آشنایی با مپ ‌های بازی پابجی موبایل و ویژگی های آن ها

معرفی مپ ‌های بازی پابجی موبایل و نقد و بررسی آن ها

بازی PUBG Mobile از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی جهان است که در سال های اخیر موفقیت های بسیار زیادی به دست آورده است. هر کدام از سیزن ها و نسخه های این بازی از آیتم های مختلفی مانند مهمات، تجهیزات، امکانات، مودها، کاراکترها و نقشه ها تشکیل شده اند که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند.این بازی از مپ های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها می توانند جذابیت های زیادی برای گیمرها داشته باشند. مپ ‌های بازی پابجی موبایل چقدر می شناسید؟ در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بازی و بررسی محبوب ترین و معروف ترین مپ های پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی PUBG Mobile

 بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیمر شناخته می شود که در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا ساخته می شود. این بازی اولین بار در سال 2017 به وسیله کمپانی بلوهول ساخته و طراحی شده و سپس به وسیله کمپانی پابجی برای پلتفرم های مختلفی همچون ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. بعد از آنکه بازی با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شد سازندگان بازی با کمک کمپانی تنسنت گیمز اقدام به تولید نسخه موبایلی آن در سال 2018 کردند.

در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع و تعدد بالای مراحل، ماموریت ها، سلاح ها و مهمات
  • کیفیت بالای گرافیک به دلیل موتور گرافیکی آنریل انجین 4
  • گیم پلی جذاب و اعتیاد آور
  • موسیقی متن و صداگذاری های بی نظیر
  • داستان منظم و هدفمند

همچنین بخوانید: تغییرات مپ میرامار Miramar در آپدیت جدید پابجی موبایل

معرفی مپ ‌های بازی پابجی موبایل

سازندگان بازی پابجی موبایل هر چند وقت یک بار اقدام به تولید و انتشار نسخه ها و سیزن های مختلفی از بازی می کنند که هر کدام از این سیزن ها تغییرات مختلفی در مقایسه با سیزن های قبلی خواهند داشت و با داشتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد چالش های هیجان انگیزی برای گیمرها به همراه دارند. در این بازی بازیکنان می توانند از مپ های مختلفی استفاده کنند که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند از معروف ترین و محبوب ترین نقشه های موجود در بازی پابجی موبایل می توان موارد زیر را عنوان نمود:

مپ ‌های بازی PUBG Mobile: مپ Miramar

مپ Miramar به عنوان یکی از بزرگ ترین نقشه های موجود در بازی PUBG Mobile شناخته می شود که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد. این نقشه بیشترین نقاط را پوشش داده است و از یک فضای بیابانی و خشک برخوردار است. مپ Miramar از جمله مپ ‌های بازی پابجی موبایل می باشد که برای بازیکنان مبتدی توصیه نمی شود و بیشتر گیمرهای حرفه ای از آن استفاده می کنند. این نقشه از پستی و بلندی ها و همچنین کوه های زیادی برخوردار است که می توانند چالش های متعددی برای گیمرها به وجود بیاورند.

بازیکنانی که در این نقشه بازی می کنند باید توجه داشته باشند که از ماشین های مناسبی استفاده کنند چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی نقشه رانندگی کار آسانی نخواهد بود.  از جمله مکان های معروف این نقشه می توان به مناطقی مانند پیکادو، سن مارتین و ال پوزو اشاره کرد. گرافیک این نقشه از کیفیت بالایی برخوردار است و بازیکنان می توانند هیجان و لذت یک بازی واقعی بتل را تجربه کنند.

مپ ‌های بازی پابجی موبایل

مپ ‌های بازی پابجی موبایل

مپ ‌های بازی پابجی موبایل: مپ Erangel

مپ Erangel به عنوان یکی دیگر از معروف ترین و محبوب ترین نقشه ها موجود در این بازی شناخته می شود که جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها دارد. در این نقشه بازیکنان می توانند از انواع ترفندهای مختلف استفاده کنند. بازیکنان در این نقشه می توانند با مکان های بسیار زیادی روبه رو شوند و از انواع چمنزارها و کمپ های مختلفی برای استتار و اختفای خودشان استفاده کنند. گستردگی مکان های بازی در این نقشه از مهم ترین دلایل محبوبیت آن است.  البته نکته منفی این نقشه نیز وجود مناطق باز متعدد و زیادی است و همین باعث شده است که گیمرهای حرفه ای کمتر به سراغ این نقشه بروند.

مپ ‌های بازی PUBG Mobile: مپ Vikendi

مپ Vikendi  از جمله مپ هایی است که در این بازی محبوبیت بالایی دارد  در نسخه و سیزن های مختلف جای ارتقا و پیشرفت بالایی دارد. در این نقشه بازیکنان در یک فضای زمستانی و برفی قرار خواهند گرفت. بازیکنان در این نقشه از مپ ‌های بازی پابجی موبایل باید از وسایل نقلیه مناسب و موثری استفاده کنند. البته باید توجه داشت که گرافیک و امکانات این نقشه در مقایسه با سایر مپ های بازی از نواقصی برخوردار است و بسیاری از بازیکنان از آن رضایت کاملی ندارند. لازم به ذکر است که مپ Vikendi فعلا با صورت نسخه بتا ارائه شده است و گیمرها می توانند امیدوار باشند که سازند های آن بتوانند در آینده ای نزدیک نقاط ضعف آن را برطرف کنند و آن را تقویت نمایند.

خرید یوسی پابجی موبایل

مپ ‌های بازی پابجی موبایل: مپ Sanhok

مپ Sanhok نیز از جمله نقشه های محبوب در بازی پابجی موبایل است که هم بازیکنان مبتدی و هم بازیکنان حرفه ای از آن استفاده می کنند. این نقشه از مساحت کمتری نسبت به سایر نقشه ها برخوردار است و از مکان های مختلفی برخوردار است که شامل چمنزارها و بوته زارها و خانه هایی که می توانند نیازهای بازیکنان را با سرعت تامین کنند. با توجه به آنکه اندازه این نقشه بسیار کوچک است و از مساحت کمی برخوردار است بازیکنا را بی نیاز از وسایل نقلیه کرده کرده است ولی بازیکن باید از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد تا بتواند به موفقیت برسد.

مپ ‌های بازی پابجی موبایل: مپ Karakin

مپ Karakin یکی از جدیدترین نقشه های موجود در بازی پابجی موبایل است که دارای ابعاد دو در دو کیلومتر می باشد و می‌ تواند بازیکنان زیادی را در خود جای دهد. در مپ Karakin بازیکنان می‌ توانند از کوهستان‌های بلند منطاق موجود در آن برای اسنایپ کردن حریفان استفاده کنند و در سطوح زیر زمینی می توانند به شیوه رو در رو دشمنان را از بین ببرند. نقشه Karakin ویژگی های جدید و جذاب تری نسبت به نقشه های قدیمی بازی دارد  و بازیکنان می توانند چالش های مختلف و جذابی را تجربه کنند. مخفی گاه های مختلف، انفجارهای هوایی، تنوع بالای سلاح و وسایل نقلیه، موقعیت های مکانی مختلف و… از مهم ترین ویژگی های این نقشه از مپ ‌های بازی پابجی موبایل می باشند.

مپ ‌های بازی پابجی موبایل

مپ ‌های بازی پابجی موبایل

مپ ‌های بازی PUBG Mobile: مپ Livik

مپ Livik نیز به عنوان یکی از جدیدترین مپ از مپ ‌های بازی پابجی موبایل شناخته می شود که برای بازی های کوتاه طراحی شده است. این مپ فقط از 40 بازیکن پشتیبانی می کند و در یک فضای 2 در 2 کیلومتر دنبال می شود. با توجه به اندازه بازی و تعداد بالای بازیکنان در این نقشه بازی بسیار زود به اتمام می رسد. هر راند در این نقشه حدود 15 دقیقه طول خواهد کشید. آتشفشان، چشمه آب گرم، آبشار و … از مواردی هستند که در این نقشه مشاهده می شوند. این نقشه نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد اما می تواند جذابیت های متعددی برای گیمرها داشته باشد و با توجه به زمان کم آن بازیکنان می توانند در مدت زمان کوتاهی ماموریت های خودشان را به پایان برسانند.

خرید یوسی پابجی موبایل

هرچند که سازندگان بازی پابجی موبایل تلاش کرده اند که در هر نسخه و سیزن جدید بازی امکانات و آپشن های مختلف و متعددی در اختیار بازیکنان قرار بدهد و امکانات قدیمی را به روز کنند اما بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبری همچون ایرانموجو از تمامی امکانات بازی بهره مند شوند و تمامی آیتم های مورد نظر خود را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند. یوسی پابجی موبایل می تواند در مپ ‌های بازی پابجی موبایل کاربردهای مختلفی داشته باشد و کمک زیادی به گیمرها بکند.

سخن پایانی درباره مپ ‌های بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی جهان به شمار می رود که میلیون ها گیمر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند. در این بازی بازیکنان می توانند از انواع امکانات، مهمات، مودها، کاراکترها، تجهیزات و نقشه های مختلف استفاده کنند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین مپ ‌های بازی پابجی موبایل می توان به نقشه های میرامار، ارانگل، سانهوک و ویکندی اشاره کرد که هر کدام از نقاط قوت و ضعف خاص خود برخوردار هستند.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید الماس بازی می باشد که شما می توانید با مشاهده قیمت یوسی پابجی موبایل یا قیمت جم بازی مورد نظر خود نسبت به خرید آن در کمترین و سریع ترین زمان ممکن اقدام نمایید.

ر سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد.
برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید.
خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support