آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر

آموزش نصب بازی براول استارز

بازی براول استارز یکی از بازی‌های آنلاین و مهیجی می‌باشد که توانسته که توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و دلیل آن نیز ویژگی‌هایی منحصر به فردی است که برای بازی در نظر گرفته شده‌اند. بسیاری از افراد این بازی را برای گوشی‌های خود دانلود و نصب کرده‌اند و در هر شرایطی می‌توانند بازی کنند و از بازی کردن نیز نهایت لذت را ببرند. در کنار تمامی این موارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا طعم واقعی بازی کردن را با استفاده از سیستم‌های کامپیوتری بچشند و بازی جنگ ستارگان نیز در بین این موارد قرار داده می‌شوند. از این رو در ادامه این مطلب از آموزش بازی براول استارز قصد داریم تا شما را با آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر آشنا کنیم.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش صفر تا صد خرید جم بازی براول استارز

ساده تر از تصورها در مورد بازی براول استارز

قبل از اینکه مبحث آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر را برای شما باز کنیم، در ابتدا باید نکاتی درباره آن گفته شود. همانطور که می‌دانید بازی براول استارز برای اجرا شدن نیاز به پردازنده قوی در گوشی‌ها دارد و همین موضوع برای کامپیوترها نیز صدق می‌کند. به همین علت اگر می‌خواهید یک بازی ساده و بدون هیچ مشکلی را به اجرا در بیاورید، به این موضوع تصور بسیار زیادی را داشته باشید.

همچنین بسیاری از افراد فکر می‌کنند که نصب بازی جنگ ستارگان بر روی کامپیوتر دشوار است و آن‌ها را با پیچیدگی روبه رو خواهید کرد. در حالی که اگر به این موضوع بپردازید و خودتان اقدام به نصب بازی کنید، متوجه خواهید شد که این کار ساده‌تر از آن چیزی است که شما تصورش را داشتید. همچنین اجرا کردن بازی بر روی کامپیوتر برای شما ویژگی‌هایی را به همراه خواهد داشت که در ادامه این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. پس همچنان با ما در ایران موجو همراه باشید.

راهنمای بازی براول استارزویژگی‌های براول استارز بر روی کامپیوتر

بازی براول استارز و یا جنگ ستارگان که به صورت آنلاین اجرا می‌شود، نه تنها کاربران اندروید می‌توانند از آن بهره ببرند، بلکه کاربران ویندوز نیز  می‌توانند به آن بپردازند. همچنین این بازی بر روی کامپیوتر توانسته ویژگی‌های متعددی را با خود به همراه داشته باشد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. این بازی کاملا رایگان بوده و می‌تواند در سیستم عامل ویندوز نیز به نصب در بیاید.
  2. گرافیک بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند و صفت خیره کننده را با خود به همراه دارد.
  3. می‌توان در کامیپوتر به صورت گروهی آن را بازی کرد و یا خودتان دوستانتان را به یک چالش و نبرد بزرگ دعوت کنید.
  4. می‌توانید بازی خودتان را سیو و یا ذخیره کنید و چند دقیقه بعد بازی را از ادامه انجام دهید.
  5. شما به عنوان یک پلیر این قابلیت را خواهید داشت تا با ماوس و کیبورد کامپیوترتان بازی را به جلو ببرید.
  6. و…

موارد ذکرشده تنها بخشی از ویژگی‌های نصب براول استارز برای کامپیوتر است. برای اینکه بتوانید از تمامی این ویژگی‌ها بهره مند شوید کافیست آموزش نصب بازی براول استارز برای کامیپوتر را دنبال کنید.

با چگونگی آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر آشنا شوید

بعد از اینکه با ویژگی‌های بازی آشنایی پیدا کردید، نوبت آن است تا آموزش و طریقه نصب کردن آن را نیز دنبال کنید که بسیار ساده می‌باشد و هیچ پیچیدگی خاصی را به خود اختصاص نداده است و شما در عرض چند دقیقه می‌توانید آن را یاد بگیرید.

  1. اولین کاری که باید به انجام برسانید این است که فایل نصبی بازی براول استارز را برای نسخه ویندوز دانلود کنید و سپس آن را نصب کنید.
  2. بعد از اینکه بازی را نصب کردید و راه اندازی کردید، کاری که باید انجام دهید این بوده شبیه ساز گیم لوپ را اجرا کنید و وارد بخش گیم سنتر و یا همان مرکز بازی های آن شوید. در کادر جستجو شما باید اسم بازی براول استارز را تایپ کنید. همچنین اینترنت سیستم شما باید وصل و قوی باشد تا در حین کار هیچ مشکل جدی برای شما به وجود نیاید.
  3. در مرحله بعدی از آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر بعد از اینکه بازی را سرچ کردید و پیدا نمودید باید بر روی آیکون بازی کلیک کنید.

قدم های بعدی

  1. وقتی که شما آیکون بازی را انتخاب می‌کنید، به صفحه دانلود انتقال پیدا می‌کنید که گزینه Download را که در یک باکس آبی رنگ نوشته شده است را باید انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه شما باید منتظر بمانید تا فرآیند دانلود به طور کامل به اتمام برسد.
  2. بعد از اینکه دانلود به اتمام رسید، یک تب جداگانه در سیستم شما ظاهر خواهد شد که شما تا راه اندازی کامل آن باید صبر کنید.
  3. از دیگر آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر می توان اشاره کرد که این تب و درصدهایی که به شما نشان داده می‌شوند، همان درصدی است که می‌گوید چقدر تا اتمام نصب باقی مانده است. بعد از رسیدن عدد به 100 درصد یعنی نصب بازی تمام شده است و شما می توانید بازی را به اجرا در بیاورید و هر چقدر دلتان خواست بازی کنید و نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید.

با چه دکمه‌هایی در کامپیوتر جنگ ستارگان را انجام دهیم؟

حال که توانستید آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر را با موفقیت پشت سر بگذارید، نیاز است تا به موارد مختلف دیگر نیز توجه داشته باشید که از آن‌ها می‌توان به دکمه‌هایی اشاره کرد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید بازی را انجام دهید. اگر شما جزو افرادی هستید که قصد دارید تا براول استارز را در کامپیوترتان به انجام برسانید نیاز دارید تا با دکمه‌های مورد کاربرد آشنایی داشته باشید.

از این رو به طور کلی اگر شما این بازی را اجرا کردید تنها دکمه‌هایی که برای شما کاربرد خواهند داشت شامل موارد d، a و w می شوند. همچنین با مواس سیستمتان نیز می‌توانید بازی کنید.

اموزش بازی براول استارز بر روی کامپیوترسخن آخر

در این مطلب به بررسی آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر پرداخته شد. اگر شما نیز جز افرادی هستند که می‌خواهید این بازی را در کامپیوترتان اجرا کنید، با دنبال کردن این مطلب در انجام آن موفق خواهید بود. امیدوارم این مطلب برای شما مفید و آموزنده باشد. برای خرید جم بازی براول استارز و آموزش این بازی می توانید به وب سایت ایران موجو مراجعه کنید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support