همه چیز درباره مود جدید Money Heist بازی فری فایر

خرید جم ارزان بازی فری فایر از ایران موجو

بازی فری فایر اگرچه عمر کوتاهی دارد توانسته به خوبی جایگاه خود را در میان گیمرهای سراسر جهان مستحکم کند. بازی Free Fire  به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های بتل رویال صنعت گیم شناخته می شود که جذابیت های متنوع و متعددی دارد. یکی از جدیدترین مودهایی که به این بازی اضافه شده است مود Money Heist بازی فری فایر که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی همه چیز درباره مود جدید Money Heist بازی فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی فری فایر

همانطور که گفته شد بازی فری فایر از جمله بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و اکشن است که اولین بار در سال 2017 و توسط استودیوی بازی سازی Dots Studio 111  طراحی و ساخته شد و سپس به وسیله کمپانی سنگاپوری  Garena  منتشر شد. این بازی به شکل رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است و تا امروز صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آن را دانلود و نصب کرده اند.

در سال 2018 این بازی رکورد بیشترین دانلود بازی های موبایلی را در اختیار داشت و بالاتر از بازی های پابجی موبایل، کالاف دیوتی، کلش آف کلنز و … قرار گرفت. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند که باید تمام تلاش خودشان را برای زنده ماندن به کار بگیرند و با دشمنان و موانع مختلف مواجه شوند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند.

از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به مواردی همچون گیم پلی سریع، روان و اعتیادآور، امکان بازی با سایر بازیکنان سراسر جهان به صورت آنلاین، گرافیک باکیفیت و عالی با موتور گرافیکی یونیتی، تنوع بالای نقشه ها، سلاح ها، وسایل نقلیه، موسیقی های متن عالی و صداگذاری های بی نظیر و… اشاره کرد. تمامی تجهیزات موجود در بازی با استفاده از جم فری فایر ارزان قابل ارتقاء هستند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی قوی ترین سلاح در بازی فری فایر

مود جدید Money Heist بازی فری فایر

همانطور که گفته شد بازی فری فایر مانند سایر بازی های موبایلی که در سبک بتل رویال و اکشن ساخته شده اند از مراحل، ماموریت ها، نقشه ها، کاراکترها، تجهیزات، مهمات و سلاح های مختلفی برخوردار است که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فردی داشته باشند. مودها و حالات بازی نیز در این بازی از تنوع مناسبی برخوردار هستند و می توانند چالش ها و جذابیت های هیجان انگیزی برای گیمرها به همراه داشته باشند. مود جدید Money Heist بازی فری فایر یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مودهای موجود در بازی است.

فری فایر به تازگی اطلاعیه ای منتشر کرده است که خبر از همکاری خودش با Money Heist  یکی از سریال‌های تلویزیونی جنایی در نتفلیکس داده است. این همکاری به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین همکاری های این بازی شناخته می شود. در حقیق این همکاری به گونه ای است که یک مود جدید در بازی فری فایر به این نام اضافه شده است.

در مود جدید Money Heist بازی فری فایر یک دستگاه چاپ پول در اختیار بازیکنان قرار می ‌گیرد که باید در تمام طول روز مشغول به چاپ پول باشد. بازیکن باید پاداش های متعددی به دست بیاورد  و مأموریت ‌های مورد نظر را کامل کند، هرچه سرعت عمل گیمر در چاپ پول بیشتر باشد ماموریت ها سریعتر کامل خواهند شد.

مود جدید Money Heist بازی فری فایراجرای مود جدید برروی مپ برمودا

مپ برمودا یکی از جذاب ترین نقشه های بازی فری فایر است که بازیکنان می توانند در آن به رقابت و نبرد با سایر بازیکنان بپردازند. بازیکنان باید توجه کنند که پاداش هایی که دریافت می کنند فقط به صورت انحصاری در مود برمودا قابل استفاده می باشد چرا که مود جدید Money Heist بازی فری فایر فقط بر روی این نقشه قابل اجرا می باشد.

ماموریت های مود جدید Money Heist در فری فایر

در حقیقت بازیکنان باید بتوانند در طول روز۵۰۰۰، ۱۵۰۰۰، ۲۳،۰۰۰، ۳۵۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ پول چاپ کنند. گیمر می تواند این مقادیر پول را به روش های مختلفی چاپ کند که این روش ها شامل کامل کردن ماموریت های روزانه و کمک کردن به دوستان می باشد. در برگه ماموریت ها بازیکنان قادر هستند که با استفاده از یک متر سرعت دستگاه چاپ را مشاهده کنند.

  1. ماموریت های روزانه : انجام ماموریت های روزانه به این صورت است که بازیکنان هنگام ورود به بازی باید تعداد مشخصی که برای او مشخص شده است کامل کند و با این کار سرعت چاپ پول را کمی افزایش دهد.
  2. ماموریت های اضافی : ماموریت های اضافی ماموریت هایی هستند که شامل جمع آوری سوخت برای پرینتر چاپ پول می باشند. با انجام این ماموریت ها بازیکنان جوهر و سوخت کافی برای پرینتر چاپ پول را جمع آوری خواهند کرد.
  3. کمک به دوستان : در این مأموریت بازیکنان باید روزانه به ۵ نفر از دوستان خودشان که درون بازی هستند کمک کنند و با این کار سرعت چاپ پول خود را افزایش دهند.

جوایز مود جدید Money Heist بازی فری فایر

بازیکنان در این مود می توانند جایزه ها و پاداش های مختلفی به دست بیاورند. البته همانطور که گفته شد این جوایز و پاداش ها بیشتر در این مود قابل استفاده هستند بنابراین گیمرها باید تمام تلاش خود را انجام دهند که پول بیشتری چاپ کنند. مهم ترین جوایزی بازیکنان می توانند در مود جدید Money Heist بازی فری فایر به دست بیاورند شامل مواردی همچون A94 Skin، Airdrop، Airship، Kitty Skin، Backpack Skin، Pickup Truck Skin، P90 Skin، Pan Skin، Lobby Item، Parachute Skin، Ottero Skin، Panda Skin، Bundle، Gloo Wall skin، Surfboard Skin و… می باشند.

مود جدید Money Heist بازی فری فایرخرید جم فری فایر با ارزانترین قیمت

در بازی Free Fire  سازندگان تلاش کرده اند که مهمات، امکانات، سلاح ها، نقشه ها، کاراکترها و تجهیزات مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار دهند اما بازیکنان نیز می توانند با خرید جم فری فایر ارزان از سایت های معتبری همچون ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) به تمامی امکانات بازی دسترسی پیدا کنند و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن پایانی درباره مود جدید Money Heist بازی فری فایر

بازی Free Fire  به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های چند سال اخیر صنعت گیم بوده توانسته به موفقیت های متعددی برسد و همواره در فهرست بهترین بازی های موبایلی جهان قرار بگیرد. در این بازی گیمرها می توانند به امکانات و آپشن های متعددی دسترسی پیدا کنند و چالش های متعددی را تجربه کنند. مود جدید Money Heist بازی فری فایر یکی از مودهای جذاب و محبوب بازی است که بازیکنان می تواند در آن ماموریت های مختلفی را تجربه کنند و جوایز و پاداش های مختلفی دریافت کنند.

شما برای ما از مود جدید Money Heist بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مود جدید Money Heist بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

برای خرید جم بازی شما می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید و یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support