان نداره پیام نیاد

  • رضا احمدی

    سلام من در کلش اف کلنز کدو میزنم میگه مشکلی رخ داده علت چیه

    • حامد فندرسکی

      سلام با یک نت دیگه تست کنید

    • ایمان

      سلام خسته نباشید
      من تازه گوشی عوض کردم میخوام اکانت سطح ۱۳ که بالا بیارم جیمیل میزنم تو بازی روی گوگل پلی و پیغام اینکه ایا میخواهید به لول ۱۳ خود وارد شوید میاد ولی بعد اینکه میره تو سوپر سل ایدی و کد میفرسته یه بازی سطح ۱ میاد بالا یعنی در جیمیلی که بازی سطح ۱۳ من وصله وقتی ایمیل کد میاد و وارد میکنم یه بازی سطح ۱ میاد که اصلا منطقی نیست چون مطمئنن بازی سطح ۱۳ رو همین ایمیله که میغانش میاد هرچی امتحان میکنم کد میاد بازم همون سطح ۱ میاد چیکار باید کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام مشکلی که هست متاسفانه شماا یک بازی روی سوپر سل سیو کردی لول یک هستش و در صورتی که روی تاون یجیمل اکانت سوپر سل باشه نمیتونید وارد بازی بشید که روی جیملتون سیوه در صورتی که وارد اون بازی لول یک بشید به پشتیبانی سوپر سل پیام بدید

  • حمید

    چرا جیمیل میزنم درسوپر سل میگه مشکل رخ داد چیکار کنم کد هم میاد ولی وصل نمیشه

    • حامد فندرسکی

      سلام بزارید 24 ساعت بگذره دوباره تست کنید چون قفل مبشه زیاد تست کنید

    • امیرحسین

      سلام کسانی که پیام ((مشکلی رخ داده است بعدا امتحان کنید )) باید با فیلتر شکن قوی داخل بازی شوید

  • ۶

    سلام من اکانتمو می‌خوام برگردونم چهار تا کد دیشب اومده همه یکی آن بعد میزنمش می‌نویسه مشکلی پیش آمده بعدا امتحان کنید چه کار کنم؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بزارید 24 ساعت بگذره دوباره تست کنید

  • محمد

    سلام میخوام وارد اکانتم بشم سوپر سل کد رو میده میزنم میگه اشتباهی رخ داده کد رو برعکس کردن زدم درست نشد با فیلتر شکن هم امتحان هم جواب نداد چیکار کنم

    • حامد فندرسکی

      سلام بزارید 48 ساعت بگذره دوباه تست کنید

  • علی

    سلام من از طریق گوگل پلی بازیم سیوه میزنم و میگه که میخواهید وارد بازی با لول ۱۰ شوید و موقعی که کارارو انجام میدم وارد بازی نمیشه بلکه وارد سوپرسل ایدی میشه اطلاعات رو وارد میکنم (همون اطلاعاتی که تو گوگل پلی زدم) بعد وارد اکانت دیگه ای میشه چاره چیه؟

    • حامد فندرسکی

      تنها راهش اینه شماا کلااروی یک جیمیل دیگه سیو کنید

  • Nima

    سلام من جیمیل رو میزنم بعد کد رو ارسال میکنه بعد میزنم میگه مشکلی رخ داده است

    • حامد فندرسکی

      سلام باید دقت کنید اگر جیمیلتون فارسی باشه مثلا کد 421 365 بود باید شما 365 421 رو وارد کنید

    • مهدی احمدی

      سلام خسته نباشین اکانتم رو گوشی خودم ارور میده میگه مشکلی رخ داده ولی رو گوشی داداشم بالا میاره مشکل چیه

    • حامد فندرسکی

      سلام احتمالا گوشیتون ضعیفه یا برای اولین ورود باید فیلترشکن داشته باشید

    • مهدی

      سلام من ی اکانت داشتم کلش رویال جیمیل هم گذاشتم الان میرم داخلش جیمیل رو میزنم ولی کد بهم نمیاد حتی با فیلتر شکن قوی هم رفتم بازم کد نیومد چیکار کنم؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم جیمیل داخل بازیو دارید اشتباه میزنید

  • مرتضی

    سلام من بیشتر از یک سال پیش کلش رویال بازی میکردم لول ۱۲بودم بعدش الان میخوام دوباره وارد بازی بشم نمیشه ینی ایمیل رو میزنم اما برام به هیچ عنوان کد ۶رقمی نمیاد

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز شسما احتمالا یک جای جیمیل رو دارید اشتباه وارد میکنید دقت کنید اوکی میشه

  • zahra

    سلام ، چرا اکانت من رو سوپرسل بالا نمیاد ؟
    کد رو میزنم و میگه درحال بارگیری اصلا لود نمیشه مشکل از چیه ؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      دارید یک قسمت از جیمیل رو اشتبا ه وارد مکیند

  • عمران بوالحسنی

    سلام من دوباره می‌خوام به اکانتم که به سوپر سل وصله برم نمیزاره ارور میده میگه مشکلی پیش اومد بعداً دوباره امتحان نکنید

    • حامد فندرسکی

      بعضی اوقات این مشکل پیش میاد الان تست کنید با فیلتر شکن اوکی میشه

    • مممم

      سلام
      آقا من بازم نتونستم اکانتمو بر گردونم اگه شما شمارتونو بدید عکسشو بفرستم براتون کمکم کنید هروقت میرم می زنه خطا دیگه موندم چیکار کنم با فیلتز شکن هم جواب نمی ده

    • حامد فندرسکی

      سلام پشتیبانی سایت پیام بدید راهنماییتون میکنیم

  • عمران

    سلام من وقتی می خوام اکانتمو لالا بیارمشون جیمیل که میدم میزنه لطفا بعدا امتحان کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام 24 ساعت دیگه بعد از این پیام تست کنید اوکی میشه

    • مممم

      سلام من امتحان کردم نشد یعنی ازقام رو برعکس بزنم درست می شه چند روزه امتحان می کنم دیگه خیلی خراب شده کلش رویال

    • حامد فندرسکی

      سلام بعله میشه نعمولا این مشکل حل میشه

  • مممم

    من وقتی جیمیل رو می زنم کد را هم برام ارسال می کنه ولی وقتی می زنم میگه خطا لطفا بعدا از دوباره امتحان کنید لطفا کمکم کنید حوصله ندارم یه بار دیگه بازی کنم قوی بشم

    • حامد فندرسکی

      ببینید شما با فیلتر شکن تست کنید و اینه موقع تایپ کردن حتما اینگلیسی باشه و ینکه اگر کد براتون اومد 3 رقم رو برعکس بزنید یعنی اگر اومپ365 456 اونجا بزنید 456 365 اگر مشکلتون حل نشد پستیبانی پیام بدید رانمایی میکنیمتون

  • mml_021

    چرا موقعی که میخوام با سوپرسل ایدی اکانت قدیمیمو که به سوپرسل ایدی وصل بوده بیارم بالا،وقتی که جیمیلم رو میزنم و رو گزینه بعدی میزنم میزنه:متاسفم لطفا دوباره امتحان کنید؟؟
    تروخدا جوابمو بدید ممنون میشم

    • حامد فندرسکی

      سلام مطمعنن یه جاا در قسسمت تایپ جیمیل یا ایمیلتون دراید اشتباه میکنید

    • Dany

      منم دقیقا همین مشکلو دارم لطفا کمک کنید

    • خانم عابدی

      سلام مشکلتونو پشتیبانی بفرستید تا اونجا راهنمایی کنن

    • عمران

      سلام عمران هستم چکار کنم

  • مسعود

    چرا کد سوپرسل ایدی من نمیاد

    • حامد فندرسکی

      یا ارید جیمیل رو اشتباه وارد میکنید یا سوپر سلتون غیر فعال شده که باید وارد بازی بشید و دوابره سوپرسلتون رو تایید کنید

    • مهدی

      داش چطوری دوباره تایید کنم؟

    • ابوالفضل

      سلام یک هفته هست میخوام برم تو اکانتم که به سوپر سل وصله eroe میده(مشکلی رخ داده!) چیکار کنم

    • زهرا

      منم واسه م این سواله که چرا نمیاد میشه یکی که میدونه راهنمایی کنه من اصلا جیمیل وارد نکرده بودم قبلا الان که پاکش شده و نصبش کردم دویاره جیمل وزدم کد نمیاد

    • حامد فندرسکی

      سلامم شما احتمالا دارید جیمیل اشتباه رو وارد میکنید یا یک جارو دارید اسشتباهه میزنید چون اگر بازیتون سیو باشه امکان نداره کد براتون نیاد

    • علیرضا

      سلام من اکانتم رو قبلا ب سوپرسل ایدی وصل کرده بودم الان ک میخوام وارد اکانتم بشم کدش برام نمیاد چیکار باید بکنم با فیلتر شکن هم تست کردم!

    • حامد فندرسکی

      سلام مطمعنن دارید یک جای جیمیل رو اشتباه انتخاب میکنید

iranmojo online support