منتظر نسخه موبایل Call of Duty Warzone باشید

اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1083
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

یکی از خبرهای خوشحال کننده برای گیمرها و عاشقانه بازی در راه بودن نسخه موبایل Call of Duty Warzone است. با توجه به لیست شغلی که اکتیویژن منتشر کرده است انتظار می رود که نسخه وارزون موبایل در راه باشد. با توجه به این که نسخه کامپیوتر های شخصی این بازی حدود ۷۵ میلیون کاربر دارد انتظار می رود که نسخه موبایل این بازی نیز دارای طرفدار های زیادی باشد. در ادامه در سایت ایران موجو با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی را در مورد آن به دست آورید.

تاریخ انتشار نسخه موبایل Warzone

اکتیویژن یک لیست برای تولید نسخه موبایل Warzone به یک تهیه کننده اجرایی ارسال کرده است. به نظر می رسد که کالاف دیوتی موبایل Warzone یکی از بهترین بازی ها خواهد شد. همان طور که گفتم ارسال این لیست نشان می دهد که این شرکت در حال جستجو برای تولید یک بازی موبایل جدید در سری موسوم به WZM است. به احتمال زیاد این نام مخفف برای Warzone Mobile است.برای خرید سی پی کالاف دیوتی می توانید به از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید. این وب سایت یکی از معتبرترین سایت های خرید سریع جم بازی است که با خرید از این وب سایت می توانید یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه نمایید.

کالاف دیوتی و ارزون موبایل

در لیست شغلی آمده است که شما به عنوان تهیه کننده اجرایی، از ویژگی هایی برخوردار خواهید بود که بتوانید قاب محصول را طراحی کرده و تجربه پخش یک FPS موبایل AAA جدید را برای نسخه کالاف دیوتی و ارزون موبایل داشته باشید. از این کمپانی انتظار می رود که در همکاری با چندین مکان استودیوی اکتیویژن در سراسر جهان کار خود را گسترش دهد. این رهبر یک رهبر ماهر ارتباطات و توسعه است که می تواند عناصر مهمی را که یک بازی تیراندازی در ژانر خود باید داشته باشد را تعریف می کند و می تواند آن ها را برداشت کند.

 حال چرا این عناصر مهم هستند و معیار های موفقیت آن ها چیست؟ در جواب باید بگویم که این عناصر توانایی این را دارند که با کیفیت ترین محصول نرم افزاری را ارائه کنند. برای همین روی نسخه موبایل Call of Duty Warzone به خوبی باید کار شود. برای آموزش کامل بازی می توانید به بخش آموزش بازی کالاف دیوتی در سایت ایران موجو مراجعه نمایید.

عناصر نسخه موبایل Call of Duty Warzone

عناصر خاص کالاف دیوتی موبایل Warzone در لیست پایین تر هستند، که می گوید در میان موارد کدام مورد ها باید وجود داشته باشند:

  • ویژگی های اساسی کنسول Warzone و رایانه باید در نسخه موبایل کالاف دیوتی Warzone وجود داشته باشد. یعنی بیشترین سازگاری را با ویژگی های اساسی موبایل باشد.
  • فرمول Warzone را با پیشنهاد های خوب و تولید کردن محتویات اضافی و  تغییر ویژگی های اساسی را انجام دهید. این کار برای این است که مطمئن شوید در بین بازی های تیراندازی موبایل، این بازی بهتر شود.
  • برای وضوح و تصمیم گیری در مورد ویژگی های کاربر، UX و کیفیت کلی به عنوان نقطه تماس اصلی تیم کالاف دیوتی موبایل Warzone خدمت کنید.

نسخه موبایل Call of Duty Warzone

فعالیت های اکتیویژن در نسخه موبایل Call of Duty Warzone

اکتیویژن در حال حاضر نسخه موبایل کالاف دیوتی را با نام Call of Duty: Mobile را منتشر کرده است، این بازی در اکتبر ۲۰۱۹ عرضه شد و دارای ژانر نبرد رویال با گزینه های معمولی چند نفره بر خوردار است. انتشار این بازی بسیار موفقیت آمیز بوده است. اما کمپانی اکتیویژن احساس می کند که با یک بازی دیگر با ژانر نبرد رویال، به خصوص با عنوان warzone چیز های بزرگتری نیز ممکن است. کالاف دیوتی warzone مهم ترین موفقیت اکتیویژن بوده است که در ماه اوت گزارش شد که این بازی از زمان راه اندازی برای اولین بار در مارس ۲۰۲۰ از ۷۵ میلیون کاربر پیشی گرفته است. این رکورد باعث می شود که کالاف دیوتی Modern Warfare دوباره راه اندازی شود.

این شرکت همچنین در تماس تلفنی سرمایه گذاران در اوایل به موارد بیشتری برای نسخه موبایل کالاف دیوتی Warzone اشاره کرد و گفت: نسخه موبایل کالاف دیوتی بسیار عالی شروع شد، ما همه ی تلاش خودمان را برای این که این بازی بی نظیر باشد انجام خواهیم داد و آن را روی همه سیستم عامل ها امتحان خواهیم کرد.

به نظر می رسد که همه ی این ها نشان دهنده این می باشند که به زودی نسخه موبایل Call of Duty Warzone منتشر خواهد شد. خود لیست شغلی گویای این امر است. البته ما اگر مورد جدیدی شنیدیم به شما اطلاع خواهیم داد.

برای خرید جم ارزان بازی های موبایلی می توانید به سایت فروشگاه جم بازی ایران موجو مراجعه کنید و در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را خرید و دریافت کنید.

شما برای ما از نسخه موبایل Call of Duty Warzone بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو نسخه موبایل Call of Duty Warzone را مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما درباره نسخه موبایل Call of Duty Warzone چیست؟ به نظر شما این نسخه کی به دست متقاضیان خواهد رسید؟ جواب های خود را می توانید از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support