معرفی چند بازی پر طرفدار موبایل

بهترین بازی های پرطرفدارموبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 692
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این مطلب از سایت ایران موجو قصد داریم به معرفی چند بازی پر طرفدار موبایل بپردازیم و ویژگی های آن ها را بیان کنیم پس همراه ما باشید. با استفاده از این مطلب می توانید با بازی های مهیجی آشنا شوید.

بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به دنبال بهترین  بازی پرطرفدار موبایل هستند تا بتوانند اوقات فراغت خود را با آن سپری کنند و موجبات سرگرمی‌شان را فراهم آورند. در حال حاضر بازی‌های موبایلی زیادی وجود دارند که بعضی از آن‌ها به صورت بازی آنلاین و بعضی دیگر به صورت آفلاین و همچنین بعضی با پرداخت درون ‌برنامه‌ای و بعضی دیگر به صورت رایگان و در نسخه‌های اندروید  و ios  به بازار ارائه شده‌اند.

بازی پر طرفدار موبایل Pirate code

یک بازی پرطرفدار موبایل از گروه بازی‌های اکشن و تیمی ( یعنی بازی چند نفره ) است که به صورت آنلاین می‌توان آن را انجام داد. در این بازی شما در نقش  یک دزد دریایی هستید که بین کاپیتان‌های مختلف و کشتی‌هایی که ویژگی‌های مختلفی دارند باید بهترین ترکیب را برای نبرد دریایی خود انتخاب کنید و با مجهز کردن کشتی به ادوات جنگی به یک جنگ دریایی بروید. این بازی، یک بازی محبوب موبایل در گوگل پلی است که به صورت پرداخت درون برنامه‌ای است و در  نسخه‌هایی برای سیستم عامل اندروید و ios ارائه شده است.

بازی پر طرفدار موبایل

بازی پر طرفدار موبایل

بازی پرطرفدار موبایل Cyber Hunter

بازی Cyber Hunter یک بازی پر طرفدار موبایل است که این بازی نیز به عنوان یکی از بازی‌های منتخب گوگل پلی است که اتفاقا پرداخت درون برنامه‌ای دارد. در دو نسخه اندروید و ios نیز به بازار ارائه شده است. این بازی گرافیک خوب و روان و راحتی دارد و قسمت انیمیشن آن به جذابیت این بازی پرطرفدار موبایل افزوده است. این بازی یک بازی جنگی و ماشین سواری است و ۱۴ مدل ماشین در این بازی پرطرفدار موبایل وجود دارد.

Cyber hunter  یک بازی با پرداخت درون برنامه‌ای است و در دو نسخه اندروید و ios ارائه شده است. در این بازی رانندگی و جنگ با همدیگر تلفیق شده و فضای بازی به گونه‌ای است که حس رقابت را در شما بسیار بر می ‌انگیزد.

بازی پر طرفدار موبایل

بازی پر طرفدار موبایل

بازی پرطرفدار موبایل  Metal madness

در این بازی شما باید برای بقای خود از تکنیک‌های مختلفی مانند پنهان شدن استفاده کنید. این بازی پر طرفدار موبایل ۷ کاراکتر دارد که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند و باید سعی کنید در این بازی زنده بمانید و با استفاده از آیتم‌ها و مهارتهای مختلف در بازی جلو بروید. این بازی نیز پرداخت درون برنامه ای دارد و در دو نسخه اندروید و ios به بازار ارائه شده است.

معرفی بازی پرطرفدار metal madness

بازی metal madness

سخن پایانی

بسیاری از بازی‌های پر طرفدار موبایل پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارند، و به دلیل اینکه این بازی‌ها ساخت ایران نیستند و در کمپانی‌های خارجی ساخته شده‌اند پرداختشان به راحتی صورت نمی‌گیرد. در صورتی که لذت این بازی‌ها به همین پرداخت‌های درون برنامه‌ای و استفاده از امکانات بیشر بازی است. اما نگران نباشید، سایت ایران موجو به شما کمک می‌کند که در بازی‌هایی با پرداخت درون برنامه‌ای، بتوانید پرداخت موفق و راحتی در زمان کوتاه داشته باشید.

شما برای ما از بازی پر طرفدار موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با چند بازی پر طرفدار موبایل آشنا کردیم. شما هم اگر بازی های مهیجی را میشناسید آن را به ما معرفی کنید. شما می توانید نظرات خود را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید سوالات خود را از این طریق مطرح کنید.

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • Ali Fattahi

    بازی metal Madenss رو دارم خیلی بازیه خوبه اون دوتایه دیگرم باید نصب کنم و امتحان کنم

iranmojo online support