آموزش کامل رفع مشکل عمودی بودن کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

کلش رویال به عنوان یکی از بازی‌های پرطرفدار کمپانی سوپرسل محسوب می‌شود که به دلیل محبوبیت زیادی که دارد، افراد ترجیح می‌دهند آن را بر روی سیستم کامپیوتر اجرا کنند. برای اجرای اپلیکیشن و بازی‌های اندروید نیاز به شبیه ساز بلواستکس احساس می‌شود. یکی از مشکلات اجرای کلش رویال در سیستم شبیه ساز، عمودی بودن کلش رویال است که قصد داریم در این مقاله آموزش کلش رویال رفع این مشکل را بیان کنیم. بسیاری از افراد به دلیل داشتن گوشی ضعیف از لحاظ سخت افزاری نمی‌توانند بازی‌های آنلاین را به خوبی در گوشی موبایل انجام دهند به همین دلیل ترجیح می‌دهند از شبیه ساز اندروید استفاده کنند.

توجه داشته باشید که بلواستکس به عنوان یک نرم افزار کاملاً رایگان ویندوز شناخته می‌شود که قادر است اپلیکیشن و بازی‌های اندروید را به خوبی در سیستم رایانه اجرا کند. این نرم افزار محبوب تا به امروز حدود 400 میلیون کاربر فعال دارد و به دلیل داشتن محیط پویا و ویژگی‌های منحصر به فرد مورد توجه افراد قرار گرفته است. اگر در هنگام اجرای بازی محبوب کلش رویال با مشکل عمودی بودن روبرو هستید بهتر است تا انتها این مقاله از آموزش بازی کلش رویال ما را همراهی کنید.

شیوه حل مشکل عمودی بودن کلش رویال در Bluestacks

بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های اندروید ترجیح می‌دهند به جای استفاده از گوشی تلفن همراه از یک سیستم رایانه برای اجرای بازی‌های آنلاین نظیر کلش رویال استفاده کنند. بلواستکس به عنوان یک نرم افزار شبیه ساز برنامه‌های اندروید است که با توجه به محبوبیت آن تا به امروز حدود 400 میلیون کاربر فعال دارد. رابط کاربری این شبیه ساز بسیار جذاب بوده و دارای ویژگی‌های کاربردی زیادی است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بلواستکس به دلیل استفاده از رابط کاربری جذاب و محیط پویا به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند بازی‌های دو بعدی و سه بعدی را در سیستم رایانه به خوبی اجرا کند. باید توجه داشته باشید که برای نصب این شبیه ساز بر روی سیستم رایانه نیاز به یک سیستم نسبتاً متوسط رو به بالا خواهید داشت. اگر بخواهید بسیاری از اپلیکیشن و بازی‌های اندروید را بر روی رایانه اجرا کنید بهتر است این شبیه ساز را نصب کنید. در ادامه به شیوه حل مشکل عمودی بودن کلش رویال در بلواستکس می‌پردازیم:

مراحل رفع مشکل عمودی بودن کلش رویال

بسیاری از کاربران به دلیل عدم داشتن گوشی با سخت افزار مناسب برای اجرای بازی محبوب کلش رویال به سراغ شبیه ساز بلواستکس می‌روند. شبیه ساز بلواستکس در نسخه‌های مختلف ساخته و منتشر شده است. باید بیان کرد که این شبیه ساز در نسخه‌های ابتدایی دارای مشکلات زیادی بوده است که این مشکلات در نسخه‌های جدید تا حدودی مرتفع شده است. اگر شما از جمله افرادی هستید که بازی‌های موبایل را بر روی سیستم رایانه انجام می‌دهد و مشکل عمودی بودن کلش رویال دارید بهتر است به دستورالعمل زیر توجه کنید.

با وجود آپدیت‌های فراوان امکان چرخاندن صفحه در بلواستکس فراهم شده است و شما می‌توانید به راحتی و با زدن گزینه Rotate به راحتی صفحه را از حالت عمودی به افقی تغییر دهید. در نسخه‌های پیشین نرم افزار، شما می‌توانید با رفتن به سربرگ bluestacks setting و انتخاب گزینه resize app به سادگی سایز برنامه یا بازی مورد نظر خود را تغییر دهید و حالت نمایش را بر روی tablet mode قرار دهید. در نسخه‌های جدید نیز با تعبیه شدن گزینه موبایل مود می‌توانید به راحتی شبیه ساز خود را بچرخانید.

چرخاندن صفحه و ری‌سایز کردن آن باعث می‌شود که به راحتی و به میزان دلخواه سایز صفحه نمایش را مطابق با بازی مورد نظر خود تنظیم کنید. این قابلیت باعث شده است تا در هنگام بازی کلش رویال که به عنوان یک بازی کاملاً آنلاین شناخته ‌می‌‍شود بتوانید شرایط را مطابق با سلیقه‌ی خود تغییر دهید. وجود قابلیت چرخش و تنظیم صفحه موبایلی برای اجرای سایر نرم افزار‌ و بازی‌ها نیز کاربردی است.

همچنین بخوانید: حل مشکل کلش رویال در بلواستکس با چند گام

عمودی بودن کلش رویالسیستم مورد نیاز برای نصب بلواستکس

با توجه به این که شبیه ساز بلواستکس به عنوان یکی از نرم افزارهای گرافیکی محسوب می‌شود برای اجرای آن بر روی سیستم خانگی، به یک سخت افزار متوسط رو به بالا نیاز است. طبق اعلام سازنده برنامه برای استفاده از نرم افزار، حداقل به 2 گیگ رم و سی پی یو 2 هسته‌ای نیاز دارید. هم چنین باید درایور کارت گرافیک خود را به روز نمایید. بلواستکس را می‌توانید بر روی ویندوز 7، 8.1 و 10 نصب نمایید. طبق پیشنهاد سازنده نرم افزار بهتر است نسخه ویندوز شما 64 بیتی باشد.

!!! برای خرید جم ارزان کلش رویال می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

ویژگی‌های شبیه ساز بلواستکس

ویژگی‌های فوق‌العاده کلیدی این نرم افزار باعث شده است که بتوان از آن به عنوان یک نرم افزار کاربردی نام برد. بسیاری از افراد برای اجرای بازی‌های مهم نظیر کلش رویال می‌توانند از این شبیه ساز اندروید استفاده کنند. مشکل عمودی بودن کلش رویال نیز در به‌روزرسانی های جدید به خوبی مرتفع شده است. از جمله ویژگی‌های مهم شبیه ساز بلواستکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجرای بدون دردسر نرم افزار و بازی‌های اندروید
  • کنترل گوشی‌های هوشمند از طریق اتصال از راه دور
  • راه اندازی اپلیکیشن های اندروید در حالت تمام صفحه
  • قابلیت همگام سازی گوشی با کامپیوتر
  • قابلیت اجرای بازی‌های سه بعدی
  • امکان ارسال پیامک و رسانه‌های مختلف
  • شخصی سازی مختلف در تنظیمات سیستم
  • رابط کاربری زیبا و گرافیکی

عمودی بودن کلش رویالسخن پایانی درباره عمودی بودن کلش رویال

بسیاری از افراد به دلیل عدم داشتن گوشی موبایل مناسب و همچنین کوچک بودن صفحه نمایش گوشی برای اجرای بازی‌های آنلاین به سراغ نرم افزارهای شبیه ساز می‌روند. یکی از شبیه سازهای محبوب در بین کاربران ویندوز بلواستکس است که قادر است بازی‌ها و نرم افزارهای اندروید را به خوبی بر روی سیستم کامپیوتر اجرا کند. با توجه به آپدیت‌های فراوانی که از طرف سازنده این شبیه ساز ارائه شده است مشکل چرخش صفحه در بازی‌های اندروید حل شده است.

برای اجرای بازی کلش رویال اگر مشکل سایز صفحه دارید و می‌خواهید صفحه را از حالت عمودی به افقی تغییر دهید به راحتی این کار امکان پذیر است. عمودی بودن کلش رویال به گونه‌ای است که بسیاری از کاربران نمی‌توانند به خوبی در رقابت‌های بازی شرکت کنند به همین دلیل با توجه به آموزش بالا می‌توانند صفحه را از حالت عمودی به افقی تغییر دهند. تغییر صورت گرفته باعث می‌شود که مشکل اجرای بازی کلش رویال در بلواستکس مرتفع شود. امید است با مطالعه مقاله بالا بتوانید مشکل عمودی بودن کلش رویال در شبیه ساز بلواستکس را رفع کنید.

فروشگاه جم بازی ایران موجو از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید به راحتی جم مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری نمایید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

شما برای ما از عمودی بودن کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با عمودی بودن کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support