بهترین مکان های فرود در مپ لیویک پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

بهترین مکان های فرود در مپ لیویک پابجی موبایل چه مکان هایی هستند؟ برای پاسخ به سوال خود به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاله ادامه دهید.

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های بتل رویال در سال های اخیر شناخته می شود که توانسته به خوبی با بازی های معروفی همچون کال آف دیوتی و فری فایر رقابت کند. این بازی اگرچه قدمت بسیار کمی دارد و یک بازی جدید و مدرن به شمار می رود اما با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرها مواجه شده است و هر روز بر تعداد طرفداران آن نیز اضافه می شود. تا امروز فصل ها و سیزن های مختلفی از این بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند.

 در سیزن 14 به عنوان جدیدترین فصل بازی نقشه ها، سلاح ها و ماموریت های جدیدی قرار داده شده است که می تواند جذابیت ها و چالش های متنوعی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی بهترین مکان های فرود در مپ لیویک پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال است که به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی بلوهول ساخته شده و توسط کمپانی پابجی منتشر شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 برای پلتفرم های مختلف و سپس در سال 2018 برای گوشی های موبایل عرض شد. بازیکنان در این بازی به همراه 99 بازیکن دیگر در یک جزیره قرار دارند و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام می دهند. آخرین بازیکنی که بتواند در این جزیره زنده بماند برنده بازی خواهد بود.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: ترجمه ماموریت های هفته هفتم 7 سیزن 14 پابجی موبایل

ویژگی ها و قابلیت های بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل به سبب داشتن ویژگی های و قابلیت های خاص و منحصر به فرد خود توانسته به یکی از محبوب ترین بازی های سال 2020 تبدیل شود و بازیکنان زیادی از سراسر جهان به خود جذب کند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • بازی دارای یک داستان جذاب، هدفمند و منظم است.
  • به سبب موتور آنریل انجین 4 گرافیک بازی از کیفیت بسیار شگفت انگیزی برخوردار است.
  • موسیقی ها و صداگذاری های بازی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.
  • گیم پلی بازی به شدت جذاب و اعتیاد آور است و بازیکنان را به وجد می آورد.
  • تنوع زیادی در مراحل، نقشه ها، سلاح ها و تجهیزات وجود دارد.

راهنمای بازی پابجی موبایلمناسب ترین مکان های فرود در مپ لیویک پابجی موبایل

همانطور که گفته شد آخرین و جدیدترین سیزن بازی پابجی موبایل در مقایسه با سیزن های قبلی تغییراتی داشته است و قابلیت ها و امکانات متنوعی به آن اضافه شده است. یکی از آیتم های جدیدی که به بازی اضافه شده است نقشه و مپ لیویک (Livik) می باشد. مپ لیویک به عنوان اولین نقشه مخصوص گوشی موبایل در بازی پابجی موبایل اسا که در مقیاسی دو در دو کیلومتر  و بر اساس نواحی شمال اروپا و مناطق اسکاندیناوی طراحی شده است.  این نقشه می تواند جذابیت ها و چالش های جدیدی پیش روی بازیکنان قرار بدهد. اگرچه نقشه های متنوعی در بازی پابجی موبایل وجود دارند و بازیکن می تواند در هر کدام از آنها فرود بیاید و به بازی ادامه بدهد اما مناسب ترین مکان های فرود در نقشه جدید لیویک به شرح زیر می باشند:

IceBorg

IceBorg به عنوان اولین و ایده آل ترین مکان برای فرود بازیکنان در نقشه لیویک شناخته می شود که می توانند رقابت خود با سایر بازیکنان را از آنجا شروع کنند. IceBorg یک شهر کوچک می باشد که چشم اندازی های بسیار زیبایی دارد و در قسمت شمال شرقی مپ لیویک واقع شده است. ساختمان های بسیار زیادی در این شهر وجود دارند که بازیکنان می توانند تجهیزات و امکانات متنوعی را از آنجا غارت کنند. علاوه بر ساختمان ها، پناهگاه های متعددی نیز در این شهر وجود دارند که بازیکنان می توانند از آنها به عنوان پوشش خود استفاده نمایند. یک کلیسای بزرگ نیز در IceBorg وجود دارد که بازیکنان می تواند در آن به انواع سلاح ها و تجهیزات دسترسی داشته باشد. علاوه بر داخل شهر بازیکن می تواند از ساختارهای اطراف شهر نیز برای پیشبرد اهداف خودش استفاده کند.

!!! برای خرید یوسی پابجی موبایل همین حالا از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید!!!

Waterfall

از بهترین مکان های فرود در مپ لیویک پابجی موبایل منطقه Waterfall می باشد. این منطقه در نقشه جدید لیویک را می توان یکی از زیباترین مناطق موجود دانست. این منطقه در ضلع جنوب غربی نقشه واقع شده است. Waterfall در اصل یک آبشار با پوشش گیاهی است که محل مناسبی برای فرود بازیکن به شمار می رود. در این محل بازیکن می تواند با استفاده از قایق به قسمت بالایی رودخانه سفر کند و در غار پشت آبشار پنهان شود. در غار پشت آبشار بازیکن می تواند به سلاح ها و مهمات متنوعی دسترسی داشته باشد و از آنها برای زنده ماند و برنده شدن استفاده کند.

Hot Spring

Hot Spring یکی از بهترین مکان های فرود در مپ لیویک پابجی موبایل است که بازیکن در آن با فضای بسیار زیادی مواجه می شود. بعد از فرود در این منطقه از مپ لیویک بازیکن می تواند با سرعت بالا به تمام آیتم ها و سلاح های موجود در منطقه دسترسی داشته باشند. در این منطقه ساختمان و دیواری وجود ندارد و بلافاصله بعد از فرود بازیکن باید به رقابت با سایر بازیکنان بپردازد. این منطقه برای فرود بازیکنان مبتدی نمی تواند منطقه مناسبی باشد چرا که از همان ابتدای فرود باید با سایر بازیکنان به رقابت بپردازد.

Power Plant

Power Plant یکی دیگر از بهترین مناطق در نقشه جدید لیویک می باشد که برای فرود بازیکن می تواند منطقه بسیار مناسبی باشد. بعد از آنکه بازیکن در این منطقه فرود آمد به راحتی می تواند به سلاح هایی مانند AR و زره سطح 3 دسترسی داشته باشد. در این منطقه از مپ لیویک نیز ساختمان های بزرگ و متعددی وجود دارند که بازیکن می تواند در آنها به سلاح ها، مهمات و تجهیزات مختلفی دسترسی داشته باشند. البته بازیکن باید دقت زیادی داشته باشد زیرا در این منطقه ممکن است بعد از فرود بر روی نقاط خطرناک نیروگاهی فرود بیایند. چنانچه بازیکنان بتوانند در مرکز منطقه نیروگاهی فرود بیایند شانس بسیار بیشتری برای برنده شدن در بازی خواهند داشت.

فرود در مپ لیویک پابجی موبایلAqueduct

این منطقه یکی از بهترین مکان های فرود در مپ لیویک پابجی موبایل در مپ لیویک می باشد و بازیکنان می توانند در این منطقه به منابع بسیار زیادی دسترسی پیدا کنند و هر آنچه که نیاز دارند غارت نمایند. فرود در این منطقه می تواند چالش های بسیار جذابی برای بازیکنان به همراه داشته باشد چرا که ممکن است اتفاقات پیش بینی نشده ای در آن برای گیمر رخ بدهد.

East Port

منطقه East Port نیز که در ضلع شرقی نقشه و مپ Livik قرار دارد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای فرود بازیکنان باشد. این منطقه از بازی شباهت زیادی به نقشه ارانگل دارد و در آن ساختمان های بزرگ و متعددی وجود دارد که بسیار شبیه به ساختمان های مپ ارانگل هستند. بازیکنان می توانند بعد از فرود در این منطقه به ساختمان های مختلف آن وارد شوند و از انواع سلاح ها، مهمات و تجهیزات مختلف بهره مند شوند. علاوه بر سلاح و مهمات بازیکنان می توانند از این ساختمان ها برای پوشش و محافظ خود استفاده کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلHoldhus

شهر Holdhus نیز یکی از شهرهای جذاب و زیبا در مپ لیویک است که می تواند موقعیت بسیار خوبی برای فرود آمدن بازیکنان باشد. این شهر در جنوب غربی نقشه قرار گرفته است و ساختمان ها، خانه ها، مرداب های متروکه و… در آن وجود دارند. بازیکنان در این شهر نیز می توانند به سلاح و مهمات مختلفی دسترسی داشته باشند و از ساختمان ها برای پوشش و محافظ استفاده کنند. در این شهر یک کارخانه بسیار بزرگ وجود دارد که در آن تجهیزات بسیار متنوعی در آن وجود دارند و بازیکنان می توانند برای اهداف خودشان از آنها استفاده کنند.

 Midstein

شهر Midstein یکی از بزرگ ترین شهرهای موجود در نقشه لیویک در بازی پابجی موبایل می باشد که می تواند نقطه بسیار جذابی برای فرود بازیکنان باشد. در این شهر نیز ساختمان های بزرگ و متعددی وجود دارند که بازیکنان قادر هستند در آنها به سلاح ها و تجهیزات مختلفی دسترسی داشته باشند.

سخن پایانی درباره فرود در مپ لیویک پابجی موبایل

نقشه و مپ لیویک در بازی پابجی موبایل به عنوان جدیدترین نقشه شناخته می شود و مناطق مختلف، سلاح ها و مهمات جدید و آیتم های گوناگونی در آن برای گیمرها قرار داده شده است. مناطق و شهرهای مختلف و متنوع در این نقشه جدید وجود دارند که بازیکنان می توانند در هر کدام از آنها فرود بیایند و شروع بازی خود را با هیجانات و چالش های مختلفی همراه کنند. هر کدام از این مناطق امکانات و آیتم های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می دهد که می توان با خرید یوسی پابجی و ارتقا آیتم ها و تجهیزات جذابیت بازی را دو چندان کرد.

فروشگاه جم ایران موجو یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید جم بازی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزانی از این فروشگاه خریداری نمایید و یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از فرود در مپ لیویک پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو، سایت خرید یوسی پابجی موبایل، شما را با فرود در مپ لیویک پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support