معرفی بازی جدید سوپرسل هی دی پاپ

خرید سریع جم
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 788
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این پست شما با یکی دیگر از بازی های خارق العاده کمپانی سوپرسل مواجه می باشید، این بازی یکی از محصول های جدید می باشد که این بار هنر این کمپانی را درباره ژانر پازل نشان می دهد، البته این را بگویم که در این پست راجب نسخه بتا بازی هی دی پاپ بیشتر صحبت شده است و ممکن است این مشکل ها در نسخه اصلی این بازی وجود نداشته باشد.

محصول جدید کمپانی سوپرسل (Supercell)، هی دی پاپ

هی دی پاپ (Hay Day Pop) بازی جدید کمپانی سوپرسل (Supercell) می باشد. ایران موجو تصمیم دارد در این پست بازی هی دی پاپ را به شما معرفی کند. اول از همه بگویم که من نسخه بتا را که اخیرا منتشر شده است دیده ام پس نمی توانم راجع به نسخه نهایی این بازی به شما نظر بدهم بنابراین این مقاله تجربه من راجع به نسخه بتا می باشد.

در ابتدا من از کمپانی سوپرسل به خاطر ایجاد بازی در ژانر های مختلف قدر دانی می کنم، به طور معمول، آن ها روی بازی های اکشن و استراتژیک کار می کنند، مانند کلش آف کلنز (Clash of Clans) و کلش رویال (Clash Royale) که در ژانر خود به صورت عالی خود را نشان دادند. یک نمونه دیگر راش وارز (Rush Wars) بود که اکنون در دسترس نیست. اما این دفعه آن ها خواسته اند که بازی هی دی پاپ با ژانر متفاوتی را ارائه دهند.

دیروز من راجب هی دی پاپ شنیدم اما نگذاشتم که به صبح برسد و آن را امتحان کردم. اما این اخطار را به شما بدهم که این بازی بسیار اعتیاد آور می باشد، خود من قبل از نوشتن این پست، پنج ساعت بازی کرده ام.

زمانی که من برای اولین بار راجع به بازی هی دی پاپ شنیدم و تریلر آن را دیدم، کمی نسبت به آن مردد بودم، من فکر می کردم که این بازی مانند سایر بازی های ژانر پازل باشد. خلاصه بگویم درست فکر کردم با یک نسخه دیگر از کندی کراش کینگ روبرو هستم. اما به محض این که بازی هی دی پاپ را شروع کردم، نظرم تغییر کرد.

خرید الماس بازی هی دیتفاوت هی دی پاب با بازی های دیگر سوپرسل

هی دی پاپ بر خلاف سایر بازی های سوپرسل، از استودیو مستقر در فنلاند، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. جدیداً بسیاری از بازیکن ها عاشق ژانر بازی های پازل شده اند. خلاصه، سرتان را درد نیارم بازی هی دی پاپ مناسب برای افرادی است که معما ها را دوست دارند. این بازی ویژگی هایی دارد که هیچ بازی پازل دیگری ندارد.

سایر بازی های پازل اصالت زیادی ندارند، تقریباً می شود گفت که این بازی ها ویژگی ها قبل تری ها را با خودشان حمل می کنند. به عنوان مثال کندی کراش بازی ای هست که ما بار ها و بار ها آن را دیده ایم. اما بازی هی دی پاپ خارق العاده است. صحنه های این بازی واقعا نمی شد که از این بهتر باشند. من بعد از بازی کردن نسخه بتا هی دی پاپ به اندازه زیادی شگفت زده شدم، حال ببینید که نسخه اورجینال این بازی چقدر عالی می تواند باشد. زمانی که این بازی نسخه جهانی خود را منتشر کند قطعا طوفان خواهد کرد.

همچنین می خواهم بگویم که من واقعا بازی های پازل را دوست ندارم، من فقط هی دی پاپ را امتحان کرده ام زیرا من راجب بازی های جدید موبایل مطلب می نویسم، اما به نظر من یک چیزی در این بازی وجود دارد که من را باز می گرداند.

در کل معتقدم که هی دی پاپ قصد دارد تا برای همه طرفدار های ژانر پازل یک سورپرایز ایجاد کند و معالجه باشد. اما من تردید دارم که بازیکن هایی که کلش آف کلنز را بازی کرده اند، حتی راضی به امتحان کردن این بازی شوند.

تنها مشکل بازی هی دی پاب

یکی از مشکل هایی که شما در بازی هی دی پاپ به ان برخورد خواهید کرد این است که بعضی اوقات این بازی واقعا سخت می شود. البته شاید نسخه بتا هی دی پاپ به این شکل می باشد. اما بعضی از مراحل حدود یک ساعت برای من زمان برد. کمپانی سوپرسل باید به تدریج دشواری سطح را افزایش می داد نه به صورت یکجا، زیرا برای بازیکن یک شوک بسیار بدی می باشد، ولی در کل خلاف این مورد این بازی یک بازی خوب است.

اگر به دنبال یک بازی با صحنه های جذاب و ژانر پازل می باشید، ایران موجو این بازی را به شما معرفی می کند، این بازی خلاف بازی های این ژانر بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد. مزیت های این بازی گرافیک عالی آن، منحصر به فرد بودن آن و رایگان بودن آن می باشد. اما در کنار این مزیت ها بازی هی دی پاپ دارای عیب هایی نیز می باشد، از جمله این بازی صفحه ای برای کنترل ندارد و بسیار سخت می باشد.

خرید الماس بازی هی دی با قیمت استثنایی

اگر قصد دارید در بازی جذاب و استراتزی هی دی پیشرفت کنید، باید الماس بازی هی دی را خریداری کنید. برای خرید الماس این بازی می توانید به سایت ایران موجو مراجعه فرمایید. این سایت یکی از بهترین و معتبرترین سایت ها در حوزه خرید جم می باشد که با فروش الماس بازی هی دی این امکان را برای شما فراهم نموده است تا یک خرید پول بازی سریع و ارزان را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support